Eigenlijk alleen maar slechter geworden voor Trump (lagere odds).quote:Op woensdag 4 november 2020 08:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle kanten... het schommelt, maar sinds 02:00 constant in het voordeel van Trump.
Krankzinnigquote:Op woensdag 4 november 2020 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Dus naar het gerechtshof en het stemmen tellen laten stoppen. Dat is de stap.
Erik Mouthaan is nogal pissed.quote:
Ik heb anders nog @ 3.75 op Biden staan hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Neh... https://ftx.com/trade/TRUMP
Imo altijd beter dan die terroristen van antifa en BurnLootMurder voor je karretje spannen... Grappig detail; bijna overal waar dat tuig "demonstreert" is er in meerderheid op Trump gestemdquote:
Het heet niet voor niets DRC.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef Yon_Wip het volgende:
Waarom wordt dit zo serieus genomen? Dit lijkt wel alsof we het 'democratisch' proces in Congo volgen.
Andere kant: we staan achter, we moeten het kiessysteem aanpassenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:35 schreef Confetti het volgende:
Ik sta nu voor, dus we moeten stoppen met het tellen van stemmen![]()
Uhhh, hij is aan de winnende hand. Zelfs de bookies geven hem de meeste kans ?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Je wist eigenlijk dat dit ging gebeuren, hij zal zelf wellicht al weten dat ie tekort gaat komen. Dan maar all-inn op de fraude...
Lekker toch?! Entertainment.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is echt een van de meest bizarre speeches van een kandidaat in de geschiedenis van Amerikaanse verkiezingen, echt ongekend
En daar hoef je écht geen 'Biden-fan' voor te zijn (dat ben ik immers verre van) om dat te zien, dit is echt te bizar voor woorden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |