quote:Op maandag 2 november 2020 15:40 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Geen vlees i.i.g.
Heb 6 halfjes witbrood, sesamcrackers, 2 pakken old amsterdam, pak of 8 vleeswaren, paturain, en een shitload aan groenten, vooral spinazie.
Nou, daarom dusquote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Waarom word er gedaan alsof ik achterlijk ben?
Broodbeleg is max een week houdbaar. Dus je eet elke dag een pak vleeswaren en een paar plakken kaas?quote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja. Maar nogmaals, ik heb ook 6 halve broden en 2 pakken crackers. Dus ik moet toch wel een flinke voorraad hebben? Anders is m'n beleg op voordat mijn brood/crackers op zijn, dat kan niet
Dan eet je wel veel brood en crackers op een dag.quote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja. Maar nogmaals, ik heb ook 6 halve broden en 2 pakken crackers. Dus ik moet toch wel een flinke voorraad hebben? Anders is m'n beleg op voordat mijn brood/crackers op zijn, dat kan niet
Wilde gewoon ook een voorkeursbehandeling krijgen net als the Bradge.quote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan je gewoon zelf doen maar zal iets onder de 20 zitten gok ik
je bent snel van geen brood naar moedertje veel brood gegaan, respectquote:Op maandag 2 november 2020 15:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 2 november 2020 15:50 schreef Starhopper het volgende:
Ooh. Waarom geen leverworst trouwens? Eet je geen crackers met leverworst meer?
Vlees broodbeleg bedoel je dan denk ik?quote:Op maandag 2 november 2020 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Broodbeleg is max een week houdbaar. Dus je eet elke dag een pak vleeswaren en een paar plakken kaas?
Euhhhh omdat je het bentquote:Op maandag 2 november 2020 15:47 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Waarom word er gedaan alsof ik achterlijk ben?
Ja. Hij had toch 8 pakken vleeswaren zei diequote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Vlees broodbeleg bedoel je dan denk ik?
Wow. Wat voor beleg eet je nu graag dan? Om maar even een vraag te stellen.quote:
Vegetarisch belegquote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow. Wat voor beleg eet je nu graag dan? Om maar even een vraag te stellen.
Incoming? Dat is ie allang johquote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Euhhhh omdat je het bent
Geen vlees maar wel 8 fucking pakken vleeswaren opvreten
Morbide obesitas incomming!
de 50 halen met dat gewicht lijkt me een hele prestatiequote:Op maandag 2 november 2020 15:51 schreef Quotidien het volgende:
Maar jongens, laat hem gewoon. Hij wilt niet afvallen of iets van zijn leven maken. Gewoon lekker in zijn bubbel zitten met ongezond vreten, een youtubekanaal vol flauwekul, en lekker aandacht incasseren. Over een jaartje of 20 ondervindt ie daar de gevolgen wel van.
Echt?quote:
Das leuk voor een vlogquote:Op maandag 2 november 2020 15:52 schreef InstortendeSter het volgende:
Braddie, durf jij naar de praktijkondersteuner van de huisarts te gaan om je bloeddruk en zuurstofsaturatie te checken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |