en je had al zo'n zware weekquote:
Voor blusdoeleinden mag het allemaal wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is voor kalfjes
Oh, wacht, suikerklontjes zijn voor paarden...
Om te toetsen t.o.v. wat de uiteindelijke whisky blijkt te zijn.quote:
Ja, stel je voor dat het niet gelukt wasquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Net allemaal Whatsappjes van vrienden uit de USA, die zijn blij...
zolang maar lekker isquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om te toetsen t.o.v. wat de uiteindelijke whisky blijkt te zijn.
Is mijn eigen keuze, vind ik leuk, voor het geval ik er naast zit.
En die kans is best groot...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Niet de versie van Undercover draaien![]()
Ik wil het je niet te makkelijk maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Andrew Gold - Never let her slip away
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat het niet gelukt was
Oh wat gaafquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij degene die dit bericht heeft verzonden waren we in 2008, in Phoenix, Arizona, vlak voor de verkiezing van Obama.
Nu woont hij 30 mijl van de plek waar Biden woont, in Dellaware en gaat hij zo op pad om bij de speech straks aanwezig te zijn. Mooie vent...
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken, val bijna om van de slaap.
Thanks voor zover Melting!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Tsjuus!quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Is het daar niet nacht?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij degene die dit bericht heeft verzonden waren we in 2008, in Phoenix, Arizona, vlak voor de verkiezing van Obama.
Nu woont hij 30 mijl van de plek waar Biden woont, in Dellaware en gaat hij zo op pad om bij de speech straks aanwezig te zijn. Mooie vent...
Yep, ik ken 'm van de concerten van U2 in 2001 in Amsterdam.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:52 schreef just me het volgende:
Deze plaat duurde lang, heb je ondertussen de strijk gedaan Melting ?
Ik heb morgen een afspraak met mijn naaimachinequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, die ligt er nog voor morgenvroeg.
Dus mocht je je vervelen.
Grappig hoe dan zo'n langdurig contact tot stand komtquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik ken 'm van de concerten van U2 in 2001 in Amsterdam.
Hij kwam daarvoor naar Nederland om opnames te maken, ik had kaartjes voor hem geregeld en sindsdien zien we elkaar om de paar jaar. Hier of daar...
Zeker..... dit is het origineel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Seasons in the sun en ik weet de artiest echt niet.
Wel een mooi liedje![]()
+1quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Seasons in the sun en ik weet de artiest echt niet.
Wel een mooi liedje![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Tegenwoordig is hij verhuist naar Japan en heet hij Teriyaki...
Dan heeft ie toch genoeg verdiend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Nogal een eendagsvlieg, die Valensia. Een paar jaar geleden was het programma De Reünie bij hem op bezoek. Woont ergens in het buitenland, heeft een grote studio in z'n huis.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch genoeg verdiend.
Wist trouwens niet eens dat hij uit Den Haag kwam.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Hoe dan ook: ik vind dit een geweldig nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |