Met Nevada erbij wel (kom je op 275). En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
Een call voor Georgia is nog niet genoeg voor Biden voor zover ik kan zien.
Eens. Maar Nevada gaat geen call krijgen voor morgenvroeg hun tijd denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met Nevada erbij wel. En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef VacaLoca het volgende:
Heel onwaarschijnlijk lijkt het me ook weer niet dat MSM en Big Tech hun positie gebruiken in nadeel van Trump in enige vorm. Niet alles wat ie zegt is 100% onwaar.
Maar wel 90%
En grootste zender Foxquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.
?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Santorum kan zich niet meer inhouden.
Wat een verrader!quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Hij gaat tegen de president in op CNNquote:
Hoe opportunistisch is dit?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
ik denk dat election day bindend is, wat daarna gebeurt maakt niet meer uitquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bij de mailin ballots was het zo dat ,in sommige staten, je stem niet zou meetellen als je stierf voor election day.
Dus ik denk van niet en dan is het ook nog eens verschillend per staat.
Facebook zorgde er ook voor dat progressieve sites minder bezoekers kregen. Denk toch echt dat als je daar onderzoek naar gaat doen dat je dan tot de conclusie komt dat social media voor niemand goed is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef VacaLoca het volgende:
Heel onwaarschijnlijk lijkt het me ook weer niet dat MSM en Big Tech hun positie gebruiken in nadeel van Trump in enige vorm. Niet alles wat ie zegt is 100% onwaar.
Maar wel 90%
Zegt genoeg. Stel dat Trump alsnog blijkt te winnen, dan heeft ie geen partij meer achter zichquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |