Texas wel ja, de meer rurale gebieden zijn Republikeins, maar voor nc houd ikmijn hartr vast.quote:
Het had mij erg verbaasd, maar skysherrif opperde het als mogelijk en toevallig in de minuut dat ik het las kwam het bij me voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit mocht geen verrassing heten.
Was ook te verwachten, had Clinton ook.quote:
Klopt!quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was ook te verwachten, had Clinton ook.
wel een vlag zonder het zuidenquote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet echt, de vlag hangt er een stuk beter bij dan anderhalf uur geleden
Achja. Florida was even hoopvol en dan hadden we ook gewoon naar bed gekund. Voor Biden liggen er nog verschillende routes open.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet echt, de vlag hangt er een stuk beter bij dan anderhalf uur geleden
Dat wil dan zeggen dat de exitpolls dermate duidelijk waren, volgens AP, dat ze durven te zeggen dat dit het resultaat gaat zijn. Uiteraard is het pas echt zeker als alle stemmen geteld zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zie nog geen aantallen van stemmen?
Needle says no.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Texas wel ja, de meer rurale gebieden zijn Republikeins, maar voor nc houd ikmijn hartr vast.
Fox is ook niet positief over NChttps://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Neem aan dat ze de te verwachten stemmen voor nc daar gewoon meerekenen.
Ja begrijp ik. Ben gewoon benieuwd naar de verhouding in de stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat wil dan zeggen dat de exitpolls dermate duidelijk waren, volgens AP, dat ze durven te zeggen dat dit het resultaat gaat zijn. Uiteraard is het pas echt zeker als alle stemmen geteld zijn.
88%quote:
1.95 nu zelfs (Trump). Biden 1.83.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef phpmystyle het volgende:
Ods unibet bewegen naar Trump 1;75 Biden, 2,05 Trump
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
ABC is voor mij wel een winnerquote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
Is er toevallig ook een Amerikaanse zender die niet net als CNN denkt dat het zin heeft om eindeloos percentages op te dreunen? Vrij slecht, vind ik het
Er is verder gewoon niet zoveel te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 03:16 schreef BlackLining het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |