Ai, sterktequote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Morgen uitvaart in de ochtend
Ja ik weet dat je het modem inbelgeluid bedoelde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens op wat een onomatopee is.
Ja, dat wist ik ook dat jij dat weet. Maar ik denk geef die jongen ook nog een stukje neerlandistiek mee op deze avond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het modem inbelgeluid bedoelde.
Mooi woord.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook dat jij dat weet. Maar ik denk geef die jongen ook nog een stukje neerlandistiek mee op deze avond.
En toen werd je wakker met een vinger in je kont.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Door een twitteraar heb ik 100 euro op 0-8 voor Ajax gezet.
Nathan Rutjes.. veel beterquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk komt die leuke reclame van Van der Vaart weer langs.
Ach ze hebben allemaal cojona.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef Ramboetan het volgende:
Het is net zo slecht als tegen groningen een paar weken geleden.
En dan snuift ie lekker diep.quote:
Trump gaat easy winnen denk ik. Als je alleen al kijkt naar het toeschouwersaantal bij die rally's en naar de social media (Youtube etc aantal kijkers) ligt dat bij Trump 10 x zo hoog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt genieten de komende 4 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |