Die needle bij nc sluit niet aan bij de actuele stand bij nc. En daar zijn al heel veel stemmen geteld.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Geen momentum. Biden gaat niet winnen.
Ja, weer over z'n kelder?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Die slaapt in zijn kelder met een mondmsker op. Denk dat ie niet eens kijkt.
Zo werkt de needle niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die needle bij nc sluit niet aan bij de actuele stand bij nc. En daar zijn al heel veel stemmen geteld.
Pas maar opquote:Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga naar bed. Trump wint toch wel
Ja, maar al 80 procent is zowat geteld, verwachten ze bij die overige 20 procent dan zoveel republikeinen?quote:
Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik snap niet hoe je tot deze voorbarige conclusie kunt komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga naar bed. Trump wint toch wel
Jawel toch? Net ook uitgelegd door CNN mbt early voting.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die needle bij nc sluit niet aan bij de actuele stand bij nc. En daar zijn al heel veel stemmen geteld.
Ik tol er helemaal vanquote:Op woensdag 4 november 2020 02:46 schreef bamibij het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik heb NPO1 opstaan op de achtergrond, maar steeds als ik er een blik op werp zie ik mensen met elkaar praten. Cijfers willen we zien!
[/quot
Naar cnn schakelen dan. Die hebben constant cijfers.
momentum zegt helemaal niks omdat het uiteindelijk gaat om de hoeveelheid stemmen die je krijgt niet het moment waarop die stemmen geteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 02:46 schreef GSbrder het volgende:
Vraag me af of momentum wat zegt, zeker met een groot deel stemmen voorafgaand aan de verkiezingen.
Heb ik dan gemist. Maar nc is verloren denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel toch? Net ook uitgelegd door CNN mbt early voting.
cijfers en kaarten!!quote:Op woensdag 4 november 2020 02:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik heb NPO1 opstaan op de achtergrond, maar steeds als ik er een blik op werp zie ik mensen met elkaar praten. Cijfers willen we zien!
Als Biden PA pakt is het over.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:49 schreef Isdatzo het volgende:
Als Biden PA pakt dan zal Trump toch nog een hele bende van de swing states moeten pakken. Ik zie 't nog niet heel somber in.
Alleen gaat Biden dan geen probleem krijgen in Californië?quote:Op woensdag 4 november 2020 02:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik ben optimistischer over Bidens kans nu dan toen Florida binnenkwam met Clinton. Toen was het verhaal dat de wat lager opgeleide blanken veel meer hadden gestemd dan gedacht en ook hevig voor Trump. Voor mij was toen snel duidelijk dat hiermee ook de midwest verloren zou gaan.
Nu heb je het over latino's die richting Trump splitten (of wellicht heel specifiek zelfs Cubaanse latino's, time will tell), maar die lager opgeleide blanken die wel wat terug zijn gekomen richting Biden + suburbia die richting Biden split.
Nogmaals, het gaat erom waar de nog te tellen stemmen vandaan komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:50 schreef Nielsch het volgende:
Bij Fox zit Georgia nog dik in 't blauw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |