quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo ja dan wel inderdaad. Maar ik kijk sowieso altijd ook bij series en zo want maakt mij nooit uit als ik word gespoilerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]lol dat heb ik nog nooit gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swinkels on steroidsquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ene gozer lijkt op Swinkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR geplaatst.What can change the nature of a man?
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Klaassen ipv Ekkelenknul.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:29 schreef Coco het volgende:
@:KingRolandBOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg het maar.
niks mis meegraag op anoniem
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BREAKING; Uitslag Amerikaanse verkiezingen is bekend!@MortaxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ekkeltje is de nieuwe Litmanenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
Schuurs, Martinez en Ekkeltje zijn echt lachwekkend.
Vannacht verkiezingkjes kijken maat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben ouwe geilneef
Helaas niet, morgen weer voor de klas staan, anders had ik het wel gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vannacht verkiezingkjes kijken maat?
64k genot.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof Ajax speelt met een ping van anderhalve seconde.
Collega's al corona?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Helaas niet, morgen weer voor de klas staan, anders had ik het wel gedaan
Dank dat je de Nederlandse jeugd wat bijbrengt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is de zanger van Di-rect.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef BB-King het volgende:
Speelt die Swinkels van VVV nu bij Mietjeland?
Ik ook niet. Morgen uitvaart in de ochtendquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhuuuuuuu uuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuh huuu GRRrggggrrr ggege ggrrrgrgrgrgrgg rgrgrggr huhuuuhhh kkkakakakakAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef BB-King het volgende:
Speelt die Swinkels van VVV nu bij Mietjeland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikje.quote:
Lekker hosselen op tmfchat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhuuuuuuu uuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuh huuu GRRrggggrrr ggege ggrrrgrgrgrgrgg rgrgrggr huhuuuhhh kkkakakakakAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ai, sterktequote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Morgen uitvaart in de ochtend
Ja ik weet dat je het modem inbelgeluid bedoelde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens op wat een onomatopee is.
Ja, dat wist ik ook dat jij dat weet. Maar ik denk geef die jongen ook nog een stukje neerlandistiek mee op deze avond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het modem inbelgeluid bedoelde.
Mooi woord.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook dat jij dat weet. Maar ik denk geef die jongen ook nog een stukje neerlandistiek mee op deze avond.
En toen werd je wakker met een vinger in je kont.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Door een twitteraar heb ik 100 euro op 0-8 voor Ajax gezet.
Nathan Rutjes.. veel beterquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk komt die leuke reclame van Van der Vaart weer langs.
Ach ze hebben allemaal cojona.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef Ramboetan het volgende:
Het is net zo slecht als tegen groningen een paar weken geleden.
En dan snuift ie lekker diep.quote:
Trump gaat easy winnen denk ik. Als je alleen al kijkt naar het toeschouwersaantal bij die rally's en naar de social media (Youtube etc aantal kijkers) ligt dat bij Trump 10 x zo hoog.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt genieten de komende 4 jaar.
Nog vier jaar Trumpquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt genieten de komende 4 jaar.
Klopt hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
true
schuurs is ook wel minder dan messi
Vind ik
Als je met een massale media oorlog van 4 jaar nog niet weet te winnen van Trump, kun je eigenlijk beter opgeven als partij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trump gaat easy winnen denk ik. Als je alleen al kijkt naar het toeschouwersaantal bij die rally's en naar de social media (Youtube etc aantal kijkers) ligt dat bij Trump 10 x zo hoog.
Overigens HANS TEEUWEN GOD doet ook verslag JAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |