quote:Op maandag 2 november 2020 15:15 schreef Superdonald het volgende:
Plinkie plinkie plom.
Plinkie plinkie plom.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:15 schreef Superdonald het volgende:
Plinkie plinkie plom.
Pling.
Plom plom.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:16 schreef Modus het volgende:
Wanneer ga je deze gitaar weer terugsturen?
De enige troll ben jij. Constructieve bijdragen, goed bedoelde adviezen waar mensen tijd in steken negeren en vooral vragen beantwoorden waar je zelf geen reet aan hebt.quote:Op maandag 2 november 2020 15:13 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Absoluut niets van waar. Als je dit topic ook maar iets langer in de gaten hebt gehouden heb je gezien dat ik ook wel normale langere antwoorden geef.
Maar het is jouw manier van een trollpoging, dat begrijp ik. En die is gelukt want ik hap.
Best een kutnummer. Hij heeft het over olievaten, kokosnoten, bamboestokken, haringvaten. Hoe kom ik aan die shit. En dan zingt hij dat het weinig geld kost. Ammehoela.quote:Op maandag 2 november 2020 15:16 schreef Starhopper het volgende:
Een haringvat is ook geschikt als ritme instrument
quote:Op maandag 2 november 2020 15:16 schreef Modus het volgende:
Wanneer ga je deze gitaar weer terugsturen?
De airfryer is de keuken weer binnengeslopen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ha, op dit moment is er een premiere op het keyboardkanaal aan de gang:
Zo'n unboxing zou juist iets zijn om live te doen, allicht.
Klopt. Maar nog niet aan geweest.quote:Op maandag 2 november 2020 15:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De airfryer is de keuken weer binnengeslopen.
Ik had nog trek en alles in de koelkast moet op maar hij is inmiddels weer in de schuurquote:Op maandag 2 november 2020 15:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
De airfryer is de keuken weer binnengeslopen.
quote:
Wel een beetje de kat op het spek binden hoor. Waarom het ding niet gewoon in de schuur laten staan, als het je motiveert om hem niet gebruiken?quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dan kan hij weer terug naar de schuur.
waarom heb je dat ding in de schuur gezet om het vervolgens weer binnen te zetten en niet aan te sluiten?quote:
Dagelijkse wandelingquote:Op maandag 2 november 2020 15:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je dat ding in de schuur gezet om het vervolgens weer binnen te zetten en niet aan te sluiten?
Dat weet ik vrij zeker ja, want mijn boodschappen zijn net 30 minuten geleden binnengekomen.quote:Op maandag 2 november 2020 15:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je dat ding in de schuur gezet om het vervolgens weer binnen te zetten en niet aan te sluiten?
weet je zeker dat je vanmiddag alleen een soepje had?
Saucijzenbroodjes denk ik.quote:
Zoals dat walgelijke postgedrag van jou, ja zeker triest.quote:
Dank voor het delenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |