Maar wat moeten ze dan bespreken in POL?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En een hoop lui armer als Biden strakjes gewonnen heeft.
Asielzoekerscentrum is nog langer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg maar zoo, dierentuin is langer.
Wat veel users nog niet weten is dat POL en AVK na 23:00 gesloten worden en pas in 2021 weer open gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat moeten ze dan bespreken in POL?
In 2021 is het geld op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat veel users nog niet weten is dat POL en AVK na 23:00 gesloten worden en pas in 2021 weer open gaan.
Iedereen lekker schuimen daar mocht Trump winnenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat moeten ze dan bespreken in POL?
Dat zou wel genot zijn, weer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen lekker schuimen daar mocht Trump winnen
FOK! bestaat toch uitsluitend uit Trump-aanhangers?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen lekker schuimen daar mocht Trump winnen
Nee joh, heel POL + AMV zijn anti-trump en baudet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
FOK! bestaat toch uitsluitend uit Trump-aanhangers?
Antifa bolwerkquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh, heel POL + AMV anti-trump en baudet.
Ook een paar BLMers hoor.quote:
Ik weet het niet hoor, er zijn ook users van FOK! vertrokken vanwege het extreemrechtse karakter van de userbasequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee joh, heel POL + AMV zijn anti-trump en baudet.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, er zijn ook users van FOK! vertrokken vanwege het extreemrechtste karakter van de userbase
Dat weet ik maar dat is onterecht. Het is in totaal een gelijke mix.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, er zijn ook users van FOK! vertrokken vanwege het extreemrechtste karakter van de userbase
Dat is NWS.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |