abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2020 @ 15:17:44 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196022506
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:51 schreef zopias het volgende:

[..]

- early voting data
Zoals?
quote:
- enorm gat in enthousiasme
Wensdenken.
quote:
- Biden als persoon
Hoe is dit een directe indicator?
quote:
(zichtbaar oud

quote:
en seniel,
Person, woman, man, camera, TV.
quote:
plus corrupt)
Trump-aanhang die Biden(s) van corruptie beschuldigen. Het moet niet gekker worden :') .

quote:
- een aantal belangrijke barometers die sterk correleren met herverkiezing (goedkeuring binnen eigen partij bijv.)
Specifiek? En hoe zag dat eruit bij verkiezingen in het verleden?
quote:
- meer anecdotisch maar de vibe die ik krijg is dat er meer consolidatie is bij Republikeinen, influencers als Shapiro zijn nu pro-Trump bijvoorbeeld
Wensdenken. Zie je ook alle invloedrijke republikeinen die zich in toenemende mate uitspreken tegen Trump, zijn "beleid", zijn retoriek en zijn leugens?
quote:
- betere campagne van Trump (bijv veel betere ground game)
Zien we niet terug in de polls. Waarop baseer je dat de campagne van Trump iets van effect gesorteerd heeft?
quote:
- groeiende groep radicalen bij Democraten, die bijv. gewoon zitten te rellen en looten in Philly vlak voor de verkiezingen
Hoe is dit een indicator?
quote:
- succesvol beleid van Trump regering op een breed scala aan thema's (economisch, energiebeleid, buitenlands beleid, etc.)
_O- hou op.
quote:
- de algemene angst voor Trump is weg, 4 jaar geleden waren veel mensen nogal benauwd omdat Trump allemaal radicale dingen zou gaan doen ipv solide competentie die we nu gezien hebben
_O- hou op.
quote:
daartegenover bestaan er niet echt sterke hypotheses waarom Trump zou verliezen. veel is inmiddels weersproken door de early voting data.
Hoezo?

Al met al veel wensdenken en weinig "indicatoren" gezien.
Huilen dan.
pi_196022684
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2020 13:52 schreef chroestjov het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de Red Wave 2020?
Wat ga je doen als Trump dik verliest en de Senaat ook blauw wordt?
pi_196022724
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:55 schreef zopias het volgende:

[..]

dat is relatief goed vergeleken met Europese landen. plus hij heeft grenzen gesloten terwijl Biden dat xenofoob noemde en Pelosi zat te dansen in Chinatown, etc. Biden blunderde met H1N1.

de coronacrisis is waarschijnlijk de reden dat het nog enigszins close is, maar ik denk dat de ads aan het eind van de dag wel genoeg door de framing van de Democraten hebben gestoken.
quote:
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 november 2020 @ 15:30:16 #105
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196022751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik vind het "we gaan winnen" vooral reuze schattig. Hoezo we? Woon je daar dan?

Het is een beetje het zenuwachtige van voetbalfans. Ole ole ole ole, we are the champignons (tot er verloren wordt)
  dinsdag 3 november 2020 @ 15:30:36 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196022794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Waarom ben je zo zeker van de zaak zoals die door de mainstream media wordt voorgehouden? Ik dacht dat in 2020 alles kan gebeuren wat eventueel mogelijk is?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196022808
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom ben je zo zeker van de zaak
Domme truc, daar trapt niemand in. Jij bent blijkbaar erg zeker.

Wat ga je doen als je keiharde voorspelling niet uitkomt?
  dinsdag 3 november 2020 @ 15:38:39 #109
403588 mcmlxiv
pi_196022914
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom ben je zo zeker van de zaak zoals die door de mainstream media wordt voorgehouden? Ik dacht dat in 2020 alles kan gebeuren wat eventueel mogelijk is?
Niemand is hier zeker van welke zaak dan ook. Alleen wantrouwen wij MSM niet omdat wij begrijpen hoe MSM werkt en bijvoorbeeld begrijpen wat het verschil is tussen feiten, meningen en opinies. Dat wij begrijpen hoe polls werken.

Dus nee, wij zijn niet verbijsterd als Trump alsnog verkozen wordt. Wij zullen wel verbijsterd zijn wanneer Trump de popular vote wint. We zijn ook niet verbijsterd als de republikeinen de senaat willen, wel enigszins verbaasd wanneer ze ook het huis winnen.
pi_196023055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:51 schreef zopias het volgende:

[..]

- early voting data
- enorm gat in enthousiasme
- Biden als persoon (zichtbaar oud en seniel, plus corrupt)
- een aantal belangrijke barometers die sterk correleren met herverkiezing (goedkeuring binnen eigen partij bijv.)
- meer anecdotisch maar de vibe die ik krijg is dat er meer consolidatie is bij Republikeinen, influencers als Shapiro zijn nu pro-Trump bijvoorbeeld
- betere campagne van Trump (bijv veel betere ground game)
- groeiende groep radicalen bij Democraten, die bijv. gewoon zitten te rellen en looten in Philly vlak voor de verkiezingen
- succesvol beleid van Trump regering op een breed scala aan thema's (economisch, energiebeleid, buitenlands beleid, etc.)
- de algemene angst voor Trump is weg, 4 jaar geleden waren veel mensen nogal benauwd omdat Trump allemaal radicale dingen zou gaan doen ipv solide competentie die we nu gezien hebben

daartegenover bestaan er niet echt sterke hypotheses waarom Trump zou verliezen. veel is inmiddels weersproken door de early voting data.
Helemaal mee eens op je laatste punt na. De angst voor Trump blijft groot vanwege de 24/7 negatieve media aandacht voor hem.
Zo zijn er genoeg mensen die denken dat het masker valt in zijn tweede termijn.
  dinsdag 3 november 2020 @ 15:45:13 #111
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196023067
Geen wonder dat Trumps rally-opkomsten vergelijkbaar zijn met rockconcerten. Hij raakt immers een hoop gevoelige snaren.
pi_196023089
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:45 schreef Ensiferum het volgende:
Geen wonder dat Trumps rally-opkomsten vergelijkbaar zijn met rockconcerten. Hij raakt immers een hoop gevoelige snaren.
Lmao, daar ging mijn thee.
pi_196023097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Niemand is hier zeker van welke zaak dan ook. Alleen wantrouwen wij MSM niet omdat wij begrijpen hoe MSM werkt en bijvoorbeeld begrijpen wat het verschil is tussen feiten, meningen en opinies. Dat wij begrijpen hoe polls werken.

Dus nee, wij zijn niet verbijsterd als Trump alsnog verkozen wordt. Wij zullen wel verbijsterd zijn wanneer Trump de popular vote wint. We zijn ook niet verbijsterd als de republikeinen de senaat willen, wel enigszins verbaasd wanneer ze ook het huis winnen.
De mainstreammedia zijn een stel activisten geworden.

-Blank is te positief
-Divibokaal
-Verbod voor NOS 'journalisten' om bij De Vooravond aan te schuiven

Ja ik snap dat jij het over het betrouwbare Clinton News Network hebt maar toch.
pi_196023107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Helemaal mee eens op je laatste punt na. De angst voor Trump blijft groot vanwege de 24/7 negatieve media aandacht voor hem.
Zo zijn er genoeg mensen die denken dat het masker valt in zijn tweede termijn.
quote:
pi_196023217

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 15:54:59 (Weggehaald quote) ]
pi_196023239
'Houd de discussie inhoudelijk en post niet op de man'. Zo moeilijk is het allemaal niet.
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:02:36 #117
403588 mcmlxiv
pi_196023393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:46 schreef Nober het volgende:

[..]

De mainstreammedia zijn een stel activisten geworden.

-Blank is te positief
-Divibokaal
-Verbod voor NOS 'journalisten' om bij De Vooravond aan te schuiven

Ja ik snap dat jij het over het betrouwbare Clinton News Network hebt maar toch.
- Systematisch racisme ontkennen is wel een anti-MSM dingetje ja
- Diversiteit lastig vinden is wel een anti-MSM dingetje ja
- Tja de vooravond. NOS is toch van nieuwsvoorziening en niet van opinie?
pi_196023458
Raar verhaal daarnet op radio 1. Hoe een neef van een radio 1 journalist in ik geloof DC bij een stemkantoor is weggestuurd met de mededeling dat het een nepstemhokje is.

Dat we überhaupt overwegen of het klopt. Als zoiets in Nederland zou gebeuren...
pi_196023738
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 15:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het niet helemaal gelezen, het lijkt mij een stukje buitenlands beleid van Trump op eigen houtje.
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:23:12 #120
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_196023839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb het niet helemaal gelezen, het lijkt mij een stukje buitenlands beleid van Trump op eigen houtje.
Corruptie bedoel je?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_196023973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Op eigen houtje Erdogan uit de wind houden, inderdaad. En dit:

quote:
And Mr. Trump’s sympathetic response to Mr. Erdogan was especially jarring because it involved accusations that the bank had undercut Mr. Trump’s policy of economically isolating Iran, a centerpiece of his Middle East plan.

Former White House officials said they came to fear that the president was open to swaying the criminal justice system to advance a transactional and ill-defined agenda of his own.
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:33:26 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196024082
Mensen, laten we lekker vanavond afwachten.

Hoe het ook zal gaan, genieten wordt het sowieso *O*
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196024149
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Corruptie bedoel je?
Voor 2,6 miljoen in 3 jaar, really?
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:36:44 #124
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_196024165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Voor 2,6 miljoen in 3 jaar, really?
Hij heeft de Amerikaanse veteranen voor minder opgelicht. Deerde hem ook niet. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_196024193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op eigen houtje Erdogan uit de wind houden, inderdaad. En dit:
[..]

Het lijkt op een stukje buitenlands beleid op eigen houtje. Ik weet hier simpelweg te weinig van om er iets zinnigs op te zeggen.
pi_196024196
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hij heeft de Amerikaanse veteranen voor minder opgelicht. Deerde hem ook niet. :')
Bron?
pi_196024253
twitter
pi_196024318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het lijkt op een stukje buitenlands beleid op eigen houtje. Ik weet hier simpelweg te weinig van om er iets zinnigs op te zeggen.
Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.
pi_196024347
Normaal gesproken is men op FOK! niet bijster positief over vriendjes zijn met Erdogan. Maar voor Trump gelden blijkbaar andere regels.
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:45:06 #130
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_196024368
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:40 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Interessant.

Vraag me af hoe deze man in zijn eentje achter al deze fraude gekomen is een waarom hij nergens bewijs voor toont.

Interessant.
  dinsdag 3 november 2020 @ 16:46:00 #131
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196024389
Ik zou vooral twijfels hebben over de interpretaties van dubieuze clubjes als warfare and NYT.
pi_196024393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.
misschien dat je in het kort kunt aangeven wat de belangrijkste punten zijn in plaats van dat je linkdumpjes loopt te spammen.

we hebben simpelweg niet de tijd en energie om op alle aantijgingen te reageren. noem de belangrijkste punten en het bewijs dat er voor is.
pi_196024570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zit hier met een baby die honger heeft dus vergeef het mij dat ik niet even 2 bizar lange artikelen ga lezen en vervolgens zelf nog wat meer opzoek om mij wat te verdiepen in deze zaak.
pi_196024633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:46 schreef zopias het volgende:

[..]

misschien dat je in het kort kunt aangeven wat de belangrijkste punten zijn in plaats van dat je linkdumpjes loopt te spammen.

we hebben simpelweg niet de tijd en energie om op alle aantijgingen te reageren. noem de belangrijkste punten en het bewijs dat er voor is.
Je nam ook de tijd om je te verdiepen in Huntergate. Is het nou werkelijk zo moeilijk om een artikel van maximaal tweeduizend woorden te lezen?

Het stuk verwoordt het bovendien beter dan ik dat kan.

Maar goed, ik snap wel dat je dat soort informatie liever negeert. Een andere Trumpist roept hierboven al keihard 'fake news', zonder ook maar een letter te hebben gelezen.
pi_196024653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Bron?
Wat moet jij met een bron? Die wordt toch niet gelezen.
pi_196024850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zit hier met een baby die honger heeft dus vergeef het mij dat ik niet even 2 bizar lange artikelen ga lezen en vervolgens zelf nog wat meer opzoek om mij wat te verdiepen in deze zaak.
Wanneer je 'zit met een baby die honger heeft' moet je misschien even stoppen met fokken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:09:20 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196024890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
Normaal gesproken is men op FOK! niet bijster positief over vriendjes zijn met Erdogan. Maar voor Trump gelden blijkbaar andere regels.
Had je wat anders verwacht van diegenen die Trump hier te vuur en te zwaard verdedigen? De parallellen tussen Trump en Erdogan zijn legio, op zich niet heel gek dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden (Erdogan is "a hell of a leader", aldus Trump).

Overigens heeft Trump ook wel wat zakelijke belangen in Ankara, en Bolton suggereerde dat het Turkije-beleid van Trump wellicht voornamelijk werd ingegeven door persoonlijke financiële belangen. Op zich geen gekke gedachte. Naast die Halkbank-shit:
- Trump hield eigenhandig de sancties tegen Turkije na de Turkse aanschaf van Russische raketsystemen. Alle adviseurs van Trump waren vóór sancties en die werden ook breed gesteund in het congres.
- Voordat Trump aantrad als president heeft hij gezegd een belangenconflict te hebben in Turkije (de Trump Towers in Istanbul, waarmee hij miljoenen verdient). Die belangen heeft hij nog steeds.
- Terugtrekking troepen uit Syrië na telefoontjes met Erdogan waardoor laatstgenoemde z'n gang kon gaan daar. Toegegeven, daarna volgden wat symbolische sancties die na een week weer ingetrokken werden nadat Erdogan met Pence tot een overeenkomst kwam over de "veilige zone" in Noord-Syrië die Erdogan zo graag wilde.
- De (nauwe) contacten tussen de families Trump en Erdogan: https://www.nytimes.com/2(...)n-family-turkey.html
- Trump's inreisverbod voor mensen uit islamitische landen. In eerste instantie stond Turkije ook op het lijstje, maar je raadt nooit wat er gebeurde na wat dreigementen om Trump's naam van die torens te slopen...
Huilen dan.
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:09:35 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196024899
Maar hey, Biden is corrupt jongens! Echt waar!
Huilen dan.
pi_196024961
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:07 schreef OllieA het volgende:

[..]

Wanneer je 'zit met een baby die honger heeft' moet je misschien even stoppen met fokken.
Bedankt voor de tip ollie. 👍👍👍
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:18:07 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196025132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Of wat dacht je van kinderen met kanker?

https://www.forbes.com/si(...)ess/?sh=3434f3e96b4a

IT DOESN'T SEEM A COINCIDENCE that at the same time the Eric Trump Foundation went from what appeared to be a clean, efficient operation to a seemingly Byzantine one that suddenly found itself saddled with costs, there was a clear shift of control.

In 2010, the year the economics of the tournament suddenly pivoted, four of the seven original board members, who were personal friends of Eric, left. Those 4 were eventually replaced by 14 new board members, the majority of whom owed all or much of their livelihoods to the Trump Organization. Six of them were effectively full-time employees, including Trump lawyer Michael Cohen and executive vice president Dan Scavino Jr., who both serve in political roles for President Trump. Another owns a company that billed the Trump campaign $16 million. Add in Eric himself, as well as his wife, Lara, and 9 of the 17 Eric Trump Foundation board members had a vested interest in the moneymaking side of the Trump empire. The foundation had become a de facto subsidiary of the Trump Organization.

Hoe zat het ook weer met dat swamp jongens?
Huilen dan.
pi_196025164
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 16:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat moet jij met een bron? Die wordt toch niet gelezen.
Waarom dan 2 lange artikelen posten met een vraag wat ik er van vind?
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:31:20 #142
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196025499

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 17:32:09 (Niet nodig) ]
Antifa
pi_196025524
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Maar hey, Biden is corrupt jongens! Echt waar!
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs "politiek neutrale" (kuch, kuch) social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens! :( :o :'(

Maar als het omtrent de familie Trump gaat, die mag tot op het bot worden uitpluist, maakt niet uit hoe die familie in een negatief daglicht wordt gesteld, als het maar gebeurt. 1001 artikelen over allerlei sinistere en discutabele relaties met Rusland die tot op de dag van vandaag niet zijn bewezen, maar dat maakt niet uit. Zelfs het snuffelen in de belastingen, nochtans niet bepaald openbare informatie, deinst men niet voor terug. Álles om die man en diens familie maar zwart te maken en af te schilderen als de meest satanische en walgelijke kliek aan mensen die ooit voet op de aardboden heeft gezet.

Weet je hoe zoiets heet? Meten met twee maten. Mij maakt het verder niet uit, ik geloof namelijk ook geheid dat Trump een vinger in de pap heeft bij genoeg twijfelachtige aangelegenheden. Maar de selectieve verontwaardiging en hypocrisie omtrent de berichtgeving is tenenkrommend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 17:35:02 ]
pi_196025530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom dan 2 lange artikelen posten met een vraag wat ik er van vind?
Ach, jij waagt tenminste nog een poging. De andere Trump-adepten roepen direct 'fake news'.
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:33:28 #145
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196025549
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken.

knip

Huilerdehuil. Ik ben een wegkijkende rechtse trumpfan en daarom praat ik in drogredenen en draag ik een eierdop op mijn hoofd.
Antifa
pi_196025561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:33 schreef VoMy het volgende:

[..]

Huilerdehuil. Ik ben een wegkijkende rechtse trumpfan en daarom praat ik in stromannen en draag ik een eierdop op mijn hoofd.
Helaas. Ik hoop dat Biden wint, dus nee. Had je verder nog iets of was dit het zo?
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:35:23 #147
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196025582
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:34 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Helaas. Ik hoop dat Biden wint, dus nee. Had je verder nog iets of was dit het zo?
Waarom is je eerste zin direct een stroman? Niemand zegt dat je niets negatiefs over de familie (lol, waarom die obsessie met 'de familiie') Biden mag zeggen. Niemand zegt dat. Niemand. Niemand. Niemand.
Antifa
pi_196025621
quote:

[..]

Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens! :( :o :'(

Maar als het omtrent de familie Trump gaat, die mag tot op het bot worden uitpluist, maakt niet uit hoe die familie in een negatief daglicht wordt gesteld worden gemaakt, als het maar gebeurt. 1001 artikelen over allerlei sinistere en discutabele relaties met Rusland die tot op de dag van vandaag niet zijn bewezen, maar dat maakt niet uit. Zelfs het snuffelen in de belastingen, nochtans niet bepaald openbare informatie, deinst men niet voor terug. Álles om die man en diens familie maar zwart te maken en af te schilderen als de meest satanische en walgelijke kliek aan mensen die ooit voet op de aardboden heeft gezet.

Weet je hoe zoiets heet? Meten met twee maten. Mij maakt het verder niet uit, ik geloof namelijk ook geheid dat Trump een vinger in de pap heeft bij genoeg twijfelachtige aangelegenheden. Maar de selectie verontwaardiging en hypocrisie omtrent de berichtgeving is tenenkrommend.
Even over die belastinggegevens. In tegenstelling tot Trump had Biden die zelf al openbaar gemaakt. Trump heeft talloze malen beloofd dat hij dat zou doen, maar hield geen woord.

Verder kwamen ook gerenommeerde rechtse media tot de conclusie dat de onthullingen over Hunter niets van doen hadden met pa Joe. Zie de berichtgeving van de WSJ.

En om als NYT en WaPo nou complete stukken te schrijven over het drugsgebruik en de seksuele escapades van Hunter.....
pi_196025633
quote:

[..]

Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs "politiek neutrale" (kuch, kuch) social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens! :( :o :'(

Maar als het omtrent de familie Trump gaat, die mag tot op het bot worden uitpluist, maakt niet uit hoe die familie in een negatief daglicht wordt gesteld, als het maar gebeurt. 1001 artikelen over allerlei sinistere en discutabele relaties met Rusland die tot op de dag van vandaag niet zijn bewezen, maar dat maakt niet uit. Zelfs het snuffelen in de belastingen, nochtans niet bepaald openbare informatie, deinst men niet voor terug. Álles om die man en diens familie maar zwart te maken en af te schilderen als de meest satanische en walgelijke kliek aan mensen die ooit voet op de aardboden heeft gezet.

Weet je hoe zoiets heet? Meten met twee maten. Mij maakt het verder niet uit, ik geloof namelijk ook geheid dat Trump een vinger in de pap heeft bij genoeg twijfelachtige aangelegenheden. Maar de selectie verontwaardiging en hypocrisie omtrent de berichtgeving is tenenkrommend.
yep.

het verschil is bij de vermeende Trump corruptie hebben ze alleen suggesties/insinuaties, bij de Biden corruptie is er inmiddels vrij hard bewijs. en ook gaat het bij de Biden corruptie om China, wat een tikkeltje gevaarlijker is dan Turkije.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 17:38:43 ]
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:38:45 #150
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196025642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:38 schreef zopias het volgende:

[..]

yep.

het verschil is bij de Trump corruptie gaat het om suggesties/insinuaties, bij de Biden corruptie is er inmiddels vrij hard bewijs. en ook gaat het bij de Biden corruptie om China, wat een tikkeltje gevaarlijker is dan Turkije.
Niemand is zo dom om hierin mee te gaan. Niemand. Wie hou je voor de gek?
Antifa
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:38:47 #151
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196025643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Even over die belastinggegevens. In tegenstelling tot Trump had Biden die zelf al openbaar gemaakt. Trump heeft talloze malen beloofd dat hij dat zou doen, maar hield geen woord.
Tijdens het laatste debat met biden zelfs nog ja. Heb er nooit meer wat van gehoord.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tax_returns_of_Donald_Trump

Er is zelfs een wiki van. :X
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:38:54 #152
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196025646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom is je eerste zin direct een stroman? Niemand zegt dat je niets negatiefs over de familie (lol, waarom die obsessie met 'de familiie') Biden mag zeggen. Niemand zegt dat. Niemand. Niemand. Niemand.
The lady doth protest too much, methinks
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:40:19 #153
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196025668
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

The lady doth protest too much, methinks
Ik vind het altijd zo leuk als mensen niet zelf zinnen kunnen bedenken en daarom maar zinnetjes die ze op het internet zijn tegengekomen gaan herhalen omdat ze zelf niet onder woorden kunnen brengen wat ze denken.
Antifa
pi_196025743
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump die belasting ontwijkt is alleen maar positief. toont aan dat hij slim is.

daarnaast hebben 17 Angry Democrats hem 3 jaar lang tot op het bot uitgepluisd en niets aangetroffen.

quote:
Verder kwamen ook gerenommeerde rechtse media tot de conclusie dat de onthullingen over Hunter niets van doen hadden met pa Joe. Zie de berichtgeving van de WSJ.
incorrect. WSJ editorial board wil dat Biden uitleg geeft plus opinie sectie is vrij duidelijk over dat de Biden familie corrupt is. vrijwel alle andere rechtse media zeggen Biden = corrupt.

quote:
En om als NYT en WaPo nou complete stukken te schrijven over het drugsgebruik en de seksuele escapades van Hunter.....
die dingen tonen aan dat de laptop / bron van de emails waarin de Biden corruptie aan het licht komt echt is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2020 17:44:58 ]
pi_196025830
Er zijn maar 250 gasten op Trump zijn "election night party"

Lees ik net op CNN

Dus jah.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_196026006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:44 schreef zopias het volgende:

[..]

die dingen tonen aan dat de laptop / bron van de emails waarin de Biden corruptie aan het licht komt echt is.
Dat Biden corrupt zou zijn, bewijst dat hij slim is en zorgt voor zijn familie
pi_196026024
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat Biden corrupt zou zijn, bewijst dat hij slim is en zorgt voor zijn familie
Ja zo lust ik er nog wel tien.
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:58:37 #158
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196026061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
Er zijn maar 250 gasten op Trump zijn "election night party"

Lees ik net op CNN

Dus jah.
Is vast vanwege corona.
Antifa
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:00:22 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196026103
quote:

incorrect. WSJ editorial board wil dat Biden uitleg geeft plus opinie sectie is vrij duidelijk over dat de Biden familie corrupt is. vrijwel alle andere rechtse media zeggen Biden = corrupt.
Je begrijpt dat wat de opiniesectie zegt, niet hetzelfde is als wat daadwerkelijk zo is? Anders moet je daar nog maar eens goed je hoofd over breken.
Antifa
pi_196026115
quote:

[..]

Trump die belasting ontwijkt is alleen maar positief. toont aan dat hij slim is.
Ja, dat doet hij vast zelf en niet een legertje accountants. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196026127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Is vast vanwege corona.
Dan zijn het er nog veel te veel.

Je kan eigenlijk kiezen tussen een grote mafkees Trump en Joe Biden en die is al bijna dood.
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:03:46 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196026183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dan zijn het er nog veel te veel.

Je kan eigenlijk kiezen tussen een grote mafkees Trump en Joe Biden en die is al bijna dood.
Simpel. Joe Biden.
Antifa
pi_196026254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:03 schreef VoMy het volgende:

[..]

Simpel. Joe Biden.
Die moet dan straks op zijn 80e nog de halve wereld afreizen.

Waarom doen ze die kandidaten niet een beetje jonger?
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 18:09:27 #164
236264 crew  capricia
pi_196026318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:06 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Het is idd triest gesteld.
Kiezen uit twee witte oude mannen. :')
Lijkt iets van de vorige eeuw of zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:11:51 #165
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196026374
quote:

[..]

Deze wonnen de voorverkiezingen.
Dat reizen lukt wel, eigen vliegtuig enzo.
Antifa
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:13:11 #166
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196026394
Trump is dan wel oud, maar ook energieker dan de meeste mensen. Meerdere dagen achter elkaar 3-5 rallies per dag en rondvliegen. Die man is niet te stoppen _O_
pi_196026418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er nog wel tien.
Ja het is een matige poging ;(
pi_196026434
quote:

[..]

Nee joh die wordt dan binnen het jaar gewipt door Pelosi.
pi_196026641
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat een domme post, Biden won gewoon de voorverkiezingen van een heel leger andere kandidaten.
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:25:52 #170
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196026661
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:13 schreef Ensiferum het volgende:
Trump is dan wel oud, maar ook energieker dan de meeste mensen. Meerdere dagen achter elkaar 3-5 rallies per dag en rondvliegen. Die man is niet te stoppen _O_
Hij wordt in ieder geval niet gehinderd doordat ie moet werken.
Antifa
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 18:26:36 #171
236264 crew  capricia
pi_196026675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat een domme post, Biden won gewoon de voorverkiezingen van een heel leger andere kandidaten.
Hij heeft in elk geval geen oude witte man als running mate. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196026910
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan kiezen we alleen voor de vice president, een zwarte dame of een andere oude grijze man. ^O^
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:45:34 #173
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196027098
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Corona is a bitch. Staat al weken helemaal strak van de drugs.
Heb jij een bron van die bewering?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:46:37 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196027125
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Over het algemeen heb ik de professionaliteit van de bookmakers wat hoger zitten dan de professionaliteit van de pollmakers:

[ twitter ]
Klopt, ze groeien naar elkaar toe. Maar ben bang dat Obama, corona, en de vroege verkiezing hem net de das omdoen.

Die ods zijn ook gebaseerd op maximale winst voor die bookies he.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_196027150
Trump _O_
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:50:16 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196027209
Grab 'em by the pussy heuheuheu

You go Donald... Tell them lib'rals. Meanwhile, destroy my health care please.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196027303
Hoe hoog schatten jullie de kans dat Trump nog wint? Ik overweeg te betten.
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:57:04 #178
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196027325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 18:56 schreef Alaianaya het volgende:
Biden 50-60%
Trump 40-50%

Maar Trump heeft een mooi od-verhouding dus denk dat ik voor de gein ¤150 doe via unibet
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 november 2020 @ 18:59:48 #179
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_196027392
quote:
Verwacht wel dat Trump wint. Odd is nu wel nice.
  dinsdag 3 november 2020 @ 19:16:22 #180
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
  dinsdag 3 november 2020 @ 19:20:45 #181
403588 mcmlxiv
pi_196028279
quote:
Tja dementie is lastig
pi_196028577
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2020 14:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Over het algemeen heb ik de professionaliteit van de bookmakers wat hoger zitten dan de professionaliteit van de pollmakers:

[ twitter ]
Als je kan inzetten op het opgooien van een muntje en er zijn maar twee mogelijke uitkomsten. Muntje valt op kop of muntje valt op munt, voor beide mogelijkheden geld 50,00% kans. Samen 100%
Alleen bijna alle gokkers zetten in op kop. Dan zal je zien dat volgens de bookmakers de kans helemaal niet meer 50/50 is, integendeel, natuurkunde wordt herschreven. De kans dat het muntje op kop valt, gaat richting de 100%.

Ga jij mij maar vertellen dat de bookmakers betrouwbaar zijn :P
pi_196029579
twitter

Nate met een voorhoofd vol zweet.
pi_196029659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:51 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Biden 412.. Het klonk zo zeker..

Die zal wel flink doorgespoelde aderen hebben morgen.
pi_196029697
quote:
[ twitter ]

Lees je überhaupt de twee-

never mind, natuurlijk niet.
pi_196030131
quote:
tenzij er iets heel geks gebeurt wint Trump dit. ~99% kans.
pi_196030233
quote:
[ twitter ]

Nate hoe gaat Florida op dit moment?

dinsdag 3 november 2020 @ 20:11:12 #188
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196030332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef zopias het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In aan later frame kijkt die vrouw achter Nate naar hem alsof ze overweegt hem op suicide watch te zetten :')
pi_196030813
Wat is een beetje de globale verwachting wanneer bekend is of Biden of Trump met het witte huis aan de haal gaat?
pi_196030884
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:05 schreef zopias het volgende:

[..]

tenzij er iets heel geks gebeurt wint Trump dit. ~99% kans.
Wat ga je doen als die volgens jou 1% kans uitkomt dat Biden wint?
  dinsdag 3 november 2020 @ 20:33:48 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196030962
quote:

[..]

[knip]
Welnee, je mag Biden prima kritisch benaderen (dat lijkt me een vereiste eigenlijk), maar dan moet het wel ergens over gaan en ergens op gebaseerd zijn. Zelfde geldt voor kritiek op Trump hoor.

Dat de "MSM" niet meegaat in dat teringvage laptopverhaal betekent niet dat ze niet kritisch over Biden zouden willen of durven berichten.
Huilen dan.
pi_196031093
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat ga je doen als die volgens jou 1% kans uitkomt dat Biden wint?
Sepakku plegen.
  dinsdag 3 november 2020 @ 20:42:59 #193
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196031225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef zopias het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welk kanaal?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_196031272
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
Dat de "MSM" niet meegaat in dat teringvage laptopverhaal betekent niet dat ze niet kritisch over Biden zouden willen of durven berichten.
het is geen vaag verhaal. er is duidelijk bewijs dat Joe Biden betrokken was bij deals van zijn zoon. dat bevestigen niet alleen de emails van de laptop maar ook de zakenpartner van Hunter Biden.

vrijwel alle rechtse media berichten erover. linkse media zoals CNN niet of nauwelijks, omdat het hun kandidaat schaadt. lol als je denkt dat linkse media "kritisch over Biden zouden willen of durven berichten". word wakker vriend, CNN en co zijn een arm van de Democratische Partij.
pi_196031430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef zopias het volgende:

[..]

het is geen vaag verhaal. er is duidelijk bewijs dat Joe Biden betrokken was bij deals van zijn zoon. dat bevestigen niet alleen de emails van de laptop maar ook de zakenpartner van Hunter Biden.

vrijwel alle rechtse media berichten erover. linkse media zoals CNN niet of nauwelijks, omdat het hun kandidaat schaadt. lol als je denkt dat linkse media "kritisch over Biden zouden willen of durven berichten". word wakker vriend, CNN en co zijn een arm van de Democratische Partij.
Ik vind hier niets terug over corruptie door Joe Biden:

Hunter Biden: What was he doing in Ukraine and China?
pi_196031484
quote:

[..]

quote:
Text messages and emails related to the venture that were provided to the Journal by Mr. Bobulinski, mainly from the spring and summer of 2017, don’t show either Hunter Biden or James Biden discussing a role for Joe Biden in the venture.

Mr. Gilliar told the Journal: “I would like to clear up any speculation that former Vice President Biden was involved with the 2017 discussions about our potential business structure. I am unaware of any involvement at anytime of the former Vice President. The activity in question never delivered any project revenue.”

Bron
Maar goed, dit is allemaal off topic
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196031524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:38 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Sepakku plegen.
Seppuku
  dinsdag 3 november 2020 @ 20:54:46 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196031531
quote:

[..]

Geen vaag verhaal :D ? Hoe kwamen ze ook weer aan die laptop?

Waar zijn de mails inclusief headers? Waarom geven ze niet die hele bende vrij dan? Zelfs de redacteuren van de nypost durfden hun naam niet onder dat stuk te zetten joh _O- . Dat verhaal rammelt aan alle kanten, maar dat is al uitgebreid besproken en ik voel er weinig voor dat nog eens dunnetjes over te doen.

quote:
Wie zijn 'en co'? Is dit zoiets als "het mediakartel" :? .
Huilen dan.
pi_196031546
quote:
85s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]

Zelfs als Joe Biden betrokken was bij die deals in China, dan was dat in 2017. Toen was hij al geen VP meer. Dus waarin schuilt precies de corruptie?

Trump deed toch ook over de hele wereld zaken toen hij nog geen president was? En z'n bedrijf, waar hij nog steeds aan het hoofd staat, doet dat nog steeds.
pi_196031592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 19:20 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja dementie is lastig
U riep iets over dementie?
Zojuist:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196031793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind hier niets terug over corruptie door Joe Biden:

Hunter Biden: What was he doing in Ukraine and China?
BBC is links. Breitbart heeft wel wat goede stukjes geschreven.

dat Joe Biden betrokken is blijkt onder andere uit '10% for the big guy ?' in 1 van de emails, en van de zakenpartner van Hunter Biden.
pi_196031796
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 20:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs als Joe Biden betrokken was bij die deals in China, dan was dat in 2017. Toen was hij al geen VP meer. Dus waarin schuilt precies de corruptie?

Trump deed toch ook over de hele wereld zaken toen hij nog geen president was? En z'n bedrijf, waar hij nog steeds aan het hoofd staat, doet dat nog steeds.
Precies! Vreemd hoeveel tijd er in het aantonen van corruptie van Biden wordt gestoken toen hij niet eens meer VP was terwijl de corruptie van de huidige president Trump blijkbaar niet interessant genoeg is. Die is dan gewoon een slimme zakenman natuurlijk :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')