Wilde het net postenquote:Op dinsdag 3 november 2020 06:11 schreef Tocadisco het volgende:
Vooralsnog wil het met die Red Wave niet zo lukken, nu komen de resultaten van Dixville Notch binnen en daar heeft Biden alle 5 de stemmen behaald.
Deze mensen houden van sensatie en een populist en Trump "delivers".quote:Op dinsdag 3 november 2020 03:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als alles over is en alles is bij iedereen daar wat bezonken.. zouden de Trump rally gangers dan ook misschien bij zichzelf denken "Wat was ik daar nou eigenlijk allemaal aan het doen?.. In het midden van een pandemie.. Trump was gewoon 1 grote hersenspoeling.. zoals dictators in verre enge landen"
Of schat ik daarmee de intelligentie van deze mensen te hoog in?
Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:26 schreef AnneX het volgende:
Hoppa...laat het gebeuren.
De roller coaster gaat stoppen. Mogelijk hangt don-mob-in-chief en de hele familie boven de afgrond zoals de metro in Spijkenisse.
Hangt er vanaf waar die afgrond synoniem voor is. Als dat voor de gevangenis is, wegens corruptie dan is daar weinig mis mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.
Symbolisch jongen...symbolisch ...net als de uitspraken in don’srally’s.quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.
Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Symbolisch jongen...symbolisch ...net als de uitspraken in don’srally’s.
Het gaat al maanden en jaren over corruptie van de hele trump familie en trump organisaties.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.
Niet zo vriendelijk.. ah oke.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.
Het is niet wensen. Hij en z'n betrokken familie zullen vervolgd worden zodra hij president-af is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:03 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, die verdwijnt gewoon uit de politieke arena en klaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is niet wensen. Hij en z'n betrokken familie zullen vervolgd worden zodra hij president-af is.
Alles, maar dan ook echt alles wordt uit de kast gehaald..quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:11 schreef Kijkertje het volgende:
Het houdt niet op ...
[ twitter ]
[ twitter ]
iemand die zo machtsgeil als Trump is wil meer macht met een mogelijke opstand of kauwt een laatste pil kapot voor ze 'm de bak in doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, die verdwijnt gewoon uit de politieke arena en klaar.
Tja, dit soort waanideeën kan ik mij niet in vinden. We gaan het zien de komende dagen en wekenquote:Op dinsdag 3 november 2020 07:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
iemand die zo machtsgeil als Trump is wil meer macht met een mogelijke opstand of kauwt een laatste pil kapot voor ze 'm de bak in doen.
Ja triest! Weet je deze nog?quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook echt alles wordt uit de kast gehaald..
Maar de democraten frauderen hoor!
Als je gelooft dat een president met een serie aanklachten van hier tot Washington aan z'n broek; die ook nog eens een uitspraak van het supreme court in de media bekritiseert, zich zal neerleggen bij z'n verlies en ergens de rust 'kan' of 'zal' opzoeken dan ben je ook niet helemaal goedquote:Op dinsdag 3 november 2020 07:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tja, dit soort waanideeën kan ik mij niet in vinden. We gaan het zien de komende dagen en weken.
Nee, daar houden de peilingen sowieso geen rekening mee. Dat is ook niet te doen. Peilingen hebben vaak wel modellen om 'likely voters' te bepalen. Daarin kan impliciet wel wat obstructie in zijn meegenomen, omdat het mensen op voorhand bemoeilijkt te gaan stemmen. Maar uiteindelijk zijn er vrij lokale beslissingen die uiteindelijk wel redelijk wat impact kunnen hebben, maar die je onmogelijk kunt meenemen. Denk aan de pogingen om alle stemmen in een 'vote drive-through' ongeldig te laten verklaren, of deadlines of stemmen per post heel stringent te hanteren. Dat is erg lokaal en afhankelijk van uitspraken van rechters.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze houden bij de polls toch hopelijk wel rekening met obstructie van stemmen en fraude enzo? Hoe groot zou het effect daarvan zijn?
Yup. En de trollen zijn er al bovenop gedoken:quote:Op dinsdag 3 november 2020 06:11 schreef Tocadisco het volgende:
Vooralsnog wil het met die Red Wave niet zo lukken, nu komen de resultaten van Dixville Notch binnen en daar heeft Biden alle 5 de stemmen behaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |