Ik dacht dat het een vrouw was. Ik vergeet dit nummer altijd weer directquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Nogal een eendagsvlieg, die Valensia. Een paar jaar geleden was het programma De Reünie bij hem op bezoek. Woont ergens in het buitenland, heeft een grote studio in z'n huis.
De eerste keer pas dat ik een 0 haal, gisteren nog 94 van de 100 punten.quote:
quote:
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste keer pas dat ik een 0 haal, gisteren nog 94 van de 100 punten.
Gaat om het meedoen...
Biden moest wel langer wachten zelfs.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
I could wait night and day..... dat is wel lang.
Net als de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Biden moest wel langer wachten zelfs.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Got To Get - Rob & Raz feat. Leila K.
Volgende week dan maar weer een ander, alles overstemmend, thema...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld.
Het leek wel alsof er niets anders meer gebeurde.
Corona was bijna vergeten door deze verkiezingen.
Ik denk dat we voorlopig nog niet klaar zijn met de Amerikaanse verkiezingen als thema.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week dan maar weer een ander, alles overstemmend, thema...
Ja, wat dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef Rataplan79 het volgende:
The four tops - If I were a carpenter
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef Rataplan79 het volgende:
The four tops - If I were a carpenter
Dan had ik het dak van mn huis zelf wel vernieuwd. Van de week offerte binnen gekregen wat dat ongeveer gaat kosten.....quote:
In the US zal corona wel weer verder oplaaien na alle overwinningsfeestjes en protest-ralliesquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld.
Het leek wel alsof er niets anders meer gebeurde.
Corona was bijna vergeten door deze verkiezingen.
Nee, dit suddert nog wel even na. Circus-Trump gaat tot het uiterste en ik ben ook niet 100 procent gerust op het electoral college. Ik hoop dan ook dat Biden de overige staten ook wint. Hoe ruimer zijn marge in kiesmannen, des te beter.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat we voorlopig nog niet klaar zijn met de Amerikaanse verkiezingen als thema.
Gokje...... ¤ 25.000,-?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dan had ik het dak van mn huis zelf wel vernieuwd. Van de week offerte binnen gekregen wat dat ongeveer gaat kosten.....
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dan had ik het dak van mn huis zelf wel vernieuwd. Van de week offerte binnen gekregen wat dat ongeveer gaat kosten.....
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dichtbij. Is zelfs nog een beetje duurder.quote:
Nee geen haast gelukkig. Maar moet het ook geen jaren meer uitstellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, dat zijn nooit leuke dingen. Moet het nog voor de winter gebeuren?
Ik wel, die clown sputtert nog wel, maar is vanaf nu historie...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat we voorlopig nog niet klaar zijn met de Amerikaanse verkiezingen als thema.
Duur grapje..... ik weet het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dichtbij. Is zelfs nog een beetje duurder.
[..]
Nee geen haast gelukkig. Maar moet het ook geen jaren meer uitstellen.
Nee, dat geloof ik ook wel. Daar ben ik niet bang voor. Maar wat gaat hij nog allemaal uitspoken die laatste 2 maanden? Daar ben ik bang voor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, die clown sputtert nog wel, maar is vanaf nu historie...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
White Lines - Grandmaster Flash & Melle Mel
Zit bij jou toch in de VVE mag ik hopen ?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Zit bij jou toch in de VVE mag ik hopen ?
Sommigen denken dat Trump zo boos is dat hij vroegtijdig het bijltje erbij neergooit en dat Mike Pence nog een paar maanden de honneurs mag waarnemen als president.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook wel. Daar ben ik niet bang voor. Maar wat gaat hij nog allemaal uitspoken die laatste 2 maanden? Daar ben ik bang voor.
Mijn dak zal ook ooit vernieuwd moeten worden, moet er (financieel) niet aan denken...quote:
Dat zal hij nooit doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat Trump zo boos is dat hij vroegtijdig het bijltje erbij neergooit en dat Mike Pence nog een paar maanden de honneurs mag waarnemen als president.
Hij gaat klieren, zuigen, zaniken, het enige waar die man goed in is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook wel. Daar ben ik niet bang voor. Maar wat gaat hij nog allemaal uitspoken die laatste 2 maanden? Daar ben ik bang voor.
Groot gelijk. Niet doen als het niet persé nodig is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dak zal ook ooit vernieuwd moeten worden, moet er (financieel) niet aan denken...
Geef liever mijn geld aan leuke dingen uit
Dat zou misschien nog het beste scenario zijn. Maar ik denk dat Trump te veel verknocht is aan de macht.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat Trump zo boos is dat hij vroegtijdig het bijltje erbij neergooit en dat Mike Pence nog een paar maanden de honneurs mag waarnemen als president.
Sommigen denken, dat is niet echt gefundeerd...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |