hoezo weer? de eerste keer heeft Trump gewonnen met een minority vote. als Trump gaat winnen dan is het zeker geen landslidequote:Op dinsdag 3 november 2020 14:16 schreef zopias het volgende:
het wordt weer een landslideje voor Trump
Zoals?quote:
Wensdenken.quote:- enorm gat in enthousiasme
Hoe is dit een directe indicator?quote:- Biden als persoon
quote:(zichtbaar oud
Person, woman, man, camera, TV.quote:en seniel,
Trump-aanhang die Biden(s) van corruptie beschuldigen. Het moet niet gekker wordenquote:plus corrupt)
Specifiek? En hoe zag dat eruit bij verkiezingen in het verleden?quote:- een aantal belangrijke barometers die sterk correleren met herverkiezing (goedkeuring binnen eigen partij bijv.)
Wensdenken. Zie je ook alle invloedrijke republikeinen die zich in toenemende mate uitspreken tegen Trump, zijn "beleid", zijn retoriek en zijn leugens?quote:- meer anecdotisch maar de vibe die ik krijg is dat er meer consolidatie is bij Republikeinen, influencers als Shapiro zijn nu pro-Trump bijvoorbeeld
Zien we niet terug in de polls. Waarop baseer je dat de campagne van Trump iets van effect gesorteerd heeft?quote:- betere campagne van Trump (bijv veel betere ground game)
Hoe is dit een indicator?quote:- groeiende groep radicalen bij Democraten, die bijv. gewoon zitten te rellen en looten in Philly vlak voor de verkiezingen
quote:- succesvol beleid van Trump regering op een breed scala aan thema's (economisch, energiebeleid, buitenlands beleid, etc.)
quote:- de algemene angst voor Trump is weg, 4 jaar geleden waren veel mensen nogal benauwd omdat Trump allemaal radicale dingen zou gaan doen ipv solide competentie die we nu gezien hebben
Hoezo?quote:daartegenover bestaan er niet echt sterke hypotheses waarom Trump zou verliezen. veel is inmiddels weersproken door de early voting data.
Wat ga je doen als Trump dik verliest en de Senaat ook blauw wordt?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:52 schreef chroestjov het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de Red Wave 2020?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:55 schreef zopias het volgende:
[..]
dat is relatief goed vergeleken met Europese landen. plus hij heeft grenzen gesloten terwijl Biden dat xenofoob noemde en Pelosi zat te dansen in Chinatown, etc. Biden blunderde met H1N1.
de coronacrisis is waarschijnlijk de reden dat het nog enigszins close is, maar ik denk dat de ads aan het eind van de dag wel genoeg door de framing van de Democraten hebben gestoken.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Wat vinden de Trumpfans hier eigenlijk van?
Turkish Bank Case Showed Erdogan’s Influence With Trump
The Halkbank Case Should Be a Very Big Deal
Ik vind het "we gaan winnen" vooral reuze schattig. Hoezo we? Woon je daar dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat ga je doen als Trump dik verliest en de Senaat ook blauw wordt?
Waarom ben je zo zeker van de zaak zoals die door de mainstream media wordt voorgehouden? Ik dacht dat in 2020 alles kan gebeuren wat eventueel mogelijk is?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat ga je doen als Trump dik verliest en de Senaat ook blauw wordt?
Domme truc, daar trapt niemand in. Jij bent blijkbaar erg zeker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom ben je zo zeker van de zaak
Niemand is hier zeker van welke zaak dan ook. Alleen wantrouwen wij MSM niet omdat wij begrijpen hoe MSM werkt en bijvoorbeeld begrijpen wat het verschil is tussen feiten, meningen en opinies. Dat wij begrijpen hoe polls werken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom ben je zo zeker van de zaak zoals die door de mainstream media wordt voorgehouden? Ik dacht dat in 2020 alles kan gebeuren wat eventueel mogelijk is?
Helemaal mee eens op je laatste punt na. De angst voor Trump blijft groot vanwege de 24/7 negatieve media aandacht voor hem.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:51 schreef zopias het volgende:
[..]
- early voting data
- enorm gat in enthousiasme
- Biden als persoon (zichtbaar oud en seniel, plus corrupt)
- een aantal belangrijke barometers die sterk correleren met herverkiezing (goedkeuring binnen eigen partij bijv.)
- meer anecdotisch maar de vibe die ik krijg is dat er meer consolidatie is bij Republikeinen, influencers als Shapiro zijn nu pro-Trump bijvoorbeeld
- betere campagne van Trump (bijv veel betere ground game)
- groeiende groep radicalen bij Democraten, die bijv. gewoon zitten te rellen en looten in Philly vlak voor de verkiezingen
- succesvol beleid van Trump regering op een breed scala aan thema's (economisch, energiebeleid, buitenlands beleid, etc.)
- de algemene angst voor Trump is weg, 4 jaar geleden waren veel mensen nogal benauwd omdat Trump allemaal radicale dingen zou gaan doen ipv solide competentie die we nu gezien hebben
daartegenover bestaan er niet echt sterke hypotheses waarom Trump zou verliezen. veel is inmiddels weersproken door de early voting data.
Lmao, daar ging mijn thee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:45 schreef Ensiferum het volgende:
Geen wonder dat Trumps rally-opkomsten vergelijkbaar zijn met rockconcerten. Hij raakt immers een hoop gevoelige snaren.
De mainstreammedia zijn een stel activisten geworden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Niemand is hier zeker van welke zaak dan ook. Alleen wantrouwen wij MSM niet omdat wij begrijpen hoe MSM werkt en bijvoorbeeld begrijpen wat het verschil is tussen feiten, meningen en opinies. Dat wij begrijpen hoe polls werken.
Dus nee, wij zijn niet verbijsterd als Trump alsnog verkozen wordt. Wij zullen wel verbijsterd zijn wanneer Trump de popular vote wint. We zijn ook niet verbijsterd als de republikeinen de senaat willen, wel enigszins verbaasd wanneer ze ook het huis winnen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens op je laatste punt na. De angst voor Trump blijft groot vanwege de 24/7 negatieve media aandacht voor hem.
Zo zijn er genoeg mensen die denken dat het masker valt in zijn tweede termijn.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Wat vinden de Trumpfans hier eigenlijk van?
Turkish Bank Case Showed Erdogan’s Influence With Trump
The Halkbank Case Should Be a Very Big Deal
- Systematisch racisme ontkennen is wel een anti-MSM dingetje jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De mainstreammedia zijn een stel activisten geworden.
-Blank is te positief
-Divibokaal
-Verbod voor NOS 'journalisten' om bij De Vooravond aan te schuiven
Ja ik snap dat jij het over het betrouwbare Clinton News Network hebt maar toch.
Ik heb het niet helemaal gelezen, het lijkt mij een stukje buitenlands beleid van Trump op eigen houtje.quote:
Corruptie bedoel je?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gelezen, het lijkt mij een stukje buitenlands beleid van Trump op eigen houtje.
Op eigen houtje Erdogan uit de wind houden, inderdaad. En dit:quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gelezen, het lijkt mij een stukje buitenlands beleid van Trump op eigen houtje.
quote:And Mr. Trump’s sympathetic response to Mr. Erdogan was especially jarring because it involved accusations that the bank had undercut Mr. Trump’s policy of economically isolating Iran, a centerpiece of his Middle East plan.
Former White House officials said they came to fear that the president was open to swaying the criminal justice system to advance a transactional and ill-defined agenda of his own.
Hij heeft de Amerikaanse veteranen voor minder opgelicht. Deerde hem ook niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Voor 2,6 miljoen in 3 jaar, really?
Het lijkt op een stukje buitenlands beleid op eigen houtje. Ik weet hier simpelweg te weinig van om er iets zinnigs op te zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op eigen houtje Erdogan uit de wind houden, inderdaad. En dit:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij heeft de Amerikaanse veteranen voor minder opgelicht. Deerde hem ook niet.
Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het lijkt op een stukje buitenlands beleid op eigen houtje. Ik weet hier simpelweg te weinig van om er iets zinnigs op te zeggen.
Interessant.quote:
misschien dat je in het kort kunt aangeven wat de belangrijkste punten zijn in plaats van dat je linkdumpjes loopt te spammen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.
Ik zit hier met een baby die honger heeft dus vergeef het mij dat ik niet even 2 bizar lange artikelen ga lezen en vervolgens zelf nog wat meer opzoek om mij wat te verdiepen in deze zaak.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, misschien je wat meer verdiepen in wat die man allemaal uitspookt, alvorens je hem op het schild hijst alsof het een of andere Jezus is.
Je nam ook de tijd om je te verdiepen in Huntergate. Is het nou werkelijk zo moeilijk om een artikel van maximaal tweeduizend woorden te lezen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:46 schreef zopias het volgende:
[..]
misschien dat je in het kort kunt aangeven wat de belangrijkste punten zijn in plaats van dat je linkdumpjes loopt te spammen.
we hebben simpelweg niet de tijd en energie om op alle aantijgingen te reageren. noem de belangrijkste punten en het bewijs dat er voor is.
Wat moet jij met een bron? Die wordt toch niet gelezen.quote:
Wanneer je 'zit met een baby die honger heeft' moet je misschien even stoppen met fokken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zit hier met een baby die honger heeft dus vergeef het mij dat ik niet even 2 bizar lange artikelen ga lezen en vervolgens zelf nog wat meer opzoek om mij wat te verdiepen in deze zaak.
Had je wat anders verwacht van diegenen die Trump hier te vuur en te zwaard verdedigen? De parallellen tussen Trump en Erdogan zijn legio, op zich niet heel gek dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden (Erdogan is "a hell of a leader", aldus Trump).quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
Normaal gesproken is men op FOK! niet bijster positief over vriendjes zijn met Erdogan. Maar voor Trump gelden blijkbaar andere regels.
Bedankt voor de tip ollie. 👍👍👍quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wanneer je 'zit met een baby die honger heeft' moet je misschien even stoppen met fokken.
Of wat dacht je van kinderen met kanker?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij heeft de Amerikaanse veteranen voor minder opgelicht. Deerde hem ook niet.
Waarom dan 2 lange artikelen posten met een vraag wat ik er van vind?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet jij met een bron? Die wordt toch niet gelezen.
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs "politiek neutrale" (kuch, kuch) social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens!quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Maar hey, Biden is corrupt jongens! Echt waar!
Ach, jij waagt tenminste nog een poging. De andere Trump-adepten roepen direct 'fake news'.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom dan 2 lange artikelen posten met een vraag wat ik er van vind?
Huilerdehuil. Ik ben een wegkijkende rechtse trumpfan en daarom praat ik in drogredenen en draag ik een eierdop op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken.
knip
Helaas. Ik hoop dat Biden wint, dus nee. Had je verder nog iets of was dit het zo?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Huilerdehuil. Ik ben een wegkijkende rechtse trumpfan en daarom praat ik in stromannen en draag ik een eierdop op mijn hoofd.
Waarom is je eerste zin direct een stroman? Niemand zegt dat je niets negatiefs over de familie (lol, waarom die obsessie met 'de familiie') Biden mag zeggen. Niemand zegt dat. Niemand. Niemand. Niemand.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Helaas. Ik hoop dat Biden wint, dus nee. Had je verder nog iets of was dit het zo?
Even over die belastinggegevens. In tegenstelling tot Trump had Biden die zelf al openbaar gemaakt. Trump heeft talloze malen beloofd dat hij dat zou doen, maar hield geen woord.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens!![]()
![]()
![]()
Maar als het omtrent de familie Trump gaat, die mag tot op het bot worden uitpluist, maakt niet uit hoe die familie in een negatief daglicht wordt gesteld worden gemaakt, als het maar gebeurt. 1001 artikelen over allerlei sinistere en discutabele relaties met Rusland die tot op de dag van vandaag niet zijn bewezen, maar dat maakt niet uit. Zelfs het snuffelen in de belastingen, nochtans niet bepaald openbare informatie, deinst men niet voor terug. Álles om die man en diens familie maar zwart te maken en af te schilderen als de meest satanische en walgelijke kliek aan mensen die ooit voet op de aardboden heeft gezet.
Weet je hoe zoiets heet? Meten met twee maten. Mij maakt het verder niet uit, ik geloof namelijk ook geheid dat Trump een vinger in de pap heeft bij genoeg twijfelachtige aangelegenheden. Maar de selectie verontwaardiging en hypocrisie omtrent de berichtgeving is tenenkrommend.
yep.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs "politiek neutrale" (kuch, kuch) social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens!![]()
![]()
![]()
Maar als het omtrent de familie Trump gaat, die mag tot op het bot worden uitpluist, maakt niet uit hoe die familie in een negatief daglicht wordt gesteld, als het maar gebeurt. 1001 artikelen over allerlei sinistere en discutabele relaties met Rusland die tot op de dag van vandaag niet zijn bewezen, maar dat maakt niet uit. Zelfs het snuffelen in de belastingen, nochtans niet bepaald openbare informatie, deinst men niet voor terug. Álles om die man en diens familie maar zwart te maken en af te schilderen als de meest satanische en walgelijke kliek aan mensen die ooit voet op de aardboden heeft gezet.
Weet je hoe zoiets heet? Meten met twee maten. Mij maakt het verder niet uit, ik geloof namelijk ook geheid dat Trump een vinger in de pap heeft bij genoeg twijfelachtige aangelegenheden. Maar de selectie verontwaardiging en hypocrisie omtrent de berichtgeving is tenenkrommend.
Niemand is zo dom om hierin mee te gaan. Niemand. Wie hou je voor de gek?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:38 schreef zopias het volgende:
[..]
yep.
het verschil is bij de Trump corruptie gaat het om suggesties/insinuaties, bij de Biden corruptie is er inmiddels vrij hard bewijs. en ook gaat het bij de Biden corruptie om China, wat een tikkeltje gevaarlijker is dan Turkije.
Tijdens het laatste debat met biden zelfs nog ja. Heb er nooit meer wat van gehoord.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even over die belastinggegevens. In tegenstelling tot Trump had Biden die zelf al openbaar gemaakt. Trump heeft talloze malen beloofd dat hij dat zou doen, maar hield geen woord.
The lady doth protest too much, methinksquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom is je eerste zin direct een stroman? Niemand zegt dat je niets negatiefs over de familie (lol, waarom die obsessie met 'de familiie') Biden mag zeggen. Niemand zegt dat. Niemand. Niemand. Niemand.
Ik vind het altijd zo leuk als mensen niet zelf zinnen kunnen bedenken en daarom maar zinnetjes die ze op het internet zijn tegengekomen gaan herhalen omdat ze zelf niet onder woorden kunnen brengen wat ze denken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:38 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
The lady doth protest too much, methinks
Trump die belasting ontwijkt is alleen maar positief. toont aan dat hij slim is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even over die belastinggegevens. In tegenstelling tot Trump had Biden die zelf al openbaar gemaakt. Trump heeft talloze malen beloofd dat hij dat zou doen, maar hield geen woord.
incorrect. WSJ editorial board wil dat Biden uitleg geeft plus opinie sectie is vrij duidelijk over dat de Biden familie corrupt is. vrijwel alle andere rechtse media zeggen Biden = corrupt.quote:Verder kwamen ook gerenommeerde rechtse media tot de conclusie dat de onthullingen over Hunter niets van doen hadden met pa Joe. Zie de berichtgeving van de WSJ.
die dingen tonen aan dat de laptop / bron van de emails waarin de Biden corruptie aan het licht komt echt is.quote:En om als NYT en WaPo nou complete stukken te schrijven over het drugsgebruik en de seksuele escapades van Hunter.....
Dat Biden corrupt zou zijn, bewijst dat hij slim is en zorgt voor zijn familiequote:Op dinsdag 3 november 2020 17:44 schreef zopias het volgende:
[..]
die dingen tonen aan dat de laptop / bron van de emails waarin de Biden corruptie aan het licht komt echt is.
Ja zo lust ik er nog wel tien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat Biden corrupt zou zijn, bewijst dat hij slim is en zorgt voor zijn familie
Is vast vanwege corona.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
Er zijn maar 250 gasten op Trump zijn "election night party"
Lees ik net op CNN
Dus jah.
Je begrijpt dat wat de opiniesectie zegt, niet hetzelfde is als wat daadwerkelijk zo is? Anders moet je daar nog maar eens goed je hoofd over breken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:44 schreef zopias het volgende:
incorrect. WSJ editorial board wil dat Biden uitleg geeft plus opinie sectie is vrij duidelijk over dat de Biden familie corrupt is. vrijwel alle andere rechtse media zeggen Biden = corrupt.
Ja, dat doet hij vast zelf en niet een legertje accountants.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:44 schreef zopias het volgende:
[..]
Trump die belasting ontwijkt is alleen maar positief. toont aan dat hij slim is.
Dan zijn het er nog veel te veel.quote:
Simpel. Joe Biden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan zijn het er nog veel te veel.
Je kan eigenlijk kiezen tussen een grote mafkees Trump en Joe Biden en die is al bijna dood.
Die moet dan straks op zijn 80e nog de halve wereld afreizen.quote:
Het is idd triest gesteld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die moet dan straks op zijn 80e nog de halve wereld afreizen.
Waarom doen ze die kandidaten niet een beetje jonger?
Deze wonnen de voorverkiezingen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja het is een matige pogingquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel tien.
Nee joh die wordt dan binnen het jaar gewipt door Pelosi.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat een domme post, Biden won gewoon de voorverkiezingen van een heel leger andere kandidaten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is idd triest gesteld.
Kiezen uit twee witte oude mannen.
Lijkt iets van de vorige eeuw of zo.
Hij wordt in ieder geval niet gehinderd doordat ie moet werken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:13 schreef Ensiferum het volgende:
Trump is dan wel oud, maar ook energieker dan de meeste mensen. Meerdere dagen achter elkaar 3-5 rallies per dag en rondvliegen. Die man is niet te stoppen
Hij heeft in elk geval geen oude witte man als running mate.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een domme post, Biden won gewoon de voorverkiezingen van een heel leger andere kandidaten.
Dan kiezen we alleen voor de vice president, een zwarte dame of een andere oude grijze man.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is idd triest gesteld.
Kiezen uit twee witte oude mannen.
Lijkt iets van de vorige eeuw of zo.
Heb jij een bron van die bewering?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Corona is a bitch. Staat al weken helemaal strak van de drugs.
Klopt, ze groeien naar elkaar toe. Maar ben bang dat Obama, corona, en de vroege verkiezing hem net de das omdoen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik de professionaliteit van de bookmakers wat hoger zitten dan de professionaliteit van de pollmakers:
[ twitter ]
Biden 50-60%quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:56 schreef Alaianaya het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de kans dat Trump nog wint? Ik overweeg te betten.
Verwacht wel dat Trump wint. Odd is nu wel nice.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:56 schreef Alaianaya het volgende:
Als je kan inzetten op het opgooien van een muntje en er zijn maar twee mogelijke uitkomsten. Muntje valt op kop of muntje valt op munt, voor beide mogelijkheden geld 50,00% kans. Samen 100%quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik de professionaliteit van de bookmakers wat hoger zitten dan de professionaliteit van de pollmakers:
[ twitter ]
Biden 412.. Het klonk zo zeker..quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:51 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Nate met een voorhoofd vol zweet.
Lees je überhaupt de twee-quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:51 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
tenzij er iets heel geks gebeurt wint Trump dit. ~99% kans.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:56 schreef Alaianaya het volgende:
Nate hoe gaat Florida op dit moment?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:51 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
In aan later frame kijkt die vrouw achter Nate naar hem alsof ze overweegt hem op suicide watch te zettenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef zopias het volgende:
[..]
Nate hoe gaat Florida op dit moment?
[ afbeelding ]
Wat ga je doen als die volgens jou 1% kans uitkomt dat Biden wint?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:05 schreef zopias het volgende:
[..]
tenzij er iets heel geks gebeurt wint Trump dit. ~99% kans.
Welnee, je mag Biden prima kritisch benaderen (dat lijkt me een vereiste eigenlijk), maar dan moet het wel ergens over gaan en ergens op gebaseerd zijn. Zelfde geldt voor kritiek op Trump hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Over de familie Biden mag met geen negatief woord worden gesproken. En als dat wel gebeurt dan gaan alle alarmbellen af bij de linksgeoriënteerde mainstream media (en zelfs "politiek neutrale" (kuch, kuch) social media platforms). Die arme familie Biden, hoe durven ze die Republikeinen! Allemaal fake news! Leugens!![]()
![]()
![]()
[knip]
Sepakku plegen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat ga je doen als die volgens jou 1% kans uitkomt dat Biden wint?
Welk kanaal?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef zopias het volgende:
[..]
Nate hoe gaat Florida op dit moment?
[ afbeelding ]
het is geen vaag verhaal. er is duidelijk bewijs dat Joe Biden betrokken was bij deals van zijn zoon. dat bevestigen niet alleen de emails van de laptop maar ook de zakenpartner van Hunter Biden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
Dat de "MSM" niet meegaat in dat teringvage laptopverhaal betekent niet dat ze niet kritisch over Biden zouden willen of durven berichten.
Ik vind hier niets terug over corruptie door Joe Biden:quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef zopias het volgende:
[..]
het is geen vaag verhaal. er is duidelijk bewijs dat Joe Biden betrokken was bij deals van zijn zoon. dat bevestigen niet alleen de emails van de laptop maar ook de zakenpartner van Hunter Biden.
vrijwel alle rechtse media berichten erover. linkse media zoals CNN niet of nauwelijks, omdat het hun kandidaat schaadt. lol als je denkt dat linkse media "kritisch over Biden zouden willen of durven berichten". word wakker vriend, CNN en co zijn een arm van de Democratische Partij.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef zopias het volgende:
[..]
het is geen vaag verhaal. er is duidelijk bewijs dat Joe Biden betrokken was bij deals van zijn zoon. dat bevestigen niet alleen de emails van de laptop maar ook de zakenpartner van Hunter Biden.
vrijwel alle rechtse media berichten erover. linkse media zoals CNN niet of nauwelijks, omdat het hun kandidaat schaadt. lol als je denkt dat linkse media "kritisch over Biden zouden willen of durven berichten". word wakker vriend, CNN en co zijn een arm van de Democratische Partij.
Maar goed, dit is allemaal off topicquote:Text messages and emails related to the venture that were provided to the Journal by Mr. Bobulinski, mainly from the spring and summer of 2017, don’t show either Hunter Biden or James Biden discussing a role for Joe Biden in the venture.
Mr. Gilliar told the Journal: “I would like to clear up any speculation that former Vice President Biden was involved with the 2017 discussions about our potential business structure. I am unaware of any involvement at anytime of the former Vice President. The activity in question never delivered any project revenue.”
Bron
Geen vaag verhaalquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:45 schreef zopias het volgende:
[..]
Wie zijn 'en co'? Is dit zoiets als "het mediakartel"quote:vrijwel alle rechtse media berichten erover. linkse media zoals CNN niet of nauwelijks, omdat het hun kandidaat schaadt. lol als je denkt dat linkse media "kritisch over Biden zouden willen of durven berichten". word wakker vriend, CNN en co zijn een arm van de Democratische Partij.
Zelfs als Joe Biden betrokken was bij die deals in China, dan was dat in 2017. Toen was hij al geen VP meer. Dus waarin schuilt precies de corruptie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |