Alleen Engels.quote:Op maandag 2 november 2020 14:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar denk je dat je (theoretisch dan) meer subscribers mee gaat krijgen, alleen Engels of meertalig?
Functie van de premieres is dat ik sneller meer mensen bereik dan wanneer ik het filmpje "zo" online knal.quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar wat is de functie van die premières daar dan?
[..]
Blijkt dat uit je data dan? Bovendien was het geloof ik bij die premières van jou met regelmaat nogal onduidelijk was wanneer dat filmpje dan zou komen of dan had het weer vertraging. Dus mij lijkt dat je met die tactiek onderaan de streep nog altijd meer views verliest dan dat je daarmee wint.quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Functie van de premieres is dat ik sneller meer mensen bereik dan wanneer ik het filmpje "zo" online knal.
Het was inderdaad met enige regelmaat onduidelijk m.b.t de premieres. Maar op kanaal A gaan ze live rond het avondeten, en Kanaal B gaan ze live om 12 uur s'nachts Nederlandse tijd.quote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijkt dat uit je data dan? Bovendien was het geloof ik bij die premières van jou met regelmaat nogal onduidelijk was wanneer dat filmpje dan zou komen of dan had het weer vertraging. Dus mij lijkt dat je met die tactiek onderaan de streep nog altijd meer views verliest dan dat je daarmee wint.
En bij andere succesvolle Nederlandse kanalen, zoals Tour de Tietema een kanaal dat afgelopen zomer geloof ik is verdubbeld qua abonnees, heb ik die premières ook nog nooit gezien. En die hebben overduidelijk een publiek buiten hun vaste abonnees weten te bereiken.
Wat is kanaal A en wat is kanaal B? A is Airfryer kanaal en B keyboard?quote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het was inderdaad met enige regelmaat onduidelijk m.b.t de premieres. Maar op kanaal A gaan ze live rond het avondeten, en Kanaal B gaan ze live om 12 uur s'nachts Nederlandse tijd.
Yepquote:Op maandag 2 november 2020 14:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is kanaal A en wat is kanaal B? A is Airfryer kanaal en B keyboard?
Ik ken die premieres alleen maar van kanalen met veel meer abonnees en aanzienlijk langere content. Een autokanaal dat ik volg doet dat af en toe bij een nieuw filmpje over "groot" nieuws van +1 uur, en de eigenaar van het kanaal in kwestie is dan ook altijd actief in de chat om vragen te beantwoorden en in discussie te gaan. Kijk, in zo'n context begrijp ik een aankondiging. Maar in Braad's geval heb je soms dagen van tevoren een melding dat er dan en dan een premiere komt over een nieuw keyboard of een stukje muziek. Vaak zijn dat filmpjes van hoogstens een paar minuten (4:09 in het geval van dat filmpje over het ophalen van de Panasonic) en in dat geval denk ik inderdaad dat een premiere eerder averechts werkt, en heb ik zoiets van: post dat filmpje gewoon als het af is/in het schema tijd is om te uploaden.quote:Op maandag 2 november 2020 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijkt dat uit je data dan? Bovendien was het geloof ik bij die premières van jou met regelmaat nogal onduidelijk was wanneer dat filmpje dan zou komen of dan had het weer vertraging. Dus mij lijkt dat je met die tactiek onderaan de streep nog altijd meer views verliest dan dat je daarmee wint.
En bij andere succesvolle Nederlandse kanalen, zoals Tour de Tietema een kanaal dat afgelopen zomer geloof ik is verdubbeld qua abonnees, heb ik die premières ook nog nooit gezien. En die hebben overduidelijk een publiek buiten hun vaste abonnees weten te bereiken.
Ja bij content van een uur kan ik het me voorstellen, want dat kijk je ook niet even zo tussendoor. Dus als je dat graag zo snel mogelijk wilt zien is zo'n aankondiging wel fijn.quote:Op maandag 2 november 2020 15:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ken die premieres alleen maar van kanalen met veel meer abonnees en aanzienlijk langere content. Een autokanaal dat ik volg doet dat af en toe bij een nieuw filmpje over "groot" nieuws van +1 uur, en de eigenaar van het kanaal in kwestie is dan ook altijd actief in de chat om vragen te beantwoorden en in discussie te gaan. Kijk, in zo'n context begrijp ik een aankondiging. Maar in Braad's geval heb je soms dagen van tevoren een melding dat er dan en dan een premiere komt over een nieuw keyboard of een stukje muziek. Vaak zijn dat filmpjes van hoogstens een paar minuten (4:09 in het geval van dat filmpje over het ophalen van de Panasonic) en in dat geval denk ik inderdaad dat een premiere eerder averechts werkt, en heb ik zoiets van: post dat filmpje gewoon als het af is/in het schema tijd is om te uploaden.
Misschien kan Braddie Sony bellen om als eerste Nederlandse amateurvlogger de PS5 uit te pakken. Die dingen zijn helemaal hot!!!quote:Op maandag 2 november 2020 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ha, op dit moment is er een premiere op het keyboardkanaal aan de gang:
Zo'n unboxing zou juist iets zijn om live te doen, allicht.
Ga heen!quote:Op maandag 2 november 2020 15:10 schreef Superdonald het volgende:
DeBraat antwoorden op vragen starterspakket:
“Ja”
“Nee”
““
“Moet ik toch zelf weten?”
“Laat me lekker.”
“Ik ben je niets verplicht.”
4 watching.quote:Op maandag 2 november 2020 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ha, op dit moment is er een premiere op het keyboardkanaal aan de gang:
Zo'n unboxing zou juist iets zijn om live te doen, allicht.
Wij mogen toch wel de meest efficiente weg naar een status als vermaarde influencer bediscussieren? Als je werkelijk zo serieus bent om hier van te willen leven moet je je content ook onderzoeken en marketen, alsof het een bedrijf is.quote:Op maandag 2 november 2020 15:08 schreef DeBraat het volgende:
Laat mij lekker die premières inschakelen
Sorry, verkeerd account!quote:Op maandag 2 november 2020 15:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Niet zo leuk van je. Terwijl we zon leuke geschiedenis hebben door de jaren heen.
Absoluut niets van waar. Als je dit topic ook maar iets langer in de gaten hebt gehouden heb je gezien dat ik ook wel normale langere antwoorden geef.quote:Op maandag 2 november 2020 15:10 schreef Superdonald het volgende:
DeBraat antwoorden op vragen starterspakket:
“Ja”
“Nee”
““
“Moet ik toch zelf weten?”
“Laat me lekker.”
“Ik ben je niets verplicht.”
Hoe smaakte het, vriend?quote:Op maandag 2 november 2020 15:13 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Absoluut niets van waar. Als je dit topic ook maar iets langer in de gaten hebt gehouden heb je gezien dat ik ook wel normale langere antwoorden geef.
Maar het is jouw manier van een trollpoging, dat begrijp ik. En die is gelukt want ik hap.
Oei van mij ook. Even inloggen op @Catkillerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |