Dit is wel vermakelijk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yup. En de trollen zijn er al bovenop gedoken:
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is wel vermakelijk moet ik zeggen.
Het is voor Melania natuurlijk al lang klaar, maar pas echt als hij dood is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat als Trump verliest Melania hem gewoon zegt dat het klaar is.
`quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat als Trump verliest Melania hem gewoon zegt dat het klaar is.
Schulden, rechtszaken en elkaar de tent uitvechtende kinderen... Ik gok dat ze nu haar laatste facelift neemt en daarna haar koffers pakt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
`
Die zal nog wel even op de erfenis proberen te wachten gok ik
Dat soort verhalen geloof ik allemaal niet, maar ben iig erg benieuwd hoe hij reageert bij verlies. Kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
In #Unfit; the psychology of Donald Trump (https://www.2doc.nl/docum(...)of-donald-trump.html) zit een stukje over zijn golfspelen, de bekers die hij daarmee allemaal gewonnen heeft. Daarin wordt verteld hoe hij valsspeelt. Daarin wordt ook verteld dat hij rissen bekers heeft die hij "gewonnen" heeft terwijl hij helemaal niet meedeed: hij belde de golfbaan waar de wedstrijd werd gehouden op, vroeg wie had gewonnen en in hoeveel slagen, en zei daarna dat hij die dag een (heel andere baan aan de andere kant van de wereld) in minder slagen had uitgespeeld en dat dus zijn naam op de beker moest. En dat is in veel gevallen gebeurd. (Hm, wilde hij daarom dat wereldkampioenschap op zijn Schotse baan hebben???)
Trump denkt dat hij verkiezingen kan winnen zoals hij golftournaments heeft gewonnen, gewoon zeggen dat HIJ gewonnen heeft, en de naam op de beker laten aanpassen.
[ twitter ]
Ik bedoel meerquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
`
Kun je in amerika ook negatieve erfenissen verwerpen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
`
Ja, die zijn er elke keer: https://www.cbsnews.com/n(...)tor-us-early-voting/quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:52 schreef DustPuppy het volgende:
Zijn er VN controleurs in het land aanwezig, want dit wordt een puinhoop natuurlijk.
Ik kijk uit naar het rapport dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die zijn er elke keer: https://www.cbsnews.com/n(...)tor-us-early-voting/
Net zo leuk als je trainer op marktplaats zetten als je verloren hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is wel vermakelijk moet ik zeggen.
Nope, niet van plan. En idem.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:06 schreef PippenScottie het volgende:
Blijven jullie wakker?
De afgelopen verkiezingen heb ik dat steeds wel gedaan, maar ik kan me nu echt geen slapeloze nacht permitteren. Ik denk dat ik zeven uur opsta en direct mijn telefoon ga pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |