SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
PA kan nog wel een week duren.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ja tuurlijk.
Ja dan is het klaar.
Hoop dat Biden snel PA of twee andere twijfelgevallen pakt. Wil naar bedZuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja en dan kan BL horizontaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:57 schreef MisterJ.Lo het volgende: Kom op Ohio als Biden die pakt is de buit binnen, dan kan Florida de pot op.
![]()
*koffie zetAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Als Biden wint komt het door minder Independent votes.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Vorige keer kreeg ik om 6 uur een sms van een vriend met de vraag wat er gebeurt was en was ik nog wakker.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik dacht ik blijf op tot 3 uur. Maar ben in mijn hoofd al aan het rekken naar 4 uur.![]()
NC is te close nu, die gaat Trump waarschijnlijk toch pakken."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wat gek: foxnews site Biden 91 trump 73 stemmen van 270.
En cnn heel andere getallen.
Was ik even wakker.![]()
Wat gebeurt er eigenlijk als Biden tijdens evt wekenlange hertellingen overlijdt?
Ik bedoel die man gaat er per week beroerder uitzien.
Word het dan ditrect Harris?![]()
Zuid Texas heel slecht voor Biden? Weer een signaal dat hij het goed doet bij latinos?
Benieuwd nu wel naar nevada en misschien new mexico?![]()
ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:01 schreef riazop het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als Biden tijdens evt wekenlange hertellingen overlijdt?
Word het dan ditrect Harris?![]()
Foxnews callt wat 'optimistischer'quote:Op woensdag 4 november 2020 03:01 schreef AnneX het volgende:
Wat gek: foxnews site Biden 91 trump 73 stemmen van 270.
En cnn heel andere getallen.
Was ik even wakker.![]()
nee volgens mij moeten die electors stemmen en dan is maar de vraag of ze op harri stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:01 schreef riazop het volgende:
Word het dan ditrect Harris?Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Ok. Optimistischer voor Biden!?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Foxnews callt wat 'optimistischer'
Die hysterische cnn presentatoren die als maar cijfertjes noemen. Boe.![]()
NC, Texas, Ohio heeft Biden nog een goede voorsprong.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Waarom hebben ze geen camera's en shit in de ruimtes waar biden en trump zitten?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
50 state strategy!quote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef DonDruiper het volgende:
Matt Santos had sowieso gewonnen in Florida![]()
Je kunt het NC!
North Carolina Election Results:
Biden 2,148,564 52.12%
Trump 1,928,179 46.77%
4,122,442 votes counted. Estimated 73.8% - 86.5% in
Via @DecisionDeskHQAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
NC vind ik wel spanned worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
NC, Texas, Ohio heeft Biden nog een goede voorsprong.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Gaan jullie hier echt op in?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nee volgens mij moeten die electors stemmen en dan is maar de vraag of ze op harri stemmen.
Er is hier 1 vervelende user aanwezig.. gewoon doodzwijgen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Welke bron heb jij?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:00 schreef SamCooke het volgende:
NC is te close nu, die gaat Trump waarschijnlijk toch pakken.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
platteland moet nog geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
NC, Texas, Ohio heeft Biden nog een goede voorsprong.
Denk maar niet dat die voor opa hebben gestemd![]()
Needle schuift iedere keer weer verder op. 81% kans op winst Trump in NC.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je kunt het NC!
North Carolina Election Results:
Biden 2,148,564 52.12%
Trump 1,928,179 46.77%
4,122,442 votes counted. Estimated 73.8% - 86.5% in
Via @:DecisionDeskHQ![]()
Inderdaad. NC is duidelijk Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:05 schreef riazop het volgende:
[..]
platteland moet nog geteld worden
Denk maar niet dat die voor opa hebben gestemd![]()
Verschil loopt te snel terug, verwachting is dat grootste deel van de nu nog getelde votes van vandaag zijn (en dus in het voordeel van Trump).quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
De kelder van Biden is pikkedonker. Er is nauwelijks iemand bij. Anders kan ie besmet worden he.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom hebben ze geen camera's en shit in de ruimtes waar biden en trump zitten?
Trump heeft daar geen last van , die is immuun![]()
![]()
Ja, maar bijna alle stemmen zij daar geteld. HOE dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:05 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Needle schuift iedere keer weer verder op. 81% kans op winst Trump in NC.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ja, Illinois hadden ze ook al snel voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Optimistischer voor Biden!?
Linkje?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:06 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Verschil loopt te snel terug, verwachting is dat grootste deel van de nu nog getelde votes van vandaag zijn (en dus in het voordeel van Trump).Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Trump heeft zich ommuurd als de pussy die hij is.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:06 schreef riazop het volgende:
[..]
De kelder van Biden is pikkedonker. Er is nauwelijks iemand bij. Anders kan ie besmet worden he.
Trump heeft daar geen last van , die is immuun
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Trump heeft van het witte huis een bunker gemaakt, het mietje dat hij is.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:06 schreef riazop het volgende:
[..]
De kelder van Biden is pikkedonker. Er is nauwelijks iemand bij. Anders kan ie besmet worden he.
Trump heeft daar geen last van , die is immuun![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 03:07 schreef DonDruiper het volgende:
Volgens mij is er even geen moderatie hier.
zie email 27 oktober![]()
The challenge with Ohio is that we don’t know exactly what’s early vote (Democratic-leaning) and what’s not (Republican-leaning). Biden leads by about 9 points statewide, according to ABC News, with 52 percent of the expected vote. The county with the largest vote reporting there is Wayne County, on the periphery of the Cleveland metropolitan area, which has 95 percent of its expected vote in. Trump won it by 34 points in 2016 but right now leads by 17 points.
https://fivethirtyeight.c(...)on-results-coverage/
Spannond.Huilen dan.![]()
Het is al een aantal keer uitgelegd. Er wordt ook gekeken uit welke gebieden de stemmen nog moeten komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar bijna alle stemmen zij daar geteld. HOE dan?![]()
Zie de live kaarten (guardian, cnn etc)quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Snap ik, dan zijn die overige gebieden zwaar Republikeins dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het is al een aantal keer uitgelegd. Er wordt ook gekeken uit welke gebieden de stemmen nog moeten komen.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Nee Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 03:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Optimistischer voor Biden!?
quote:Op woensdag 4 november 2020 03:01 schreef skysherrif het volgende:
Zuid Texas heel slecht voor Biden? Weer een signaal dat hij het goed doet bij latinos?
Benieuwd nu wel naar nevada en misschien new mexico?
U vraagt...“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja. Over het algemeen zijn dat de gebieden buiten de steden. Zoals bijvoorbeeld de panhandle (linksboven) in Florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap ik, dan zijn die overige gebieden zwaar Republikeins dan.![]()
Texas wel ja, de meer rurale gebieden zijn Republikeins, maar voor nc houd ikmijn hartr vast.quote:
Fox is ook niet positief over NChttps://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Neem aan dat ze de te verwachten stemmen voor nc daar gewoon meerekenen.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Het had mij erg verbaasd, maar skysherrif opperde het als mogelijk en toevallig in de minuut dat ik het las kwam het bij me voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit mocht geen verrassing heten.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Paar spannende staten zitten erbij... Als Ohio daadwerkelijk blauw blijft is het game over maar ik vermoed dat het nipt rood gaat worden![]()
Klopt!quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was ook te verwachten, had Clinton ook.![]()
wel een vlag zonder het zuidenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet echt, de vlag hangt er een stuk beter bij dan anderhalf uur geleden
[ Bericht % gewijzigd door Isdatzo op 04-11-2020 03:13:46 ]![]()
Achja. Florida was even hoopvol en dan hadden we ook gewoon naar bed gekund. Voor Biden liggen er nog verschillende routes open.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet echt, de vlag hangt er een stuk beter bij dan anderhalf uur geledenLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dat wil dan zeggen dat de exitpolls dermate duidelijk waren, volgens AP, dat ze durven te zeggen dat dit het resultaat gaat zijn. Uiteraard is het pas echt zeker als alle stemmen geteld zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zie nog geen aantallen van stemmen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Needle says no.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Texas wel ja, de meer rurale gebieden zijn Republikeins, maar voor nc houd ikmijn hartr vast.
Fox is ook niet positief over NChttps://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Neem aan dat ze de te verwachten stemmen voor nc daar gewoon meerekenen.![]()
Ja begrijp ik. Ben gewoon benieuwd naar de verhouding in de stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat wil dan zeggen dat de exitpolls dermate duidelijk waren, volgens AP, dat ze durven te zeggen dat dit het resultaat gaat zijn. Uiteraard is het pas echt zeker als alle stemmen geteld zijn.![]()
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik hetAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
1.95 nu zelfs (Trump). Biden 1.83.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ods unibet bewegen naar Trump 1;75 Biden, 2,05 TrumpNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Fucking Amerikanen man. Het gaat echt van PA afhangen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
Geouwehoer?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
ABC is voor mij wel een winnerquote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het![]()
Er is verder gewoon niet zoveel te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het![]()
Ja inderdaad, eigenlijk gewoon 50/50quote:
Haha, had nog 150 piek op Donald gezet !
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Andere users klaagden net juist over de NPO die alleen maar aan het discussieren/praten waren zonder cijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
![]()
PBS is altijd wel goed, maar saai ... het is maar net wat je wil. ABC is ook minder sensatiebullshitterig. Anyway, ik ga maar eens naar bed, vanavond gaat er geen uitslag meer komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ohio zal de sleutel zijn voor Joe Biden om dit te winnen. Pakt hij Ohio en de overige democratische staten dan is het ook gedaan voor Trump.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Ik zou ook wel eens willen zien hoe het er op belangrijke plaatsen aan toe gaat momenteel.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er is verder gewoon niet zoveel te zeggen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Geeft geen doorslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:17 schreef speknek het volgende:
Fucking Amerikanen man. Het gaat echt van PA afhangen.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ik denk dat het om PA gaat spannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ohio zal de sleutel zijn voor Joe Biden om dit te winnen. Pakt hij Ohio en de overige democratische staten dan is het ook gedaan voor Trump."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Als hij Ohio pakt is het klaar voor Trump, maar dat zie ik niet zomaar gebeuren. Denk niet dat we vannacht al een duidelijke winnaar kunnen aanwijzen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ohio zal de sleutel zijn voor Joe Biden om dit te winnen. Pakt hij Ohio en de overige democratische staten dan is het ook gedaan voor Trump.Huilen dan.![]()
Ook niet zoveel te zien denk ik..quote:Op woensdag 4 november 2020 03:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens willen zien hoe het er op belangrijke plaatsen aan toe gaat momenteel.
Er zijn geen conventies e.d. met tienduizenden mensen.
Iedereen zit thuis en de twee kandidaten in hun hermetisch afgesloten huizen zonder pers.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Die brengen Biden over de helft, of Trump moet Michigan of Wisconsin pakken.quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
![]()
Nice. Nu naar bed.
Omdat ten opzichte van verkiezing 2016 er 36 kiesmannen moeten overgaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En PA zou geen doorslag geven omdat...?Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
jaquote:Op woensdag 4 november 2020 03:20 schreef bamibij het volgende:
67,6 vs 29,7 in PA voor Biden.
Early votes?
in bijna alle staten begon het zo...![]()
Nu echt: allebei 1.88.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eigenlijk gewoon 50/50
Haha, had nog 150 piek op Donald gezet !Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Er zijn nog wat grote staten die geteld moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:22 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval geen populair vote voor biden for so far.![]()
Ik zou dat stiekem wel extra mooi vinden als Biden niet wint door de popular vote.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:22 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval geen populair vote voor biden for so far.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gestaag, al zeker een uur denk ik.. helaas![]()
![]()
Kijken of de democraten dan ook kleur bekennen en zeggen dat het eigenlijk om de hoeveelheid stemmen gaatquote:Op woensdag 4 november 2020 03:23 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik zou dat stiekem wel extra mooi vinden als Biden niet wint door de popular vote.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Wisconsin is volgens mij de enige waarvan ik zeker verwacht om te switchen van rood naar blauwquote:Op woensdag 4 november 2020 03:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ten opzichte van verkiezing 2016 er 36 kiesmannen moeten overgaan.
Trafalgar gaat weer gelijk krijgen misschien![]()
Ik denk dat kamp Trump de popular vote ineens heel belangrijk gaat vinden om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijken of de democraten dan ook kleur bekennen en zeggen dat het eigenlijk om de hoeveelheid stemmen gaatLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Eens. NOS achtig geleuter is ook niet best. Maar met data analyse kan CNN wel meer trends laten zien en die bespreken en wat dit zegt over percentages die je ziet. Dan krijg je van detail naar totaal veel meer over view in wat er nu aan de hand is.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik hetKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
De landslide die Biden nodig heeft gaat het dus sowieso niet worden. Bij een nipte win gaan de rechterlijke raderen in het voordeel van Trump werken en wordt het chaos.
Zo te zien hebben de democraten weer zitten slapen en Een massieve Spaanstalige campagne van de republikeinen over het hoofd gezien
.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Trump 1.65
Biden 2.15Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
De grootste overwinning van Trump is dat de democraten een groot deel van zijn beleid overgenomen hebben: de harde lijn tov China, de bescherming van amerikaanse banen en markt, de belastinghervorming, Biden zet de lijn van Trump in grote lijnen door.
De polarisatie is dan ook vooral een identiteitskwestie "de democraat stemmer" ziet zichzelf vaker als progressief en identificeert zich met zaken als homohuwelijk, diversiteit; "de republikein stemmer" ziet zichzelf als conservatief, en identificeert zich met zaken als hard werken, vooruitkomen, patriottisme. Het is die polarisatie welke zorgwekkend is, omdat er niet meer gepraat wordt: men gaat elkaar als vijand zien in plaats van als medeburger met een andere mening of politieke voorkeur waarover gedabatteerd kan worden. Het is de polarisatie die democratie onwerkbaar maakt: het vijandsbeeld wat moord, doodslag en burgeroorlog kan veroorzaken, met een vijand praat je immers niet dat is verraad.
Die hele polarisatie wordt aangezwengeld door de media: waar CNN zich richt op progressief, richt Foxnews zich op conservatief. Geen van beiden doet nog enige moeite objectiviteit na te streven. Progressieve noordamerikanen kijken nooit naar Foxnieuws, en de conservatieve nooit naar CNN. Als we geheel verschillende informatie krijgen kunnen we niet langer over hetzelfde praten.
Voor beide zenders is het een commercieel gegeven: het progressieve marktsegment of het conservatieve, klantenbinding door identificatie te bewerkstelligen: ik ben democraat, CNN-kijker en voor het homohuwelijk of ik ben republikein, Foxnieuwskijker en voor meer banen.![]()
Dit meen je nietquote:
Ik vind het er nog steeds goed uitzien voor Biden. Maar zal er wel geen verstand van hebben.![]()
Wie de winnaar ook wordt, dit lijkt een flinke afgang voor Biden te worden."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Mwah, nee. Als Trump verliest is het geen afgang voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef SamCooke het volgende:
Wie de winnaar ook wordt, dit lijkt een flinke afgang voor Biden te worden.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Baseren zich denk ik op het feit dat er duidelijk een feit zat in de polling in Florida, NC en Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit meen je niet
Ik vind het er nog steeds goed uitzien voor Biden. Maar zal er wel geen verstand van hebben.
Dat houdt in dat er wss ook elders een fout zit in de polling en nu hij die al binnen heeft en Ohio steeds closer wordt...![]()
Waar checken jullie de tussenstanden per staat?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Gisteren leek het nog een landslide te worden, nu mag Biden al blij zijn als hij net voorbij de 270 kruipt.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, nee. Als Trump verliest is het geen afgang voor Biden.![]()
CNN op tvquote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Arcee het volgende:
Waar checken jullie de tussenstanden per staat?![]()
CNN en RealClearPoliticsquote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Arcee het volgende:
Waar checken jullie de tussenstanden per staat?![]()
Graham. Hoe dan?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Een landslide leek me sowieso al zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gisteren leek het nog een landslide te worden, nu mag Biden al blij zijn als hij net voorbij de 270 kruipt.![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Als Bassie in Nederland minpres wordt wordt het ook niet saai.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:30 schreef DonDruiper het volgende:
Naja als Trump wint, dan worden het in ieder geval niet 4 saaie jaren.![]()
![]()
Het zou me niet verbazen als hij wintquote:Op woensdag 4 november 2020 03:30 schreef DonDruiper het volgende:
Naja als Trump wint, dan worden het in ieder geval niet 4 saaie jaren.![]()
![]()
Wel als de uitslag enorm close wordt. Als je - na COVID en alle toestanden er omheen - Trump niet overtuigend kan verslaan dan heb je het gewoon erg slecht gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, nee. Als Trump verliest is het geen afgang voor Biden."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wat ik niet snap is dat ik op iedere website weer een andere tussenstand zie. Ze hebben toch allemaal dezelfde bronnen?![]()
Dat is toch een beetje hetzelfde?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als Bassie in Nederland minpres wordt wordt het ook niet saai.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Verder ook niet echt een verassing, wel bizar dat zo veel donoren zo veel geld hebben gestopt in de campagne van zijn Democratische tegenhanger.quote:![]()
Valt wat mij betreft wel mee. Biden is helemaal geen goede kandidaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:31 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wel als de uitslag enorm close wordt. Als je - na COVID en alle toestanden er omheen - Trump niet overtuigend kan verslaan dan heb je het gewoon erg slecht gedaan.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan omgaat met zijn eigen beschuldigingen over fraude. Hij wint dan oneerlijke verkiezingen, volgens hemzelf![]()
![]()
Al die prognoses zeggen niets. Pss als alle stemmen zijn geteld weten we wie de winnaar is. Op het moment worden de republikeinse centrale staten geteld. Straks komen er grote democratische pick-ups. Ik ben het meest benieuwd naar de headcount in de senaat. John hinkenlooper heeft net een zetel gewonnen. Het zal er om spannen.
[ Bericht 1% gewijzigd door klappernootopreis op 04-11-2020 03:38:18 ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Het zegt ook wel wat over de Amerikanen natuurlijk.. dan zou meer dan de helft zijn COVID aanpak waarderen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:31 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wel als de uitslag enorm close wordt. Als je - na COVID en alle toestanden er omheen - Trump niet overtuigend kan verslaan dan heb je het gewoon erg slecht gedaan.
En da's best wel zorgelijkZuiger van het FOK!-OMT![]()
Welnee, er is alleen sprake van fraude wanneer je verliest.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef bamibij het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan omgaat met zijn eigen beschuldigingen over fraude. Hij wint dan oneerlijke verkiezingen, volgens hemzelfHuilen dan.![]()
Uiteraard niet. Een goede kandidaat was niet afgegaanquote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Valt wat mij betreft wel mee. Biden is helemaal geen goede kandidaat.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik moet er niet aan denken in ieder geval ;-)quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje hetzelfde?
Het is gewoon zo jammer dat het alternatief voor de VS op wereldtoneel China is, ook. Biden kan die plek van de VS weer iets herstellen.![]()
Zo werkt het niet hé.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef bamibij het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan omgaat met zijn eigen beschuldigingen over fraude. Hij wint dan oneerlijke verkiezingen, volgens hemzelfZuiger van het FOK!-OMT![]()
Trump 1.33
Biden 3.25Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Lol, het zijn nu vooral plattelandsgebieden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
2/3e geteld. Stop even met valse tussenstanden.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ach, hier steunt toch ook 70% covid beleid van Rutte?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het zegt ook wel wat over de Amerikanen natuurlijk.. dan zou meer dan de helft zijn COVID aanpak waarderen.
En da's best wel zorgelijk![]()
Waar check je dit?quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja maar...quote:Op woensdag 4 november 2020 03:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach, hier steunt toch ook 70% covid beleid van Rutte?
Laat ook maar
Grappig dat CNN het steeds erover heeft dat Biden de meeste opties tot de 270 heeft. Dat werd ook steeds meer verbeten gebracht 4 jaar geleden...Kein gewalt! Wir sind das volk!
Thxquote:Op woensdag 4 november 2020 03:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
https://www.unibet.eu/bet(...)all/all/donald_trumpKein gewalt! Wir sind das volk!
Dat is dan ook nog steeds zo, het feit dat het spannend is in Ohio en NC geeft dat ook aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Grappig dat CNN het steeds erover heeft dat Biden de meeste opties tot de 270 heeft. Dat werd ook steeds meer verbeten gebracht 4 jaar geleden...![]()
Ik vind het wel handig een knap hoe je een hele dag met niets zeggen aan elkaar kunt lullenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik hetOp woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Ziekquote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Ja. Dat plus midwest is genoeg.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
Wat als Trump Ohio en NC wint.. wat zijn dan nog de opties voor Biden?
PA?![]()
Ja, eigenlijk is dat de belangrijkste staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
PA?![]()
En Wisconsin, Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
PA?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Die kleuren nu al rood..quote:
De tendens van vannacht is eerst enorm blauw en na verloop van tijd roder en roder tot rood.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Geld gezet op Biden.quote:
-
Biden moet Pennsylvania, Michigan en Wisconsin winnen om president te worden. Dus in principe hebben we het hier over staten die mooie bonus zouden zijn. Maar als die allemaal slechter gaan dan verwacht, dan is Pennsylvania opeens ook zo zeker niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
PA?
Hoewel Ohio nog wel wat hoop heeft."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
En daarna weer blauw vanwege mail votes. Dat was verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die kleuren nu al rood..
De tendens van vannacht is eerst enorm blauw en na verloop van tijd roder en roder tot rood.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 03:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Had je het beter naar mij kunnen overmaken.
-
AZ +NE-02 ook, hoewel dat gezien de schijnbare zwakte met Latinos bij Biden een stuk onzekerder is geworden.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
NRC geeft 119 - 92 pro Biden in de actuele stand. Cnn 89 - 54
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gsblog-2020-a4018446![]()
Ah oke.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En daarna weer blauw vanwege mail votes. Dat was verwacht.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Staat er goed voor dan, Texas lijkt ook gunstig te gaan.quote:Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Die hadden ze wel een nacht uit kunnen zettenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Trump gaat dan toch weer winnen. Gekke lui, die Amerikanen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Dat vat het wel samen ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:02 schreef SamCooke het volgende:
Trump gaat dan toch weer winnen. Gekke lui, die Amerikanen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Biden gaat dit niet winnen.quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dankzij die gekkies heb ik straks een gratis etentjequote:Op woensdag 4 november 2020 04:02 schreef SamCooke het volgende:
Trump gaat dan toch weer winnen. Gekke lui, die Amerikanen.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goddamn.quote:
-
Ziet er ook nog naar uit dat Trump wint maar de republikeinen de meerderheid in de senaat verliezen, dus 4 jaar stilstandquote:Op woensdag 4 november 2020 04:02 schreef SamCooke het volgende:
Trump gaat dan toch weer winnen. Gekke lui, die Amerikanen.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
NC en Ohio kun je vergeten.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Als Trump Arizona wint naast Florida, Georgia en NC (wat eigenljk al zo is), is hij nu de favoriet om te winnen.![]()
als dat het geval is zal hij denk ik snel geimpeached worden. hij hoeft maar iets geks te doen en dan is het klaarquote:Op woensdag 4 november 2020 04:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ziet er ook nog naar uit dat Trump wint maar de republikeinen de meerderheid in de senaat verliezen, dus 4 jaar stilstandWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Tja.. het viel ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:05 schreef MoreDakka het volgende:
Tijd om te slapen, ziet er naar uit dat Trump helaas toch weer gaat winnen.
Amerikanen zijn verschrikkelijk patriottisch en in Trump hebben ze hun ultieme patriot gevonden.
Common sense is ze vreemd.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Impeachment kan toch niet bij 50%, maar bij 2/3e ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
als dat het geval is zal hij denk ik snel geimpeached worden. hij hoeft maar iets geks te doen en dan is het klaar![]()
Daar hoef je niet over in te zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
hij hoeft maar iets geks te doenZuiger van het FOK!-OMT![]()
Nou Arizona ziet er goed uit voor Biden voorlopig, dat verlaagt de druk een beetje op Pennsylvania, Michigan en Wisconsin![]()
1.20 VS 4.5 nu op Unibet.
Inzetten op biden
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ohio en Michigan krijgen nog wel iets meer early voting dan nu geteld is. Iets gunstiger voor BidenKein gewalt! Wir sind das volk!
als ik de resultaten zie dan lijkt biden het bijna overal beter te doen dan clinton. dus zou helemaal niet weten waarom trump zou winnen.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling![]()
Dit hebben ze zelf gedaan. Ik heb meer problemen met het machtsvacuüm wat in de rest van de wereld zal ontstaan.quote:
[ Bericht % gewijzigd door Isdatzo op 04-11-2020 04:12:32 ]Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Is dat niet Mail In?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:09 schreef L3gend het volgende:
Nou Arizona ziet er goed uit voor Biden voorlopig, dat verlaagt de druk een beetje op Pennsylvania, Michigan en Wisconsin![]()
Elke staat zag er goed uit..quote:Op woensdag 4 november 2020 04:09 schreef L3gend het volgende:
Nou Arizona ziet er goed uit voor Biden voorlopigZuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef illusions het volgende:
Beetje n00b hier, maar de electoral votes is toch hetgene wat uiteindelijk telt?zie email 27 oktober![]()
Komt door de volgorde van tellen toch? Eerst de stemmen per post(in voordeel van democraten) vs vandaag gestemd(in voordeel van republikeinen).quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zeer waarschijnlijk, maar marge ziet er wel goed uit. Daarom zei ik ook voorlopig. Jammer dat NYT geen needle heeft voor Arizonaquote:Op woensdag 4 november 2020 04:11 schreef skysherrif het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Komt door de volgorde van tellen toch? Eerst de stemmen per post(in voordeel van democraten) vs vandaag gestemd(in voordeel van republikeinen).Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wierd Dukquote:![]()
-
Dan verkeer je in goed gezelschap. Zojuist ook een wedje gezetquote:Op woensdag 4 november 2020 04:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Ga dan denk inzetten op Biden. Odds @ 4.00 :-P.
Huilen dan.![]()
Is niet bij elke staat zoquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Jij ook hier? :-P Welke odds?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan verkeer je in goed gezelschap. Zojuist ook een wedje gezet.
![]()
Heb te vroeg op Biden ingezet. Toen was het de helft.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan verkeer je in goed gezelschap. Zojuist ook een wedje gezet.
-
Ohio en NC gaan nu wel erg hard rood.
Die zijn weg.
Arizona zou een opsteker zijn. Wisconsin en Michigan naar Trump en het is gedaan.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Lekker zure discussie bij de NOS. Dat het kiesstelsel natuurlijk niet deugd. Mooi dat die gast wat tegengas gaf.![]()
TYT doen 2016 ook weer over.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het kiesstelsel is natuurlijk ook niet democratisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:15 schreef hmmmz het volgende:
Lekker zure discussie bij de NOS. Dat het kiesstelsel natuurlijk niet deugd. Mooi dat die gast wat tegengas gaf.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Sws even pakken. Makkelijke moneysquote:Op woensdag 4 november 2020 04:15 schreef illusions het volgende:
Gvd, Biden @ 3.75.... wachten of toehappen.... dilemma.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Deugt ook niet. Kan je lang of kort over praten. Ik houd het kort.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:15 schreef hmmmz het volgende:
Lekker zure discussie bij de NOS. Dat het kiesstelsel natuurlijk niet deugd. Mooi dat die gast wat tegengas gaf.Huilen dan.![]()
Hij heeft nog steeds een grote kans hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 04:15 schreef illusions het volgende:
Gvd, Biden @ 3.75.... wachten of toehappen.... dilemma.![]()
Ik ga naar bed.
Wat een land. Man man man.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Nee. Ik snap ook niet dat niet gewoon elke stem geteld wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het kiesstelsel is natuurlijk ook niet democratisch.
Alleen in de swingstates doet je stem er echt toe.
Als je in California of NY woont kun je net zo goed niet gaan stemmen als Republikein.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Biden wint toch nog gewoon als hij arizona en nevada wint maar PA verliest?
Moet hij michigan en virginia niet verliezen uiteraard![]()
Wss nietquote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
¤100 op Biden gezet :-P
Wordt hopelijk leuk wakker worden.![]()
Dat klopt. Maar Virginia ziet er niet best uit.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef skysherrif het volgende:
Moet hij michigan en virginia niet verliezen uiteraardHuilen dan.![]()
Ja, debiel systeem hebben ze daar. Zijn echt miljoenen mensen die geen stem hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee. Ik snap ook niet dat niet gewoon elke stem geteld wordt.
Alleen in de swingstates doet je stem er echt toe.
Als je in California of NY woont kun je net zo goed niet gaan stemmen als Republikein.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
geld weggooienquote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef illusions het volgende:
¤100 op Biden gezet :-P
Wordt hopelijk leuk wakker worden.![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef skysherrif het volgende:
Moet hij michigan en virginia niet verliezen uiteraardMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ja, dan moet hij dat meer even niet gaan doen!quote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef skysherrif het volgende:
Moet hij michigan en virginia niet verliezen uiteraardLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Hij moet ook NE-2 of ME-2 winnen anders is het 269-269quote:Op woensdag 4 november 2020 04:17 schreef skysherrif het volgende:
Moet hij michigan en virginia niet verliezen uiteraard![]()
Tientallen miljoenen. Als je geen swing state bent krijg je geen aandacht. Man man man.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, debiel systeem hebben ze daar. Zijn echt miljoenen mensen die geen stem hebben.Huilen dan.![]()
ik ga snel kijken. Heel de tijd FOX gekeken maar ik ga nu over naar CNN en NPO.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:15 schreef hmmmz het volgende:
Lekker zure discussie bij de NOS. Dat het kiesstelsel natuurlijk niet deugd. Mooi dat die gast wat tegengas gaf.![]()
MI ziet er ook niet best uitquote:Op woensdag 4 november 2020 04:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Virginia ziet er niet best uit.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Echt he, geweldig kut systeem. Terwijl je zo makkelijk een systeem kan inrichten waar degene met de meeste stemmen de president wordt.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen. Als je geen swing state bent krijg je geen aandacht. Man man man.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Inmiddels kunnen we toch stellen dat de Democraten voor de tweede keer op rij een slechte keuze hebben gemaakt.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels kunnen we toch stellen dat de Democraten voor de tweede keer op rij een slechte keuze hebben gemaakt.
Ze missen een type Matt Santos.
Noorden en Virginia is het volgens mij andersom. Daar tellen ze eerst Election Day Vote en daarna pas Early Votingquote:![]()
Voor wie?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef skysherrif het volgende:
Damn Virginia ziet er heel slecht uit ja![]()
The Guardian heeft VA al gecalled voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef skysherrif het volgende:
Damn Virginia ziet er heel slecht uit jaZuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef L3gend het volgende:
[..]
Noorden en Virginia is het volgens mij andersom. Daar tellen ze eerst Election Day Vote en daarna pas Early Voting
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Dat zou wel een verschil maken jaquote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef L3gend het volgende:
[..]
Noorden en Virginia is het volgens mij andersom. Daar tellen ze eerst Election Day Vote en daarna pas Early VotingZuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat moet wel dat ze daar eerst Election Day Voting tellen en daarna pas Early Voting. Anders staan heel wat media voor lulquote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef skysherrif het volgende:
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels kunnen we toch stellen dat de Democraten voor de tweede keer op rij een slechte keuze hebben gemaakt.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Missen er wonen 325 miljoen mensen zelfs een blinde kan een jonge frisse kandidaat vindenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Klopt.
Ze missen een type Matt Santos.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook weer zoiets.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef L3gend het volgende:
[..]
Noorden en Virginia is het volgens mij andersom. Daar tellen ze eerst Election Day Vote en daarna pas Early Voting
Klopt, maar als ik de resultaten in Miami zie weet ik niet of Sanders het antwoord was tbhquote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels kunnen we toch stellen dat de Democraten voor de tweede keer op rij een slechte keuze hebben gemaakt.![]()
Ah, dat zou een hoop verklaren.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef L3gend het volgende:
[..]
Noorden en Virginia is het volgens mij andersom. Daar tellen ze eerst Election Day Vote en daarna pas Early VotingHuilen dan.![]()
Behalve fox heeft iedereen die beslissing onderhand alweer ingetrokken geloof ikquote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
The Guardian heeft VA al gecalled voor Biden.![]()
Dacht ik even eerst te weten wie zou winnen. Ondertussen veel te veel gezopen. Zo maar eens op bed en dan morgen rond 11 als laatste weten wie wint. Fml
-
Ik begrijp dat dus eerst de election day votes worden geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Behalve fox heeft iedereen die beslissing onderhand alweer ingetrokken geloof ikZuiger van het FOK!-OMT![]()
lolquote:Op woensdag 4 november 2020 04:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
The Guardian heeft VA al gecalled voor Biden.![]()
![]()
NYT staat Virginia voor Biden, maar er komt nog heel veel stemmen uit Fairfax dus Biden gaat nog paar honderduizenden stemmen winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Behalve fox heeft iedereen die beslissing onderhand alweer ingetrokken geloof ik![]()
Waarbij moet worden aangetekend dat de FOX poll/call afdeling van een stuk hoger niveau is dan de rest van die club.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Behalve fox heeft iedereen die beslissing onderhand alweer ingetrokken geloof ikzie email 27 oktober![]()
In Virginiga is er in Fairfax (net buiten D.C.) nog maar heel weinig binnen, dat is veruit het meest bevolkte county van Virginia en leunt zwaar Democratisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:21 schreef skysherrif het volgende:
Zouden die paar Cubanen en Venezolanen echt de doorslag gegeven tegenover het platform van een Sanders?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:25 schreef L3gend het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik de resultaten in Miami zie weet ik niet of Sanders het antwoord was tbhLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
50/50quote:Op woensdag 4 november 2020 04:27 schreef raptorix het volgende:
Dus als ik zo zie gaat Trump winnen?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hij wint of hij wint niet.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Damn. Republikeinen met tranen in de ogen nu.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
51.5%quote:Op woensdag 4 november 2020 04:27 schreef raptorix het volgende:
Dus als ik zo zie gaat Trump winnen?Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Overigens kijk ik Steve Lookner, 1 van de leukste journalisten die er is, doet het helemaal alleen op een geweldige manier
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Bookies stellen weer behoorlijk bij in voordeel van bidenKein gewalt! Wir sind das volk!
Als ze massaal naar Trump zijn gegaan doordat Trump Biden beschuldigd van socialisme, wat denk je wat het effect zou zijn als je een echte socialist tegen zou hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:27 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zouden die paar Cubanen en Venezolanen echt de doorslag gegeven tegenover het platform van een Sanders?![]()
Hmmquote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bookies stellen weer behoorlijk bij in voordeel van bidenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Zie odds van Biden als winnaar juist omlaag gaan van 4 naar 3.2 in de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bookies stellen weer behoorlijk bij in voordeel van biden![]()
Vanwege Arizona?quote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bookies stellen weer behoorlijk bij in voordeel van biden![]()
Beurs ook flink omhoog, wat zou kunnen duiden op Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Zie odds van Biden als winnaar juist omlaag gaan van 4 naar 3.2 in de laatste 10 minuten.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
We moeten nog maar afwachten hoe de hispanics als groep op Biden dan wel Trump heeft gestemd. Sanders had ook kunnen winnen zonder een Florida.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef L3gend het volgende:
[..]
Als ze massaal naar Trump zijn gegaan doordat Trump Biden beschuldigd van socialisme, wat denk je wat het effect zou zijn als je een echte socialist tegen zou hebbenLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Arizona ziet er dan vooralsnog wel redelijk uit voor Biden. Als hij alle Clinton staten wint + Arizona Michigan en Wisconsin is het 269-269.![]()
![]()
Hispanics die het recht hebben om te stemmen zijn lang niet altijd democraat, dat zijn vaak lui die illegale Mexicanen als concurrent zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
We moeten nog maar afwachten hoe de hispanics als groep op Biden dan wel Trump heeft gestemd. Sanders had ook kunnen winnen zonder een Florida.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Prima odds toch, niet miepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 04:33 schreef illusions het volgende:
Zag om 4:13 nog odds van Biden @ 4.00
Ingezet op 3.75
Nu 3.20Huilen dan.![]()
Dat is dus indicatie dat het beter gaat met de kansen van Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 04:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Zie odds van Biden als winnaar juist omlaag gaan van 4 naar 3.2 in de laatste 10 minuten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |