quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo ja dan wel inderdaad. Maar ik kijk sowieso altijd ook bij series en zo want maakt mij nooit uit als ik word gespoilerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]lol dat heb ik nog nooit gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swinkels on steroidsquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ene gozer lijkt op Swinkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR geplaatst.What can change the nature of a man?
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Klaassen ipv Ekkelenknul.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
@:KingRolandBOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg het maar.
niks mis meegraag op anoniem
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!@MortaxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ekkeltje is de nieuwe Litmanenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
Schuurs, Martinez en Ekkeltje zijn echt lachwekkend.
Vannacht verkiezingkjes kijken maat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben ouwe geilneef
Helaas niet, morgen weer voor de klas staan, anders had ik het wel gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vannacht verkiezingkjes kijken maat?
64k genot.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof Ajax speelt met een ping van anderhalve seconde.
Collega's al corona?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Helaas niet, morgen weer voor de klas staan, anders had ik het wel gedaan
Dank dat je de Nederlandse jeugd wat bijbrengt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is de zanger van Di-rect.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef BB-King het volgende:
Speelt die Swinkels van VVV nu bij Mietjeland?
Ik ook niet. Morgen uitvaart in de ochtendquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhuuuuuuu uuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuh huuu GRRrggggrrr ggege ggrrrgrgrgrgrgg rgrgrggr huhuuuhhh kkkakakakakAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef BB-King het volgende:
Speelt die Swinkels van VVV nu bij Mietjeland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikje.quote:
Lekker hosselen op tmfchat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhuuuuuuu uuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuh huuu GRRrggggrrr ggege ggrrrgrgrgrgrgg rgrgrggr huhuuuhhh kkkakakakakAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ai, sterktequote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Morgen uitvaart in de ochtend
Ja ik weet dat je het modem inbelgeluid bedoelde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens op wat een onomatopee is.
Ja, dat wist ik ook dat jij dat weet. Maar ik denk geef die jongen ook nog een stukje neerlandistiek mee op deze avond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het modem inbelgeluid bedoelde.
Mooi woord.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook dat jij dat weet. Maar ik denk geef die jongen ook nog een stukje neerlandistiek mee op deze avond.
En toen werd je wakker met een vinger in je kont.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Door een twitteraar heb ik 100 euro op 0-8 voor Ajax gezet.
Nathan Rutjes.. veel beterquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk komt die leuke reclame van Van der Vaart weer langs.
Ach ze hebben allemaal cojona.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef Ramboetan het volgende:
Het is net zo slecht als tegen groningen een paar weken geleden.
En dan snuift ie lekker diep.quote:
Trump gaat easy winnen denk ik. Als je alleen al kijkt naar het toeschouwersaantal bij die rally's en naar de social media (Youtube etc aantal kijkers) ligt dat bij Trump 10 x zo hoog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt genieten de komende 4 jaar.
Nog vier jaar Trumpquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt genieten de komende 4 jaar.
Klopt hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
true
schuurs is ook wel minder dan messi
Vind ik
Als je met een massale media oorlog van 4 jaar nog niet weet te winnen van Trump, kun je eigenlijk beter opgeven als partij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trump gaat easy winnen denk ik. Als je alleen al kijkt naar het toeschouwersaantal bij die rally's en naar de social media (Youtube etc aantal kijkers) ligt dat bij Trump 10 x zo hoog.
Overigens HANS TEEUWEN GOD doet ook verslag JAAAAA
En ook allemaal grote acteurs en zangers inschakelen om het voor je op te nemenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met een massale media oorlog van 4 jaar nog niet weet te winnen van Trump, kun je eigenlijk beter opgeven als partij.
Waarom laat ze daar nou niks aan doen? Er zal toch wel een plastisch chirurg zijn die hier iets van kan maken?quote:
Handig om je oren schoon te houden juist.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom laat ze daar nou niks aan doen? Er zal toch wel een plastisch chirurg zijn die hier iets van kan maken?
Aangezien ze lesbisch is zit ik te denken aan zo'n remote viborator op die vinger GENOT.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom laat ze daar nou niks aan doen? Er zal toch wel een plastisch chirurg zijn die hier iets van kan maken?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Handig om je oren schoon te houden juist.
Ik noteer ditquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
Is ook geen chocolade. Meer suiker dan wat andersquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
70%+ pure chocolade is beterquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
BROBBEY ERINquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef firefly3 het volgende:
Ekkelenkamp eruit, klaassen erin. Schuurs eruit, en Neres erin. Tadic en klaassen 1 positie naar achteren schuiven. Hierdoor heb je versterking aan alle kanten.
Oreo hoort naar Oreo te smaken en niet een gore bijsmaken erdoorheen. Net zoals Cola naar Cola hoort te smaken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
Ze probeert het bij te lakken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Morgen ga ik voor de normale Milka.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook geen chocolade. Meer suiker dan wat anders
Maar ondertussen wel krampachtig verbergen steeds.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze probeert het bij te lakken.
Gewoon.
vette bigquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
En Chocola hoort naar chocola te smaken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oreo hoort naar Oreo te smaken en niet een gore bijsmaken erdoorheen. Net zoals Cola naar Cola hoort te smaken.
@:KIngRoland
Spreken van een massale media oorlog van links als er zoiets als fox news bestaatquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met een massale media oorlog van 4 jaar nog niet weet te winnen van Trump, kun je eigenlijk beter opgeven als partij.
Lekker intiem met zijn kleindochterquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg logisch dat @:GGMM een groot aanhanger van deze man is...
Ja hoeveel tweede kansen krijgt ie nog om te laten zien dat hij wel wat kan bijdragen aan het team op dit niveau.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ekkelenberg dus weer totaal onterecht in de basis.
Sow koekoek. Jojoortje stukje BBW lekker man.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler.
Onana ook goed?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler.
Gadverdammequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker intiem met zijn kleindochter
[ afbeelding ]
Aardappelhoofd lijkt me een democraat. Ga niet kijken.quote:
HAHAHAHA rot je op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gadverdamme
Hoop dat ie president wordt tho
Lekker man.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist twee roomsoezen gegeten. @:Coco
Nu een tweede pilsje.
braddie.gifquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nu een tweede pilsje.
Ok braddiequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nu een tweede pilsje.
zo danquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nu een tweede pilsje.
Precies.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oreo hoort naar Oreo te smaken en niet een gore bijsmaken erdoorheen. Net zoals Cola naar Cola hoort te smaken.
@:KIngRoland
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Max23 het volgende:
Atalanta - LiverpoolGaat snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nos.nl de complotgekkiesquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wie dan wel, die complotgekkie zeker
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wie dan wel, die complotgekkie zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Teflon Markquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef Coco het volgende:
10 jaar lang al premier, dat kan toch niet.
Gewoon max 8.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Max23 het volgende:
Atalanta - LiverpoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]Hm okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbereiding op verder kaal wordenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Daley had nooit zijn haar af moeten scheren, dat heeft hem de nek om gedraaid.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef Oriente het volgende:
[..]Gaat erg snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#4moreyearsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef Coco het volgende:
10 jaar lang al premier, dat kan toch niet.
Gewoon max 8.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef Oriente het volgende:
[..]Mooi, had betje op meer dan 4,5 goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, in je moeder haar bek gespoten anders was het nu je vader geweest.
Dan was ik ook zwart geweestquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, in je moeder haar bek gespoten anders was het nu je vader geweest.
Welke oddquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mooi, had betje op meer dan 4,5 goals
Meer krijg je niet van me.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je eerlijke antwoord
Veel gokverslaafden op FOK!quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik denk dat het woordje odd nog nooit zoveel gebruikt is als vandaag.
wowquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jammer, ik zag wel een toekomst voor ons samen
Bus parkeren.quote:
Ja, die van mij is ook in een combi, maar ook los.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Oh best wel nice
Ik had o1.5 in een combo
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik denk dat het woordje odd nog nooit zoveel gebruikt is als vandaag.
Wel een gedurfd betjequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook in een combi, maar ook los.
real en porto moeten winnen en Ajax met meer dan 1 goal verschil
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan voegt Alvarez toch geen reet toe?
Maar wat moeten ze dan bespreken in POL?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En een hoop lui armer als Biden strakjes gewonnen heeft.
Asielzoekerscentrum is nog langer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg maar zoo, dierentuin is langer.
Wat veel users nog niet weten is dat POL en AVK na 23:00 gesloten worden en pas in 2021 weer open gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat moeten ze dan bespreken in POL?
In 2021 is het geld op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat veel users nog niet weten is dat POL en AVK na 23:00 gesloten worden en pas in 2021 weer open gaan.
Iedereen lekker schuimen daar mocht Trump winnenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat moeten ze dan bespreken in POL?
Dat zou wel genot zijn, weer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen lekker schuimen daar mocht Trump winnen
FOK! bestaat toch uitsluitend uit Trump-aanhangers?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen lekker schuimen daar mocht Trump winnen
Nee joh, heel POL + AMV zijn anti-trump en baudet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
FOK! bestaat toch uitsluitend uit Trump-aanhangers?
Antifa bolwerkquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh, heel POL + AMV anti-trump en baudet.
Ook een paar BLMers hoor.quote:
Ik weet het niet hoor, er zijn ook users van FOK! vertrokken vanwege het extreemrechtse karakter van de userbasequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh, heel POL + AMV zijn anti-trump en baudet.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, er zijn ook users van FOK! vertrokken vanwege het extreemrechtste karakter van de userbase
Dat weet ik maar dat is onterecht. Het is in totaal een gelijke mix.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, er zijn ook users van FOK! vertrokken vanwege het extreemrechtste karakter van de userbase
Dat is NWS.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:24 schreef Coco het volgende:
Zelfs jojo (een vrouw) ziet dat dit buitenspel was.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:24 schreef Coco het volgende:
Goed dat je het er even bij vermeldt, op fok weet je het nooit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:24 schreef Coco het volgende:
Optisch bedrog!quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:24 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
De commentator niet hoor. Dat beeld geeft geen uitsluitsel!
Man man manquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:24 schreef Coco het volgende:
Onterechte doelpunten/penalties zijn kutter.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ok het was buitenspel maar toch.. vind ik de VAR best wel kut
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker die Promes nou ook eens uit het elftal.
FakeNews.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand in de trein deed een bommelding (maar misschien klopt dit niet)
Jij en Ten Hag.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Benieuwd of Promes nog iets nuttigs gaat doen deze wedstrijd.
Ajax heeft altijd de VAR tegen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Onterechte doelpunten/penalties zijn kutter.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij heb net een nieuwe Maserati ha ha ha
Babel heeft net voor eerst in maanden weer gescoord. Die mag dus starten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef TLC het volgende:
Promes is inderdaad niet veel, dus Frank de Boer zal hem waarschijnlijk wel weer oproepen voor de komende interlands van Oranje
Oké ik ben gerustgesteld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit wordt nog 1-3 en dan is het klaar.
Op 10, “want hij heeft bij Ajax laten zien daar ook goed uit de voeten te kunnen”quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef TLC het volgende:
Promes is inderdaad niet veel, dus Frank de Boer zal hem waarschijnlijk wel weer oproepen voor de komende interlands van Oranje
Dat is een veel betere aankoop dan ik voor mogelijk had gehouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |