SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Daar heb ik nu ook wel zin in.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je, ik ga nu eerst aan het roggebrood, katenspek en erwtensoep
-/- erwtensoep...quote:
Ah gossie...quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ben ook wel opgelucht hoor
[..]
Hij zal het zich niet meer kunnen herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had geen wekker gezetquote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had geen wekker gezet
goedemorgen
quote:
7:30 zelfs.quote:
* OscarMopperkont was er al om 6 uur uit...quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont was er al om 6 uur uit...
Mogguh allen
Morgenstond, goud in de mondquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:25 schreef just me het volgende:
[..]Oscar
was je vrijwillig je bed uit om 6 uur
met mij gaat het goedquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgenstond, goud in de mond
Alles goed met u?
Hok volquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
met mij gaat het goed
druk maar heel gezellig met mijn 4 kleinkinderen
De vooraf-track loopt inmiddelsquote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Won!
21:00 - ?? uur: DJ Melting - Golden Oldies
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
LeukIk neem aan dat jij gewoon om 21:00 uur draait?
Ik vind het nog steeds niets.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Placebo - Pure Morning (Les Rythmes Digitales remix)
Ik vind dit nummer vrij weinig aan, behalve in deze versie. Dan vind ik het ineens een geweldige plaat
Ook, want die man heeft overuren gedraaid. Maar uiteraard vooral om datgene dat achter hem op het scherm staat.quote:
Iedereen is blij dat Biden het geworden is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook, want die man heeft overuren gedraaid. Maar uiteraard vooral om datgene dat achter hem op het scherm staat.
Vooral rust, denk ik. En hij straalt erg uit dat hij de president van alle Amerikanen wil zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Iedereen is blij dat Biden het geworden is.
Maar je weet natuurlijk nog niet wat deze man gaat brengen.
Ja, dat is bullshit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooral rust, denk ik. En hij straalt erg uit dat hij de president van alle Amerikanen wil zijn.
We gaan het zien. Ik heb z'n speech gezien en vond die een verademing ten opzichte van de afgelopen 4 jaar met Trump.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat is bullshit.
Het zou wat zijn als hij alleen president zou willen zijn van degene die op hem gestemd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |