Bron?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij heeft de Amerikaanse veteranen voor minder opgelicht. Deerde hem ook niet.
Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het lijkt op een stukje buitenlands beleid op eigen houtje. Ik weet hier simpelweg te weinig van om er iets zinnigs op te zeggen.
Interessant.quote:
misschien dat je in het kort kunt aangeven wat de belangrijkste punten zijn in plaats van dat je linkdumpjes loopt te spammen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.
Ik zit hier met een baby die honger heeft dus vergeef het mij dat ik niet even 2 bizar lange artikelen ga lezen en vervolgens zelf nog wat meer opzoek om mij wat te verdiepen in deze zaak.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.
Je nam ook de tijd om je te verdiepen in Huntergate. Is het nou werkelijk zo moeilijk om een artikel van maximaal tweeduizend woorden te lezen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:46 schreef zopias het volgende:
[..]
misschien dat je in het kort kunt aangeven wat de belangrijkste punten zijn in plaats van dat je linkdumpjes loopt te spammen.
we hebben simpelweg niet de tijd en energie om op alle aantijgingen te reageren. noem de belangrijkste punten en het bewijs dat er voor is.
Wat moet jij met een bron? Die wordt toch niet gelezen.quote:
Wanneer je 'zit met een baby die honger heeft' moet je misschien even stoppen met fokken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zit hier met een baby die honger heeft dus vergeef het mij dat ik niet even 2 bizar lange artikelen ga lezen en vervolgens zelf nog wat meer opzoek om mij wat te verdiepen in deze zaak.
Had je wat anders verwacht van diegenen die Trump hier te vuur en te zwaard verdedigen? De parallellen tussen Trump en Erdogan zijn legio, op zich niet heel gek dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden (Erdogan is "a hell of a leader", aldus Trump).quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
Normaal gesproken is men op FOK! niet bijster positief over vriendjes zijn met Erdogan. Maar voor Trump gelden blijkbaar andere regels.
Bedankt voor de tip ollie. 👍👍👍quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wanneer je 'zit met een baby die honger heeft' moet je misschien even stoppen met fokken.
Of wat dacht je van kinderen met kanker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij heeft de Amerikaanse veteranen voor minder opgelicht. Deerde hem ook niet.
Waarom dan 2 lange artikelen posten met een vraag wat ik er van vind?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet jij met een bron? Die wordt toch niet gelezen.
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs "politiek neutrale" (kuch, kuch) social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens!quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Maar hey, Biden is corrupt jongens! Echt waar!
Ach, jij waagt tenminste nog een poging. De andere Trump-adepten roepen direct 'fake news'.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom dan 2 lange artikelen posten met een vraag wat ik er van vind?
Huilerdehuil. Ik ben een wegkijkende rechtse trumpfan en daarom praat ik in drogredenen en draag ik een eierdop op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken.
knip
Helaas. Ik hoop dat Biden wint, dus nee. Had je verder nog iets of was dit het zo?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Huilerdehuil. Ik ben een wegkijkende rechtse trumpfan en daarom praat ik in stromannen en draag ik een eierdop op mijn hoofd.
Waarom is je eerste zin direct een stroman? Niemand zegt dat je niets negatiefs over de familie (lol, waarom die obsessie met 'de familiie') Biden mag zeggen. Niemand zegt dat. Niemand. Niemand. Niemand.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Helaas. Ik hoop dat Biden wint, dus nee. Had je verder nog iets of was dit het zo?
Even over die belastinggegevens. In tegenstelling tot Trump had Biden die zelf al openbaar gemaakt. Trump heeft talloze malen beloofd dat hij dat zou doen, maar hield geen woord.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens!![]()
![]()
![]()
Maar als het omtrent de familie Trump gaat, die mag tot op het bot worden uitpluist, maakt niet uit hoe die familie in een negatief daglicht wordt gesteld worden gemaakt, als het maar gebeurt. 1001 artikelen over allerlei sinistere en discutabele relaties met Rusland die tot op de dag van vandaag niet zijn bewezen, maar dat maakt niet uit. Zelfs het snuffelen in de belastingen, nochtans niet bepaald openbare informatie, deinst men niet voor terug. Álles om die man en diens familie maar zwart te maken en af te schilderen als de meest satanische en walgelijke kliek aan mensen die ooit voet op de aardboden heeft gezet.
Weet je hoe zoiets heet? Meten met twee maten. Mij maakt het verder niet uit, ik geloof namelijk ook geheid dat Trump een vinger in de pap heeft bij genoeg twijfelachtige aangelegenheden. Maar de selectie verontwaardiging en hypocrisie omtrent de berichtgeving is tenenkrommend.
yep.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs "politiek neutrale" (kuch, kuch) social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens!![]()
![]()
![]()
Maar als het omtrent de familie Trump gaat, die mag tot op het bot worden uitpluist, maakt niet uit hoe die familie in een negatief daglicht wordt gesteld, als het maar gebeurt. 1001 artikelen over allerlei sinistere en discutabele relaties met Rusland die tot op de dag van vandaag niet zijn bewezen, maar dat maakt niet uit. Zelfs het snuffelen in de belastingen, nochtans niet bepaald openbare informatie, deinst men niet voor terug. Álles om die man en diens familie maar zwart te maken en af te schilderen als de meest satanische en walgelijke kliek aan mensen die ooit voet op de aardboden heeft gezet.
Weet je hoe zoiets heet? Meten met twee maten. Mij maakt het verder niet uit, ik geloof namelijk ook geheid dat Trump een vinger in de pap heeft bij genoeg twijfelachtige aangelegenheden. Maar de selectie verontwaardiging en hypocrisie omtrent de berichtgeving is tenenkrommend.
Niemand is zo dom om hierin mee te gaan. Niemand. Wie hou je voor de gek?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:38 schreef zopias het volgende:
[..]
yep.
het verschil is bij de Trump corruptie gaat het om suggesties/insinuaties, bij de Biden corruptie is er inmiddels vrij hard bewijs. en ook gaat het bij de Biden corruptie om China, wat een tikkeltje gevaarlijker is dan Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |