Het gaat goed los jaquote:Op maandag 2 november 2020 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waait het bij jou ook heel hard @:DeBraat?
C. Stoppen met je onzinnige getrollquote:Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga vanavond wraps eten maar ik heb geen wraps in huis. Wat moet ik doen @:DeBraat?
A. Online bestellen en wachten tot het binnenkomt
B. Fietsen naar supermarkt
Ik ben serieusquote:Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
C. Stoppen met je onzinnige getroll
Mijn muzikale skills.quote:Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Noem één ding aan jou dat wij serieus moeten nemen?
Wanneer komt het besef dat waar je mee bezig bent allemaal niet zo best is?quote:
Niet, want ik bén een prima muzikant, anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes en had ik niet zoveel abonnees gehad op mijn kanaal én mensen in de stream gehad die het oprecht tof vinden wat ik doe.quote:Op maandag 2 november 2020 12:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wanneer komt het besef dat waar je mee bezig bent allemaal niet zo best is?
En hoe lang gaat deze illusie nog aanhouden?quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Niet, want ik bén een prima muzikant, anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes en had ik niet zoveel abonnees gehad op mijn kanaal én mensen in de stream gehad die het oprecht tof vinden wat ik doe.
Jammer man.
dit heeft trouwens wel haast omdat ik in de keuken sta en honger hebquote:Op maandag 2 november 2020 12:47 schreef HermieHermann het volgende:
ik doe net de koelkast open en zie het volgende:
een dikke lange komkommer
een bak Griekse yoghurt
een tompouce
luchtige roompudding vanillesmaak
kipfilet
eiersalade
melk
een pot aardbeienjam
schouderham
ik heb ook nog bananen en mandarijnen beschikbaar
wat voor maaltijd zou jij hiervan bereiden
Je hebt een weergaloos talent, jij hoort een nummer en kunt het vrijwel direct foutloos meespelen zonder een noot te kunnen lezen. Maar je ontwikkelt dit talent niet en dat is jammer.quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Niet, want ik bén een prima muzikant, anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes en had ik niet zoveel abonnees gehad op mijn kanaal én mensen in de stream gehad die het oprecht tof vinden wat ik doe.
Jammer man.
Een tompoucequote:Op maandag 2 november 2020 12:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dit heeft trouwens wel haast omdat ik in de keuken sta en honger heb
Ben ik niet met je eens. Ik ga vooruit, het gaat niet in reuzen stappen, maar dat hoeft ook niet perse. Het is niet mijn bedoeling om een of andere wereldster te worden. Ik ben gewoon een amateur die in z'n woonkamer dingetjes doet op YouTube en in bandjes/jamsessies, red mij eigen prima en ken genoeg theorie om mij altijd wel te redden. Hoef het niet zo zeer verder te ontwikkelen buiten dit om.quote:Op maandag 2 november 2020 12:50 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Je hebt een weergaloos talent, jij hoort een nummer en kunt het vrijwel direct foutloos meespelen zonder een noot te kunnen lezen. Maar je ontwikkelt dit talent niet en dat is jammer.
Ik vind je persoonlijk de potentie hebben van een enorm goede muzikant, maar vind ook dat je erg blijft steken op hetzelfde niveau al jarenlang.
Het is gewoon jammer dat je niets echt ontwikkelt en buiten een aanwas aan nieuwe keyboardhandel je hier ook niet echt iets mee doet. Het is toch vet om ergens écht goed in te zijn?quote:Op maandag 2 november 2020 12:51 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik ga vooruit, het gaat niet in reuzen stappen, maar dat hoeft ook niet perse. Het is niet mijn bedoeling om een of andere wereldster te worden. Ik ben gewoon een amateur die in z'n woonkamer dingetjes doet op YouTube en in bandjes/jamsessies, red mij eigen prima en ken genoeg theorie om mij altijd wel te redden. Hoef het niet zo zeer verder te ontwikkelen buiten dit om.
Dat is het zeker. Maar soms zijn mensen ook wel content met hoe hun skill/talent op dat moment is.quote:Op maandag 2 november 2020 12:52 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat je niets echt ontwikkelt en buiten een aanwas aan nieuwe keyboardhandel je hier ook niet echt iets mee doet. Het is toch vet om ergens écht goed in te zijn?
Glastonburyquote:Op maandag 2 november 2020 12:53 schreef Leonos het volgende:
Als je een groot muzikant bent, welk festival zal je het liefst willen headlinen?
Maar vind je het dan niet zonde dat je al jaren getrolld wordt en voor lui en dik wordt uitgemaakt en dat er iets is waar je écht heel goed in kan zijn en je er dan niet echt iets mee doet?quote:Op maandag 2 november 2020 12:53 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Maar soms zijn mensen ook wel content met hoe hun skill/talent op dat moment is.
Ohquote:Op maandag 2 november 2020 12:55 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dat ga je met een cover van Caribisch Carnaval niet redden vriend.
bedankt vriend, eet smakelijkquote:Op maandag 2 november 2020 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een tompouce
En dan aardbeienjam over je roompudding heen smeren en dat opsmikkelen
Ben echt benieuwd naar het antwoord van @DeBraat op deze vraag. Op basis van de producten zie ik iig zo'n Friends achtige trifle van Rachel voor me.quote:Op maandag 2 november 2020 12:47 schreef HermieHermann het volgende:
ik doe net de koelkast open en zie het volgende:
een dikke lange komkommer
een bak Griekse yoghurt
een tompouce
luchtige roompudding vanillesmaak
kipfilet
eiersalade
melk
een pot aardbeienjam
schouderham
ik heb ook nog bananen en mandarijnen beschikbaar
wat voor maaltijd zou jij hiervan bereiden
GOATquote:Op maandag 2 november 2020 12:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bedankt vriend, eet smakelijk
[ afbeelding ]
Jammer dat je je hongergevoel niet langer kon onderdrukken in afwachting van Braddies antwoord.quote:Op maandag 2 november 2020 12:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bedankt vriend, eet smakelijk
[ afbeelding ]
Naja, weet je wat het is.quote:Op maandag 2 november 2020 12:54 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet zonde dat je al jaren getrolld wordt en voor lui en dik wordt uitgemaakt en dat er iets is waar je écht heel goed in kan zijn en je er dan niet echt iets mee doet?
zo sterk als braddie ben ik helaas nietquote:Op maandag 2 november 2020 12:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat je je hongergevoel niet langer kon onderdrukken in afwachting van Braddies antwoord.
Ja same. Gestructureerder gaan sporten enzo. Eet geen rund en varken meer. Ik vind alleen mijn eten verdelen over de dag moeilijk. Eet ‘s avonds te veel en ‘s ochtends te weinig.quote:
inb4 vragenführer spinazieruiker die gaat oordelen dat deze vraag niet normaal is in plaats van gewoon een TR te zetten.quote:Op maandag 2 november 2020 13:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Welk cijfer geef je het wandelweer?
Ik een 4, te warm en teveel wind
Geloof je dit ook echt zelf?quote:Op maandag 2 november 2020 12:59 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Naja, weet je wat het is.
Als ik ooit een leuke woning heb, een goed centje verdien met YouTube, 40-50 kilo ben afgevallen, een mooie nieuwe auto voor de deur heb staan, dan nog vinden mensen wel wat om te klagen. Is het niet dik/lui, dan gaat het wel om hoe ik er uit zie na gewichtsverlies of bij wijze van om de auto die ik dan bezit, of de meubels in huis of whatever. Mensen zoeken gewoon graag iets om te klagen. Is het onzekerheid? Geen idee, maar het laat i.i.g wel zien dat er een hoop verrot volk tussen zit![]()
En ik ben al goed genoeg voor wat ik wil met de muziek.
Ja maar die vieslelijke lamp kan echt niet hoorquote:Op maandag 2 november 2020 12:59 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Als ik ooit een leuke woning heb, een goed centje verdien met YouTube, 40-50 kilo ben afgevallen, een mooie nieuwe auto voor de deur heb staan, dan nog vinden mensen wel wat om te klagen. Is het niet dik/lui, dan gaat het wel om hoe ik er uit zie na gewichtsverlies of bij wijze van om de auto die ik dan bezit, of de meubels in huis of whatever. Mensen zoeken gewoon graag iets om te klagen. Is het onzekerheid? Geen idee, maar het laat i.i.g wel zien dat er een hoop verrot volk tussen zit![]()
Waarom geen rund?quote:Op maandag 2 november 2020 13:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja same. Gestructureerder gaan sporten enzo. Eet geen rund en varken meer. Ik vind alleen mijn eten verdelen over de dag moeilijk. Eet ‘s avonds te veel en ‘s ochtends te weinig.
Waarom heb je dan nog steeds een uitkering?quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Jammer man.
ik heb niks tegen je muziektalenten of uitkering of wat dan ook maar je probeert wel heel makkelijk opmerkingen over je gewicht te schuiven naar ''trollpogingen''quote:Op maandag 2 november 2020 12:59 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Gewoon een schrijnend voorbeeld van de uitholling van de culturele sectorquote:Op maandag 2 november 2020 13:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nog steeds een uitkering?
Vragenführerquote:Op maandag 2 november 2020 13:08 schreef Chia het volgende:
[..]
inb4 vragenführer spinazieruiker die gaat oordelen dat deze vraag niet normaal is in plaats van gewoon een TR te zetten.
Een 4?quote:Op maandag 2 november 2020 13:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Welk cijfer geef je het wandelweer?
Ik een 4, te warm en teveel wind
Ik vind het wel goed weer voor een potje hide and seek vanavond.quote:Op maandag 2 november 2020 13:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een 4?
Regen en storm?! Ik geef het een 2.
Vervelend hè, mensen die commentaar leveren op andere mensen die in de belangstelling willen staan?quote:Op maandag 2 november 2020 12:59 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen regen hier !quote:Op maandag 2 november 2020 13:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een 4?
Regen en storm?! Ik geef het een 2.
Toen had hij nog geen partnerdealsquote:Op maandag 2 november 2020 13:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die commentaar leveren op andere mensen die in de belangstelling willen staan?
Misschien kan Braad als influencer ook (extra) geld bij de overheid lospeuteren om reclame voor de coronamaatregelen te maken.quote:Op maandag 2 november 2020 13:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Toen had hij nog geen partnerdeals
Hij begrijpt influencers nu beter
quote:Op maandag 2 november 2020 13:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed weer voor een potje hide and seek vanavond.
Als iedereen een braddiepak draagt is die 1,5m ook geen issue meer. Ik zie een verdienmodel.quote:Op maandag 2 november 2020 13:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien kan Braad als influencer ook (extra) geld bij de overheid lospeuteren om reclame voor de coronamaatregelen te maken.
En wie weet kan hij er nog een aandoenlijk deuntje over opnemen. Corona op de beat.quote:Op maandag 2 november 2020 13:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als iedereen een braddiepak draagt is die 1,5m ook geen issue meer. Ik zie een verdienmodel.
Dat haar ook.quote:Op maandag 2 november 2020 13:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die commentaar leveren op andere mensen die in de belangstelling willen staan?
Over welke van de 2 chicks heb je het?quote:Op maandag 2 november 2020 13:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat haar ook.
Hoeveel reigers woonden daarin?
Hardop gelachenquote:Op maandag 2 november 2020 13:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat haar ook.
Braddie heeft af en toe echt zo'n cartooneske uitstralingquote:Op maandag 2 november 2020 13:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat haar ook.
Zwaar vervelendquote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom werk je tegenwoordig zo vaak met premieres, in plaats van het filmpje gewoon te posten als het klaar/tijd is?
Niet op de gastenlijst staan voor Braddies voorpremieresquote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom werk je tegenwoordig zo vaak met premieres, in plaats van het filmpje gewoon te posten als het klaar/tijd is?
Omdat je met een premiere sneller meer mensen kan bereiken dan wanneer je een filmpje "zo" online gooitquote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik snap dit niet. Hoe werkt dit of denk je dat mensen je premières in hun agenda zetten?quote:Op maandag 2 november 2020 14:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat je met een premiere sneller meer mensen kan bereiken dan wanneer je een filmpje "zo" online gooit
Voordat een video in premiere gaat krijgen mijn abonnees al te zien dat de video over +- 2 uur in premiere gaat. En als ze echt denken BOH DIT WIL IK ZIEN GEK! Kunnen ze wachten in de chat en met elkaar praten als daar animo voor isquote:Op maandag 2 november 2020 14:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Hoe werkt dit of denk je dat mensen je premières in hun agenda zetten?
Maar daar bereik je niet per se meer mensen mee buiten je volgers toch?quote:Op maandag 2 november 2020 14:12 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Voordat een video in premiere gaat krijgen mijn abonnees al te zien dat de video over +- 2 uur in premiere gaat. En als ze echt denken BOH DIT WIL IK ZIEN GEK! Kunnen ze wachten in de chat en met elkaar praten als daar animo voor is
Hoe werkt dat dan? Ik zie dat bij andere Nederlandse kanalen die het goed doen qua views en abonnees niet.quote:Op maandag 2 november 2020 14:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat je met een premiere sneller meer mensen kan bereiken dan wanneer je een filmpje "zo" online gooit
Jawel, want ook mensen die niet geabonneerd zijn en zoeken op hetgeen wat ik toevallig net in premiere laat gaan krijgen dit te zienquote:Op maandag 2 november 2020 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar daar bereik je niet per se meer mensen mee buiten je volgers toch?
Of ze denken ‘boh, ik ga niet tot 12 uur ‘s nachts opblijven om een pingelvideo te zien’ en vergeten vervolgens om de video alsnog te kijken.quote:Op maandag 2 november 2020 14:12 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Voordat een video in premiere gaat krijgen mijn abonnees al te zien dat de video over +- 2 uur in premiere gaat. En als ze echt denken BOH DIT WIL IK ZIEN GEK! Kunnen ze wachten in de chat en met elkaar praten als daar animo voor is
Zullen er veel mensen buiten je volgers om zoeken op pompoenfriet uit de Airfryer denk je?quote:Op maandag 2 november 2020 14:16 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Jawel, want ook mensen die niet geabonneerd zijn en zoeken op hetgeen wat ik toevallig net in premiere laat gaan krijgen dit te zien
Want alleen Nederlanders kijken mijn filmpjes inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 14:17 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Of ze denken ‘boh, ik ga niet tot 12 uur ‘s nachts opblijven om een pingelvideo te zien’ en vergeten vervolgens om de video alsnog te kijken.
Ik denk vaak: moet ik wachten? Val lekker dood ik ga wat anders doen.quote:Op maandag 2 november 2020 14:16 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Jawel, want ook mensen die niet geabonneerd zijn en zoeken op hetgeen wat ik toevallig net in premiere laat gaan krijgen dit te zien
Ja, meer niet geabonneerde dan wél geabonneerde kijken mijn filmpjes.quote:Op maandag 2 november 2020 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen er veel mensen buiten je volgers om zoeken op pompoenfriet uit de Airfryer denk je?
Ja, maar dat zijn fokkers, ik ben ook niet geabonneerdquote:Op maandag 2 november 2020 14:20 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja, meer niet geabonneerde dan wél geabonneerde kijken mijn filmpjes.
Daarom zijn die premières niet slim: er is altijd wel een tijdzone waarvoor het een ongunstig tijdstip is.quote:Op maandag 2 november 2020 14:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Want alleen Nederlanders kijken mijn filmpjes inderdaad.
Ik vind het vooral een arrogantie uitstralen.quote:Op maandag 2 november 2020 14:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Daarom zijn die premières niet slim: er is altijd wel een tijdzone waarvoor het een ongunstig tijdstip is.
Ja maar in jouw ogen is alles arrogant wat ik zeg of die dus daar hecht ik net zoveel waarde aan als aan een vegetarische saladequote:Op maandag 2 november 2020 14:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een arrogantie uitstralen.
Het gaat niet per se om arrogantie maar jouw beeld van jezelf vergeleken met het beeld wat andere mensen over jou hebben is zo groot dat het overkomt alsof je totaal niet realistisch naar dingen kijkt.quote:Op maandag 2 november 2020 14:30 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja maar in jouw ogen is alles arrogant wat ik zeg of die dus daar hecht ik net zoveel waarde aan als aan een vegetarische salade
Je past die premières toch toe op beide kanalen?quote:Op maandag 2 november 2020 14:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nu verwacht ik stipt om 16:30:00 een post van jou hequote:Op maandag 2 november 2020 14:36 schreef Quotidien het volgende:
Om half 5 gaat mijn post in dit topic live, deze post is daar een voorpremière van
Het was gisteren weer "5 people watching now" en 2/3 in de chat.quote:Op maandag 2 november 2020 14:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt niks dat die mensen geen Engels spreken.quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
Streams alleen in het Engels is een optie, maar er zijn óók Nederlanders op mijn kanaal geabonneerd die geen Engels spreken, dus dat is een beetje lastig
die maken hun basisschoolopleiding maar afquote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
Streams alleen in het Engels is een optie, maar er zijn óók Nederlanders op mijn kanaal geabonneerd die geen Engels spreken, dus dat is een beetje lastig
Leg mij eens uit hoe het beeld van mij zelf is vergeleken met het beeld van anderen over mij dan.. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 2 november 2020 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om arrogantie maar jouw beeld van jezelf vergeleken met het beeld wat andere mensen over jou hebben is zo groot dat het overkomt alsof je totaal niet realistisch naar dingen kijkt.
quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het verbaast me echt niks dat die mensen geen Engels spreken.
@DeBraatquote:Op maandag 2 november 2020 14:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Je past die premières toch toe op beide kanalen?
Waarom sta je dan nergens op www.discogs.com vermeld? Of gebruik je een artiestennaam?quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes
Je beeld over het afvallen, je blijft maar aangeven dat het nu wel gebeurt, dat het allemaal nu goed gaat komen terwijl je zelf ook weet dat het al jarenlang hetzelfde liedje is. Wij zien dat, jij ziet nu alleen op korte termijn een keuze die je hebt gemaakt terwijl het lijkt alsof je niet beseft dat je die keuze al 300 keer hebt gemaakt.quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het beeld van mij zelf is vergeleken met het beeld van anderen over mij dan.. Ben wel benieuwd.
Klopt, maar op het ene kanaal upload ik rond een wat schappelijker tijdstip dan op het andere kanaal.quote:
Maar wat is de functie van die premières daar dan?quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Klopt, maar op het ene kanaal upload ik rond een wat schappelijker tijdstip dan op het andere kanaal.
quote:Op maandag 2 november 2020 14:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik zie dat bij andere Nederlandse kanalen die het goed doen qua views en abonnees niet.
Waar denk je dat je (theoretisch dan) meer subscribers mee gaat krijgen, alleen Engels of meertalig?quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
Alleen Engels.quote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar denk je dat je (theoretisch dan) meer subscribers mee gaat krijgen, alleen Engels of meertalig?
Functie van de premieres is dat ik sneller meer mensen bereik dan wanneer ik het filmpje "zo" online knal.quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar wat is de functie van die premières daar dan?
[..]
Blijkt dat uit je data dan? Bovendien was het geloof ik bij die premières van jou met regelmaat nogal onduidelijk was wanneer dat filmpje dan zou komen of dan had het weer vertraging. Dus mij lijkt dat je met die tactiek onderaan de streep nog altijd meer views verliest dan dat je daarmee wint.quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Functie van de premieres is dat ik sneller meer mensen bereik dan wanneer ik het filmpje "zo" online knal.
Het was inderdaad met enige regelmaat onduidelijk m.b.t de premieres. Maar op kanaal A gaan ze live rond het avondeten, en Kanaal B gaan ze live om 12 uur s'nachts Nederlandse tijd.quote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijkt dat uit je data dan? Bovendien was het geloof ik bij die premières van jou met regelmaat nogal onduidelijk was wanneer dat filmpje dan zou komen of dan had het weer vertraging. Dus mij lijkt dat je met die tactiek onderaan de streep nog altijd meer views verliest dan dat je daarmee wint.
En bij andere succesvolle Nederlandse kanalen, zoals Tour de Tietema een kanaal dat afgelopen zomer geloof ik is verdubbeld qua abonnees, heb ik die premières ook nog nooit gezien. En die hebben overduidelijk een publiek buiten hun vaste abonnees weten te bereiken.
Wat is kanaal A en wat is kanaal B? A is Airfryer kanaal en B keyboard?quote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het was inderdaad met enige regelmaat onduidelijk m.b.t de premieres. Maar op kanaal A gaan ze live rond het avondeten, en Kanaal B gaan ze live om 12 uur s'nachts Nederlandse tijd.
Yepquote:Op maandag 2 november 2020 14:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is kanaal A en wat is kanaal B? A is Airfryer kanaal en B keyboard?
Ik ken die premieres alleen maar van kanalen met veel meer abonnees en aanzienlijk langere content. Een autokanaal dat ik volg doet dat af en toe bij een nieuw filmpje over "groot" nieuws van +1 uur, en de eigenaar van het kanaal in kwestie is dan ook altijd actief in de chat om vragen te beantwoorden en in discussie te gaan. Kijk, in zo'n context begrijp ik een aankondiging. Maar in Braad's geval heb je soms dagen van tevoren een melding dat er dan en dan een premiere komt over een nieuw keyboard of een stukje muziek. Vaak zijn dat filmpjes van hoogstens een paar minuten (4:09 in het geval van dat filmpje over het ophalen van de Panasonic) en in dat geval denk ik inderdaad dat een premiere eerder averechts werkt, en heb ik zoiets van: post dat filmpje gewoon als het af is/in het schema tijd is om te uploaden.quote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijkt dat uit je data dan? Bovendien was het geloof ik bij die premières van jou met regelmaat nogal onduidelijk was wanneer dat filmpje dan zou komen of dan had het weer vertraging. Dus mij lijkt dat je met die tactiek onderaan de streep nog altijd meer views verliest dan dat je daarmee wint.
En bij andere succesvolle Nederlandse kanalen, zoals Tour de Tietema een kanaal dat afgelopen zomer geloof ik is verdubbeld qua abonnees, heb ik die premières ook nog nooit gezien. En die hebben overduidelijk een publiek buiten hun vaste abonnees weten te bereiken.
Ja bij content van een uur kan ik het me voorstellen, want dat kijk je ook niet even zo tussendoor. Dus als je dat graag zo snel mogelijk wilt zien is zo'n aankondiging wel fijn.quote:Op maandag 2 november 2020 15:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ken die premieres alleen maar van kanalen met veel meer abonnees en aanzienlijk langere content. Een autokanaal dat ik volg doet dat af en toe bij een nieuw filmpje over "groot" nieuws van +1 uur, en de eigenaar van het kanaal in kwestie is dan ook altijd actief in de chat om vragen te beantwoorden en in discussie te gaan. Kijk, in zo'n context begrijp ik een aankondiging. Maar in Braad's geval heb je soms dagen van tevoren een melding dat er dan en dan een premiere komt over een nieuw keyboard of een stukje muziek. Vaak zijn dat filmpjes van hoogstens een paar minuten (4:09 in het geval van dat filmpje over het ophalen van de Panasonic) en in dat geval denk ik inderdaad dat een premiere eerder averechts werkt, en heb ik zoiets van: post dat filmpje gewoon als het af is/in het schema tijd is om te uploaden.
Misschien kan Braddie Sony bellen om als eerste Nederlandse amateurvlogger de PS5 uit te pakken. Die dingen zijn helemaal hot!!!quote:Op maandag 2 november 2020 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ha, op dit moment is er een premiere op het keyboardkanaal aan de gang:
Zo'n unboxing zou juist iets zijn om live te doen, allicht.
Ga heen!quote:Op maandag 2 november 2020 15:10 schreef Superdonald het volgende:
DeBraat antwoorden op vragen starterspakket:
“Ja”
“Nee”
““
“Moet ik toch zelf weten?”
“Laat me lekker.”
“Ik ben je niets verplicht.”
4 watching.quote:Op maandag 2 november 2020 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wij mogen toch wel de meest efficiente weg naar een status als vermaarde influencer bediscussieren? Als je werkelijk zo serieus bent om hier van te willen leven moet je je content ook onderzoeken en marketen, alsof het een bedrijf is.quote:Op maandag 2 november 2020 15:08 schreef DeBraat het volgende:
Laat mij lekker die premières inschakelen
Sorry, verkeerd account!quote:Op maandag 2 november 2020 15:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Niet zo leuk van je. Terwijl we zon leuke geschiedenis hebben door de jaren heen.
Absoluut niets van waar. Als je dit topic ook maar iets langer in de gaten hebt gehouden heb je gezien dat ik ook wel normale langere antwoorden geef.quote:Op maandag 2 november 2020 15:10 schreef Superdonald het volgende:
DeBraat antwoorden op vragen starterspakket:
“Ja”
“Nee”
““
“Moet ik toch zelf weten?”
“Laat me lekker.”
“Ik ben je niets verplicht.”
Hoe smaakte het, vriend?quote:Op maandag 2 november 2020 15:13 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Absoluut niets van waar. Als je dit topic ook maar iets langer in de gaten hebt gehouden heb je gezien dat ik ook wel normale langere antwoorden geef.
Maar het is jouw manier van een trollpoging, dat begrijp ik. En die is gelukt want ik hap.
Oei van mij ook. Even inloggen op @Catkillerquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 15:15 schreef Superdonald het volgende:
Plinkie plinkie plom.
Plinkie plinkie plom.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:15 schreef Superdonald het volgende:
Plinkie plinkie plom.
Pling.
Plom plom.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:16 schreef Modus het volgende:
Wanneer ga je deze gitaar weer terugsturen?
De enige troll ben jij. Constructieve bijdragen, goed bedoelde adviezen waar mensen tijd in steken negeren en vooral vragen beantwoorden waar je zelf geen reet aan hebt.quote:Op maandag 2 november 2020 15:13 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Absoluut niets van waar. Als je dit topic ook maar iets langer in de gaten hebt gehouden heb je gezien dat ik ook wel normale langere antwoorden geef.
Maar het is jouw manier van een trollpoging, dat begrijp ik. En die is gelukt want ik hap.
Best een kutnummer. Hij heeft het over olievaten, kokosnoten, bamboestokken, haringvaten. Hoe kom ik aan die shit. En dan zingt hij dat het weinig geld kost. Ammehoela.quote:Op maandag 2 november 2020 15:16 schreef Starhopper het volgende:
Een haringvat is ook geschikt als ritme instrument
quote:Op maandag 2 november 2020 15:16 schreef Modus het volgende:
Wanneer ga je deze gitaar weer terugsturen?
De airfryer is de keuken weer binnengeslopen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Klopt. Maar nog niet aan geweest.quote:Op maandag 2 november 2020 15:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De airfryer is de keuken weer binnengeslopen.
Ik had nog trek en alles in de koelkast moet op maar hij is inmiddels weer in de schuurquote:Op maandag 2 november 2020 15:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De airfryer is de keuken weer binnengeslopen.
quote:
Wel een beetje de kat op het spek binden hoor. Waarom het ding niet gewoon in de schuur laten staan, als het je motiveert om hem niet gebruiken?quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dan kan hij weer terug naar de schuur.
waarom heb je dat ding in de schuur gezet om het vervolgens weer binnen te zetten en niet aan te sluiten?quote:
Dagelijkse wandelingquote:Op maandag 2 november 2020 15:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je dat ding in de schuur gezet om het vervolgens weer binnen te zetten en niet aan te sluiten?
Dat weet ik vrij zeker ja, want mijn boodschappen zijn net 30 minuten geleden binnengekomen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je dat ding in de schuur gezet om het vervolgens weer binnen te zetten en niet aan te sluiten?
weet je zeker dat je vanmiddag alleen een soepje had?
Saucijzenbroodjes denk ik.quote:
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.quote:
Dank voor het delenquote:
walgelijk postgedrag?quote:Op maandag 2 november 2020 15:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.
Ga weg uit dit topic als je alleen maar kan zaniken maat.
wat voor reacties verwacht je als je een heel gedoe maakt van dat ding in de schuur zetten om het vervolgens prominent op beeld te laten staan?quote:Op maandag 2 november 2020 15:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.
Ga weg uit dit topic als je alleen maar kan zaniken maat.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Broodje warmvlees, broodje bakpao
Rollend naar de schuur voor mijn Airfryer, ciao
Broodje warmvlees, broodje bakpao
Verrekte mongol, wat zeik je nou
Alles wat hint naar kritiek of wat eventueel als getroll gezien kan worden is walgelijk en je bent gewoon een gore klootzak.quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef RedFever007 het volgende:
Dus nogmaals een normaal gestelde vraag:
Heb je reeds gedoneerd aan FOK!Want laten we eerlijk zijn, zonder FOK! had niemand je ooit ontdekt op YT
Als dat "walgelijk postgedrag" is, dan weet ik niet wat normaal gedrag zou moeten zijn
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef RedFever007 het volgende:
Dus nogmaals een normaal gestelde vraag:
Heb je reeds gedoneerd aan FOK!Want laten we eerlijk zijn, zonder FOK! had niemand je ooit ontdekt op YT
Als dat "walgelijk postgedrag" is, dan weet ik niet wat normaal gedrag zou moeten zijn
haha ja klopt, helaasquote:Op maandag 2 november 2020 15:27 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Alles wat hint naar kritiek of wat eventueel als getroll gezien kan worden is walgelijk en je bent gewoon een gore klootzak.
Tnkx broquote:Nog rip met Sean Connery trouwens.
helemaal geen trollvraag, dit is een normale vraagquote:Op maandag 2 november 2020 15:28 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:
Nee, ik heb niet aan FOK! gedoneerd, en ga ook niet aan FOK! doneren.
Waarom niet?quote:Op maandag 2 november 2020 15:28 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:
Nee, ik heb niet aan FOK! gedoneerd, en ga ook niet aan FOK! doneren.
de laatste keer dat ik broodjes bapao kocht deed ik ze in de koelkast op mijn werkafdeling en toen ik om half 5 naar huis wilde gaan keek ik en was de koelkast leegquote:Op maandag 2 november 2020 15:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
1 euro per stuk deze week bij de plus
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.quote:
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.
Klopt, heb de behoefte om te posten, maar dat maakt het niet automatisch maar zo dat ik persé ga doneren.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens wasquote:
Elke cent is er twee teveel imho.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Klopt, heb de behoefte om te posten, maar dat maakt het niet automatisch maar zo dat ik persé ga doneren.
Danny krijgt van FOK!kers al genoeg geld in de vorm van een Abo of een donatie.
da's nikonlover, homoquote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?
dat zei ik ook en wordt gelijk uitgemaakt voor "walgelijk"quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens was
Ben ik niet met je eens, maar dat is een discussie die net zo snel afgesloten kan worden als dat 'ie gestart is want dat haalt toch niets uit.quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens was
Jahoorquote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?
Het is juist andersom: zonder de bradmeister loopt fok leeg. Zijn donatie bestaat uit pure kwaliteitstopics.quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Discussies die niet in je straatje passen kunnen gelijk gesloten worden hequote:Op maandag 2 november 2020 15:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar dat is een discussie die net zo snel afgesloten kan worden als dat 'ie gestart is want dat haalt toch niets uit.
Vandaar dat deze wanvertoning niet sluit. @Danny verhoert zijn integriteit voor de centen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het is juist andersom: zonder de bradmeister loopt fok leeg. Zijn donatie bestaat uit pure kwaliteitstopics.
Dit is een bewussie toch? Ik zie dat camerastandpunt ook niet in andere video's. Hij had gewoon voor het Sean Connery standpunt kunnen gaan als hij de airfryer buiten beeld had willen houden.quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor reacties verwacht je als je een heel gedoe maakt van dat ding in de schuur zetten om het vervolgens prominent op beeld te laten staan?
je had op zijn minst een andere camerehoek kunnen kiezen tenzij je expres zit te trollen nu
Nee waar had je anders je volgers vandaan gehaald?quote:Op maandag 2 november 2020 15:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar dat is een discussie die net zo snel afgesloten kan worden als dat 'ie gestart is want dat haalt toch niets uit.
Autoweek en Keyboardweek.quote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee waar had je anders je volgers vandaan gehaald?
hij lacht ons nu gretig uitquote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is een bewussie toch? Ik zie dat camerastandpunt ook niet in andere video's. Hij had gewoon voor het Sean Connery standpunt kunnen gaan als hij de airfryer buiten beeld had willen houden.
Nee zeker niet. Snap dat het zo overkomt maar dat is absoluut niet zo.quote:Op maandag 2 november 2020 15:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Discussies die niet in je straatje passen kunnen gelijk gesloten worden he
Sowieso is 75% van FOK!.quote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks.quote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef DeBraat het volgende:
TheBradge is maar 14,2% van de kijkers afkomstig uit Nederland.
De rest zijn Indische bots vriend. En ze hebben al je data. Hun excel is bijna net zo compleet als die van @Chiaquote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Snap dat het zo overkomt maar dat is absoluut niet zo.
Maar het is gewoon belachelijk om zo'n statement te maken, terwijl FOK! zéker wel een platform aan mij heeft gegeven als start van BradgeTV en TheBradge al dan niet door mijn rare postgedrag, de kanalen draaien nu op zichzelf zonder FOK! users, of i.i.g met een afvlakking.
Duh. Ook heel trots vermelden dat zijn filmpjes worden bekeken door niet-abonnees. Joh, alsof ik ga abonnerenquote:
Tegenwoordig zoek ik het op Facebook, zit in een aantal groepen en daar gooien mensen zo nu en dan wat filmpjes van zichzelf neer. ik ook, en met redelijk succesquote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik denk dat zijn bestelling van de supermarkt vol gezonde dingen zit dus maak je geen zorgenquote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef Solotovski het volgende:
Wat ga je vanavond eten? Ik ga wat doen met kippenlevertjes
OEIquote:Op maandag 2 november 2020 15:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
De rest zijn Indische bots vriend. En ze hebben al je data. Hun excel is bijna net zo compleet als die van @:chia
Kneuzenkermisgalorequote:Op maandag 2 november 2020 15:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig zoek ik het op Facebook, zit in een aantal groepen en daar gooien mensen zo nu en dan wat filmpjes van zichzelf neer. ik ook, en met redelijk succes
Geen vlees i.i.g.quote:Op maandag 2 november 2020 15:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik denk dat zijn bestelling van de supermarkt vol gezonde dingen zit dus maak je geen zorgen
Voor hoeveel geld zou jij je sterretje verkopen aan de 16,5 cm van de Slee?quote:Op maandag 2 november 2020 15:36 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Vandaar dat deze wanvertoning niet sluit. @:danny verhoert zijn integriteit voor de centen.
Nee hoor, mensen die hun passie voor muziek willen delen. Hun hobby, en het is een gezellige plek waar je tips en tricks kunt uitwisselen en je kunde kunt showen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld zou jij je sterretje verkopen aan de 16,5 cm van de Slee?
Ik zou geld toe geven voor een ritje op de Braddietrein.quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld zou jij je sterretje verkopen aan de 16,5 cm van de Slee?
ben blij dat de traditie van geen volledige maaltijden eten wordt doorgezetquote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Heb 6 halfjes witbrood, sesamcrackers, 2 pakken old amsterdam, pak of 8 vleeswaren, paturain, en een shitload aan groenten, vooral spinazie.
Volgens mijn vpn zit ik in Amerikaquote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Snap dat het zo overkomt maar dat is absoluut niet zo.
Maar het is gewoon belachelijk om zo'n statement te maken, terwijl FOK! zéker wel een platform aan mij heeft gegeven als start van BradgeTV en TheBradge al dan niet door mijn rare postgedrag, de kanalen draaien nu op zichzelf zonder FOK! users, of i.i.g met een afvlakking.
Goed hequote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben blij dat de traditie van geen volledige maaltijden eten wordt doorgezet
quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Heb 6 halfjes witbrood, sesamcrackers, 2 pakken old amsterdam, pak of 8 vleeswaren, paturain, en een shitload aan groenten, vooral spinazie.
Waarom wel 8 pakjes vleeswaren maar geen vlees voor bij het avondeten?quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Dit dusquote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wel 8 pakjes vleeswaren maar geen vlees voor bij het avondeten? :S En wat moet je in godsnaam met 8 pakjes broodbeleg.
Ik doe met 1 pakje boterhamworst bijna een week. Gezien de houdbaarheid van die dingen gaat er minimaal 1 zo'n pak per dag opquote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wel 8 pakjes vleeswaren maar geen vlees voor bij het avondeten? :S En wat moet je in godsnaam met 8 pakjes broodbeleg.
HET IS GEEN HOBBY HET IS GEEN WERK HET IS GOED ZO HIJ HEEFT TOCH AL VIEWS HIJ DOET TOCH ZIJN BESTquote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Maar Brad, serieuze vraag: als je van YouTube zo graag je baan wil maken, waarom steek je er dan zo weinig moeite in? Een beter camerastandpunt en een neutrale achtergrond zou het voor het oog al een stuk professioneler maken.
Goed bezig!!!!quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Over hobby's gesproken. Waarom spendeer je eigenlijk op FOK! als je zoveel echte hobby's, doelen en vriendschappen hebt waar je je tijd aan kan besteden?quote:Op maandag 2 november 2020 15:41 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die hun passie voor muziek willen delen. Hun hobby, en het is een gezellige plek waar je tips en tricks kunt uitwisselen en je kunde kunt showen.
Best veel voor avondetenquote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
En zo kijken meer FOK!kers maar dat snapt Brad niet.quote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mijn vpn zit ik in Amerika
Nou wat moet je met 8 pakjes broodbeleg? Gezien ik 6 halve witbroden heb en 2 pakjes crackers, misschien eh.... Ohja, voor daar op?quote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wel 8 pakjes vleeswaren maar geen vlees voor bij het avondeten?En wat moet je in godsnaam met 8 pakjes broodbeleg.
Oei dure verzameling eten dan.quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef DeBraat het volgende:
[..]
JaIk bedoel natuurlijk met vlees de dingen zoals karbonades, slavinken etc.
doe nou gewoon een stuk vlees bij je groentes soepzuiger, zelfs popeye gaat 's nachts nog een slavink eten als hij alleen op een bord spinazie moet levenquote:
Ik las over de kaas heen dus eigenlijk heb je 10 pakjes broodbeleg? Teringjantje haha.quote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou wat moet je met 8 pakjes broodbeleg? Gezien ik 6 halve witbroden heb en 2 pakjes crackers, misschien eh.... Ohja, voor daar op?
Klopt, alleen het probleem hier in dit kleine huisje is dat ik vrij weinig net uitziende normale achtergronden heb. Overal staat wel iets.quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Maar Brad, serieuze vraag: als je van YouTube zo graag je baan wil maken, waarom steek je er dan zo weinig moeite in? Een beter camerastandpunt en een neutrale achtergrond zou het voor het oog al een stuk professioneler maken.
Huh en twee posts geleden was het nog 8 pakken vlees. Ik snap geen kut van dit topic.quote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou wat moet je met 8 pakjes broodbeleg? Gezien ik 6 halve witbroden heb en 2 pakjes crackers, misschien eh.... Ohja, voor daar op?
Wat heb je dan als avondeten? Brood met een pak vleeswaren?quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef DeBraat het volgende:
[..]
...................... gastquote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef Superdonald het volgende:
[..]
HET IS GEEN HOBBY HET IS GEEN WERK HET IS GOED ZO HIJ HEEFT TOCH AL VIEWS HIJ DOET TOCH ZIJN BEST
Oh is dat het.quote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Klopt, alleen het probleem hier in dit kleine huisje is dat ik vrij weinig net uitziende normale achtergronden heb. Overal staat wel iets.
Mijn godquote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Kun je geen (oprolbaar) greenscreen neerzetten?quote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Klopt, alleen het probleem hier in dit kleine huisje is dat ik vrij weinig net uitziende normale achtergronden heb. Overal staat wel iets.
Omdat het keyboardspelen een hobby is die ik vooral uitoefen als ik livestream en daarbuiten eigenlijk niet.quote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Over hobby's gesproken. Waarom spendeer je eigenlijk op FOK! als je zoveel echte hobby's, doelen en vriendschappen hebt waar je je tijd aan kan besteden?
Volgens je eigen stellige uitspraken die je in het verleden hebt gedaan is dat niet met elkaar te rijmen.
Waarom word er gedaan alsof ik achterlijk ben?quote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En zo kijken meer FOK!kers maar dat snapt Brad niet.
Wordt*quote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Waarom word er gedaan alsof ik achterlijk ben?
Wil je mijn bmi ook even berekenen? Ik ben 192 cm en 72 kilo.quote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef Quotidien het volgende:
Hoi braddie, ik heb even op basis van je stats je bmi berekend.
Boven de 25 is overgewicht, tussen 30-35 is het obesitas. Daarboven extreme obesitas. Jij zit op 41.
Goed bezig
In hoeveel dagen eet je dat op?quote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja. Maar nogmaals, ik heb ook 6 halve broden en 2 pakken crackers. Dus ik moet toch wel een flinke voorraad hebben? Anders is m'n beleg op voordat mijn brood/crackers op zijn, dat kan nietquote:Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las over de kaas heen dus eigenlijk heb je 10 pakjes broodbeleg? Teringjantje haha.
Omdat je zelf blijft roepen dat zoveel % maar uit NL komt.quote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef DeBraat het volgende:
[..]
6 crackers met vlees maar toch geen vlees, een bord spinazie en 4 sneetjes brood met oude kaasquote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef okselzweet het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu beste braddie?
Kan je gewoon zelf doen maar zal iets onder de 20 zitten gok ikquote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wil je mijn bmi ook even berekenen? Ik ben 192 cm en 72 kilo.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Nou, daarom dusquote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Broodbeleg is max een week houdbaar. Dus je eet elke dag een pak vleeswaren en een paar plakken kaas?quote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja. Maar nogmaals, ik heb ook 6 halve broden en 2 pakken crackers. Dus ik moet toch wel een flinke voorraad hebben? Anders is m'n beleg op voordat mijn brood/crackers op zijn, dat kan niet
Dan eet je wel veel brood en crackers op een dag.quote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja. Maar nogmaals, ik heb ook 6 halve broden en 2 pakken crackers. Dus ik moet toch wel een flinke voorraad hebben? Anders is m'n beleg op voordat mijn brood/crackers op zijn, dat kan niet
Wilde gewoon ook een voorkeursbehandeling krijgen net als the Bradge.quote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan je gewoon zelf doen maar zal iets onder de 20 zitten gok ik
je bent snel van geen brood naar moedertje veel brood gegaan, respectquote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 2 november 2020 15:50 schreef Starhopper het volgende:
Ooh. Waarom geen leverworst trouwens? Eet je geen crackers met leverworst meer?
Vlees broodbeleg bedoel je dan denk ik?quote:Op maandag 2 november 2020 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Broodbeleg is max een week houdbaar. Dus je eet elke dag een pak vleeswaren en een paar plakken kaas?
Euhhhh omdat je het bentquote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja. Hij had toch 8 pakken vleeswaren zei diequote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Vlees broodbeleg bedoel je dan denk ik?
Wow. Wat voor beleg eet je nu graag dan? Om maar even een vraag te stellen.quote:
Vegetarisch belegquote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow. Wat voor beleg eet je nu graag dan? Om maar even een vraag te stellen.
Incoming? Dat is ie allang johquote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Euhhhh omdat je het bent
Geen vlees maar wel 8 fucking pakken vleeswaren opvreten
Morbide obesitas incomming!
de 50 halen met dat gewicht lijkt me een hele prestatiequote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef Quotidien het volgende:
Maar jongens, laat hem gewoon. Hij wilt niet afvallen of iets van zijn leven maken. Gewoon lekker in zijn bubbel zitten met ongezond vreten, een youtubekanaal vol flauwekul, en lekker aandacht incasseren. Over een jaartje of 20 ondervindt ie daar de gevolgen wel van.
Echt?quote:
Das leuk voor een vlogquote:Op maandag 2 november 2020 15:52 schreef InstortendeSter het volgende:
Braddie, durf jij naar de praktijkondersteuner van de huisarts te gaan om je bloeddruk en zuurstofsaturatie te checken?
Hij heeft wel een BMI van rond de 40-50 lijkt me jaquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft wel een BMI van rond de 40-50 lijkt me ja
quote:Op maandag 2 november 2020 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blind zullen de meeste mensen het verschil niet eens proeven.quote:Op maandag 2 november 2020 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zie ik hem nog niet eten hoor.
Haha die bij moeder op de bankquote:Op maandag 2 november 2020 15:54 schreef Quotidien het volgende:
https://www.reddit.com/r/the_bradge/
Hij heeft dus ook een subreddit voor zichzelf gemaakt. Kent de megalomaniteit van deze figuur grenzen?
quote:Op maandag 2 november 2020 15:54 schreef Quotidien het volgende:
Hij heeft dus ook een subreddit voor zichzelf gemaakt. Kent de megalomaniteit van deze figuur grenzen?
quote:
heb het uitgerekend en volgens zijn laatst bekende gewicht zit hij op een BMI van 49.5quote:Op maandag 2 november 2020 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@Guus_Geluk2.0quote:Op maandag 2 november 2020 15:54 schreef Quotidien het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |