Nee hoor, mensen die hun passie voor muziek willen delen. Hun hobby, en het is een gezellige plek waar je tips en tricks kunt uitwisselen en je kunde kunt showen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld zou jij je sterretje verkopen aan de 16,5 cm van de Slee?
Ik zou geld toe geven voor een ritje op de Braddietrein.quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld zou jij je sterretje verkopen aan de 16,5 cm van de Slee?
ben blij dat de traditie van geen volledige maaltijden eten wordt doorgezetquote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Heb 6 halfjes witbrood, sesamcrackers, 2 pakken old amsterdam, pak of 8 vleeswaren, paturain, en een shitload aan groenten, vooral spinazie.
Volgens mijn vpn zit ik in Amerikaquote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Snap dat het zo overkomt maar dat is absoluut niet zo.
Maar het is gewoon belachelijk om zo'n statement te maken, terwijl FOK! zéker wel een platform aan mij heeft gegeven als start van BradgeTV en TheBradge al dan niet door mijn rare postgedrag, de kanalen draaien nu op zichzelf zonder FOK! users, of i.i.g met een afvlakking.
TheBradge is maar 14,2% van de kijkers afkomstig uit Nederland.
Goed hequote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben blij dat de traditie van geen volledige maaltijden eten wordt doorgezet
quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Heb 6 halfjes witbrood, sesamcrackers, 2 pakken old amsterdam, pak of 8 vleeswaren, paturain, en een shitload aan groenten, vooral spinazie.
Waarom wel 8 pakjes vleeswaren maar geen vlees voor bij het avondeten?quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Dit dusquote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wel 8 pakjes vleeswaren maar geen vlees voor bij het avondeten? :S En wat moet je in godsnaam met 8 pakjes broodbeleg.
Ik doe met 1 pakje boterhamworst bijna een week. Gezien de houdbaarheid van die dingen gaat er minimaal 1 zo'n pak per dag opquote:Op maandag 2 november 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wel 8 pakjes vleeswaren maar geen vlees voor bij het avondeten? :S En wat moet je in godsnaam met 8 pakjes broodbeleg.
HET IS GEEN HOBBY HET IS GEEN WERK HET IS GOED ZO HIJ HEEFT TOCH AL VIEWS HIJ DOET TOCH ZIJN BESTquote:Op maandag 2 november 2020 15:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Maar Brad, serieuze vraag: als je van YouTube zo graag je baan wil maken, waarom steek je er dan zo weinig moeite in? Een beter camerastandpunt en een neutrale achtergrond zou het voor het oog al een stuk professioneler maken.
Goed bezig!!!!quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Over hobby's gesproken. Waarom spendeer je eigenlijk op FOK! als je zoveel echte hobby's, doelen en vriendschappen hebt waar je je tijd aan kan besteden?quote:Op maandag 2 november 2020 15:41 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die hun passie voor muziek willen delen. Hun hobby, en het is een gezellige plek waar je tips en tricks kunt uitwisselen en je kunde kunt showen.
Best veel voor avondetenquote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
En zo kijken meer FOK!kers maar dat snapt Brad niet.quote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mijn vpn zit ik in Amerika
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |