quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef SamCooke het volgende:
97% of current vote in NC is early vote volgens CNN. Dat zou de needle van NYT verklaren.
Early vote is doorgaans democratisch denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef SamCooke het volgende:
97% of current vote in NC is early vote volgens CNN. Dat zou de needle van NYT verklaren.
Het was close in 2016, Nevada heeft veel latino's en Trump doet het tot dusver een stuk beter bij latino's. Dus ik zou er niet voor door het vuur durven gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nevada gaat we lgewoon naar Biden toch neem ik aan.
https://fivethirtyeight.com/quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zien? 538 is radio man wat lul je nou weer?
Ah, ja dat kan zomaar hoor. Maar bij CNN haalde ze iig ook aan dat er verschillende groepen binnen de groep Hispanics bestaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah, dacht eerder op 538 te zien dat het uitgesplitst was... misschien verschilt het ook per medium hoe ze het precies doen
Voor vanavond zou ik ja zeggen, maar als ik de exit polls zie en de resultaten in Texas en Florida ben ik wat onzekerder geworden. Maar volgens is Clinton+Pennsylvania+Michigan+Wisconsin =278 dus hij kan zelfs 6 verliezen met Nevada theoretisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nevada gaat we lgewoon naar Biden toch neem ik aan.
Hij had daar een gemiddelde gepollde voorsprong van zo'n 2% volgens 538 met zo'n 2/3e kans.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:39 schreef MoreDakka het volgende:
Was NC voor Biden verwacht of zou dat een verrassing zijn?
Geen momentum. Biden gaat niet winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Biden heeft nog steeds een grote kans om dit te winnen.
Een verkiezing wordt niet bepaald op basis van momentum van wanneer de stemmen binnen komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Geen momentum. Biden gaat niet winnen.
Beetje andersom eigenlijk. Toen stond Clinton nog ruim voor, nu Biden niet.quote:
Alles overziend moet het wel heel raar lopen als Ohio niet naar Biden gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef skysherrif het volgende:
Ohio is gebaseerd op election day hoor ik?
Momentum maakt niet meer uit nu, het gaat om de getallen. En die zien er goed uit voor Trump. Maar er is nog niets beslist.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Geen momentum. Biden gaat niet winnen.
Het gaat om de verwachtingen vooraf.. valt toch enorm tegen voor de Biden kamp.quote:Op woensdag 4 november 2020 02:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beetje andersom eigenlijk. Toen stond Clinton nog ruim voor, nu Biden niet.
Nee maar ze zijn belangrijk omdat:quote:Op woensdag 4 november 2020 02:43 schreef Zwansen het volgende:
De needle-staten bij NYT, waren die voorheen altijd Republikeins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |