Ja maar...quote:Op woensdag 4 november 2020 03:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach, hier steunt toch ook 70% covid beleid van Rutte?
Thxquote:Op woensdag 4 november 2020 03:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
https://www.unibet.eu/bet(...)all/all/donald_trump
Dat is dan ook nog steeds zo, het feit dat het spannend is in Ohio en NC geeft dat ook aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Grappig dat CNN het steeds erover heeft dat Biden de meeste opties tot de 270 heeft. Dat werd ook steeds meer verbeten gebracht 4 jaar geleden...
Ik vind het wel handig een knap hoe je een hele dag met niets zeggen aan elkaar kunt lullenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
Ziekquote:
Ja. Dat plus midwest is genoeg.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
Wat als Trump Ohio en NC wint.. wat zijn dan nog de opties voor Biden?
PA?
Ja, eigenlijk is dat de belangrijkste staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
PA?
En Wisconsin, Michigan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
PA?
Die kleuren nu al rood..quote:
Geld gezet op Biden.quote:
Biden moet Pennsylvania, Michigan en Wisconsin winnen om president te worden. Dus in principe hebben we het hier over staten die mooie bonus zouden zijn. Maar als die allemaal slechter gaan dan verwacht, dan is Pennsylvania opeens ook zo zeker niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:37 schreef DonDruiper het volgende:
PA?
En daarna weer blauw vanwege mail votes. Dat was verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die kleuren nu al rood..
De tendens van vannacht is eerst enorm blauw en na verloop van tijd roder en roder tot rood.
quote:Op woensdag 4 november 2020 03:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Had je het beter naar mij kunnen overmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |