Texas wel ja, de meer rurale gebieden zijn Republikeins, maar voor nc houd ikmijn hartr vast.quote:
Het had mij erg verbaasd, maar skysherrif opperde het als mogelijk en toevallig in de minuut dat ik het las kwam het bij me voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit mocht geen verrassing heten.
Was ook te verwachten, had Clinton ook.quote:
Klopt!quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was ook te verwachten, had Clinton ook.
wel een vlag zonder het zuidenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet echt, de vlag hangt er een stuk beter bij dan anderhalf uur geleden
Achja. Florida was even hoopvol en dan hadden we ook gewoon naar bed gekund. Voor Biden liggen er nog verschillende routes open.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet echt, de vlag hangt er een stuk beter bij dan anderhalf uur geleden
Dat wil dan zeggen dat de exitpolls dermate duidelijk waren, volgens AP, dat ze durven te zeggen dat dit het resultaat gaat zijn. Uiteraard is het pas echt zeker als alle stemmen geteld zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zie nog geen aantallen van stemmen?
Needle says no.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Texas wel ja, de meer rurale gebieden zijn Republikeins, maar voor nc houd ikmijn hartr vast.
Fox is ook niet positief over NChttps://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Neem aan dat ze de te verwachten stemmen voor nc daar gewoon meerekenen.
Ja begrijp ik. Ben gewoon benieuwd naar de verhouding in de stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat wil dan zeggen dat de exitpolls dermate duidelijk waren, volgens AP, dat ze durven te zeggen dat dit het resultaat gaat zijn. Uiteraard is het pas echt zeker als alle stemmen geteld zijn.
88%quote:
1.95 nu zelfs (Trump). Biden 1.83.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ods unibet bewegen naar Trump 1;75 Biden, 2,05 Trump
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
ABC is voor mij wel een winnerquote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
Er is verder gewoon niet zoveel te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Ja inderdaad, eigenlijk gewoon 50/50quote:
Andere users klaagden net juist over de NPO die alleen maar aan het discussieren/praten waren zonder cijfersquote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
PBS is altijd wel goed, maar saai ... het is maar net wat je wil. ABC is ook minder sensatiebullshitterig. Anyway, ik ga maar eens naar bed, vanavond gaat er geen uitslag meer komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou ook wel eens willen zien hoe het er op belangrijke plaatsen aan toe gaat momenteel.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er is verder gewoon niet zoveel te zeggen.
Geeft geen doorslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:17 schreef speknek het volgende:
Fucking Amerikanen man. Het gaat echt van PA afhangen.
Ik denk dat het om PA gaat spannen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ohio zal de sleutel zijn voor Joe Biden om dit te winnen. Pakt hij Ohio en de overige democratische staten dan is het ook gedaan voor Trump.
Als hij Ohio pakt is het klaar voor Trump, maar dat zie ik niet zomaar gebeuren. Denk niet dat we vannacht al een duidelijke winnaar kunnen aanwijzen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ohio zal de sleutel zijn voor Joe Biden om dit te winnen. Pakt hij Ohio en de overige democratische staten dan is het ook gedaan voor Trump.
Zijn 20 kiesmannen.quote:
Ook niet zoveel te zien denk ik..quote:Op woensdag 4 november 2020 03:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens willen zien hoe het er op belangrijke plaatsen aan toe gaat momenteel.
Die brengen Biden over de helft, of Trump moet Michigan of Wisconsin pakken.quote:
Omdat ten opzichte van verkiezing 2016 er 36 kiesmannen moeten overgaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En PA zou geen doorslag geven omdat...?
jaquote:Op woensdag 4 november 2020 03:20 schreef bamibij het volgende:
67,6 vs 29,7 in PA voor Biden.
Early votes?
Nu echt: allebei 1.88.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eigenlijk gewoon 50/50
Haha, had nog 150 piek op Donald gezet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |