walgelijk postgedrag?quote:Op maandag 2 november 2020 15:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.
Ga weg uit dit topic als je alleen maar kan zaniken maat.
wat voor reacties verwacht je als je een heel gedoe maakt van dat ding in de schuur zetten om het vervolgens prominent op beeld te laten staan?quote:Op maandag 2 november 2020 15:23 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.
Ga weg uit dit topic als je alleen maar kan zaniken maat.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Broodje warmvlees, broodje bakpao
Rollend naar de schuur voor mijn Airfryer, ciao
Broodje warmvlees, broodje bakpao
Verrekte mongol, wat zeik je nou
Alles wat hint naar kritiek of wat eventueel als getroll gezien kan worden is walgelijk en je bent gewoon een gore klootzak.quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef RedFever007 het volgende:
Dus nogmaals een normaal gestelde vraag:
Heb je reeds gedoneerd aan FOK!Want laten we eerlijk zijn, zonder FOK! had niemand je ooit ontdekt op YT
Als dat "walgelijk postgedrag" is, dan weet ik niet wat normaal gedrag zou moeten zijn
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:quote:Op maandag 2 november 2020 15:26 schreef RedFever007 het volgende:
Dus nogmaals een normaal gestelde vraag:
Heb je reeds gedoneerd aan FOK!Want laten we eerlijk zijn, zonder FOK! had niemand je ooit ontdekt op YT
Als dat "walgelijk postgedrag" is, dan weet ik niet wat normaal gedrag zou moeten zijn
haha ja klopt, helaasquote:Op maandag 2 november 2020 15:27 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Alles wat hint naar kritiek of wat eventueel als getroll gezien kan worden is walgelijk en je bent gewoon een gore klootzak.
Tnkx broquote:Nog rip met Sean Connery trouwens.
helemaal geen trollvraag, dit is een normale vraagquote:Op maandag 2 november 2020 15:28 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:
Nee, ik heb niet aan FOK! gedoneerd, en ga ook niet aan FOK! doneren.
1 euro per stuk deze week bij de plusquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 2 november 2020 15:28 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nou, om jou en je overduidelijke trollvraag maar te beantwoorden:
Nee, ik heb niet aan FOK! gedoneerd, en ga ook niet aan FOK! doneren.
de laatste keer dat ik broodjes bapao kocht deed ik ze in de koelkast op mijn werkafdeling en toen ik om half 5 naar huis wilde gaan keek ik en was de koelkast leegquote:Op maandag 2 november 2020 15:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
1 euro per stuk deze week bij de plus
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.quote:
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.
Klopt, heb de behoefte om te posten, maar dat maakt het niet automatisch maar zo dat ik persé ga doneren.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt wel de behoefte om te posten.
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens wasquote:
Elke cent is er twee teveel imho.quote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Klopt, heb de behoefte om te posten, maar dat maakt het niet automatisch maar zo dat ik persé ga doneren.
Danny krijgt van FOK!kers al genoeg geld in de vorm van een Abo of een donatie.
da's nikonlover, homoquote:Op maandag 2 november 2020 15:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beetje off topic, maar ben jij een beetje lekker en heb je misschien zin om een keertje met mij te neuken?
dat zei ik ook en wordt gelijk uitgemaakt voor "walgelijk"quote:Op maandag 2 november 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje heeel erg ondankbaar van braddie, aangezien ie zonder fok echt helemaal nergens was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |