abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196013726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 02:37 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja. Te laat.

Next.
Yups nog snel even redden wat er te redden valt want van haar reputatie is niet veel meer over in haar vakgebied.

twitter

Fauci daarentegen heeft een zonnige toekomst als Biden wint:

twitter

Trump gaat hem ontslaan. Sommige mensen vinden dat dan weer heel positief :')

twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2020 03:29:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 november 2020 @ 03:34:23 #92
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196013740
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2020 03:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups nog snel even redden wat er te redden valt want van haar reputatie is niet veel meer over in haar vakgebied.

[ twitter ]

Fauci daarentegen heeft een zonnige toekomst als Biden wint:

[ twitter ]

Trump gaat hem ontslaan. Sommige mensen vinden dat dan weer heel positief :')

[ twitter ]
Als alles over is en alles is bij iedereen daar wat bezonken.. zouden de Trump rally gangers dan ook misschien bij zichzelf denken "Wat was ik daar nou eigenlijk allemaal aan het doen?.. In het midden van een pandemie.. Trump was gewoon 1 grote hersenspoeling.. zoals dictators in verre enge landen"

Of schat ik daarmee de intelligentie van deze mensen te hoog in?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196013769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 03:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Als alles over is en alles is bij iedereen daar wat bezonken.. zouden de Trump rally gangers dan ook misschien bij zichzelf denken "Wat was ik daar nou eigenlijk allemaal aan het doen?.. In het midden van een pandemie.. Trump was gewoon 1 grote hersenspoeling.. zoals dictators in verre enge landen"

Ik heb geeeeen idee. Ik kan me sws niks voorstellen bij zulk cultgedrag en al zeker niet voor iemand als Trump. Het is toch allemaal ontzettend doorzichtig wat een shitshow dat hele presidentschap is :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 november 2020 @ 04:26:41 #94
2651 svann
night-hawk
pi_196013792
Als Trump niet herkozen wordt staan hem dan rechtzaken te wachten?
Of is het alleen onfortuinlijk om ex-naaste medewerker te zijn?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_196013897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 04:26 schreef svann het volgende:
Als Trump niet herkozen wordt staan hem dan rechtzaken te wachten?
Of is het alleen onfortuinlijk om ex-naaste medewerker te zijn?
Zodra hij geen president meer is kan hij vervolgd worden en zal hij zich wel moeten komen verantwoorden voor de rechter voor het een en ander neem ik aan :Y

Ik ben benieuwd of hij een poging gaat doen om zichzelf, zijn familie en wellicht een aantal medeplichtigen/ vriendjes een pardon te geven. En of er plots een heleboel documenten 'kwijt' zijn.
pi_196013931
twitter

twitter

twitter

*O*
  dinsdag 3 november 2020 @ 05:34:02 #97
445514 DonDruiper
pi_196014058
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2020 05:05 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
*O*
Dat klopt niet. Ik hoor en lees overal een Red Wave zoals we nog nooit gezien hebben. Tremendious.. its a beautifull Red Wave. A Red Wave like Melania never had before.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196014193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 05:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Ik hoor en lees overal een Red Wave zoals we nog nooit gezien hebben. Tremendious.. its a beautifull Red Wave. A Red Wave like Melania never had before.
Ik kwam het net nog tegen in een artikel in de WP :D

quote:
“A great red wave is forming,” Trump said in Newtown, Pa., at the first of four rallies in that pivotal state on Saturday. “As sure as we’re here together, that wave is forming. And they see it, they see it on all sides and there’s not a thing they can do about it.”
waar ook dit staat:

quote:
The president's allies say he is smart to make a bet on rallying his troops at this stage of the campaign, with few undecided voters left and more to be gained from juicing turnout than from winning converts.

"The weekend before election, you're not changing minds," said Bryan Lanza, an adviser on Trump's 2016 campaign and transition. "You're not IDing supporters, you're just turning them out. That's where we are. Persuasion is done. He's got to turn out what's there."

Trump is under more pressure to turn out his base voters in the last days of the race due to the unprecedented partisan split between Americans who vote early and those voting on Election Day.

More than 90 million Americans have already voted early or by absentee ballot, according to data maintained by the U.S. Elections Project, a nonpartisan early-voting tracker. Democrats have an edge over Republicans in several swing states, and Trump has explicitly told his supporters to cast their votes in person on Tuesday.

Republicans have been closing the gap on Democrats in recent days, and the Trump campaign is relying on the president's frenetic pace of rallies to put him over the top.

"We have to get every one of our voters out," said a senior campaign official, who, like, others, spoke on the condition of anonymity to discuss internal strategy. "It's not about persuasion. It's about driving our people to the polls."

The president's strategy carries risks. His embrace of the conspiracy theories spread by his most ardent supporters about the coronavirus pandemic has driven away potential supporters, according to polls.
  dinsdag 3 november 2020 @ 06:10:16 #99
445514 DonDruiper
pi_196014210
quote:
84s.gif Op dinsdag 3 november 2020 06:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik kwam het net nog tegen in een artikel in de WP :D
[..]

waar ook dit staat:
[..]

We gaan het meemaken
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196014212
Vooralsnog wil het met die Red Wave niet zo lukken, nu komen de resultaten van Dixville Notch binnen en daar heeft Biden alle 5 de stemmen behaald.
  dinsdag 3 november 2020 @ 06:13:39 #101
445514 DonDruiper
pi_196014220
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2020 06:11 schreef Tocadisco het volgende:
Vooralsnog wil het met die Red Wave niet zo lukken, nu komen de resultaten van Dixville Notch binnen en daar heeft Biden alle 5 de stemmen behaald.
Wilde het net posten

Laatste keer 0 votes voor 1 van de presidentskandidaten in Dixville Notch was in 1960.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196014243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 03:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Deze mensen houden van sensatie en een populist en Trump "delivers".

Er zijn er bij die Hitler een toffe peer vinden en in het dictatoriale regime wat Trump er na een evt herverliezing (of beter gezegd zn 'stay out of jail card) van wil maken heb je zulke blindgangers nodig.
pi_196014281
Hoppa...laat het gebeuren.
De roller coaster gaat stoppen. Mogelijk hangt don-mob-in-chief en de hele familie boven de afgrond zoals de metro in Spijkenisse.
pi_196014429
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 06:26 schreef AnneX het volgende:
Hoppa...laat het gebeuren.
De roller coaster gaat stoppen. Mogelijk hangt don-mob-in-chief en de hele familie boven de afgrond zoals de metro in Spijkenisse.
Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.
pi_196014430
Nieuwste (denk laatste?) ad van de Lincoln Project:

dinsdag 3 november 2020 @ 07:01:14 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196014443
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 06:58 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Vreemde uitspraken dit, veel haat ook die ik hieruit op kan maken. Dat je hoopt dat Trump verliest, prima, idem. Maar boven een afgrond hangen met zijn hele familie? Dat gaat weer erg ver.
Hangt er vanaf waar die afgrond synoniem voor is. Als dat voor de gevangenis is, wegens corruptie dan is daar weinig mis mee.
pi_196014444
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 06:58 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Symbolisch jongen...symbolisch ...net als de uitspraken in don’srally’s.
pi_196014451
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Symbolisch jongen...symbolisch ...net als de uitspraken in don’srally’s.
Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.
pi_196014469
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:03 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat begreep ik nog wel, maar dan nog is dat niet zo vriendelijk om iemand en zijn "hele familie" toe te wensen.
Het gaat al maanden en jaren over corruptie van de hele trump familie en trump organisaties.
#Justice
  dinsdag 3 november 2020 @ 07:07:52 #110
445514 DonDruiper
pi_196014474
quote:

[..]

Niet zo vriendelijk.. ah oke.

Daar lust ik er ook wel een paar honderd van
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196014477
quote:

[..]

Het is niet wensen. Hij en z'n betrokken familie zullen vervolgd worden zodra hij president-af is.
pi_196014483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is niet wensen. Hij en z'n betrokken familie zullen vervolgd worden zodra hij president-af is.
Ik betwijfel dat, die verdwijnt gewoon uit de politieke arena en klaar.
pi_196014489
Het houdt niet op ...

twitter

twitter
  dinsdag 3 november 2020 @ 07:13:08 #114
445514 DonDruiper
pi_196014496
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:11 schreef Kijkertje het volgende:
Het houdt niet op ...

[ twitter ]
[ twitter ]
Alles, maar dan ook echt alles wordt uit de kast gehaald..

Maar de democraten frauderen hoor! :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196014502
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat, die verdwijnt gewoon uit de politieke arena en klaar.
iemand die zo machtsgeil als Trump is wil meer macht met een mogelijke opstand of kauwt een laatste pil kapot voor ze 'm de bak in doen.
pi_196014513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

iemand die zo machtsgeil als Trump is wil meer macht met een mogelijke opstand of kauwt een laatste pil kapot voor ze 'm de bak in doen.
Tja, dit soort waanideeën kan ik mij niet in vinden. We gaan het zien de komende dagen en weken ;).
pi_196014519
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Alles, maar dan ook echt alles wordt uit de kast gehaald..

Maar de democraten frauderen hoor! :')
Ja triest! Weet je deze nog?

But where is the river? :D
  dinsdag 3 november 2020 @ 07:17:18 #118
445514 DonDruiper
pi_196014522
Heerlijk ook dat het hoofd van het Amerikaanse OMT, engnek Pence, naast Trump staat tussen 10.000 mensen, geen afstand en zonder mondkapje.

Moet je je voorstellen dat van Dissel dit zou doen..

Het zegt genoeg over hoeveel de huidige administratie geeft om het Amerikaanse volk.

Dat is 0,0.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196014534
Pence het hoofd van het Corona Task Force, wat een blamage :')
pi_196014595
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2020 07:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Tja, dit soort waanideeën kan ik mij niet in vinden. We gaan het zien de komende dagen en weken ;).
Als je gelooft dat een president met een serie aanklachten van hier tot Washington aan z'n broek; die ook nog eens een uitspraak van het supreme court in de media bekritiseert, zich zal neerleggen bij z'n verlies en ergens de rust 'kan' of 'zal' opzoeken dan ben je ook niet helemaal goed :)

Trump accepteert geen nederlagen, ook begaat hij ze door eigen toedoen keer op keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')