Nog vier jaar Trumpquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt genieten de komende 4 jaar.
Klopt hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
true
schuurs is ook wel minder dan messi
Vind ik
Als je met een massale media oorlog van 4 jaar nog niet weet te winnen van Trump, kun je eigenlijk beter opgeven als partij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trump gaat easy winnen denk ik. Als je alleen al kijkt naar het toeschouwersaantal bij die rally's en naar de social media (Youtube etc aantal kijkers) ligt dat bij Trump 10 x zo hoog.
Overigens HANS TEEUWEN GOD doet ook verslag JAAAAA
En ook allemaal grote acteurs en zangers inschakelen om het voor je op te nemenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met een massale media oorlog van 4 jaar nog niet weet te winnen van Trump, kun je eigenlijk beter opgeven als partij.
Waarom laat ze daar nou niks aan doen? Er zal toch wel een plastisch chirurg zijn die hier iets van kan maken?quote:
Handig om je oren schoon te houden juist.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom laat ze daar nou niks aan doen? Er zal toch wel een plastisch chirurg zijn die hier iets van kan maken?
Aangezien ze lesbisch is zit ik te denken aan zo'n remote viborator op die vinger GENOT.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom laat ze daar nou niks aan doen? Er zal toch wel een plastisch chirurg zijn die hier iets van kan maken?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Handig om je oren schoon te houden juist.
Ik noteer ditquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
Is ook geen chocolade. Meer suiker dan wat andersquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
70%+ pure chocolade is beterquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik at net Milka Oreo.
Ik vond het matig.
BROBBEY ERINquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef firefly3 het volgende:
Ekkelenkamp eruit, klaassen erin. Schuurs eruit, en Neres erin. Tadic en klaassen 1 positie naar achteren schuiven. Hierdoor heb je versterking aan alle kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |