quote:
Denk dat de bevolking een examen dient af te nemen voor ze mogen stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:00 schreef Shreyas het volgende:
Nee, Trump gaat dit winnen. En toegegeven, dat heeft hij dan wel mooi voor elkaar.
Kennelijk wil de Amerikaanse bevolking hem als president.
Vermoedelijk niet, maar ze moeten wel geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waarvan 75% naar Biden moet gaan om in te kunnen halen. Dat gaat 'm niet worden.
Toelichting: AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #9 TrumpGodquote:
Wat is de verwachting qua percentage?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Biden moet daar 75% van winnen... behoorlijk lastig.
Waar is Trump dan zo bang voor?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waarvan 75% naar Biden moet gaan om in te kunnen halen. Dat gaat 'm niet worden.
CNN gaat zo door de getallen heenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat is de verwachting qua percentage?
Wat zijn dat nou voor argumenten manquote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef Zorro het volgende:
eerst Hillary, omdat.. nou ja dat Hillary dus. En nu omdat Biden al blij mag zijn als ie twee jaar vol maakt.
Hij is niet bang, dit hoort bij het spel.quote:
Hoe minder er geteld wordt, hoe beter voor hem... maar ik verwacht dat ook met wat er binnen is maar nog niet geteld, hij gewoon wint.quote:
Dan zouden dan vooral Republikeinen zijn, dus dan heeft Trump eigenlijk nog meer stemmen dan hij nu al officieel heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef NightDancert het volgende:
Het zou me niet verbazen wanneer er een hoop mailvotes worden afgekeurd, omdat de gemiddelde Amerikaan te stom is om een postzegel goed te plakken.
Het lijkt me vrij handig als een president ook zijn termijn vol kan maken he.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor argumenten man
Geen argumenten volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor argumenten man
Hij heeft dit scenario en specifiek mbt Pennysylvania van te voren al aangegeven en gezegt dat het fraudegevoelig zou zijn.quote:
Kijk we wisten al dat Biden een slechte kandidaat was, maar dat zou Sanders ook zijn. De democraten hebben geen goede kandidaten. Waarom kunnen ze niet een man van begin 50 kandidaat maken?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen argumenten volgens mij.
Ik zou voor Trump stemmen, als ik tussen hem en Biden moest kiezen, maar vind het wel een complete randdebiel.
Ik zie in vrijwel alle overgebleven swing states dat Trump vrij ruim voor staat. In hoeverre gaan die ballots daar nog verandering in brengen?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
CNN gaat zo door de getallen heen
Kan je voor beide fronten zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk we wisten al dat Biden een slechte kandidaat was, maar dat zou Sanders ook zijn. De democraten hebben geen goede kandidaten. Waarom kunnen ze niet een man van begin 50 kandidaat maken?
voetbalquote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef DireStraits7 het volgende:
Op de radio werd net gezegd dat het is alsof Trump bij rust met 3-1 voor staat, maar voor mijn gevoel staat hij eerder 3-1 voor in blessuretijd.
Omdat niemand in dat volledig kapotte land dat nog aandurft?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk we wisten al dat Biden een slechte kandidaat was, maar dat zou Sanders ook zijn. De democraten hebben geen goede kandidaten. Waarom kunnen ze niet een man van begin 50 kandidaat maken?
Ik vind het vervelend dat niemand een voorspelling kan doen die rekening houdt met die poststemmen, alles wat we zien is die kaart van de US of Aquote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zie in vrijwel alle overgebleven swing states dat Trump vrij ruim voor staat. In hoeverre gaan die ballots daar nog verandering in brengen?
Op de radio werd net gezegd dat het is alsof Trump bij rust met 3-1 voor staat, maar voor mijn gevoel staat hij eerder 3-1 voor in blessuretijd.
Buttipieg won mogelijk die eerste voorverkiezing. Maar ja veel te homo voor de top bij de democraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het woord voetbal nooit gebruikt.quote:
Dit klopt, het verschil is nu al te groot. De enige swing state die Biden nu nog kan winnen is North Carolina.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zie in vrijwel alle overgebleven swing states dat Trump vrij ruim voor staat. In hoeverre gaan die ballots daar nog verandering in brengen?
De nog te tellen stemmen moet in de meeste gevallen echt zeer massaal naar Biden gaan. Ik zou ook eerder 3-1 in blessuretijd zeggen... Biden kan nog winnen, maar dan moet er wel een wonder gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je vrij makkelijk het aantal ballots benoemen en dan uitrekenen welk percentage Biden nodig zal hebben om zo'n staat te winnen. Dan kun je na x% een redelijk beeld geven van de vraag of dat realistisch is of niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat niemand een voorspelling kan doen die rekening houdt met die poststemmen, alles wat we zien is die kaart van de US of A
Georgia?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt, het verschil is nu al te groot. De enige swing state die Biden nu nog kan winnen is North Carolina.
De rest zal naar Trump gaan, hij staat veel te ver voor.
Ok, reken jij dat ff uit voor 09:30, graag in een mooie powerpoint op mijn bureauquote:Op woensdag 4 november 2020 09:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je vrij makkelijk het aantal ballots benoemen en dan uitrekenen welk percentage Biden nodig zal hebben om zo'n staat te winnen. Dan kun je na x% een redelijk beeld geven van de vraag of dat realistisch is of niet.
Nou, prima toch, dan heffen de democraten zich op en accepteren ze dat de republikeinen het vanaf nu voor het zeggen hebben. Als een partij geen geloof meer heeft in de politiek of er geen energie meer in wil steken dan kunnen ze beter stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Omdat niemand in dat volledig kapotte land dat nog aandurft?
Wisconsin 75%, Georgia 70%, Pennsylvania 70%, Michigan 65% als ik het zo zie.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hoeveel % van de mailvotes heeft Biden nodig voor Georgia, Wisconsin en Michigan?
Waarom zou hij dan oproepen om het stemmen tellen te stoppen? Of kunnen "Trump states" nog steeds veranderen in "Biden states" nadat alles geteld is?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt, het verschil is nu al te groot. De enige swing state die Biden nu nog kan winnen is North Carolina.
De rest zal naar Trump gaan, hij staat veel te ver voor.
Het komt op mij over als: 'officieel is het nog niet zeker, maar....'quote:Op woensdag 4 november 2020 09:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De nog te tellen stemmen moet in de meeste gevallen echt zeer massaal naar Biden gaan. Ik zou ook eerder 3-1 in blessuretijd zeggen... Biden kan nog winnen, maar dan moet er wel een wonder gebeuren.
Er zijn 328 miljoen Amerikanen. Ik vind het bizar dat er geen jong talent te vinden is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Omdat niemand in dat volledig kapotte land dat nog aandurft?
Gaat hem niet worden, al 92% van de stemmen zijn geteld en Trump staat ruim honderdduizend stemmen voor.quote:
In Amerika worden nu honderden mensen betaald om dat soort dingen te doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, reken jij dat ff uit voor 09:30, graag in een mooie powerpoint op mijn bureau
Geen geld of gewoon geen interessequote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn 328 miljoen Amerikanen. Ik vind het bizar dat er geen jong talent te vinden is.
Daar mag je een nulletje afhalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, al 92% van de stemmen is geteld en Trump staat één miljoen stemmen voor.
Zijn beide geen personen waar je wat mee kunt. Maar een man die geen respect heeft voor andere mensen (Trump), geen respect voor andere culturen, geen respect voor vrouwen, en uberhaupt nooit in zijn leven heeft geleerd dat iemand hem tegen heeft gesproken, kun je gewoonweg niet op stemmen als je ook maar een beetje verstand hebt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef Xqtress het volgende:
Is het niet een heel klein beetje sneu om Trumpgod of Bidengod te roepen.
WAAR PUBLICEREN ZE DAT?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In Amerika worden nu honderden mensen betaald om dat soort dingen te doen.
Niet overdrijven he.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, al 92% van de stemmen zijn geteld en Trump staat één miljoen stemmen voor.
Rustig maar hoor, het is nog vroeg. Ik heb het nergens over geloof in de politiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, prima toch, dan heffen de democraten zich op en accepteren ze dat de republikeinen het vanaf nu voor het zeggen hebben. Als een partij geen geloof meer heeft in de politiek of er geen energie meer in wil steken dan kunnen ze beter stoppen.
Biden heeft nu ongeveer 1/3 kans om alsnog de meerderheid van de kiesmannen te halen met behulp van de in-mail ballots. Dus kan zeker nog volledig omslaan. Dit is allerminst 3-1 voorstaan in blessuretijd. Als we uitgaan van een voetbalsportanalogie zou ik eerder zeggen dat team Trump net een rode kaart heeft gekregen en met een mannetje minder op het veld staat, maar nog wel met 2-1 voorstaat. Echter nog 15 min. + blessuretijd te spelen...quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Precies dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn 328 miljoen Amerikanen. Ik vind het bizar dat er geen jong talent te vinden is.
Heel veel maar als die aantallen vooral uit de grote steden komen is het niet onrealistisch dat hij het op het nippertje binnen haalt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:08 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Wisconsin 75%, Georgia 70%, Pennsylvania 70%, Michigan 65% als ik het zo zie.
Hoeveel stemmen heeft Trump en hoeveel heeft Biden er?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
https://www.nbcnews.com/politics/2020-elections/georgia-results
Ik praat zijn gedrag niet goed, maar reageer op een idiote bewering. Vind jij het gevaarlijk dat iemand naar de rechter gaat om een mening ergens over te krijgen? Ik niet namelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef dellipder het volgende:
Er is geen rechtmatige reden om het tellen van de stemmen te staken.
[quote]Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet even iets vragen he, hij schreeuwt op wereldwijde TV dat het proces rondom het tellen van de stemmen een 'enorme fraude' is. Hoe mensen zijn gedrag goed kunnen praten is nog een groter raadsel dan het vroegtijdig callen van overduidelijke staten
Wat mij betreft was de grens 03-11. Komt je stem later, is die imo te laat. Maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Die grens is duidelijk: als ze allemaal geteld zijn.
120.000 en Atlanta is nog niet volledig geteld. Het kan nog beide kanten op.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
https://www.nbcnews.com/politics/2020-elections/georgia-results
2.2 procentpunt voor met nog 6 procent van de stemmen te tellen volgens de cijfers van Fox News... dan moet Biden dus zelfs meer dan 2/3 van die stemmen winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Georgia 2.5 procentpunt voor, nog 9% van de stemmen te tellen, dan moet Biden zo'n 2/3 van de overgebleven stemmen winnen... kan, maar lastig.
Theoretisch wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef phpmystyle het volgende:
PA kan inderdaad nog in handen van de democraten vallen, slechts 67% geteld..
Interessante analyse daar. Ik vraag me wel af in hoeverre dit CNN is die nog hoopt op Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
CNN gaat zo door de getallen heen
Dat staat toch op die website?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:12 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heeft Trump en hoeveel heeft Biden er?
Watquote:Op woensdag 4 november 2020 09:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Biden heeft nu ongeveer 1/3 kans om alsnog de meerderheid van de kiesmannen te halen met behulp van de in-mail ballots. Dus kan zeker nog volledig omslaan. Dit is allerminst 3-1 voorstaan in blessuretijd. Als we uitgaan van een voetbalsportanalogie zou ik eerder zeggen dat team Trump net een rode kaart heeft gekregen en met een mannetje minder op het veld staat, maar nog wel met 2-1 voorstaat. Echter nog 15 min. + blessuretijd te spelen...
33% kans vind ik niet gelijk staan aan een wonder. Feit is dat in bepaalde staten enorm lastig in te schatten is hoe de stemverhouding gaat zijn voor de mail-in ballots die nog geteld moeten worden. En daar hangt zo'n beetje alles van af.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De nog te tellen stemmen moet in de meeste gevallen echt zeer massaal naar Biden gaan. Ik zou ook eerder 3-1 in blessuretijd zeggen... Biden kan nog winnen, maar dan moet er wel een wonder gebeuren.
Waarom? Veel Amerikanen vinden het prachtig om een president te hebben die schijt heeft aan de rest van de wereld en zijn eigen land/natie/volk consequent op plaats 1 zet.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef Handschoen het volgende:
Dat er nog zoveel op Trump stemmen is echt interessant...
Ben jij ziek ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Biden heeft nu ongeveer 1/3 kans om alsnog de meerderheid van de kiesmannen te halen met behulp van de in-mail ballots. Dus kan zeker nog volledig omslaan. Dit is allerminst 3-1 voorstaan in blessuretijd. Als we uitgaan van een voetbalsportanalogie zou ik eerder zeggen dat team Trump net een rode kaart heeft gekregen en met een mannetje minder op het veld staat, maar nog wel met 2-1 voorstaat. Echter nog 15 min. + blessuretijd te spelen...
Groot deel van oa Atlanta moet nog geteld worden. https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.htmlquote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, al 92% van de stemmen zijn geteld en Trump staat één miljoen stemmen voor.
Een kleine wonderquote:Op woensdag 4 november 2020 09:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
33% kans vind ik niet gelijk staan aan een wonder. Feit is dat in bepaalde staten enorm lastig in te schatten is hoe de stemverhouding gaat zijn voor de mail-in ballots die nog geteld moeten worden. En daar hangt zo'n beetje alles van af.
Post stemmen zullen in overgrote meerderheid naar Biden gaan. ANderzijds moeten er ook nog gewone stemmen geteld worden, en die zijn wel in meerderheid voor Trump.quote:
bron?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:16 schreef Generationalpha het volgende:
De pers die wereldwijd er alles aan doet om hem af te zagen
Even aangepast.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Veel Amerikanen vinden het prachtig om een president te hebben die schijt heeft aan de rest van de wereld en een deel van het volk consequent op plaats 1 zet.
Biden zal ongetwijfeld nog inlopen, maar het zal niet meer voldoende zijn om één miljoen stemmen goed te maken. Dat zou betekenen dat zou ongeveer heel Atlanta op Biden zou moeten stemmen, dat is natuurlijk niet zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Groot deel van oa Atlanta moet nog geteld worden. https://www.nytimes.com/i(...)ecast-president.html
Dat is interessanter dan wie er wintquote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef Handschoen het volgende:
Mischien omdat die nog niet corrupt genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan doelt op het rijke deel van het volk?quote:
Waar komen die cijfers vandaan, dat hij 1 miljoen stemmen voor staat? Volgens zowel CNN als FOX heeft Biden 1,6 miljoen meer stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk vooral bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef Handschoen het volgende:
Ik snap dit soort uitspraken echt niet. Het is toch echt Trump zelf die allemaal idiote dingen doet. Ik vind het echt bespottelijk dat dit überhaupt nog spannend is, laat staan dat Trump zelfs nog op winst staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:16 schreef Generationalpha het volgende:
Heb helemaal niets met Trump maar dit soort dingen vind ik altijd wel mooi. De pers die wereldwijd er alles aan doet om hem af te zagen, en dan gewoon winnen. Beetje underdog-verhaal.
Ja, maar de mailvotes....quote:Op woensdag 4 november 2020 09:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Biden zal ongetwijfeld nog inlopen, maar het zal niet meer voldoende zijn om één miljoen stemmen goed te maken. Dat zou betekenen dat zou ongeveer heel Atlanta op Biden zou moeten stemmen, dat is natuurlijk niet zo.
Het is pas officieel als de kiesmannen daadwerkelijk hun stem hebben uitgesprokenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:17 schreef Mortaxx het volgende:
Wel absurd dat mensen nu roepen dat de uitslag pas officieel is als de tv stations dat zeggen
Joh, had je wat anders verwacht van die baviaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt me dat je dat vrij subtiel kunt gaan achterhalen zonder alles gelijk te bombarderen tot enorme fraude (wat je dus helemaal nog niet weet).
Moe, wil slapen. En ja, da's de officieel gegeven reden (volgens alle hoernalisten)quote:Op woensdag 4 november 2020 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En geen reden gegeven? Want dat is dan wel fishy.
Dan regel je GvD andere mensen, die niet moe zijn... Het is niet alsof hetgeen wat je aan het doen bent onbelangrijk is of zo...quote:Op woensdag 4 november 2020 08:49 schreef heywoodu het volgende:
Republikein Rick Santorum is het ook vrij stevig oneens met Trump's rare gedrag en uitspraken, goed om te horen. Santorum is ook vrij duidelijk over waarom men in Pennsylvania gestopt is (volgens hem): "Het is diep in de nacht, mensen zijn moe en als mensen moe zijn maken ze fouten, dat is heel simpel. Ze zijn niet gestopt om iets te fixen ofzo. Ik kan het niet sterker oneens zijn met de uitspraken."
Hoezo "achteraf"?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:52 schreef JohnDDD het volgende:
Clinton en Biden waren achteraf gezien ook wel matige kandidaten. Biden ziet er ook echt uit alsof hij bijna uit elkaar valt van ellende.
Dat Trump ruim honderdduizend stemmen voor staat ging alleen over de staat Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar komen die cijfers vandaan, dat hij 1 miljoen stemmen voor staat? Volgens zowel CNN als FOX heeft Biden 1,6 miljoen meer stemmen.
Viesmadquote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef Keyos het volgende:
Als je al die percentages ziet in de Staten die nog in de balance zijn is dit al lang niet spannend meer. Fucking inteelt retards daar.
Het gaat niet om wie de meeste stemmen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar komen die cijfers vandaan, dat hij 1 miljoen stemmen voor staat? Volgens zowel CNN als FOX heeft Biden 1,6 miljoen meer stemmen.
De pers? Dat doet hij vooral ook zelf hè. Kijk zn tweet van vannacht en zn speech van net.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:16 schreef Generationalpha het volgende:
Heb helemaal niets met Trump maar dit soort dingen vind ik altijd wel mooi. De pers die wereldwijd er alles aan doet om hem af te zagen, en dan gewoon winnen. Beetje underdog-verhaal.
Vind het van beide kanten een trieste vertoning.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:16 schreef Generationalpha het volgende:
Veel mensen gaan ook gewoon voor het spektakel, niet alleen voor inhoud. En dat snap ik wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken echt niet. Het is toch echt Trump zelf die allemaal idiote dingen doet. Ik vind het echt bespottelijk dat dit überhaupt nog spannend is, laat staan dat Trump zelfs nog op winst staat.
Zet je bril eens op.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Biden zal ongetwijfeld nog inlopen, maar het zal niet meer voldoende zijn om één miljoen stemmen goed te maken. Dat zou betekenen dat zou ongeveer heel Atlanta op Biden zou moeten stemmen, dat is natuurlijk niet zo.
Alleen staat Trump niet 1 miljoen stemmen voor in Georgia. Je hebt een nulletje teveel geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat Trump één miljoen stemmen voor staat ging alleen over de staat Georgia.
Landelijk gezien heeft Biden (tot wat nu geteld is) meer stemmen ja.
Dat woordje 'alleen' kun je bij Trump wel weghalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Veel mensen gaan ook gewoon voor het spektakel, niet alleen voor inhoud. En dat snap ik wel.
Snel een drukpers aangezet waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 09:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Democraten willen nu de overwinning claimen vanwege poststemmen....
De vraag is of het alternatief overtuigend beter is. Hoewel ik je mening over Trump deel, heb ik er zelfs weinig vertrouwen in dat Biden het beter gaat doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken echt niet. Het is toch echt Trump zelf die allemaal idiote dingen doet. Ik vind het echt bespottelijk dat dit überhaupt nog spannend is, laat staan dat Trump zelfs nog op winst staat.
Toch staat biden voor met kiesmannen volgens nu.nlquote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
Trump 2.381.780
Biden 2.279,736
Verschil 102.044
Only the bestquote:
Nu.nl loopt achter.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Toch staat biden voor met kiesmannen volgens nu.nl
Ok, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
Trump 2.381.780
Biden 2.279,736
Verschil 102.044
quote:
Daar moet je nu niet naar kijken. Het gaat nu om de swing states en het verloop.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat woordje 'alleen' kun je bij Trump wel weghalen.
Trump is gewoon als Wilders, kan prima vanaf de zijlijn schreeuwen, maar aan het roer is het één grote shitshow.
Nee, althans, toen ik Rotterdam woonde kon ik meestal direct in het stemhokje terecht.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef MakkieR het volgende:
Nu woon ik in het hoge noorden en zijn lange wachttijden bij ons niet bekend, maar moet je in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam ( randstad ) ook zo lang wachten om je stem uit te brengen als in Amerika. Ik schrok nogal van die wachttijden van soms wel 3 uren.
Watvis de kiesman verdeling nu dan?quote:
Kijk je CNN? Er moeten daar nog heel veel mail ballots worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk.
Maar met 93% van de stemmen geteld zal Biden dat toch niet meer kunnen goedmaken.
Kans dat er fraude optreedt bij post mail ballots is kleiner dan een inslaande meteoriet op het moment dat je over een zebrapad loopt terwijl je wordt aangereden door een krokodil.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snel een drukpers aangezet waarschijnlijk
Het kan zeker nog wel want Atlanta is nog niet volledig geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk.
Maar met 93% van de stemmen geteld zal Biden dat toch niet meer kunnen goedmaken.
Biden staat volgens alles voor qua kiesmannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Democratie is een groot feestje.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog niet, pas als Oom Donald verkozen is
Nooit hoeven wachten in Amsterdam. Op 5 minuten lopen van mijn huis zijn al 3 lokaties.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef MakkieR het volgende:
Nu woon ik in het hoge noorden en zijn lange wachttijden bij ons niet bekend, maar moet je in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam ( randstad ) ook zo lang wachten om je stem uit te brengen als in Amerika. Ik schrok nogal van die wachttijden van soms wel 3 uren.
Nee hoor. Kan nog beide kanten op.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Trump gewonnen hoor ik overal? Gefeliciteerd
Ik dacht dat ook al. Ik vraag me dan af hoe ze dat daar dan doen dat je drie uren moet wachten om je stem uit te brengen. Ik zou compleet gek worden. Hebben ze daar maar een stembureau in de hele staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:23 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nee, althans, toen ik Rotterdam woonde kon ik meestal direct in het stemhokje terecht.
Natuurlijk is het een farce dat de democraten na vier jaar met een bejaarde op de proppen komen. Obama had hier met twee vingers in de neus gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is of het alternatief overtuigend beter is. Hoewel ik je mening over Trump deel, heb ik er zelfs weinig vertrouwen in dat Biden het beter gaat doen.
Klopt, ik heb het nu aangepast, zodat mensen niet verkeerd worden geïnformeerd als ze die post lezen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:21 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Alleen staat Trump niet 1 miljoen stemmen voor in Georgia. Je hebt een nulletje teveel geteld.
Ook waar iddquote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Democratie is een groot feestje.
https://www.nu.nl/buitenl(...)hooggerechtshof.htmlquote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan nog beide kanten op.
Nee, hooguit misschien een kwartiertje ofzo in een drukke dichtbevolkte Rotterdamse buurt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef MakkieR het volgende:
Ik denk oprecht dat Hillary Clinton het nog slechter zou doen, dus ik ben blij dat zij de vorige keer niet gewonnen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een farce dat de democraten na vier jaar met een bejaarde op de proppen komen. Obama had hier met twee vingers in de neus gewonnen.
Maar kom op: vrijwel iedereen is beter geschikt om een land te leiden dan Trump. Ik vind het echt verbijsterend hoe men na zo'n overduidelijk falen nog steeds achter hem gaat staan. Dan boeit het je gewoon niet wie er aan het roer staat, zolang het maar iemand is die vooral geen sterke overheid neerzet.
Hij kan zoveel claimen. Het is nog lang niet beslist.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)hooggerechtshof.html
Welnee. RTL4 had net een aardige analyse: van de vijf grote staten waarin de stemmen nog worden geteld, hoeft Biden er maar twee te winnen en dan is hij president. Trump staat in al die staten voor, maar het verschil is soms klein en soms moet nog een flink aantal van de stemmen worden geteld (tot 1/3e zelfs).quote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef Leonos het volgende:
Trump gewonnen hoor ik overal? Gefeliciteerd
https://www.nytimes.com/i(...)sults-president.htmlquote:Op woensdag 4 november 2020 09:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Watvis de kiesman verdeling nu dan?
Haha, ben je stoned ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Biden wint Nevada en haalt Michigan en Wisconsin binnen met de mail in votes = 270
Als Trump de slechtste kandidaat is valt het allemaal wel mee. Na 4 jaar is de wereld nog niet vergaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een farce dat de democraten na vier jaar met een bejaarde op de proppen komen. Obama had hier met twee vingers in de neus gewonnen.
Maar kom op: vrijwel iedereen is beter geschikt om een land te leiden dan Trump. Ik vind het echt verbijsterend hoe men na zo'n overduidelijk falen nog steeds achter hem gaat staan. Dan boeit het je gewoon niet wie er aan het roer staat, zolang het maar iemand is die vooral geen sterke overheid neerzet.
Denk het niet. Biden's enige kans is winnen in North Carolina en Pennsylvania.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Biden wint Nevada en haalt Michigan en Wisconsin binnen met de mail in votes = 270
RTL4quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. RTL4 had net een aardige analyse: van de vijf grote staten waarin de stemmen nog worden geteld, hoeft Biden er maar twee te winnen en dan is hij president. Trump staat in al die staten voor, maar het verschil is soms klein en soms moet nog een flink aantal van de stemmen worden geteld (tot 1/3e zelfs).
Ondanks, niet dankzij.quote:
Dit artikel is wel heel fucked up.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
bommetje leggen, lekker manquote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat zegt de markt gewoon. Waar mensen geld inzetten op de kandidaat waarvan ze denken dat ie gaat winnen. Geeft normaal een betere indicatie van een betrouwbare prognose dan wat hier allemaal wordt geroepen op basis van de berichtgeving van de media. Omdat dit om honderden miljoenen gaat.quote:
Verschil is niet gigantisch toch? Aantal grote steden die voornamelijk op Biden stemmen per post en hij heeft zijn Aguero momentje.quote:
RTL4 doet aan wishful thinking.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee. RTL4 had net een aardige analyse: van de vijf grote staten waarin de stemmen nog worden geteld, hoeft Biden er maar twee te winnen en dan is hij president. Trump staat in al die staten voor, maar het verschil is soms klein en soms moet nog een flink aantal van de stemmen worden geteld (tot 1/3e zelfs).
Het probleem is dat Trump te ver voor staat in veel van die staten, dus dat betekent dat bijna alle stemmen die nog geteld moeten worden, Biden's stemmen moeten zijn. Dat kan theoretisch natuurlijk wel maar het is niet realistisch om met dat scenario nog rekening te houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ondanks, niet dankzij.
En heb je ook zo'n mooie kekke grafiek met de coronacijfers?
Niet gigantisch, m aar in wi is 94% geteld, en in mi 73%. Dan moeten de overige stemmen in grote getalen naar Biden gaan. Dan zie ik voor biden aanhang meer heil in PA.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Verschil is niet gigantisch toch? Aantal grote steden die voornamelijk op Biden stemmen per post en hij heeft zijn Aguero momentje.
Lijkt me best een wijs idee dat ze stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, prima toch, dan heffen de democraten zich op en accepteren ze dat de republikeinen het vanaf nu voor het zeggen hebben. Als een partij geen geloof meer heeft in de politiek of er geen energie meer in wil steken dan kunnen ze beter stoppen.
Eens hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zegt de markt gewoon. Waar mensen geld inzetten op de kandidaat waarvan ze denken dat ie gaat winnen. Geeft normaal een betere indicatie van een betrouwbare prognose dan wat hier allemaal wordt geroepen op basis van de berichtgeving van de media. Omdat dit om honderden miljoenen gaat.
Ik heb hier in het lokale bejaardentehuis wel eens drie minuten moeten wachten, niet te doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:22 schreef MakkieR het volgende:
Dit was toch al bekend dat zou gebeuren.quote:
Tja, de vraag is zoals altijd dan ook vooral waar die overgebleven stemmen vooral zitten.quote:
Maar een éénpartij politiek is natuurlijk niet handig, dat verandert de democratie langzaam in een dictatuur.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lijkt me best een wijs idee dat ze stoppen.
Op een eerlijke manier winnen is ze 2 keer niet gelukt. Het enige dat ze nog konden is hem van de macht zetten middels een pakket leugens. Maar zelfs dat is mislukt.
Het is niet alleen maar Biden, uiteraard. Wel een aanzienlijk deel.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de democraten of Nederlandse verslaggeving zich rijk rekent met het stemmen per post. Daar zitten toch ook Trump stemmers tussen, ik kan me niet voorstellen dat deze stembiljetten alleen maar Biden is. Dat zou wel heel merkwaardig zijn. En bij Pennsylvania is de voorsprong van Trump heel erg groot.
Beter dan iemand die het bestaan van het virus zowat ontkend heeft? Het maandenlang afgedaan heeft als een griepje en 'de economie moet open blijven'? Valse beloftes heeft gedaan over wanneer een vaccin komt? Niets gedaan heeft om het werk van Obama te continueren om de nodige voorbereidingen te treffen (sterker nog: hij heeft dergelijke teams eerder kleiner gemaakt)?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Hillary Clinton het nog slechter zou doen, dus ik ben blij dat zij de vorige keer niet gewonnen heeft.
Dat klinkt echt als hopen tegen beter weten in hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Millwaukee komt er nog aan volgens mij. En detroit in Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gigantisch, m aar in wi is 94% geteld, en in mi 73%. Dan moeten de overige stemmen in grote getalen naar Biden gaan. Dan zie ik voor biden aanhang meer heil in PA.
Deze data is afkomstig van een van de grootste betting exchanges. Daar bepaalt de bookie niet de odds, maar gaan mensen zelf weddenschappen tegen elkaar aan. Zo te zien zijn de kansen voor Biden weer gestegen naar een kleine 40%.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens hoor.
Geloof eerder bookies dan polls.
hoe weet je dit?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet alleen maar Biden, uiteraard. Wel een aanzienlijk deel.
Het klinkt een beetje als de last desperate attempt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prognoses van tevoren was dat democratische stemmers in grote getalen via de post zouden stemmen en republikeinen via de stemlokalen. Dus daarom wordt verwacht dat die in grote getalen naar Biden gaan. Daarnaast is volgens mij ook bekend welke party affiliation de post stemmers hebben en is dat ook grotendeels democratisch. De vraag is niet echt of het grootste deel naar Biden gaat, maar meer of het genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef MakkieR het volgende:
. Dat zou wel heel merkwaardig zijn. En bij Pennsylvania is de voorsprong van Trump heel erg groot.
Is er al iemand verkozen?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef RvLaak het volgende:
ROFL... Dude bij WNL is geschokt over wat Trump heeft gezegd... Jezus man, je weet toch welke baviaan er verkozen is?
Inderdaad. Dat geeft al aan hoe slecht Hillary Clinton is. Het is naïef om meer vertrouwen te hebben in zo een raar wijf. Maar goed, het blijft gissen natuurlijk, we zullen nooit weten of ze het daadwerkelijk slechter zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beter dan iemand die het bestaan van het virus zowat ontkend heeft? Het maandenlang afgedaan heeft als een griepje en 'de economie moet open blijven'? Valse beloftes heeft gedaan over wanneer een vaccin komt? Niets gedaan heeft om het werk van Obama te continueren om de nodige voorbereidingen te treffen (sterker nog: hij heeft dergelijke teams eerder kleiner gemaakt)?
Trump heeft gewonnenquote:
Maar hoe weten we dat dan. Zijn er steekproeven gedaan ofzo, heb ik iets gemist.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij doet toch aan wedden? Daar is toch het hele idee dat je het beter denkt te weten dan de bookie.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens hoor.
Geloof eerder bookies dan polls.
Het ziet er niet best uit voor Sleepy Joe.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Prognoses van tevoren was dat democratische stemmers in grote getalen via de post zouden stemmen en republikeinen via de stemlokalen. Dus daarom wordt verwacht dat die in grote getalen naar Biden gaan. Daarnaast is volgens mij ook bekend welke party affiliation de post stemmers hebben en is dat ook grotendeels democratisch. De vraag is niet echt of het grootste deel naar Biden gaat, maar meer of het genoeg is.
https://fivethirtyeight.c(...)eird-election-night/quote:Op woensdag 4 november 2020 09:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dat dan. Zijn er steekproeven gedaan ofzo, heb ik iets gemist.
Dat is precies het probleem aan gokken.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij doet toch aan wedden? Daar is toch het hele idee dat je het beter denkt te weten dan de bookie.
Trump staat bijna 300k stemmen voor in Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Slechter.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef MakkieR het volgende:
Was Harris als presidentskandidaat een betere geweest dan Biden, wat denken jullie?
Uiteraard alle stemmen die op 3-11 legaal zijn uitgebracht. Maar je gaat niet stoppen met tellen zodra het 4-11 is.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:13 schreef RvLaak het volgende:
Wat mij betreft was de grens 03-11. Komt je stem later, is die imo te laat. Maar we gaan het zien.
Ik denk dat daar een rechter een mening over mag gaan hebben
Trump pakt ook de swing statesquote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat 'ie nog 20 kiesmannen achterloopt nu.
Bookmakers weten niet veel meer dan diegen die de bet plaatst. Enige wat zij doen is risk management. Op dit moment geven de odds alleen weer waar meeste geld op ingezet wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Jij doet toch aan wedden? Daar is toch het hele idee dat je het beter denkt te weten dan de bookie.
Met een kleine kanttekening dat juist daar mensen wel veel wedden op hun gewenste uitkomst (berucht zijn de noteringen voor Engelse clubs die vlak voor de wedstrijd dalen, als de dronken fans nog even geld in gaan zettenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze data is afkomstig van een van de grootste betting exchanges. Daar bepaalt de bookie niet de odds, maar gaan mensen zelf weddenschappen tegen elkaar aan. Zo te zien zijn de kansen voor Biden weer gestegen naar een kleine 40%.
[ afbeelding ]
Grote kans dat Michigan alsnog naar Biden gaat hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Idisrom het volgende:
Tot nu toe lijkt Arizona naar Bieden te gaan, dat is dan de enige staat die van Trump 2016 naar Biden 2020 gaat.
Ik zie dat niet gebeuren met Michigan Wissconsin en Pennstylvania.
Het gaat echt om Georgia en North Carolina. Ook al zou Trump een van deze twee staten verliezen, dan nog komt hij boven de 270 kiesmannen uit.
Bieden kan alleen winnen als hij naast Arizona zowel Georgia als North Carolina gaat winnen.
Ik denk nu dat wij toch op four more years Trump gaan uitkomen.
Laten de mensen die geld inzetten, dat nou net doen op degene die ze geloven die gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bookmakers weten niet veel meer dan diegen die de bet plaatst. Enige wat zij doen is risk management. Op dit moment geven de odds alleen weer waar meeste geld op ingezet wordt.
Poststemmen worden geschrapt door het Hooggerechtshof.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het ziet er (helaas) veel beter uit voor Trump dan voordat alle uitslagen bekend werden. Blue Wall wordt beslissend. Trump ligt daar voor, maar er zijn nog veel poststemmen te tellen. Volgens mij is het lang niet zo spannend geweest...
Daarom, de odds als echte peiling gebruiken heeft ook zijn mankementenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bookmakers weten niet veel meer dan diegen die de bet plaatst. Enige wat zij doen is risk management. Op dit moment geven de odds alleen weer waar meeste geld op ingezet wordt.
Oké, objectief gezien:quote:Op woensdag 4 november 2020 09:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Tuurlijk joh... Alles wat positief is, is ondanks. Alle negatieve dingen dankzij. Probeer het eerst objectief te bekijken...
Mooi hoe jij in 2 uur tijd een dick swing maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef Idisrom het volgende:
Tot nu toe lijkt Arizona naar Bieden te gaan, dat is dan de enige staat die van Trump 2016 naar Biden 2020 gaat.
Ik zie dat niet gebeuren met Michigan Wissconsin en Pennstylvania.
Het gaat echt om Georgia en North Carolina. Ook al zou Trump een van deze twee staten verliezen, dan nog komt hij boven de 270 kiesmannen uit.
Bieden kan alleen winnen als hij naast Arizona zowel Georgia als North Carolina gaat winnen.
Ik denk nu dat wij toch op four more years Trump gaan uitkomen.
Ik ben bang dat we dat stadium al voorbij zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Eerlijk, ik ben geen fan van Trump maar worst case scenario is echt weken onzekerheid met rellen en fraude accusaties. Dan beter gewoon Trump als duidelijke winnaar denk ik.
Dat denk ik niet. Trump gaat verzoeken, maar of dat gehonoreerd wordt... Denk hetn iet.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Poststemmen worden geschrapt door het Hooggerechtshof.
Zeker, bij grote markten weet je het niet beter dan de bookmaker. Vijf minuten voor tijd op de Champions League inzetten, ja daahaag. Het kan natuurlijk wel op kleine markten, waar jij belangrijk nieuws eerder weet dan de rest. Maar goed, dat terzijde verder.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem aan gokken.
Yup.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Laten de mensen die geld inzetten, dat nou net doen op degene die ze geloven die gaat winnen.
Biden heeft niet echt een negatieve kant, gewoon niks positiefs. Harris is meer een Clinton.quote:
Laten we er maar vanuit gaan in dat achterlijke land.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Trump gaat verzoeken, maar of dat gehonoreerd wordt... Denk hetn iet.
Dit lijkt me wel volkomen logisch toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Uiteraard alle stemmen die op 3-11 legaal zijn uitgebracht. Maar je gaat niet stoppen met tellen zodra het 4-11 is.
En dat is zonder covid ontslagen. Die grafieken zijn allemaal zinloos nu want het moet nog blijken of die banen ooit allemaal terugkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oké, objectief gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
De verstandige mensen niet altijd eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Laten de mensen die geld inzetten, dat nou net doen op degene die ze geloven die gaat winnen.
Ik denk dat Trump ook vooral wil dat er snel geteld word en niet dat hij daadwerkelijk het stemmen tellen wil stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Eerlijk, ik ben geen fan van Trump maar worst case scenario is echt weken onzekerheid met rellen en fraude accusaties. Dan beter gewoon Trump als duidelijke winnaar denk ik.
Maar Nevada kon toch andere kant op gaan?quote:
Of biden als duidelijke winnaarquote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik wil zekerheid!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump pakt ook de swing states
*ahem*quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Biden heeft niet echt een negatieve kant, gewoon niks positiefs. Harris is meer een Clinton.
Op elke tv zender die ik geien heb vandaag is dit het riedeltjequote:
Wie is ie?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
De 3 Blue Wall staten werden vanaf de jaren '90 constant door Democraten gewonnen, die gingen alleen de laatste keer naar Trump. Wordt een dubbeltje op zijn kant, al staat-ie in Pennsylvania wel flink voor...
Jaja en Loekashenko had ook de beste bedoelingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump ook vooral wil dat er snel geteld word en niet dat hij daadwerkelijk het stemmen tellen wil stoppen.
Had Rusland Trump niet aan de macht geholpen, en waarom horen we nu niks meer van de Russen, oh ja als Trump wint dan heeft het geen zin de kwaadaardige Russen aan te wijzen. En hoe zit het met de Chinezen en Iran. Waren die ook niet aan het hacken. Ik hoor nu merkwaardig genoeg helemaal niks meer, tot Trump verliest. Als Trump verliest, dan komen de hackers weer aan het licht. Het zijn de hackers verdomme hahaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef Ensiferum het volgende:
TrumpGOD verslaat de frauderende Democraten, het corrupte Big Tech en de Leugenaars in de Media![]()
Stel je voor welke marges hij zou hebben gehaald in eerlijke verkiezingen.
Heel spannend is overdreven, maar het is nog zeker niet beslist.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op elke tv zender die ik geien heb vandaag is dit het riedeltje
Je zou er bijna van denken dat het heel spannend is nu.
linkje danquote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef jameshond7 het volgende:
HUMBERTO TAN VIES MAD OP TRUMP LIVE OP TWITTER
Wat ben jij naiefquote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump ook vooral wil dat er snel geteld word en niet dat hij daadwerkelijk het stemmen tellen wil stoppen.
Toch kan je opzich goed wedden op deze verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, bij grote markten weet je het niet beter dan de bookmaker. Vijf minuten voor tijd op de Champions League inzetten, ja daahaag. Het kan natuurlijk wel op kleine markten, waar jij belangrijk nieuws eerder weet dan de rest. Maar goed, dat terzijde verder.
Eens, die tactiek hanteer ik op de beurs ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De verstandige mensen niet altijd eigenlijk
Dat zit er sowieso niet in. Het gaat namelijk aankomen op die early votes.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Of biden als duidelijke winnaar
Nee, dat zeker niet, maar de media lijkt vooral te focussen op die 20% kans die Biden nog heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel spannend is overdreven, maar het is nog zeker niet beslist.
Achteraf, ja. Met name Ohio had echt net zo makkelijk fout kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch kan je opzich goed wedden op deze verkiezingen.
Trump pakt ohio,florida enTexas 2.2 odd bv.
Was makkelijk binnenharken gisteren.
Alleen trump kan duidelijk winnen?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zit er sowieso niet in. Het gaat namelijk aankomen op die early votes.
Biden is gewoon dood saai, als ik niet kan slapen, dan moet ik gewoon even Biden kijken, dan slaap ik gegarandeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Biden heeft niet echt een negatieve kant, gewoon niks positiefs. Harris is meer een Clinton.
Nevada wint ie wel. In Las Vegas zijn ook pas 2/3de geteld nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar Nevada kon toch andere kant op gaan?
Eerst Las Vegas geteld (Biden voor) nu nog de landelijke gebieden tellen (trumpgebied)
Ik bedoel vooral dat je inzet op wat de meeste waarde heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens, die tactiek hanteer ik op de beurs ook.
Heeft vannacht niet zo goed uitgepakt, want als Trump wint ben ik m'n geld kwijt.
gekkigheid allemaalquote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nevada wint ie wel. In Las Vegas zijn ook pas 2/3de geteld nu.
Ik vond die odds bij lange na het risico niet waard toen ik alles langs ging. Ik wist zeker dat het echt een stuk closer ging worden, maar 2.2 was echt de moeite niet waard.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch kan je opzich goed wedden op deze verkiezingen.
Trump pakt ohio,florida enTexas 2.2 odd bv.
Was makkelijk binnenharken gisteren.
Nee die spraytan bejaarde trekt volle zalen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Biden is gewoon dood saai, als ik niet kan slapen, dan moet ik gewoon even Biden kijken, dan slaap ik gegarandeerd.
Mij zou het echt aan mijn reet roesten als Biden dat zou roepen als hij voor had gestaan qua kansen.quote:
Dat bedoel ik ook. Daarom heb ik op x3.75 ingezet op Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat je inzet op wat de meeste waarde heeft
Als ik denk dat Trump 30% kans heeft om te winnen en je krijgt er zeven keer je inzet voor ga ik er flink op inzetten hoor, ook al denk ik dus dat de kans 70% is dat hij níet wint.
Jij bent echt een waardeloze better. Vannacht zag je het juist toch omdraaien tegen alle polls in?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Eens, die tactiek hanteer ik op de beurs ook.
Heeft vannacht niet zo goed uitgepakt, want als Trump wint ben ik m'n geld kwijt.
Geweldige argumentatie ookquote:Op woensdag 4 november 2020 09:02 schreef Zorro het volgende:
Het trieste is wel dat ik nu voor de tweede keer op een overwinning voor Trump hoop, beide keren niet omdat ik Trump zo geweldig vind maar omdat de tegenstander nog veel erger is, eerst Hillary, omdat.. nou ja dat Hillary dus. En nu omdat Biden al blij mag zijn als ie twee jaar vol maakt.
Uh ja, waar moet je nu anders op focussen?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, maar de media lijkt vooral te focussen op die 20% kans die Biden nog heeft.
kquote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij zou het echt aan mijn reet roesten als Biden dat zou roepen als hij voor had gestaan qua kansen.
Als ik de kaart van Michigan zie, dan gaat alleen Detroit, Oakland en de piepkleine hoofdstad Lansing naar Biden. Maar in de rest van de staat zie je bijna overal 70%-30% voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grote kans dat Michigan alsnog naar Biden gaat hoor.
Stond op 1.33 op unibet met hoop reports dat trump dik zou winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achteraf, ja. Met name Ohio had echt net zo makkelijk fout kunnen gaan.
Trump stond voor de verkiezingen nog op 3.75....quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Daarom heb ik op x3.75 ingezet op Biden.
Denk wel dat Trump gaat winnen maar x1.3 dan kan je net zo goed niet meedoen.
Zwaar gewonnen gisteravond anders, en tja deel van de winst nu op Biden gezet @ 3.75 maar de kans is er nog.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt een waardeloze better. Vannacht zag je het juist toch omdraaien tegen alle polls in?
Beter dat dan naar een 4-jarige te luisteren en herhalingen te turfenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Biden is gewoon dood saai, als ik niet kan slapen, dan moet ik gewoon even Biden kijken, dan slaap ik gegarandeerd.
Detroit is 90% zwart toch? Die stemmen, als ze het al doen wel voornamelijk democraat.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als ik de kaart van Michigan zie, dan gaat alleen Detroit, Oakland en de piepkleine hoofdstad Lansing naar Biden. Maar in de rest van de staat zie je bijna overal 70%-30% voor Trump.
Hij staat nu best voor in de staten Wisconsin, Michigan en Pennsylvania. Die early votes kunnen het hooguit nog gelijk trekken (en dan misschien net Biden over de streep trekken), maar dat tellen gaat dus dagen duren in sommige gevallen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Alleen trump kan duidelijk winnen?
8 jaar geleden misschienquote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trump stond voor de verkiezingen nog op 3.75....
Niet gespeeld overigens hoor.
Behalve in Arizona, want daar staan ze achter. Hoe treurig kun je zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
Oproepen te stoppen met stemmen is ook idioot
Deze post maakt mensen boosquote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uh ja, waar moet je nu anders op focussen?
"Nou, met nog vijf minuten te gaan lijkt de finale beslist. Nederland heeft nog wel een kans, maar dat is vermoedelijk te weinig en Spanje, dat op 1-0 staat, kroont zich dus in principe opnieuw tot wereldkampioen voetbal. Bedankt voor het kijken, tot volgende keer!"
Ik ben na het wakker worden, mij even wat meer gaan verdiepen in de tussenstanden. Ik heb geen wishfull kandidaat. Ja eerst wel, maar dat waren Buttigieg en Klobuchar.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi hoe jij in 2 uur tijd een dick swing maakt
nee, maar alles wat op 4-11, of later, binnenkomt hoort imo naar de prullenbak te gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Uiteraard alle stemmen die op 3-11 legaal zijn uitgebracht. Maar je gaat niet stoppen met tellen zodra het 4-11 is.
Oh ik vind die andere ( trump) ook niet veel beter hoor. Het zijn beide gedrochten waar ik met verbazing naar kijk hoe zij de machtigste ambt van de wereld gaan beklimmen. Als zij het kunnen dan kan elke Fokker het hahaquote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Beter dat dan naar een 4-jarige te luisteren en herhalingen te turfen
En wil je dus weten hoe het afloopt, je legt 'm wel mooi voor zoquote:Op woensdag 4 november 2020 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze post maakt mensen boos
Dat is an sich nog wel prima, maar in deze situatie weet het publiek de daadwerkelijke stand niet, en maakt de commentator niet duidelijk dat Spanje 1-0 voor staat. Als publiek denk je dan dat het 0-0 oid staat.
Het is wel degelijk heel spannend welk percentage van de ballots naar democraten gaan. Als dat 70+ % wordt, kan het nog heel spannend worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel spannend is overdreven, maar het is nog zeker niet beslist.
Oh zo.. maar een nipte uitkomst is pas definitief na telling van alle stemmen en dan pad is het duidelijk. Je schreef niet dat je het vandaag wou weten.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij staat nu best voor in de staten Wisconsin, Michigan en Pennsylvania. Die early votes kunnen het hooguit nog gelijk trekken (en dan misschien net Biden over de streep trekken), maar dat tellen gaat dus dagen duren in sommige gevallen.
Dat bedoel ik meer met dat Trump nu duidelijk aan het winnen is daar, en dat heel langzaam (over de aankomende dagen) miss Biden alsnog winnaar kan worden, maar dat zal voorlopig niet 'duidelijk' het geval zijn.
Klopt, maar meeste stemmen komen wel uit Detroit deel en daar was nog maar de helft geteld en is het echt 70%+ voor Biden (stemmen via post ook nog incoming).quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als ik de kaart van Michigan zie, dan gaat alleen Detroit, Oakland en de piepkleine hoofdstad Lansing naar Biden. Maar in de rest van de staat zie je bijna overal 70%-30% voor Trump.
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, maar alles wat op 4-11, of later, binnenkomt hoort imo naar de prullenbak te gaan
Biden had beter Klobuchar moeten nemen als running mate, dan had hij nu Wisconsin en Michigan wel gepakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt dan onder gradaties van spannendquote:Op woensdag 4 november 2020 09:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk heel spannend welk percentage van de ballots naar democraten gaan. Als dat 70+ % wordt, kan het nog heel spannend worden.
Grappig trouwens. Je krijgt x3.75 odds op Trump, heb je niet gespeeld, en ik ben de waardeloze better?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trump stond voor de verkiezingen nog op 3.75....
Niet gespeeld overigens hoor.
Mijn koffie is nog niet voldoende verwerkt om deze post te begrijpen, kutquote:Op woensdag 4 november 2020 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wil je dus weten hoe het afloopt, je legt 'm wel mooi voor zo
De leden van de republiekeinse partij kiezen hun leider via een democratisch proces.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar een éénpartij politiek is natuurlijk niet handig, dat verandert de democratie langzaam in een dictatuur.
Ik noem een potus nu niet echt het machtigste ambt van de wereld...quote:Op woensdag 4 november 2020 09:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh ik vind die andere ( trump) ook niet veel beter hoor. Het zijn beide twee gedrochten waar ik met verbazing naar kijk hoe zij de machtigste ambt van de wereld gaan beklimmen. Als zij het kunnen dan kan elke Fokker het haha
Dit hele systeem is gericht op twee partijen. Zodra er een derde bij komt kijken, werkt het systeem niet meerquote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De leden van de republiekeinse partij kiezen hun leider via een democratisch proces.
En er zijn meerdere partijen in de VS. Vroeger had je bijvoorbeeld de Whig partij.
Dat heeft ie dan ook niet gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
Oproepen te stoppen met stemmen is ook idioot
De paus zekerquote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik noem een potus nu niet echt het machtigste ambt van de wereld...
Toen ik inzette was het 3.25quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Grappig trouwens. Je krijgt x3.75 odds op Trump, heb je niet gespeeld, en ik ben de waardeloze better?![]()
![]()
Dus als de post 1 miljoen stemmen te laat bezorgt zijn ze ongeldig?quote:Op woensdag 4 november 2020 09:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, maar alles wat op 4-11, of later, binnenkomt hoort imo naar de prullenbak te gaan
Die man weet niet wat hij zegtquote:Op woensdag 4 november 2020 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dus als de post 1 miljoen stemmen te laat bezorgt zijn ze ongeldig?
Komt wel heel dichtbij, alleen al het koffertje met de rode knop...BOEM.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik noem een potus nu niet echt het machtigste ambt van de wereld...
Ik ben gestopt met gokken inderdaad. Alleen Ajax nog meegepakt aangezien daar value op zat. Ik kan het even niet vinden maar Trump stond echt op zoiets voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Grappig trouwens. Je krijgt x3.75 odds op Trump, heb je niet gespeeld, en ik ben de waardeloze better?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |