Ja, allicht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die zullen dan echt niet anders kunnen dan Biden tot winnaar uitroepen.
Ah deze topsite is ook bijgewerktquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is net geupdate, nog 19k votes over uit de suburbs van atalanta.
Biden gaat georgia met ong 7k votes winnen
quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Weet niet of je serieus bent, maar nee, alleen maar leugens. Als hij bewijs had zou hij dat presenteren aan rechters. Een rechter eerder nog noemde nog dat er totaal geen bewijs gepresenteerd werd.
Bij de mailin ballots was het zo dat ,in sommige staten, je stem niet zou meetellen als je stierf voor election day.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:04 schreef Tweek het volgende:
Telt een stem nog bij de hertelling als de stemmer inmiddels overleden is aan Covid?
En dan moet 34% van California nog geteld wordenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef Zelva het volgende:
Popular vote ook hard op weg naar 4 miljoen voorsprong.
Met Nevada erbij wel (kom je op 275). En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
Een call voor Georgia is nog niet genoeg voor Biden voor zover ik kan zien.
Eens. Maar Nevada gaat geen call krijgen voor morgenvroeg hun tijd denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met Nevada erbij wel. En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef VacaLoca het volgende:
Heel onwaarschijnlijk lijkt het me ook weer niet dat MSM en Big Tech hun positie gebruiken in nadeel van Trump in enige vorm. Niet alles wat ie zegt is 100% onwaar.
Maar wel 90%
En grootste zender Foxquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.
?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Santorum kan zich niet meer inhouden.
Wat een verrader!quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Hij gaat tegen de president in op CNNquote:
Hoe opportunistisch is dit?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
ik denk dat election day bindend is, wat daarna gebeurt maakt niet meer uitquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bij de mailin ballots was het zo dat ,in sommige staten, je stem niet zou meetellen als je stierf voor election day.
Dus ik denk van niet en dan is het ook nog eens verschillend per staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |