Biden pakt Calinfornie, daar mag je vanuitgaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen gaat Biden dan geen probleem krijgen in Californië?
FOX ookquote:Op woensdag 4 november 2020 02:46 schreef bamibij het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik heb NPO1 opstaan op de achtergrond, maar steeds als ik er een blik op werp zie ik mensen met elkaar praten. Cijfers willen we zien!
[/quot
Naar cnn schakelen dan. Die hebben constant cijfers.
Ow dacht dat het een prediction was. Er staat namelijk dat het een probability monitor is.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:51 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat erom waar de nog te tellen stemmen vandaan komen.
PA zit inmiddels op 7% en 77% voor Biden. Veel te vroeg nog maar wél een goede verdeling van de counties. Het zijn niet alleen de steden die naar Biden gaan.quote:
een staatquote:
Zet hem er dan afquote:Op woensdag 4 november 2020 02:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De NOS is veel gelul. Grafieken willen we zien.
Ah ja tuurlijk.quote:
Die rode CNN balken doen geen goed voor een OLED.quote:
Computer dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die rode CNN balken doen geen goed voor een OLED.
Biden gaat voor Ohio inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die overperforming en underperforming grafiekjes Ohio zijn wel stevig.
Moeten ze ook zijn voor Biden, aangezien Clinton hier vet heeft verloren vier jaar geleden.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die overperforming en underperforming grafiekjes Ohio zijn wel stevig.
Ja, ik ook. Ik dacht ik blijf op tot 3 uur. Maar ben in mijn hoofd al aan het rekken naar 4 uur.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ja tuurlijk.
Ja dan is het klaar.
Hoop dat Biden snel PA of twee andere twijfelgevallen pakt. Wil naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |