SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.Huilen dan.![]()
MSNBC zond het al na anderhalf zin niet meer uitquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
CNN plakt er ook al een waarschuwing onder.![]()
![]()
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij ging ie al even off-script of niet?![]()
Weer twee missertjesStraks vliegt het script door de zaal, hehe
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Biden die een achterstand inloopt: CORRUPT!!!
Trump die een achterstand in Arizona inloopt: easy done, is al bijna binnen!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Waar kijk je MSNBC?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef L3gend het volgende:
[..]
MSNBC zond het al na anderhalf zin niet meer uit![]()
Die Trump is echt een schande.
[ Bericht 21% gewijzigd door MisterJ.Lo op 06-11-2020 01:09:28 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Lookner ook die de boel corrigeert nu erdoorheen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Boring speech"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
hij bedankte zn kiezers net voor hun steun, hij begint toe te geven dat het over is, op zn eigen maniergot some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Wat gnant allemaal. En heel de wereld kan het zien
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Trump: I cannot be responsible for engineering an election. It's fraud, that's obvious.
Idd the 25th en wegwezen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Lookner ook die de boel corrigeert nu erdoorheen.Huilen dan.![]()
Hoe kan deze man ooit president zijn geworden. Wat een idioot.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
soort van jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:57 schreef Ruse het volgende:
hij bedankte zn kiezers net voor hun steun, hij begint toe te geven dat het over is, op zn eigen manier![]()
Maarre het blijft gekkenwerk natuurlijk dat deze man vier jaar geleden dat berhaupt verkozen werd en nu ook nog 48% popular vote heeft.
Dat blijft toch het bizarste, ookal zijn we het al gewend![]()
Lekker FRAUD roepen omdat twitter steeds waarschuwingen bij z'n tweets zetYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Dit is toch prachtig. Dit willen we zien!quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:58 schreef VacaLoca het volgende:
Maarre het blijft gekkenwerk natuurlijk dat deze man vier jaar geleden dat berhaupt verkozen werd en nu ook nog 48% popular vote heeft.
Dat blijft toch het bizarste, ookal zijn we het al gewend![]()
Trump: This was unprecedented in American history
Waarschijnlijk bedoelt hij het niveau van deze speech"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
ik ben blij dat hij nog niet oproept tot geweldgot some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.![]()
Straks komt zo'n campaign staffer hem nog van het podium halen.
Dit kan zo toch niet.
Ook allemaal malloten erdoorheen "hurrr durrr je hebt een agenda!"quote:![]()
Deze meneer moet wel sterk in zijn schoenen staan, wat een kanker.
't Is wat hoor.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Vandaag weer een COVID recordje in de USA, 109,000+, rounding the cornerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.![]()
Overdag een rechtzaak, 's avonds een rallyquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.
Цой жив![]()
STOP COUNTING!quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:00 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag weer een COVID recordje in de USA, 109,000+, rounding the corner![]()
Nee, hij is te oud en gaat niet de gok nemen om 4 jaar hard te werken en het risico te lopen dat ie weer niet gekozen wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat als trump verliest hij gewoon nog 4 jaar lang rally's gaat houden en dan weer mee wil doen.
Het is tijd voor pensioen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Nee ik denk dat hij met zijn gedrag de afgelopen dagen zijn kansen bij de GOP verspeeld heeft. Die gaan er alles aan doen om van hem af te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
Dit is niet anders, dan te zien dan een goodbye speech. Hij somt alles op om te dienen als excuus.
En dan allerlei ongefundeerde aantijgingen maken die in feite het systeem voor schut zet dat hij vertegenwoordigd.
Maar goed, gek was hij al en er zijn overtreffende trappen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hij verft zijn haren zwart, gooit de zelfbruiner weg, knipt zijn piemel af en stelt zich in 2024 beschikbaar als Latoya Strumpffquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef Tweek het volgende:
![]()
Kan ie dat bewijzen dat ze niet mochten observeren?
Het is overigens wel zo dat er frauduleuze stemmen tussen zitten, zijn al voorbeelden van. Maar niet massaal en konden net zo goed in voordeel Trump zijn![]()
Kom op, nu is het moment dat er een staat gecalled moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Wat een leiderschap h!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
ach, gun hem zn momentje, hij moet z’n complete persoonlijkheidsstoornis overkomenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:59 schreef BlackLining het volgende:
Straks komt zo'n campaign staffer hem nog van het podium halen.
Dit kan zo toch niet.got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Hij gaat nu freewheelen......"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Mwa hij leeft van de aandacht, dus of die kans maakt of niet maakt niet uit. Zolang ze fans hem geld blijven geven kan hij nog even doorgaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, hij is te oud en gaat niet de gok nemen om 4 jaar hard te werken en het risico te lopen dat ie weer niet gekozen wordt.
Het is tijd voor pensioen.![]()
Dit is zo enorm genant.
Ik zou afspreken nu geen speeches meer uit te zenden van Trump, het is een en al leugens maar bovendien opruiend.![]()
Hij doet 't prima, maar ja.. paarlen voor de zwijnen in die chat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook allemaal malloten erdoorheen "hurrr durrr je hebt een agenda!"![]()
Deze meneer moet wel sterk in zijn schoenen staan, wat een kanker.
't Is wat hoor.Huilen dan.![]()
![]()
Droogkloot
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Mooi vooruitzicht van massale rechtzaken"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Klopt, strijdvaardigheid is er uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:01 schreef Vallon het volgende:
Dit is niet anders, dan te zien dan een goodbye speech. Hij somt alles op om te dienen als excuus.
En dan allerlei ongefundeerde aantijgingen maken die in feite het systeem voor schut zet dat hij vertegenwoordigd.
Maar goed, gek was hij al en er zijn overtreffende trappen.
En ik gun'm ook wel zijn welverdiende rust en pensioen. Zijn carrire is gestopt op het hoogtepunt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
hij oogt echt verslagen hequote:Op vrijdag 6 november 2020 01:01 schreef Vallon het volgende:
Maar goed, gek was hij al en er zijn overtreffende trappen.got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
What a sad night.
Is net geupdate, nog 19k votes over uit de suburbs van atalanta.quote:
Biden gaat georgia met ong 7k votes winnen![]()
"What a sad night for the USA"....... treffender kan het niet gesteld worden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Linea recta de bunker in. Nu even twitter goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:03 schreef Tocadisco het volgende:
En hij naait hem meteen er tussenuit.
.
Huilen dan.![]()
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.htmlquote:
Die het weer van NYTimes hebben die het weer van AP hebben.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Zou iemand anders hier nog aan hebben mee geschreven?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
goeie vraagquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:04 schreef Tweek het volgende:
Telt een stem nog bij de hertelling als de stemmer inmiddels overleden is aan Covid?got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
In Peking en Moskou moeten ze trouwens op de grond liggen van het lachenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Stephen Miller zou zich doodschamen voor deze bagger.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:07 schreef Szura het volgende:
Zou iemand anders hier nog aan hebben mee geschreven?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Volgens Fox / AP wel hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
Een call voor Georgia is nog niet genoeg voor Biden voor zover ik kan zien.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nevada erbij welquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
Een call voor Georgia is nog niet genoeg voor Biden voor zover ik kan zien.![]()
Weet niet of je serieus bent, maar nee, alleen maar leugens. Als hij bewijs had zou hij dat presenteren aan rechters. Een rechter eerder nog noemde nog dat er totaal geen bewijs gepresenteerd werd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:08 schreef skysherrif het volgende:
Eerlijk gezegd, na deze speech ben ik toch weer gaan twijfelen, misschien hebt ie wel een punt?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, allicht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die zullen dan echt niet anders kunnen dan Biden tot winnaar uitroepen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ah deze topsite is ook bijgewerktquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is net geupdate, nog 19k votes over uit de suburbs van atalanta.
Biden gaat georgia met ong 7k votes winnen
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Nog 25k votes zelfs waar 58% van nodig is.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Weet niet of je serieus bent, maar nee, alleen maar leugens. Als hij bewijs had zou hij dat presenteren aan rechters. Een rechter eerder nog noemde nog dat er totaal geen bewijs gepresenteerd werd.![]()
![]()
Bij de mailin ballots was het zo dat ,in sommige staten, je stem niet zou meetellen als je stierf voor election day.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:04 schreef Tweek het volgende:
Telt een stem nog bij de hertelling als de stemmer inmiddels overleden is aan Covid?
Dus ik denk van niet en dan is het ook nog eens verschillend per staat.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het zou met deze insteek wat zijn als Trump alsnog flip2win en er met de schat vandoor gaat.
Geen experiment dat ik zou willen zien maar uitsluiten kan dit ook nog niet."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Heel onwaarschijnlijk lijkt het me ook weer niet dat MSM en Big Tech hun positie gebruiken in nadeel van Trump in enige vorm. Niet alles wat ie zegt is 100% onwaar.
Maar wel 90%![]()
![]()
En dan moet 34% van California nog geteld wordenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef Zelva het volgende:
Popular vote ook hard op weg naar 4 miljoen voorsprong.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Met Nevada erbij wel (kom je op 275). En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:07 schreef MoreDakka het volgende:
Een call voor Georgia is nog niet genoeg voor Biden voor zover ik kan zien.Huilen dan.![]()
Obese turtle.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Eens. Maar Nevada gaat geen call krijgen voor morgenvroeg hun tijd denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met Nevada erbij wel. En Nevada gaat echt niet meer fout voor Biden.![]()
https://abc3340.com/amp/n(...)ullet-in-their-skull
"Alabama police captain on social media about Biden voters: 'Put a bullet in their skull'"![]()
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef VacaLoca het volgende:
Heel onwaarschijnlijk lijkt het me ook weer niet dat MSM en Big Tech hun positie gebruiken in nadeel van Trump in enige vorm. Niet alles wat ie zegt is 100% onwaar.
Maar wel 90%“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
I am happy... maar nog niet de vlag uit voor Biden. Even afwachten op de getelde cijfers ....officieel van de tellers.
CNN doet dat wel.... Ze blijven 253-213 aangeven.
Ergens ben ik ik ook wat sad.... De leugens ... de valse beschuldigen, van die loser., Niet goed voor de Amerikaanse samenleving.![]()
En grootste zender Foxquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben "conservatieven"/Republikeinen veruit de grootste stem op Facebook bv.![]()
Het zure en tragische is dat dit net als de maanlandingen en 9-11 voor minimaal een kwart van de wereld weer een heilige conspiracy theorie gaat worden voor, Donald J Trump heet de wereld echt een stuk kapot gemaakt met zijn onzin en leugens.![]()
Zou het binnen vannacht duidelijk worden?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
En op-eds in de grootste krant, Wall Street Journal.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Santorum kan zich niet meer inhouden.![]()
Wat een verrader!quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een paar uurtjes geslapen. Een beslissing lijkt nu wel nabij, zo te zien.
Zucht, toch maar even CNN aangooien dan.My friends all drive horses![]()
Maar tientallen miljoenen Amerikanen zijn de laatste decania dus zo gevoed met het idee dat de democraten door en door kwaadaardig slecht zijn, dat ze zelfs nu nog op Trump stemmen.Цой жив![]()
Hij gaat tegen de president in op CNNquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Hoe opportunistisch is dit?quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Santorum kan zich niet meer inhouden.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
ik denk dat election day bindend is, wat daarna gebeurt maakt niet meer uitquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bij de mailin ballots was het zo dat ,in sommige staten, je stem niet zou meetellen als je stierf voor election day.
Dus ik denk van niet en dan is het ook nog eens verschillend per staat.got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Facebook zorgde er ook voor dat progressieve sites minder bezoekers kregen. Denk toch echt dat als je daar onderzoek naar gaat doen dat je dan tot de conclusie komt dat social media voor niemand goed is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:10 schreef VacaLoca het volgende:
Maar wel 90%![]()
Zegt genoeg. Stel dat Trump alsnog blijkt te winnen, dan heeft ie geen partij meer achter zichquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik proef geen verkapte oproep van Trump tot actief verzet van de fans.
Maar deze speech kunnen velen wel als signaal opvatten. En enkelen van hen pakken de wapens ?![]()
Duurt nog wel even hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een paar uurtjes geslapen. Een beslissing lijkt nu wel nabij, zo te zien.
Zucht, toch maar even CNN aangooien dan.![]()
Nevada volgt verder het proces en wordt verder afwachten, kans is wel groot dat de 6 voor Biden zullen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Eens. Maar Nevada gaat geen call krijgen voor morgenvroeg hun tijd denk ik.
APnews: A legal effort in Nevada by President Donald Trump’s campaign and state Republicans to try to stop the count of mail ballots in Las Vegas is over.
//--//
Ik vraag mij af hoeveel republikeinen nog achter Trump zullen staan met deze aantijding dat hun systeem corrupt en frauduleus is."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Die zit bijna te huilen van teleurstelling in de overige Rep’s die niet corrigeren en de cnn mevrouw Dana Bash - whats in a name - zat te huilen van schaamte voor dit optreden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:13 schreef Slobeend het volgende:
Verwoord 't goed. Werkt ook beter om te zeggen dat Trump z'n opmerkingen wellicht valide kunnen zijn maar dat zonder het te staven hij geen oordelen moet vellenquote:
Dat is beter dan alleen maar liar roepen![]()
Die zullen heel snel moeten inschatten wat hun beste handelswijze is om de twee run-off senate verkiezingen in Georgia te winnen. Want iedere politieke heavy weight van de democraten is daar al een airbnb aan het boeken om er de komende tijd veel te zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nevada volgt verder het proces en wordt verder afwachten, kans is wel groot dat de 6 voor Biden zullen zijn.
APnews: A legal effort in Nevada by President Donald Trump’s campaign and state Republicans to try to stop the count of mail ballots in Las Vegas is over.
//--//
Ik vraag mij af hoeveel republikeinen nog achter Trump zullen staan met deze aantijding dat hun systeem corrupt en frauduleus is.![]()
ik vind het ook wel redelijk, zn timing is alleen wel typischquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Verwoord 't goed. Werkt ook beter om te zeggen dat Trump z'n opmerkingen wellicht valide kunnen zijn maar dat zonder het te staven hij geen oordelen moet vellen
Dat is beter dan alleen maar liar roepengot some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Je zal maar Amerikaan zijn en dan je President horen roepen dat het "land of the free" een corrupte zooi is.
Dat kan niet anders dan pijn doen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Ik heb morgenochtend verplichtingenquote:Op vrijdag 6 november 2020 01:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik durf niet naar bed te gaan.
Huilen dan.![]()
Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik durf niet naar bed te gaan![]()
Veel hooggeplaatste republikeinen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:20 schreef feitcepsrep het volgende:
Ik denk dat veel republikeinen blij zijn wanneer ze van m af zijn.
Doorsnee kiezers houdt van hem, immers na 4 jaar en deze coronacrisis heeft hij een recordaantal stemmen gekregen.
Het zal nog knap lastig zijn om als republikein met presidentsaspiraties trump volledig onder de bus te gooien om deze niet van je te vervreemden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: