quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar knie is 2 keer zo dik en ligt flink open.
Broek gescheurd en de (gehuurde) e-bike behoorlijk beschadigd.
Dat laatste is minder belangrijk...
The Rhythm Method - Party Politics
Ja, was zeker een klapper, schrok me rot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Flinke klapper geweest dan. Toch niets gebroken?
Auw...quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar knie is 2 keer zo dik en ligt flink open.
Broek gescheurd en de (gehuurde) e-bike behoorlijk beschadigd.
Dat laatste is minder belangrijk...
Dan komt het met rust een heel eind goed.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was zeker een klapper, schrok me rot.
En nee, gelukkig niks gebroken of gescheurd.
Dat hebben ze in het ziekenhuis wel onderzocht...
Ja, precies die instructies heeft ze meegekregen (ik mocht niet mee het ziekenhuis in...).quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan komt het met rust een heel eind goed.
Misschien komende week nog wat oefeningen doen, tegen het stijf worden.
Dat laatste is sowieso juist. Sterkte me de situatie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, precies die instructies heeft ze meegekregen (ik mocht niet mee het ziekenhuis in...).
Maar oefeningen voorlopig nog niet, eerst moet het vocht in de knie wat afnemen...
Maar goed, de show must go on!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef brother52 het volgende:
Het is dat ik hem deze week zelf al heb gedraaid, anders had ik dat liedje van Redbone voor mw MadMaster aangevraagd.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, precies die instructies heeft ze meegekregen (ik mocht niet mee het ziekenhuis in...).
Maar oefeningen voorlopig nog niet, eerst moet het vocht in de knie wat afnemen...
Maar goed, de show must go on!
Sister Sledge - We Are Family
Pet Shop Boys - Give Stupidity A Chance
The Howl & The Hum - 27 (radio edit)
Diana Ross - A Brand New Day (Everybody Rejoice)
Iets uitlopen is niet erg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt proppen tot 21:00 uur. Deze soloversie kende ik niet, maar kwam ik tegen:Diana Ross - A Brand New Day (Everybody Rejoice)
Hmmm, kennelijk had La Ross nog wat ruimte over op een te vullen album...quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt proppen tot 21:00 uur. Deze soloversie kende ik niet, maar kwam ik tegen:Diana Ross - A Brand New Day (Everybody Rejoice)
Geen idee, maar het is wel lekker compact. Die andere versie duurt meer dan 7 minutenquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, kennelijk had La Ross nog wat ruimte over op een te vullen album...
Tim Minchin - The Absence Of You
Wie is er niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Vorige show voor het eerst gedraaid, deze Australische powerballad...Tim Minchin - The Absence Of You
Hierna nog een nummer dat in twee opzichten oud is en in één opzicht gloednieuw
Auch... veel beterschap voor Mw MM en verwen haar maar goedquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Vandaag 50 kilometer gefietst op de Veluwe, prima weertje. Visje gegeten in het bijna uitgestorven Harderwijk.
Het eindigde daarna alleen in het ziekenhuis na een valpartij van mw. MM, die daarbij haar knie open heeft gehaald. Patiënt en chauffeur maken het beiden naar omstandigheden goed...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben trouwens net op tijd klaar, Melting
Hoi just me.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Auch... veel beterschap voor Mw MM en verwen haar maar goed![]()
en hoi
+1quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
en hoi
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Dat vorige nummer was nog wel bekend, hoewel ik er geen naam bij kon plaatsen.
Dit nummer ken ik helemaal niet.
Homijn is niet meer, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NAS...Zonder deze rapper had Homijn nooit bestaan. Lang verhaal....
Homijn bestaat nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NAS...Zonder deze rapper had Homijn nooit bestaan. Lang verhaal....
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
en hoi
En hoe ging het?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ook hoi!
Dank 11 en good luck Melting!
Moest even mijn whisky van vandaag proeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |