Ja, eh, is dit nu een serieuze comment met de mogelijke herverkiezing van fucking Trump als grootste politieke event?quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rand "23% is herd immunity" Paul. Ja, die neemt toch niemand meer serieus als je 2 hersencellen hebt?
Wat helpt is dat 1 termijn 6 jaar is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:00 schreef MoreDakka het volgende:
Hoe kan zo'n complete randdebiel als Rand Paul al bijna 10 jaar in de Senaat zitten?
Zoon van, dat doet het altijd goed. Poseren als een independent als het hem uitkomt en met de partijlijn meestemmen als het erop aan komt, dat doet het ook goed in Kentucky waar een broodje ham nog Senator kan worden als hij een (R) achter zijn naam heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:00 schreef MoreDakka het volgende:
Hoe kan zo'n complete randdebiel als Rand Paul al bijna 10 jaar in de Senaat zitten?
Ja? Paul die wat brabbelt over polls is bepaald geen headline news, of wel?quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, eh, is dit nu een serieuze comment met de mogelijke herverkiezing van fucking Trump als grootste politieke event?
Ja, pcies, hij moet de primaries winnen, dat is zijn gevecht. De generale boeit hem geen reet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoon van, dat doet het altijd goed. Poseren als een independent als het hem uitkomt en met de partijlijn meestemmen als het erop aan komt, dat doet het ook goed in Kentucky waar een broodje ham nog Senator kan worden als hij een (R) achter zijn naam heeft.
Wel handig als je de PI mee neemt ... ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja? Paul die wat brabbelt over polls is bepaald geen headline news, of wel?
Nou ben ik zelf woensdag vrij en maakt het niet zoveel uit, maar 4 jaar geleden heb ik de hele nacht ook mee gepakt. Van de positieve geluiden die de clinton campaign kreeg tot shit gaat serieus mis. In 2008 heb ik Jon Stewart de verkiezing nog zien callen voor Obama in een watch party. Dat was toen ergens rond 4-5 uur. Clinton was om 7 uur sochtends nog niet zeker, maar wel zeker dat het Trump zijn kant ging opvallen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zet gewoon wekker wat vroeger Joh. Beter dan 12-3 opblijven.
Met Bush in het Witte Huis heb ik dat (op vakantie, veel Amerikanen) ook vaak gehadquote:Op dinsdag 3 november 2020 00:40 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
Aha.. hmmm. Grappig genoeg heeft zo'n beetje elke Amerikaan die ik de laatste jaren in binnen- en buitenland tegen het lijf ben gelopen zich verontschuldigd voor de oelewapper in het Witte Huis. Met als toppunt een Amerikaan die zich uit schaamte voordeed als Canadees maar zich op een gegeven moment versprak.
Ja. Te laat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 02:29 schreef Kijkertje het volgende:
Zelfs Birx wordt het nou te gortig:
[ twitter ]
quote:There are hundreds of low points of the Trump era. These are just a few. This isn't about party. This isn't about Republicans or Democrats. It's about saving democracy while voting out a dangerous, racist, authoritarian, sexist unhinged serial liar conspiracy theorist. Vote.
er klopt ook helemaal niks van:quote:Op dinsdag 3 november 2020 03:06 schreef DonDruiper het volgende:
Twitter heeft een waarschuwing geplaatst bij een Tweet van Trump
[ twitter ]
Yups nog snel even redden wat er te redden valt want van haar reputatie is niet veel meer over in haar vakgebied.quote:
Als alles over is en alles is bij iedereen daar wat bezonken.. zouden de Trump rally gangers dan ook misschien bij zichzelf denken "Wat was ik daar nou eigenlijk allemaal aan het doen?.. In het midden van een pandemie.. Trump was gewoon 1 grote hersenspoeling.. zoals dictators in verre enge landen"quote:Op dinsdag 3 november 2020 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Yups nog snel even redden wat er te redden valt want van haar reputatie is niet veel meer over in haar vakgebied.
[ twitter ]
Fauci daarentegen heeft een zonnige toekomst als Biden wint:
[ twitter ]
Trump gaat hem ontslaan. Sommige mensen vinden dat dan weer heel positief![]()
[ twitter ]
Ik heb geeeeen idee. Ik kan me sws niks voorstellen bij zulk cultgedrag en al zeker niet voor iemand als Trump. Het is toch allemaal ontzettend doorzichtig wat een shitshow dat hele presidentschap isquote:Op dinsdag 3 november 2020 03:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als alles over is en alles is bij iedereen daar wat bezonken.. zouden de Trump rally gangers dan ook misschien bij zichzelf denken "Wat was ik daar nou eigenlijk allemaal aan het doen?.. In het midden van een pandemie.. Trump was gewoon 1 grote hersenspoeling.. zoals dictators in verre enge landen"
Of schat ik daarmee de intelligentie van deze mensen te hoog in?
Zodra hij geen president meer is kan hij vervolgd worden en zal hij zich wel moeten komen verantwoorden voor de rechter voor het een en ander neem ik aanquote:Op dinsdag 3 november 2020 04:26 schreef svann het volgende:
Als Trump niet herkozen wordt staan hem dan rechtzaken te wachten?
Of is het alleen onfortuinlijk om ex-naaste medewerker te zijn?
Dat klopt niet. Ik hoor en lees overal een Red Wave zoals we nog nooit gezien hebben. Tremendious.. its a beautifull Red Wave. A Red Wave like Melania never had before.quote:
Ik kwam het net nog tegen in een artikel in de WPquote:Op dinsdag 3 november 2020 05:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik hoor en lees overal een Red Wave zoals we nog nooit gezien hebben. Tremendious.. its a beautifull Red Wave. A Red Wave like Melania never had before.
waar ook dit staat:quote:“A great red wave is forming,” Trump said in Newtown, Pa., at the first of four rallies in that pivotal state on Saturday. “As sure as we’re here together, that wave is forming. And they see it, they see it on all sides and there’s not a thing they can do about it.”
quote:The president's allies say he is smart to make a bet on rallying his troops at this stage of the campaign, with few undecided voters left and more to be gained from juicing turnout than from winning converts.
"The weekend before election, you're not changing minds," said Bryan Lanza, an adviser on Trump's 2016 campaign and transition. "You're not IDing supporters, you're just turning them out. That's where we are. Persuasion is done. He's got to turn out what's there."
Trump is under more pressure to turn out his base voters in the last days of the race due to the unprecedented partisan split between Americans who vote early and those voting on Election Day.
More than 90 million Americans have already voted early or by absentee ballot, according to data maintained by the U.S. Elections Project, a nonpartisan early-voting tracker. Democrats have an edge over Republicans in several swing states, and Trump has explicitly told his supporters to cast their votes in person on Tuesday.
Republicans have been closing the gap on Democrats in recent days, and the Trump campaign is relying on the president's frenetic pace of rallies to put him over the top.
"We have to get every one of our voters out," said a senior campaign official, who, like, others, spoke on the condition of anonymity to discuss internal strategy. "It's not about persuasion. It's about driving our people to the polls."
The president's strategy carries risks. His embrace of the conspiracy theories spread by his most ardent supporters about the coronavirus pandemic has driven away potential supporters, according to polls.
We gaan het meemakenquote:Op dinsdag 3 november 2020 06:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik kwam het net nog tegen in een artikel in de WP
[..]
waar ook dit staat:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |