Wilde het net postenquote:Op dinsdag 3 november 2020 06:11 schreef Tocadisco het volgende:
Vooralsnog wil het met die Red Wave niet zo lukken, nu komen de resultaten van Dixville Notch binnen en daar heeft Biden alle 5 de stemmen behaald.
Deze mensen houden van sensatie en een populist en Trump "delivers".quote:Op dinsdag 3 november 2020 03:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als alles over is en alles is bij iedereen daar wat bezonken.. zouden de Trump rally gangers dan ook misschien bij zichzelf denken "Wat was ik daar nou eigenlijk allemaal aan het doen?.. In het midden van een pandemie.. Trump was gewoon 1 grote hersenspoeling.. zoals dictators in verre enge landen"
Of schat ik daarmee de intelligentie van deze mensen te hoog in?
Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:26 schreef AnneX het volgende:
Hoppa...laat het gebeuren.
De roller coaster gaat stoppen. Mogelijk hangt don-mob-in-chief en de hele familie boven de afgrond zoals de metro in Spijkenisse.
Hangt er vanaf waar die afgrond synoniem voor is. Als dat voor de gevangenis is, wegens corruptie dan is daar weinig mis mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.
Symbolisch jongen...symbolisch ...net als de uitspraken in don’srally’s.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.
Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Symbolisch jongen...symbolisch ...net als de uitspraken in don’srally’s.
Het gaat al maanden en jaren over corruptie van de hele trump familie en trump organisaties.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.
Niet zo vriendelijk.. ah oke.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.
Het is niet wensen. Hij en z'n betrokken familie zullen vervolgd worden zodra hij president-af is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, die verdwijnt gewoon uit de politieke arena en klaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is niet wensen. Hij en z'n betrokken familie zullen vervolgd worden zodra hij president-af is.
Alles, maar dan ook echt alles wordt uit de kast gehaald..quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:11 schreef Kijkertje het volgende:
Het houdt niet op ...
[ twitter ]
[ twitter ]
iemand die zo machtsgeil als Trump is wil meer macht met een mogelijke opstand of kauwt een laatste pil kapot voor ze 'm de bak in doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, die verdwijnt gewoon uit de politieke arena en klaar.
Tja, dit soort waanideen kan ik mij niet in vinden. We gaan het zien de komende dagen en wekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 07:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
iemand die zo machtsgeil als Trump is wil meer macht met een mogelijke opstand of kauwt een laatste pil kapot voor ze 'm de bak in doen.
Ja triest! Weet je deze nog?quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook echt alles wordt uit de kast gehaald..
Maar de democraten frauderen hoor!
Als je gelooft dat een president met een serie aanklachten van hier tot Washington aan z'n broek; die ook nog eens een uitspraak van het supreme court in de media bekritiseert, zich zal neerleggen bij z'n verlies en ergens de rust 'kan' of 'zal' opzoeken dan ben je ook niet helemaal goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 07:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tja, dit soort waanideen kan ik mij niet in vinden. We gaan het zien de komende dagen en weken.
Nee, daar houden de peilingen sowieso geen rekening mee. Dat is ook niet te doen. Peilingen hebben vaak wel modellen om 'likely voters' te bepalen. Daarin kan impliciet wel wat obstructie in zijn meegenomen, omdat het mensen op voorhand bemoeilijkt te gaan stemmen. Maar uiteindelijk zijn er vrij lokale beslissingen die uiteindelijk wel redelijk wat impact kunnen hebben, maar die je onmogelijk kunt meenemen. Denk aan de pogingen om alle stemmen in een 'vote drive-through' ongeldig te laten verklaren, of deadlines of stemmen per post heel stringent te hanteren. Dat is erg lokaal en afhankelijk van uitspraken van rechters.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze houden bij de polls toch hopelijk wel rekening met obstructie van stemmen en fraude enzo? Hoe groot zou het effect daarvan zijn?
Yup. En de trollen zijn er al bovenop gedoken:quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:11 schreef Tocadisco het volgende:
Vooralsnog wil het met die Red Wave niet zo lukken, nu komen de resultaten van Dixville Notch binnen en daar heeft Biden alle 5 de stemmen behaald.
Dit is wel vermakelijk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yup. En de trollen zijn er al bovenop gedoken:
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is wel vermakelijk moet ik zeggen.
Het is voor Melania natuurlijk al lang klaar, maar pas echt als hij dood is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat als Trump verliest Melania hem gewoon zegt dat het klaar is.
`quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat als Trump verliest Melania hem gewoon zegt dat het klaar is.
Schulden, rechtszaken en elkaar de tent uitvechtende kinderen... Ik gok dat ze nu haar laatste facelift neemt en daarna haar koffers pakt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
`
Die zal nog wel even op de erfenis proberen te wachten gok ik
Dat soort verhalen geloof ik allemaal niet, maar ben iig erg benieuwd hoe hij reageert bij verlies. Kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
In #Unfit; the psychology of Donald Trump (https://www.2doc.nl/docum(...)of-donald-trump.html) zit een stukje over zijn golfspelen, de bekers die hij daarmee allemaal gewonnen heeft. Daarin wordt verteld hoe hij valsspeelt. Daarin wordt ook verteld dat hij rissen bekers heeft die hij "gewonnen" heeft terwijl hij helemaal niet meedeed: hij belde de golfbaan waar de wedstrijd werd gehouden op, vroeg wie had gewonnen en in hoeveel slagen, en zei daarna dat hij die dag een (heel andere baan aan de andere kant van de wereld) in minder slagen had uitgespeeld en dat dus zijn naam op de beker moest. En dat is in veel gevallen gebeurd. (Hm, wilde hij daarom dat wereldkampioenschap op zijn Schotse baan hebben???)
Trump denkt dat hij verkiezingen kan winnen zoals hij golftournaments heeft gewonnen, gewoon zeggen dat HIJ gewonnen heeft, en de naam op de beker laten aanpassen.
[ twitter ]
Ik bedoel meerquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
`
Kun je in amerika ook negatieve erfenissen verwerpen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
`
Ja, die zijn er elke keer: https://www.cbsnews.com/n(...)tor-us-early-voting/quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
Zijn er VN controleurs in het land aanwezig, want dit wordt een puinhoop natuurlijk.
Ik kijk uit naar het rapport dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die zijn er elke keer: https://www.cbsnews.com/n(...)tor-us-early-voting/
Net zo leuk als je trainer op marktplaats zetten als je verloren hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is wel vermakelijk moet ik zeggen.
Nope, niet van plan. En idem.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:06 schreef PippenScottie het volgende:
Blijven jullie wakker?
De afgelopen verkiezingen heb ik dat steeds wel gedaan, maar ik kan me nu echt geen slapeloze nacht permitteren. Ik denk dat ik zeven uur opsta en direct mijn telefoon ga pakken.
Volgens de Trump-logica kan men nu overal stoppen met tellen en is Biden de nieuwe president.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:11 schreef Tocadisco het volgende:
Ik heb speciaal paar snipperdagen opgenomen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:06 schreef PippenScottie het volgende:
Blijven jullie wakker?
De afgelopen verkiezingen heb ik dat steeds wel gedaan, maar ik kan me nu echt geen slapeloze nacht permitteren. Ik denk dat ik zeven uur opsta en direct mijn telefoon ga pakken.
Ik zie wel een zorgelijke trend binnen Dixville Notch, 1984 - 30 kiezers, 2000 - 27 kiezers, 2012 - 10 kiezers, nu nog 5. Hoe lang gaat deze traditie nog standhouden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens de Trump-logica kan men nu overal stoppen met tellen en is Biden de nieuwe president.
ALS je nog wakker wordt. Sommige mensen maken er zo'n drama van, lijkt wel alsof de wereld vergaat als Trump herkozen wordtquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:04 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ga vanavond gewoon naar bed. Dan wordt ik vanacht vast nog wel een keer wakker en check ik even hoe het er voor staat.
Heb je Trump's laatste speeches niet gehoord of zo? Als je het toch over drama's en aardes die vergaan hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
ALS je nog wakker wordt. Sommige mensen maken er zo'n drama van, lijkt wel alsof de wereld vergaat als Trump herkozen wordt
Net zoals vier jaar geleden, overigens. Viel toch mee uiteindelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
ALS je nog wakker wordt. Sommige mensen maken er zo'n drama van, lijkt wel alsof de wereld vergaat als Trump herkozen wordt
Met Trump z'n verleden en de zaken die tegen 'm lopen, kan ik me wel voorstellen dat Melania geen schone schijn wil spelen. Helaas heeft ze zelf net zo'n klotekarakter als Trump, zoals ze al vaak heeft gedemonstreerd zoals o..a. met die jas met 'I don't care, do you' opdruk en de kritiek op de kinderen in het openbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is voor Melania natuurlijk al lang klaar, maar pas echt als hij dood is.
[ afbeelding ]
Dus dat is iig een substantieel deel van die 421 miljoen dollar die hij heeft uitstaan.quote:
Logischquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dat is iig een substantieel deel van die 421 miljoen dollar die hij heeft uitstaan.
En die schuld wordt dan verkocht of ze willen afbetaling. Maar alleen als hij verliest dus.
Ik lees net dat Rusland hier garant voor stond?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Logisch
Trump is een dicator in spe en werd in z'n positie als POTUS al als 'onschendbaar' aangemerkt in eerdere verhoren. Daarmee is hij ook mooi onder eerder lopende rechtzaken uitgekomen (weten op te rekken).
Actie hierop tijdens zijn presidentschap kan leiden tot rare uitspattingen van de VS als geheel uit naam van Trump. Daarna zal hij bij wijze van spreken naakt door de straten rennen, dus dan krijgt hij de shitload alsnog over zich heen.
Alleen als Trump verkiezingen wint dan verlengen ze de aflostermijn tot na de tweede termijn van Trumps presidentschap.quote:What happens next for the bank rests on the outcome of Tuesday's elections, according to the three bank officials.
If the Republican president loses, and Democrats take control of the White House and Congress, senior Deutsche Bank executives believe congressional investigations that have stalled amid a court battle over access to Trump's financial records could be rejuvenated, the three bank officials said.
In this scenario, however, Deutsche Bank executives believe they will also have more freedom to deal with the loans and end their relationship with Trump, the officials said. They hope doing so might help reduce some of the scrutiny, they said.
Zoveel bezoek mag niet tegelijkertijd . Bovendien zijn er wetten tegen profiteren van je veroordeling.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:17 schreef Hexagon het volgende:
Nouja Trump kan de rest van zijn leven nog wel rallies blijven houden voor zijn fans en daarmee geld ophalen. Zoals de Clintons met hun lezingen.
Dan hebben die polls maar een beperkte waarde en is er dus nog niets zeker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, daar houden de peilingen sowieso geen rekening mee. Dat is ook niet te doen. Peilingen hebben vaak wel modellen om 'likely voters' te bepalen. Daarin kan impliciet wel wat obstructie in zijn meegenomen, omdat het mensen op voorhand bemoeilijkt te gaan stemmen. Maar uiteindelijk zijn er vrij lokale beslissingen die uiteindelijk wel redelijk wat impact kunnen hebben, maar die je onmogelijk kunt meenemen. Denk aan de pogingen om alle stemmen in een 'vote drive-through' ongeldig te laten verklaren, of deadlines of stemmen per post heel stringent te hanteren. Dat is erg lokaal en afhankelijk van uitspraken van rechters.
Ach Deutsche bank en Trump passen prima bij elkaar.quote:
Waar heb je het nu over?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:04 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Net zo leuk als je trainer op marktplaats zetten als je verloren hebt.
Niet dus.
Moet morgen werken dus no way.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:06 schreef PippenScottie het volgende:
Blijven jullie wakker?
Niets is zeker in het leven. Het universum kan morgen spontaan imploderen. Dat kan inderdaad op een tegeltje, maar in een discussie over de relevantie van informatie is het een nogal loze uitspraak.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan hebben die polls maar een beperkte waarde en is er dus nog niets zeker.
Moeten al die handophoudende democraten opeens echt een baan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wetten gelden nu alleen voor democraten toch.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoveel bezoek mag niet tegelijkertijd . Bovendien zijn er wetten tegen profiteren van je veroordeling.
Dat de laatste keer dat iets aanpassen op Wikipedia 'voor de grap', grappig was, er nog een Elfstedentocht was.quote:
Ik las laatst dat er grote paniek ontstond onder de WH-medewerkers omdat van ze verwacht werd alvast een ontslagbrief in te leveren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Moeten al die handophoudende democraten opeens echt een baan gaan zoeken.
Grapje.
Die liggen nog te pitten joh. Nog wat voorbarig.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Ulx het volgende:
In Texas laten blank/geen college verstek gaan schijnt het.
Bron?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Ulx het volgende:
5:28 in El Paso, 6:28 in Houston...nu iets roepen over de opkomst zegt niet veel neequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Die liggen nog te pitten joh. Nog wat voorbarig.
Bron wordt hoogst gewaardeerd, @Ulxquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Ulx het volgende:
Bij RCP, niet bij 538. RCP telt om de een of andere reden de polls met een duidelijke Republikeinse signatuur net zo zwaar (of zelfs zwaarder) mee als de bekende pollsters.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef martijnde3de het volgende:
Het gaat wel spannend worden vannacht. Trump is landelijk ingelopen, het is nu Biden +6.7%. Trump staat voor in Texas, Georgia, Iowa, North-Carolina en Ohio. Verder staat Biden slechts 0.9% voor in Arizona, 0.9% in Florida, 2.2% in Nevada, 4.3% in Minnesota, 4.2% in Michigan en nog maar 1.2% in Pennsylvania.
Dus eigenlijk best goed nieuws voor Biden. Zelfs met republikeinse polls meegeteld heeft Biden overal nog een voorsprong. Niet dat polls er nog toe doen, nu komt het vooral aan op hoeveel mensen er komen opdagen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Bij RCP, niet bij 538. RCP telt om de een of andere reden de polls met een duidelijke Republikeinse signatuur net zo zwaar (of zelfs zwaarder) mee als de bekende pollsters.
Zou ie al een penthouse in Moskou geregeld hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:49 schreef Szura het volgende:
Ah, hij leeft nog en is kennelijk het land niet ontvlucht
Die RCP gemiddeldes heb je niet veel meer aan helaas, aangezien ze arbitrair polls wel of niet mee tellen om tot een leuk gemiddelde te komen voor Trump, zoals te lezen in mijn vorige post. Dus dan even de gemiddels pakken van een site dat niet arbitrair maar even zo doet: https://projects.fivethirtyeight.com/polls/president-general/quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:39 schreef martijnde3de het volgende:
Het gaat wel spannend worden vannacht. Trump is landelijk ingelopen, het is nu Biden +6.7%. Trump staat voor in Texas, Georgia, Iowa, North-Carolina en Ohio. Verder staat Biden slechts 0.9% voor in Arizona, 0.9% in Florida, 2.2% in Nevada, 4.3% in Minnesota, 4.2% in Michigan en nog maar 1.2% in Pennsylvania.
Ha, zeker de chaos van vorige keer vergeten. Wat oude foto'squote:Op dinsdag 3 november 2020 11:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Nou. Stemobstructie en -fraude zijn daarginds volgens mij best een dingetje op het moment. Dat lijkt me een stuk relevanter als benvloedende factor voor verkiezingen dan een implosie van het universum.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven. Het universum kan morgen spontaan imploderen. Dat kan inderdaad op een tegeltje, maar in een discussie over de relevantie van informatie is het een nogal loze uitspraak.
Ik geloof ook niet dat ik dat stelde, maar ik heb niet het idee dat ik iets in je beperkte hersenpan ga krijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou. Stemobstructie en -fraude zijn daarginds volgens mij best een dingetje op het moment. Dat lijkt me een stuk relevanter als benvloedende factor voor verkiezingen dan een implosie van het universum.
Hij heeft ook belachelijk veel rally's gedaan natuurlijk de laatste week. Best indrukwekkend, als je bedenkt dat hij nog maar pas in het ziekenhuis heeft gelegen met Covid.quote:
Dat viel mij ook op ja!quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
"we've had a great relationship,"
Klinkt alsof ie op het punt staat er vandoor te gaan .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |