Snap ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb z'n speech gezien en vond die een verademing ten opzichte van de afgelopen 4 jaar met Trump.
Dit impliceert dat er ook een andere versie is.quote:
Een oudere, jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit impliceert dat er ook een andere versie is.
Lily Allen - Fuck You
Had dat nog een reden? Of waarom zou het in zo'n klein land als eerste uitgebracht worden?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf het een grappig feitje vinden dat dit nummer als eerste op single verscheen in uitgerekend Nederland.
Ze durfden het in Engeland niet aan, vanwege de titel. In Nederland ligt dat allemaal wat minder moeilijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Had dat nog een reden? Of waarom zou het in zo'n klein land als eerste uitgebracht worden?
Best logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze durfden het in Engeland niet aan, vanwege de titel. In Nederland ligt dat allemaal wat minder moeilijk.
Geen ideequote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
Waarom roepen ze toch steeds om hun moeder?
Hot Chocolate - Every 1's A Winner
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen ideeDat moeten we aan de Dream Academy vragen; daar is het een sample van
Nu:Hot Chocolate - Every 1's A Winner
Celeste - Hear My Voice
Hier precies zo. Te laat opgebleven. Wakker geworden door een verbouwing twee verdiepingen hierboven. Naar de winkel gestrompeld en verder helemaal niks gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
Het is nog rustig vanavond, 11.
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen wat boodschappen heb gedaan, en verder de deur niet uit geweest ben.
Vond het maar koud.
Duran Duran - A View To A Kill
Weet je al wat de themesong van de nieuwe bondfilm is?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier precies zo. Te laat opgebleven. Wakker geworden door een verbouwing twee verdiepingen hierboven. Naar de winkel gestrompeld en verder helemaal niks gedaan.![]()
Duran Duran - A View To A Kill
Uit de 80s, toen James Bond-themesongs nog echt goed waren.
Die is allang uitgebracht. Billie Eilish zingt 'm. Als je wilt, draai ik 'm zo even. Roep maar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je al wat de themesong van de nieuwe bondfilm is?
Ben inmiddels wel erg benieuwd. Is nu vaak genoeg uitgesteld.
Koud? Ik vond het juist een stuk warmer dan de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
Het is nog rustig vanavond, 11.
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen wat boodschappen heb gedaan, en verder de deur niet uit geweest ben.
Vond het maar koud.
MAAR!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die is allang uitgebracht. Billie Eilish zingt 'm. Als je wilt, draai ik 'm zo even. Roep maar.
Roepen, niet typen.quote:
Hoi brother.quote:
Ik zat vanmorgen in mijn vest op mijn scooter. En toen was het koud.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Koud? Ik vond het juist een stuk warmer dan de afgelopen dagen.
Ik zit hier al heel de tijd te roepen....quote:
Vanochtend was het inderdaad nog wat frisjes maar vanmiddag was het heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi brother.
[..]
Ik zat vanmorgen in mijn vest op mijn scooter. En toen was het koud.
Komt ie nou mee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanochtend was het inderdaad nog wat frisjes maar vanmiddag was het heerlijk buiten.
Paris Jackson - Let Down
Billie Eilish - No Time To Die
Wat een k*tnummer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Billie Eilish - No Time To Die
Eerder dit jaar uitgebracht, titelsong van de James Bond-film (die vervolgens werd uitgesteld)
Robbie Williams - Morning Sun
Goed bezig geweest dan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Vandaag 50 kilometer gefietst op de Veluwe, prima weertje. Visje gegeten in het bijna uitgestorven Harderwijk.
Het eindigde daarna alleen in het ziekenhuis na een valpartij van mw. MM, die daarbij haar knie open heeft gehaald. Patiënt en chauffeur maken het beiden naar omstandigheden goed...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond MadMasterRoger Whittaker - New World In The Morning
Letterlijk, in de vette watten zelfs...quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dan.
Dus dit weekend mw Madmaster maar in de watten leggen?
Hot Chip feat. Jarvis Cocker - Straight To The Morning
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Letterlijk, in de vette watten zelfs...
Familie van Joe?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de lekkerste platen van dit moment (vind ik dan)Hot Chip feat. Jarvis Cocker - Straight To The Morning
Niet dat ik weet. Maar je zou 'm kunnen kennen als de zanger van de band Pulp, die een paar grote hits heeft gehad.quote:
Leo Sayer - Thunder In My Heart
Haar knie is 2 keer zo dik en ligt flink open.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kun je toch nog best flink last van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |