Ik vind het wel goed weer voor een potje hide and seek vanavond.quote:Op maandag 2 november 2020 13:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een 4?
Regen en storm?! Ik geef het een 2.
Vervelend hè, mensen die commentaar leveren op andere mensen die in de belangstelling willen staan?quote:Op maandag 2 november 2020 12:59 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Naja, weet je wat het is.
Als ik ooit een leuke woning heb, een goed centje verdien met YouTube, 40-50 kilo ben afgevallen, een mooie nieuwe auto voor de deur heb staan, dan nog vinden mensen wel wat om te klagen. Is het niet dik/lui, dan gaat het wel om hoe ik er uit zie na gewichtsverlies of bij wijze van om de auto die ik dan bezit, of de meubels in huis of whatever. Mensen zoeken gewoon graag iets om te klagen. Is het onzekerheid? Geen idee, maar het laat i.i.g wel zien dat er een hoop verrot volk tussen zit![]()
En ik ben al goed genoeg voor wat ik wil met de muziek.
Geen regen hier !quote:Op maandag 2 november 2020 13:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een 4?
Regen en storm?! Ik geef het een 2.
Toen had hij nog geen partnerdealsquote:Op maandag 2 november 2020 13:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die commentaar leveren op andere mensen die in de belangstelling willen staan?
Misschien kan Braad als influencer ook (extra) geld bij de overheid lospeuteren om reclame voor de coronamaatregelen te maken.quote:Op maandag 2 november 2020 13:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Toen had hij nog geen partnerdeals
Hij begrijpt influencers nu beter
quote:Op maandag 2 november 2020 13:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed weer voor een potje hide and seek vanavond.
Als iedereen een braddiepak draagt is die 1,5m ook geen issue meer. Ik zie een verdienmodel.quote:Op maandag 2 november 2020 13:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien kan Braad als influencer ook (extra) geld bij de overheid lospeuteren om reclame voor de coronamaatregelen te maken.
En wie weet kan hij er nog een aandoenlijk deuntje over opnemen. Corona op de beat.quote:Op maandag 2 november 2020 13:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als iedereen een braddiepak draagt is die 1,5m ook geen issue meer. Ik zie een verdienmodel.
Dat haar ook.quote:Op maandag 2 november 2020 13:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Vervelend hè, mensen die commentaar leveren op andere mensen die in de belangstelling willen staan?
Over welke van de 2 chicks heb je het?quote:Op maandag 2 november 2020 13:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat haar ook.
Hoeveel reigers woonden daarin?
Hardop gelachenquote:Op maandag 2 november 2020 13:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat haar ook.
Braddie heeft af en toe echt zo'n cartooneske uitstralingquote:Op maandag 2 november 2020 13:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat haar ook.
Zwaar vervelendquote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom werk je tegenwoordig zo vaak met premieres, in plaats van het filmpje gewoon te posten als het klaar/tijd is?
Niet op de gastenlijst staan voor Braddies voorpremieresquote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom werk je tegenwoordig zo vaak met premieres, in plaats van het filmpje gewoon te posten als het klaar/tijd is?
Omdat je met een premiere sneller meer mensen kan bereiken dan wanneer je een filmpje "zo" online gooitquote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik snap dit niet. Hoe werkt dit of denk je dat mensen je premières in hun agenda zetten?quote:Op maandag 2 november 2020 14:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat je met een premiere sneller meer mensen kan bereiken dan wanneer je een filmpje "zo" online gooit
Voordat een video in premiere gaat krijgen mijn abonnees al te zien dat de video over +- 2 uur in premiere gaat. En als ze echt denken BOH DIT WIL IK ZIEN GEK! Kunnen ze wachten in de chat en met elkaar praten als daar animo voor isquote:Op maandag 2 november 2020 14:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Hoe werkt dit of denk je dat mensen je premières in hun agenda zetten?
Maar daar bereik je niet per se meer mensen mee buiten je volgers toch?quote:Op maandag 2 november 2020 14:12 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Voordat een video in premiere gaat krijgen mijn abonnees al te zien dat de video over +- 2 uur in premiere gaat. En als ze echt denken BOH DIT WIL IK ZIEN GEK! Kunnen ze wachten in de chat en met elkaar praten als daar animo voor is
Hoe werkt dat dan? Ik zie dat bij andere Nederlandse kanalen die het goed doen qua views en abonnees niet.quote:Op maandag 2 november 2020 14:08 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat je met een premiere sneller meer mensen kan bereiken dan wanneer je een filmpje "zo" online gooit
Jawel, want ook mensen die niet geabonneerd zijn en zoeken op hetgeen wat ik toevallig net in premiere laat gaan krijgen dit te zienquote:Op maandag 2 november 2020 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar daar bereik je niet per se meer mensen mee buiten je volgers toch?
Of ze denken ‘boh, ik ga niet tot 12 uur ‘s nachts opblijven om een pingelvideo te zien’ en vergeten vervolgens om de video alsnog te kijken.quote:Op maandag 2 november 2020 14:12 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Voordat een video in premiere gaat krijgen mijn abonnees al te zien dat de video over +- 2 uur in premiere gaat. En als ze echt denken BOH DIT WIL IK ZIEN GEK! Kunnen ze wachten in de chat en met elkaar praten als daar animo voor is
Zullen er veel mensen buiten je volgers om zoeken op pompoenfriet uit de Airfryer denk je?quote:Op maandag 2 november 2020 14:16 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Jawel, want ook mensen die niet geabonneerd zijn en zoeken op hetgeen wat ik toevallig net in premiere laat gaan krijgen dit te zien
Want alleen Nederlanders kijken mijn filmpjes inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 14:17 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Of ze denken ‘boh, ik ga niet tot 12 uur ‘s nachts opblijven om een pingelvideo te zien’ en vergeten vervolgens om de video alsnog te kijken.
Ik denk vaak: moet ik wachten? Val lekker dood ik ga wat anders doen.quote:Op maandag 2 november 2020 14:16 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Jawel, want ook mensen die niet geabonneerd zijn en zoeken op hetgeen wat ik toevallig net in premiere laat gaan krijgen dit te zien
Ja, meer niet geabonneerde dan wél geabonneerde kijken mijn filmpjes.quote:Op maandag 2 november 2020 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen er veel mensen buiten je volgers om zoeken op pompoenfriet uit de Airfryer denk je?
Ja, maar dat zijn fokkers, ik ben ook niet geabonneerdquote:Op maandag 2 november 2020 14:20 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja, meer niet geabonneerde dan wél geabonneerde kijken mijn filmpjes.
Daarom zijn die premières niet slim: er is altijd wel een tijdzone waarvoor het een ongunstig tijdstip is.quote:Op maandag 2 november 2020 14:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Want alleen Nederlanders kijken mijn filmpjes inderdaad.
Ik vind het vooral een arrogantie uitstralen.quote:Op maandag 2 november 2020 14:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Daarom zijn die premières niet slim: er is altijd wel een tijdzone waarvoor het een ongunstig tijdstip is.
Ja maar in jouw ogen is alles arrogant wat ik zeg of die dus daar hecht ik net zoveel waarde aan als aan een vegetarische saladequote:Op maandag 2 november 2020 14:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een arrogantie uitstralen.
Het gaat niet per se om arrogantie maar jouw beeld van jezelf vergeleken met het beeld wat andere mensen over jou hebben is zo groot dat het overkomt alsof je totaal niet realistisch naar dingen kijkt.quote:Op maandag 2 november 2020 14:30 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Ja maar in jouw ogen is alles arrogant wat ik zeg of die dus daar hecht ik net zoveel waarde aan als aan een vegetarische salade
Je past die premières toch toe op beide kanalen?quote:Op maandag 2 november 2020 14:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Nu verwacht ik stipt om 16:30:00 een post van jou hequote:Op maandag 2 november 2020 14:36 schreef Quotidien het volgende:
Om half 5 gaat mijn post in dit topic live, deze post is daar een voorpremière van
Het was gisteren weer "5 people watching now" en 2/3 in de chat.quote:Op maandag 2 november 2020 14:19 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt niks dat die mensen geen Engels spreken.quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
Streams alleen in het Engels is een optie, maar er zijn óók Nederlanders op mijn kanaal geabonneerd die geen Engels spreken, dus dat is een beetje lastig
die maken hun basisschoolopleiding maar afquote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
Streams alleen in het Engels is een optie, maar er zijn óók Nederlanders op mijn kanaal geabonneerd die geen Engels spreken, dus dat is een beetje lastig
Leg mij eens uit hoe het beeld van mij zelf is vergeleken met het beeld van anderen over mij dan.. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 2 november 2020 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om arrogantie maar jouw beeld van jezelf vergeleken met het beeld wat andere mensen over jou hebben is zo groot dat het overkomt alsof je totaal niet realistisch naar dingen kijkt.
quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het verbaast me echt niks dat die mensen geen Engels spreken.
@DeBraatquote:Op maandag 2 november 2020 14:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Je past die premières toch toe op beide kanalen?
Waarom sta je dan nergens op www.discogs.com vermeld? Of gebruik je een artiestennaam?quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef DeBraat het volgende:
[..]
anders word ik niet steeds gevraagd voor projecten, jamsessies, bandjes
Je beeld over het afvallen, je blijft maar aangeven dat het nu wel gebeurt, dat het allemaal nu goed gaat komen terwijl je zelf ook weet dat het al jarenlang hetzelfde liedje is. Wij zien dat, jij ziet nu alleen op korte termijn een keuze die je hebt gemaakt terwijl het lijkt alsof je niet beseft dat je die keuze al 300 keer hebt gemaakt.quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe het beeld van mij zelf is vergeleken met het beeld van anderen over mij dan.. Ben wel benieuwd.
Klopt, maar op het ene kanaal upload ik rond een wat schappelijker tijdstip dan op het andere kanaal.quote:
Maar wat is de functie van die premières daar dan?quote:Op maandag 2 november 2020 14:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Klopt, maar op het ene kanaal upload ik rond een wat schappelijker tijdstip dan op het andere kanaal.
quote:Op maandag 2 november 2020 14:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik zie dat bij andere Nederlandse kanalen die het goed doen qua views en abonnees niet.
Waar denk je dat je (theoretisch dan) meer subscribers mee gaat krijgen, alleen Engels of meertalig?quote:Op maandag 2 november 2020 14:39 schreef DeBraat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |