walgelijk postgedrag?quote:Op maandag 2 november 2020 15:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.
Ga weg uit dit topic als je alleen maar kan zaniken maat.
wat voor reacties verwacht je als je een heel gedoe maakt van dat ding in de schuur zetten om het vervolgens prominent op beeld te laten staan?quote:Op maandag 2 november 2020 15:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.
Ga weg uit dit topic als je alleen maar kan zaniken maat.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Broodje warmvlees, broodje bakpao
Rollend naar de schuur voor mijn Airfryer, ciao
Broodje warmvlees, broodje bakpao
Verrekte mongol, wat zeik je nou
Alles wat hint naar kritiek of wat eventueel als getroll gezien kan worden is walgelijk en je bent gewoon een gore klootzak.quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef RedFever007 het volgende:
Dus nogmaals een normaal gestelde vraag:
Heb je reeds gedoneerd aan FOK!Want laten we eerlijk zijn, zonder FOK! had niemand je ooit ontdekt op YT
Als dat "walgelijk postgedrag" is, dan weet ik niet wat normaal gedrag zou moeten zijn
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef RedFever007 het volgende:
Dus nogmaals een normaal gestelde vraag:
Heb je reeds gedoneerd aan FOK!Want laten we eerlijk zijn, zonder FOK! had niemand je ooit ontdekt op YT
Als dat "walgelijk postgedrag" is, dan weet ik niet wat normaal gedrag zou moeten zijn
haha ja klopt, helaasquote:Op maandag 2 november 2020 15:27 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Alles wat hint naar kritiek of wat eventueel als getroll gezien kan worden is walgelijk en je bent gewoon een gore klootzak.
Tnkx broquote:Nog rip met Sean Connery trouwens.
helemaal geen trollvraag, dit is een normale vraagquote:Op maandag 2 november 2020 15:28 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:
Nee, ik heb niet aan FOK! gedoneerd, en ga ook niet aan FOK! doneren.
1 euro per stuk deze week bij de plusquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 2 november 2020 15:28 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:
Nee, ik heb niet aan FOK! gedoneerd, en ga ook niet aan FOK! doneren.
de laatste keer dat ik broodjes bapao kocht deed ik ze in de koelkast op mijn werkafdeling en toen ik om half 5 naar huis wilde gaan keek ik en was de koelkast leegquote:Op maandag 2 november 2020 15:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
1 euro per stuk deze week bij de plus
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.quote:
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.
Klopt, heb de behoefte om te posten, maar dat maakt het niet automatisch maar zo dat ik persé ga doneren.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens wasquote:
Elke cent is er twee teveel imho.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Klopt, heb de behoefte om te posten, maar dat maakt het niet automatisch maar zo dat ik persé ga doneren.
Danny krijgt van FOK!kers al genoeg geld in de vorm van een Abo of een donatie.
da's nikonlover, homoquote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?
dat zei ik ook en wordt gelijk uitgemaakt voor "walgelijk"quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens was
Ben ik niet met je eens, maar dat is een discussie die net zo snel afgesloten kan worden als dat 'ie gestart is want dat haalt toch niets uit.quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens was
Jahoorquote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?
Het is juist andersom: zonder de bradmeister loopt fok leeg. Zijn donatie bestaat uit pure kwaliteitstopics.quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Discussies die niet in je straatje passen kunnen gelijk gesloten worden hequote:Op maandag 2 november 2020 15:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar dat is een discussie die net zo snel afgesloten kan worden als dat 'ie gestart is want dat haalt toch niets uit.
Vandaar dat deze wanvertoning niet sluit. @Danny verhoert zijn integriteit voor de centen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het is juist andersom: zonder de bradmeister loopt fok leeg. Zijn donatie bestaat uit pure kwaliteitstopics.
Dit is een bewussie toch? Ik zie dat camerastandpunt ook niet in andere video's. Hij had gewoon voor het Sean Connery standpunt kunnen gaan als hij de airfryer buiten beeld had willen houden.quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor reacties verwacht je als je een heel gedoe maakt van dat ding in de schuur zetten om het vervolgens prominent op beeld te laten staan?
je had op zijn minst een andere camerehoek kunnen kiezen tenzij je expres zit te trollen nu
Nee waar had je anders je volgers vandaan gehaald?quote:Op maandag 2 november 2020 15:35 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, maar dat is een discussie die net zo snel afgesloten kan worden als dat 'ie gestart is want dat haalt toch niets uit.
Autoweek en Keyboardweek.quote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee waar had je anders je volgers vandaan gehaald?
hij lacht ons nu gretig uitquote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is een bewussie toch? Ik zie dat camerastandpunt ook niet in andere video's. Hij had gewoon voor het Sean Connery standpunt kunnen gaan als hij de airfryer buiten beeld had willen houden.
Nee zeker niet. Snap dat het zo overkomt maar dat is absoluut niet zo.quote:Op maandag 2 november 2020 15:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Discussies die niet in je straatje passen kunnen gelijk gesloten worden he
Sowieso is 75% van FOK!.quote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks.quote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef DeBraat het volgende:
TheBradge is maar 14,2% van de kijkers afkomstig uit Nederland.
De rest zijn Indische bots vriend. En ze hebben al je data. Hun excel is bijna net zo compleet als die van @Chiaquote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Snap dat het zo overkomt maar dat is absoluut niet zo.
Maar het is gewoon belachelijk om zo'n statement te maken, terwijl FOK! zéker wel een platform aan mij heeft gegeven als start van BradgeTV en TheBradge al dan niet door mijn rare postgedrag, de kanalen draaien nu op zichzelf zonder FOK! users, of i.i.g met een afvlakking.
TheBradge is maar 14,2% van de kijkers afkomstig uit Nederland.
Duh. Ook heel trots vermelden dat zijn filmpjes worden bekeken door niet-abonnees. Joh, alsof ik ga abonnerenquote:
Tegenwoordig zoek ik het op Facebook, zit in een aantal groepen en daar gooien mensen zo nu en dan wat filmpjes van zichzelf neer. ik ook, en met redelijk succesquote:Op maandag 2 november 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik denk dat zijn bestelling van de supermarkt vol gezonde dingen zit dus maak je geen zorgenquote:Op maandag 2 november 2020 15:38 schreef Solotovski het volgende:
Wat ga je vanavond eten? Ik ga wat doen met kippenlevertjes
OEIquote:Op maandag 2 november 2020 15:39 schreef Superdonald het volgende:
[..]
De rest zijn Indische bots vriend. En ze hebben al je data. Hun excel is bijna net zo compleet als die van @:chia
Kneuzenkermisgalorequote:Op maandag 2 november 2020 15:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig zoek ik het op Facebook, zit in een aantal groepen en daar gooien mensen zo nu en dan wat filmpjes van zichzelf neer. ik ook, en met redelijk succes
Geen vlees i.i.g.quote:Op maandag 2 november 2020 15:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik denk dat zijn bestelling van de supermarkt vol gezonde dingen zit dus maak je geen zorgen
Voor hoeveel geld zou jij je sterretje verkopen aan de 16,5 cm van de Slee?quote:Op maandag 2 november 2020 15:36 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Vandaar dat deze wanvertoning niet sluit. @:danny verhoert zijn integriteit voor de centen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |