Dat weet ik om 22.00 uur pas, als de identiteit van de whisky onthuld wordt. Mijn gok/voorspelling is vastgelegd.quote:
zippen en genieten denk ikquote:
quote:
quote:
quote:
en waar is die bewaar 1cl voor ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1cl proeven en 1cl bewaren voor later.
Meer heb ik er niet van...
Het is Pasen, hij is waarlijk opgestaanquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is Pasen, hij is waarlijk opgestaan
Klopt, maar ach.... Heb ik ook eens een kleine donatie aan FOK! gedaan. Kom ik ook wel weer overheen.quote:
Op dierendag nog wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is Pasen, hij is waarlijk opgestaan
Ik heb al heel wat spotprenten voorbij zien komenquote:
En toch valt er met just me niet te spotten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat spotprenten voorbij zien komen
Nee joh, dat is ook zo'n portretquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch valt er met just me niet te spotten.
The Late Show had een grappig tekenfilmpje. Een mix van fictie en prachtig in beeld gebrachte realiteit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat spotprenten voorbij zien komen
ik heb hem bewaard voor morgenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
The Late Show had een grappig tekenfilmpje. Een mix van fictie en prachtig in beeld gebrachte realiteit.
Voor na de uitzending van Melting:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Hoe heten ze ook alweer... Joe Public, of zoiets?
Live And Learn
Chilikaas ? Brand die zo ongeveer je mond uit ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
Potjandorie... ik zit hier aan de chilikaas. Dat gaat vanavond wel goed komen met de biertjes, denk ik zo.
Sommige blokjes wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Chilikaas ? Brand die zo ongeveer je mond uit ?
Nu is de zanger wel goed, maar de titel niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Won't you be my number two
Ik heb ook weer eens wat bier in huis gehaald, voor het eerst sinds weken. Eerst nog even wat eten nuquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
Potjandorie... ik zit hier aan de chilikaas. Dat gaat vanavond wel goed komen met de biertjes, denk ik zo.
Dus er moet geblust worden, wat een excuusquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Dus er moet geblust worden, wat een excuus
![]()
Is misschien wel zo verstandig, kun je daarna rustig een biertje nemenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer eens wat bier in huis gehaald, voor het eerst sinds weken. Eerst nog even wat eten nu
Is wel een beetje een goede weergave van mijn weekend tot nog toe. Net niet lekker allemaal.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu is de zanger wel goed, maar de titel niet.
[ afbeelding ]
Alleen werkt blussen met bier niet zo goed. Suikerklontjes werken beter.quote:
Of melk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen werkt blussen met bier niet zo goed. Suikerklontjes werken beter.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Is wel een beetje een goede weergave van mijn weekend tot nog toe. Net niet lekker allemaal.
Maar dat is voor kalfjesquote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder.
Wel kans op verbetering vanavond/morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |