Met Nevada erbij wel (kom je op 275). En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
Een call voor Georgia is nog niet genoeg voor Biden voor zover ik kan zien.
Eens. Maar Nevada gaat geen call krijgen voor morgenvroeg hun tijd denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met Nevada erbij wel. En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef VacaLoca het volgende:
Heel onwaarschijnlijk lijkt het me ook weer niet dat MSM en Big Tech hun positie gebruiken in nadeel van Trump in enige vorm. Niet alles wat ie zegt is 100% onwaar.
Maar wel 90%
En grootste zender Foxquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.
?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Santorum kan zich niet meer inhouden.
Wat een verrader!quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Hij gaat tegen de president in op CNNquote:
Hoe opportunistisch is dit?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
ik denk dat election day bindend is, wat daarna gebeurt maakt niet meer uitquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bij de mailin ballots was het zo dat ,in sommige staten, je stem niet zou meetellen als je stierf voor election day.
Dus ik denk van niet en dan is het ook nog eens verschillend per staat.
Facebook zorgde er ook voor dat progressieve sites minder bezoekers kregen. Denk toch echt dat als je daar onderzoek naar gaat doen dat je dan tot de conclusie komt dat social media voor niemand goed is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef VacaLoca het volgende:
Heel onwaarschijnlijk lijkt het me ook weer niet dat MSM en Big Tech hun positie gebruiken in nadeel van Trump in enige vorm. Niet alles wat ie zegt is 100% onwaar.
Maar wel 90%
Zegt genoeg. Stel dat Trump alsnog blijkt te winnen, dan heeft ie geen partij meer achter zichquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Duurt nog wel even hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een paar uurtjes geslapen. Een beslissing lijkt nu wel nabij, zo te zien.
Zucht, toch maar even CNN aangooien dan.
Nevada volgt verder het proces en wordt verder afwachten, kans is wel groot dat de 6 voor Biden zullen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Eens. Maar Nevada gaat geen call krijgen voor morgenvroeg hun tijd denk ik.
Die zit bijna te huilen van teleurstelling in de overige Rep’s die niet corrigeren en de cnn mevrouw Dana Bash - whats in a name - zat te huilen van schaamte voor dit optreden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Verwoord 't goed. Werkt ook beter om te zeggen dat Trump z'n opmerkingen wellicht valide kunnen zijn maar dat zonder het te staven hij geen oordelen moet vellenquote:
Die zullen heel snel moeten inschatten wat hun beste handelswijze is om de twee run-off senate verkiezingen in Georgia te winnen. Want iedere politieke heavy weight van de democraten is daar al een airbnb aan het boeken om er de komende tijd veel te zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nevada volgt verder het proces en wordt verder afwachten, kans is wel groot dat de 6 voor Biden zullen zijn.
APnews: A legal effort in Nevada by President Donald Trump’s campaign and state Republicans to try to stop the count of mail ballots in Las Vegas is over.
//--//
Ik vraag mij af hoeveel republikeinen nog achter Trump zullen staan met deze aantijding dat hun systeem corrupt en frauduleus is.
ik vind het ook wel redelijk, zn timing is alleen wel typischquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Verwoord 't goed. Werkt ook beter om te zeggen dat Trump z'n opmerkingen wellicht valide kunnen zijn maar dat zonder het te staven hij geen oordelen moet vellen
Dat is beter dan alleen maar liar roepen
quote:
Ik heb morgenochtend verplichtingenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik durf niet naar bed te gaan
Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik durf niet naar bed te gaan
Veel hooggeplaatste republikeinen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:20 schreef feitcepsrep het volgende:
Ik denk dat veel republikeinen blij zijn wanneer ze van m af zijn.
Ik wil GA nog even zien flippen, maar dat kan zomaar uren durenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:22 schreef Tweek het volgende:
De uitslag gaat sowieso niet binnen de komende uren komen, die is er op zijn vroegst morgen ergens.
Als Trump nog drie maanden blijft door jameren als hij verliest, dan blijft er weinig van zijn alpha imago over. Zeker als andere republikeinen hem afvallen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel hooggeplaatste republikeinen.
Doorsnee kiezers houdt van hem, immers na 4 jaar en deze coronacrisis heeft hij een recordaantal stemmen gekregen.
Het zal nog knap lastig zijn om als republikein met presidentsaspiraties trump volledig onder de bus te gooien om deze niet van je te vervreemden.
Volgens mij zouden een hoop Republikeinen op zijn plek hetzelfde zeggen. Het is nog niet zo ver dat ze allemaal in dit complot gelovenquote:
Gewoon even een paar miljoen stemmen kopen van Biden.quote:
Ik vond hem als slechte winnaar ook knap irritant moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Er is niets tragischer dan een slechte verliezer.
Veruit de meeste republikeinen in de top hebben hem altijd wel verafschuwd lijkt me, maarja ratten als graham, mcconnell en cruz zijn zo opportunistisch als de netequote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden een hoop Republikeinen op zijn plek hetzelfde zeggen. Het is nog niet zo ver dat ze allemaal in dit complot geloven
Had ie die al niet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:25 schreef SamCooke het volgende:
Ik denk dat Trump met deze shitshow en wat hieruit voortvloeit een gooi doet naar de titel 'worst US president in history'
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Volgens diezelfde logica is Joe Biden de man met de grootst denkbare fanbase, terwijl de werkelijkheid toch misschien net iets genuanceerder ligt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doorsnee kiezers houdt van hem, immers na 4 jaar en deze coronacrisis heeft hij een recordaantal stemmen gekregen.
dat denk ik ook, een endorsement van Trump kon over 4 jaar wel eens veel waard zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel hooggeplaatste republikeinen.
Het zal nog knap lastig zijn om als republikein met presidentsaspiraties trump volledig onder de bus te gooien om deze niet van je te vervreemden.
Hij deed het best prima. Wel met een eigen stijltje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:25 schreef SamCooke het volgende:
Ik denk dat Trump met deze shitshow en wat hieruit voortvloeit een gooi doet naar de titel 'worst US president in history'
Maar FB kan met de kleinste tweak in algoritme mensen net iets meer de ene kant opsturen. Iets wat MSM al decennia kan met selectieve berichten en toon van verslaggeving. In Amerika gebeurt dat helemaal onbeschaamd zoals Fox News.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.
Nouja dat is niet per se het punt dat ik maak, het gaat er om dat zelfs na deze 4 jaar het grootste deel van zijn base nog enorm enthousiast is om op hem te stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Volgens diezelfde logica is Joe Biden de man met de grootst denkbare fanbase, terwijl de werkelijkheid toch misschien net iets genuanceerder ligt.
Een slechte winnaar, mischien? Trump is allebei.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Er is niets tragischer dan een slechte verliezer.
Ze zeggen allemaal precies genoeg om achteraf zogenaamd niet iets controversieels gezegd te hebben, wat dan weer moeite zou kosten om het in context te plaatsen tegen de tijd dat het relevant zou zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ieuw wat een glibberige gladjakker
Sowieso is Trump makkelijk te paaien, je noemt hem even een grootse President en hoppa, hij glimt weer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal precies genoeg om achteraf zogenaamd niet iets controversieels gezegd te hebben, wat dan weer moeite zou kosten om het in context te plaatsen tegen de tijd dat het relevant zou zijn.
Mensen vergeten te snel dat Fake news een term was voor compleet verzonnen nieuws berichten van compleet verzonnen nieuws bedrijven. Trump heeft er toen van gemaakt dat alles waar hij het niet mee eens is fake news is. Veel van het oorspronkelijke fake news was er om Trump te helpen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar FB kan met de kleinste tweak in algoritme mensen net iets meer de ene kant opsturen. Iets wat MSM al decennia kan met selectieve berichten en toon van verslaggeving. In Amerika gebeurt dat helemaal onbeschaamd zoals Fox News.
Het is valide dat MSM en Big Tech invloed hebben en steeds meer ook. Tevens valide dat miljoenen campagnegeld invloed heeft. Fake News ook. Trump staat bekend om z'n woordjes fake news maar in die periode is ook wel steeds duidelijker geworden dat fake news een snel groot geworden issue is. En rol van Big Tech ook.
Claims dat ze niet mochten observeren moeten ook uitgezocht worden.
Maar al met al is het natuurlijk ridicuul wat ie doet en moet ie het straks gewoon accepteren als een vent
Dat is eigenlijk het meest triest. Dat mensen zo'n jackass nahollen. Veel te veel stemmersquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja dat is niet per se het punt dat ik maak, het gaat er om dat zelfs na deze 4 jaar het grootste deel van zijn base nog enorm enthousiast is om op hem te stemmen.
geen weldenkende republikein heeft ooit maar iets geloofd van wat er uit zn mond kwam, maar ze lulden mee omdat het leek te werkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden een hoop Republikeinen op zijn plek hetzelfde zeggen. Het is nog niet zo ver dat ze allemaal in dit complot geloven
Ja precies! Waar maar weer uit blijkt dat ze donders goed weten waar ze mee bezig zijn: kiezers misleiden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal precies genoeg om achteraf zogenaamd niet iets controversieels gezegd te hebben, wat dan weer moeite zou kosten om het in context te plaatsen tegen de tijd dat het relevant zou zijn.
Maar ‘stand with Trump’ en ‘count every legal vote’ zijn niet aan elkaar verbonden. Aangezien die oranje gek oproept legale stemmen te cancellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ieuw wat een glibberige gladjakker
Denk alleen niet dat Trump iemand endorsed, tenzij het Ivanka is, want hij geeft niets om iemand anders als het niet om hem zelf gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat denk ik ook, een endorsement van Trump kon over 4 jaar wel eens veel waard zijn
Denk je echt dat dat hem ene bal interesseert, tenzij hij er persoonlijk voordeel uit kan halen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat denk ik ook, een endorsement van Trump kon over 4 jaar wel eens veel waard zijn
Toch nog 306-232 als Trump alleen North Carolina paktquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:31 schreef Ruse het volgende:
al met al kon dit toch wel eens een stevige landslide overwinning worden
Dat is zijn job al 4 jaar lang, waarom ben je verbaast? Pence zijn job was om de evangelicals binnen te halen en te houden, dat heeft hij gedaan en verder stil te zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ‘stand with Trump’ en ‘count every legal vote’ zijn niet aan elkaar verbonden. Aangezien die oranje gek oproept legale stemmen te cancellen.
Pence![]()
Ruggengraatloze aarslikker
Dat zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Toch nog 306-232 als Trump alleen North Carolina pakt![]()
Dit idd, heb na de speech ff FOX zitten kijken en zelfs die zijn daar duidelijk over.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:32 schreef AMDB het volgende:
Er zullen beste fraudulente stemmen tussen zitten. Of ballots die eigenlijk te laat waren. En daar rechtszaken voor starten is goed, al is het maar om het systeem scherp te houden.
Maar om te claimen dat er grootschalige fraude is, dat is een heel ander verhaal. Geen bewijs.
Ik heb al wel een Trump stemmer zien claimen dat hij 40 keer gestemd had op Trump omdat mail in ballots in zijn appartementencomplex bezorgdt werden, terwijl de bewoners daar al niet meer woonde.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:32 schreef AMDB het volgende:
Er zullen beste fraudulente stemmen tussen zitten. Of ballots die eigenlijk te laat waren. En daar rechtszaken voor starten is goed, al is het maar om het systeem scherp te houden.
Maar om te claimen dat er grootschalige fraude is, dat is een heel ander verhaal. Geen bewijs.
Ik ben niet verbaasd, ik kots alleen op hemquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is zijn job al 4 jaar lang, waarom ben je verbaast? Pence zijn job was om de evangelicals binnen te halen en te houden, dat heeft hij gedaan en verder stil te zijn.
Mwah Andrew Jackson was ook geen fijne vent.quote:
zn hele presidentschap was persoonlijk voordeel, natuurlijk doet hij dat dan ook nogquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat hem ene bal interesseert, tenzij hij er persoonlijk voordeel uit kan halen?
Zo woest dat hij zelfs een foutje maaktequote:Op vrijdag 6 november 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoor King bijna nooit zich inhoudelijk politiek bemoeien bij zijn magic wall, maar zelfs die lijkt furieus nu
Je zou het niet zeggen, maar Buchanan (president in de jaren die tot de burgeroorlog leidden) was - tot nu toe - in ieder geval slechter.quote:
‘mogelijk vandaag’, dat is nog 5 1/2 uurquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:36 schreef Moira het volgende:
Is er trouwens soort van duidelijk hoe laat Pennsylvania 'duidelijk genoeg' is? Mogelijk gecalled kan worden door media iig
Dat is precies het aantal dat Trump in 2016 haalde en een landslide noemdequote:Op vrijdag 6 november 2020 01:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Toch nog 306-232 als Trump alleen North Carolina pakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |