Er zijn nog wat grote staten die geteld moeten worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:22 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval geen populair vote voor biden for so far.
Ik zou dat stiekem wel extra mooi vinden als Biden niet wint door de popular vote.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:22 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval geen populair vote voor biden for so far.
Tering.....quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gestaag, al zeker een uur denk ik.. helaas
Kijken of de democraten dan ook kleur bekennen en zeggen dat het eigenlijk om de hoeveelheid stemmen gaatquote:Op woensdag 4 november 2020 03:23 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik zou dat stiekem wel extra mooi vinden als Biden niet wint door de popular vote.
Wisconsin is volgens mij de enige waarvan ik zeker verwacht om te switchen van rood naar blauwquote:Op woensdag 4 november 2020 03:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ten opzichte van verkiezing 2016 er 36 kiesmannen moeten overgaan.
Ik denk dat kamp Trump de popular vote ineens heel belangrijk gaat vinden om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijken of de democraten dan ook kleur bekennen en zeggen dat het eigenlijk om de hoeveelheid stemmen gaat
Eens. NOS achtig geleuter is ook niet best. Maar met data analyse kan CNN wel meer trends laten zien en die bespreken en wat dit zegt over percentages die je ziet. Dan krijg je van detail naar totaal veel meer over view in wat er nu aan de hand is.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
Ja das een rappe verslechteringquote:
Dit meen je nietquote:
Mwah, nee. Als Trump verliest is het geen afgang voor Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef SamCooke het volgende:
Wie de winnaar ook wordt, dit lijkt een flinke afgang voor Biden te worden.
Baseren zich denk ik op het feit dat er duidelijk een feit zat in de polling in Florida, NC en Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dit meen je niet
Ik vind het er nog steeds goed uitzien voor Biden. Maar zal er wel geen verstand van hebben.
Gisteren leek het nog een landslide te worden, nu mag Biden al blij zijn als hij net voorbij de 270 kruipt.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, nee. Als Trump verliest is het geen afgang voor Biden.
CNN op tvquote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Arcee het volgende:
Waar checken jullie de tussenstanden per staat?
CNN en RealClearPoliticsquote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Arcee het volgende:
Waar checken jullie de tussenstanden per staat?
Een landslide leek me sowieso al zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gisteren leek het nog een landslide te worden, nu mag Biden al blij zijn als hij net voorbij de 270 kruipt.
Als Bassie in Nederland minpres wordt wordt het ook niet saai.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:30 schreef DonDruiper het volgende:
Naja als Trump wint, dan worden het in ieder geval niet 4 saaie jaren.
Het zou me niet verbazen als hij wintquote:Op woensdag 4 november 2020 03:30 schreef DonDruiper het volgende:
Naja als Trump wint, dan worden het in ieder geval niet 4 saaie jaren.
Wel als de uitslag enorm close wordt. Als je - na COVID en alle toestanden er omheen - Trump niet overtuigend kan verslaan dan heb je het gewoon erg slecht gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, nee. Als Trump verliest is het geen afgang voor Biden.
Dat is toch een beetje hetzelfde?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:31 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als Bassie in Nederland minpres wordt wordt het ook niet saai.
Verder ook niet echt een verassing, wel bizar dat zo veel donoren zo veel geld hebben gestopt in de campagne van zijn Democratische tegenhanger.quote:
Valt wat mij betreft wel mee. Biden is helemaal geen goede kandidaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:31 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wel als de uitslag enorm close wordt. Als je - na COVID en alle toestanden er omheen - Trump niet overtuigend kan verslaan dan heb je het gewoon erg slecht gedaan.
Het zegt ook wel wat over de Amerikanen natuurlijk.. dan zou meer dan de helft zijn COVID aanpak waarderen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:31 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wel als de uitslag enorm close wordt. Als je - na COVID en alle toestanden er omheen - Trump niet overtuigend kan verslaan dan heb je het gewoon erg slecht gedaan.
Welnee, er is alleen sprake van fraude wanneer je verliest.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef bamibij het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan omgaat met zijn eigen beschuldigingen over fraude. Hij wint dan oneerlijke verkiezingen, volgens hemzelf
Uiteraard niet. Een goede kandidaat was niet afgegaanquote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Valt wat mij betreft wel mee. Biden is helemaal geen goede kandidaat.
Ik moet er niet aan denken in ieder geval ;-)quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje hetzelfde?
Zo werkt het niet hé.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:32 schreef bamibij het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe hij dan omgaat met zijn eigen beschuldigingen over fraude. Hij wint dan oneerlijke verkiezingen, volgens hemzelf
Lol, het zijn nu vooral plattelandsgebieden.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
2/3e geteld. Stop even met valse tussenstanden.
Ach, hier steunt toch ook 70% covid beleid van Rutte?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het zegt ook wel wat over de Amerikanen natuurlijk.. dan zou meer dan de helft zijn COVID aanpak waarderen.
En da's best wel zorgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |