Ajax zou willen dat het zo werktequote:Op woensdag 4 november 2020 08:35 schreef Confetti het volgende:
Ik sta nu voor, dus we moeten stoppen met het tellen van stemmen![]()
Ik verwacht mad people en verder niks als Biden wint.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:35 schreef Queryn het volgende:
Zo... gevaarlijke man die trump. Dit gaat voor nog meer gezeik zorgen onder de Amerikanen. Rellen!!!
Zelfs de bookiesquote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uhhh, hij is aan de winnende hand. Zelfs de bookies geven hem de meeste kans ?
De zure bekken zijn op zich wel mooi, maar je kunt toch niet echt stellen dat Trump zich presidentwaardig gedraagt.quote:
Oh ja... Wat gevaarlijk... Volgens de gerechtelijke procedure aan een rechter vragen of hetgeen wat gedaan wordt klopt... Wat een dictator... Wat een racist... Wat een fascist...quote:Op woensdag 4 november 2020 08:35 schreef Queryn het volgende:
Zo... gevaarlijke man die trump. Dit gaat voor nog meer gezeik zorgen onder de Amerikanen. Rellen!!!
Die mail-ballots gaan nog wel het eea veranderen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
wind, dan ben je wel af hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zo pissed dat deze 'journalist' wat basale spellingsregels vergeet.
Check deze flapdrol @:onlogisch @:lenny_leonard
Hij wil alleen dat bepaalde stemmen niet worden geteldquote:Op woensdag 4 november 2020 08:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh ja... Wat gevaarlijk... Volgens de gerechtelijke procedure aan een rechter vragen of hetgeen wat gedaan wordt klopt... Wat een dictator... Wat een racist... Wat een fascist...
Oh wacht... Heet dat niet "rechtstaat"... Jij vindt dat gevaarlijk, ergo jij bent tegen een rechtstaat en daarmee een fascist.
Briljantquote:
Die odds zijn gewoon gebaseerd op waar het meeste geld op wordt ingezet hoorquote:
Het is niet even iets vragen he, hij schreeuwt op wereldwijde TV dat het proces rondom het tellen van de stemmen een 'enorme fraude' is. Hoe mensen zijn gedrag goed kunnen praten is nog een groter raadsel dan het vroegtijdig callen van overduidelijke statenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh ja... Wat gevaarlijk... Volgens de gerechtelijke procedure aan een rechter vragen of hetgeen wat gedaan wordt klopt... Wat een dictator... Wat een racist... Wat een fascist...
Oh wacht... Heet dat niet "rechtstaat"... Jij vindt dat gevaarlijk, ergo jij bent tegen een rechtstaat en daarmee een fascist.
quote:
"Zou willen"? Zo werkte het afgelopen seizoen ook. Enige reden dat ze CL spelen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ajax zou willen dat het zo werkte
Maar dan hadden ze in de Champions League-finale gestaanquote:Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Zou willen"? Zo werkte het afgelopen seizoen ook. Enige reden dat ze CL spelen.
Wie praat dat goed dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet even iets vragen he, hij schreeuwt op wereldwijde TV dat het proces rondom het tellen van de stemmen een 'enorme fraude' is. Hoe mensen zijn gedrag goed kunnen praten is nog een groter raadsel dan het vroegtijdig callen van overduidelijke staten
74% REPORTEDquote:Op woensdag 4 november 2020 08:28 schreef Peunage het volgende:
"We're up 690,000 votes in PA."
Ja, maar daar zijn maar 64% van de stemmen geteld.
Denk je dat Biden dat niet zou doen bij een nek aan nek race ?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet even iets vragen he, hij schreeuwt op wereldwijde TV dat het proces rondom het tellen van de stemmen een 'enorme fraude' is. Hoe mensen zijn gedrag goed kunnen praten is nog een groter raadsel dan het vroegtijdig callen van overduidelijke staten
Tellers zijn moe, beginnen in de ochtend weerquote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is er eigenlijk gestopt met tellen hmm?
Van Trump's speech? "Het feest stond op punt van beginnen, maar ineens werd alles afgeblazen!" en "Het is een enorme fraude!" en nog wat meer van zulke zaken waarmee nota bene de president de democratie direct ondermijnt.quote:
Ahhquote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tellers zijn moe, beginnen in de ochtend weeruitslag komt dus vanzelf.
De president zegt nota bene dat hij de kwestie voor het gerecht wil dagen. Een conflict voor de rechter beslechten is doorgaans niet wat "de nieuwe Caesar, Nero, etc." doet om iets af te dwingen. Dit is niet bepaald een slimme inbreng, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:38 schreef VeX- het volgende:
Holy fuck, deze kerel he. Heeft maling aan alles, hij waant zich nu de koning der koningen. De nieuwe Caesar, Nero, Augustus, Alexander, Napoleon in een. De man die letterlijk de wereld nu in z'n handen heeft. Dit moment wat we net zagen is ongekend en historisch. Zo een president krijg je op zeker nooit meer in je leven te zien. Wat een baas. Alleen puur om het lef alleen al.
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Want fuck de andere stemmen
Eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je dat Biden dat niet zou doen bij een nek aan nek race ?
O ja, "BUITEN DE TIJD! BUITEN DE TIJD!"quote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze in de Champions League-finale gestaan
Wat waren die?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:33 schreef heywoodu het volgende:
Duidelijke woorden van de presentator op CNN.
Boehoe ik kan niet hebben dat Trump wintquote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Trump's speech? "Het feest stond op punt van beginnen, maar ineens werd alles afgeblazen!" en "Het is een enorme fraude!" en nog wat meer van zulke zaken waarmee nota bene de president de democratie direct ondermijnt.
Jij vind het ok dat hij niet alle stemmen wil tellen?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boehoe ik kan niet hebben dat Trump wint![]()
![]()
Ik snap dit optimisme ook niet zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Minder stemmen te tellen, gat is groter... zo'n gat is vrijwel niet meer te overbruggen met zo weinig nog te tellen stemmen. Hetzelfde geldt in de meeste andere nog openstaande staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef asco het volgende:
[..]
74% REPORTED
Candidate Party Votes Pct.
Donald J. Trump*
Rep.
2,954,221 55.6%
Joseph R. Biden Jr.
Dem.
2,282,671 43.0
😎👍
Op deze manier, en plein public op dit moment roepen dat alles een grote fraude is? Nee, ik denk dat Biden, een andere Democratische kandidaat of welke andere Republikeinse kandidaat dan ook dat niet zou doen. Dat is echt puur Trump, dat moge inmiddels toch wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je dat Biden dat niet zou doen bij een nek aan nek race ?
Ik snap het ergens wel, jemoet ergens een grens trekken waar het stemmen tellen ophoudt.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij vind het ok dat hij niet alle stemmen wil tellen?
Zo ging dat vroeger (met dergelijke heersers) dus ookquote:Op woensdag 4 november 2020 08:38 schreef VeX- het volgende:
Holy fuck, deze kerel he. Heeft maling aan alles, hij waant zich nu de koning der koningen. De nieuwe Caesar, Nero, Augustus, Alexander, Napoleon in een. De man die letterlijk de wereld nu in z'n handen heeft. Dit moment wat we net zagen is ongekend en historisch. Zo een president krijg je op zeker nooit meer in je leven te zien. Wat een baas. Alleen puur om het lef alleen al.
Mja, vond het vannacht nog spannend. Zie de kans dat Biden wint nu niet echt rooskleurig in.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Interessant. Ik denk van wel namelijkmaar spannend is het iig wel !
Gelijk na de speech van Trump even duidelijk gemaakt dat het allemaal nergens op gestoeld was en de democratie ondermijnt, én dat er nog volle bak geteld moet worden (miljoenen stemmen) en dat uiteraard gewoon door moet gaan.quote:
Die grens is duidelijk: als ze allemaal geteld zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, jemoet ergens een grens trekken waar het stemmen tellen ophoudt.
En toevallig is die grens als hij net voor staatquote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, jemoet ergens een grens trekken waar het stemmen tellen ophoudt.
Ohja op de avond zelf al (niet 4 weken later ofzo) omdat je weet dat de stemmen die er aan komen waarschijnlijk in het voordeel gaan zijn van de tegenpartij.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welkom in de komende 4 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:43 schreef Momo het volgende:
Als ik dit zo hoor, zijn toch veel prominente republikeinen hier tegen wat Trump net zei.
Ja, als alle stemmen die op tijd binnen zijn gekomen geteld zijn. Dan houdt het tellen op.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |