Ik wil GA nog even zien flippen, maar dat kan zomaar uren durenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:22 schreef Tweek het volgende:
De uitslag gaat sowieso niet binnen de komende uren komen, die is er op zijn vroegst morgen ergens.
Als Trump nog drie maanden blijft door jameren als hij verliest, dan blijft er weinig van zijn alpha imago over. Zeker als andere republikeinen hem afvallen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel hooggeplaatste republikeinen.
Doorsnee kiezers houdt van hem, immers na 4 jaar en deze coronacrisis heeft hij een recordaantal stemmen gekregen.
Het zal nog knap lastig zijn om als republikein met presidentsaspiraties trump volledig onder de bus te gooien om deze niet van je te vervreemden.
Volgens mij zouden een hoop Republikeinen op zijn plek hetzelfde zeggen. Het is nog niet zo ver dat ze allemaal in dit complot gelovenquote:
Gewoon even een paar miljoen stemmen kopen van Biden.quote:
Ik vond hem als slechte winnaar ook knap irritant moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Er is niets tragischer dan een slechte verliezer.
Veruit de meeste republikeinen in de top hebben hem altijd wel verafschuwd lijkt me, maarja ratten als graham, mcconnell en cruz zijn zo opportunistisch als de netequote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden een hoop Republikeinen op zijn plek hetzelfde zeggen. Het is nog niet zo ver dat ze allemaal in dit complot geloven
Had ie die al niet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:25 schreef SamCooke het volgende:
Ik denk dat Trump met deze shitshow en wat hieruit voortvloeit een gooi doet naar de titel 'worst US president in history'
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Volgens diezelfde logica is Joe Biden de man met de grootst denkbare fanbase, terwijl de werkelijkheid toch misschien net iets genuanceerder ligt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doorsnee kiezers houdt van hem, immers na 4 jaar en deze coronacrisis heeft hij een recordaantal stemmen gekregen.
dat denk ik ook, een endorsement van Trump kon over 4 jaar wel eens veel waard zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Veel hooggeplaatste republikeinen.
Het zal nog knap lastig zijn om als republikein met presidentsaspiraties trump volledig onder de bus te gooien om deze niet van je te vervreemden.
Hij deed het best prima. Wel met een eigen stijltje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:25 schreef SamCooke het volgende:
Ik denk dat Trump met deze shitshow en wat hieruit voortvloeit een gooi doet naar de titel 'worst US president in history'
Maar FB kan met de kleinste tweak in algoritme mensen net iets meer de ene kant opsturen. Iets wat MSM al decennia kan met selectieve berichten en toon van verslaggeving. In Amerika gebeurt dat helemaal onbeschaamd zoals Fox News.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.
Nouja dat is niet per se het punt dat ik maak, het gaat er om dat zelfs na deze 4 jaar het grootste deel van zijn base nog enorm enthousiast is om op hem te stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Volgens diezelfde logica is Joe Biden de man met de grootst denkbare fanbase, terwijl de werkelijkheid toch misschien net iets genuanceerder ligt.
Een slechte winnaar, mischien? Trump is allebei.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Er is niets tragischer dan een slechte verliezer.
Ze zeggen allemaal precies genoeg om achteraf zogenaamd niet iets controversieels gezegd te hebben, wat dan weer moeite zou kosten om het in context te plaatsen tegen de tijd dat het relevant zou zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ieuw wat een glibberige gladjakker
Sowieso is Trump makkelijk te paaien, je noemt hem even een grootse President en hoppa, hij glimt weer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal precies genoeg om achteraf zogenaamd niet iets controversieels gezegd te hebben, wat dan weer moeite zou kosten om het in context te plaatsen tegen de tijd dat het relevant zou zijn.
Mensen vergeten te snel dat Fake news een term was voor compleet verzonnen nieuws berichten van compleet verzonnen nieuws bedrijven. Trump heeft er toen van gemaakt dat alles waar hij het niet mee eens is fake news is. Veel van het oorspronkelijke fake news was er om Trump te helpen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar FB kan met de kleinste tweak in algoritme mensen net iets meer de ene kant opsturen. Iets wat MSM al decennia kan met selectieve berichten en toon van verslaggeving. In Amerika gebeurt dat helemaal onbeschaamd zoals Fox News.
Het is valide dat MSM en Big Tech invloed hebben en steeds meer ook. Tevens valide dat miljoenen campagnegeld invloed heeft. Fake News ook. Trump staat bekend om z'n woordjes fake news maar in die periode is ook wel steeds duidelijker geworden dat fake news een snel groot geworden issue is. En rol van Big Tech ook.
Claims dat ze niet mochten observeren moeten ook uitgezocht worden.
Maar al met al is het natuurlijk ridicuul wat ie doet en moet ie het straks gewoon accepteren als een vent
Dat is eigenlijk het meest triest. Dat mensen zo'n jackass nahollen. Veel te veel stemmersquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja dat is niet per se het punt dat ik maak, het gaat er om dat zelfs na deze 4 jaar het grootste deel van zijn base nog enorm enthousiast is om op hem te stemmen.
geen weldenkende republikein heeft ooit maar iets geloofd van wat er uit zn mond kwam, maar ze lulden mee omdat het leek te werkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden een hoop Republikeinen op zijn plek hetzelfde zeggen. Het is nog niet zo ver dat ze allemaal in dit complot geloven
Ja precies! Waar maar weer uit blijkt dat ze donders goed weten waar ze mee bezig zijn: kiezers misleiden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal precies genoeg om achteraf zogenaamd niet iets controversieels gezegd te hebben, wat dan weer moeite zou kosten om het in context te plaatsen tegen de tijd dat het relevant zou zijn.
Maar ‘stand with Trump’ en ‘count every legal vote’ zijn niet aan elkaar verbonden. Aangezien die oranje gek oproept legale stemmen te cancellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ieuw wat een glibberige gladjakker
Denk alleen niet dat Trump iemand endorsed, tenzij het Ivanka is, want hij geeft niets om iemand anders als het niet om hem zelf gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:26 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat denk ik ook, een endorsement van Trump kon over 4 jaar wel eens veel waard zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |