SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
trioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gefeliciteerd u heeft een Madiwodo gewonnen.quote:![]()
![]()
![]()
Medewerkster heeft aan 3 verschillende collega's gevraagd, niemand wist het.
Ze belde later terug, het bleek dat we gratis naar de bioscoop konden op MAandag, DInsdag, WOensdag of DOnderdag.
MA, DI, WO, DO.
Kom er eens op.![]()
![]()
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JeJezusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd u heeft een Madiwodo gewonnen.![]()
![]()
![]()
Ze belde later terug, het bleek dat we gratis naar de bioscoop konden op MAandag, DInsdag, WOensdag of DOnderdag. MA, DI, WO, DO.
Kom er eens op.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze belde later terug, het bleek dat we gratis naar de bioscoop konden op MAandag, DInsdag, WOensdag of DOnderdag. MA, DI, WO, DO.
Kom er eens op.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoek eens op youtube, kijk eens even op je madiwodo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom er eens op.![]()
![]()
:LOLquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij zeiden een soortgelijk iets toen ze terug belde.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij zeiden een soortgelijk iets toen ze terug belde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zoek eens op youtube, kijk eens even op je madiwodo.![]()
![]()
Geniet ervan!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende: [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar niet te lang wegblijven hoor
![]()
![]()
The fogquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geniet ervan!Maar niet te lang wegblijven hoor
[ afbeelding ]![]()
Mooie fotoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze erbij hadden gezet dat het voor een bioscoop of zo was dan hadden we die link misschien kunnen leggen nog.quote:
Maar het enige was: Gefeliciteerd u heeft een Madiwodo gewonnen. Als 1 woord geschreven ook.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik heb haar in het echt ontmoet, en ik denk dat dit haar beter zal staan:
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.![]()
Spam map bekeken? Vragen of ze je de link via whatsapp wiillen sturen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotes
o o o o o o ppffffquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Werk er vaak mee ja. Geen problemen mee. Krijg ook alles binnen per mail. Maar gebruik geen gmailquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.Zonder wrijving geen glans![]()
Bij mij komt het wel eens in de spam terecht, dan kan ik aanklikken dat het geen spam is dan gaat het goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.![]()
NieNiet geklikt natuurlijkquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb vaak met team vergaderd en kreeg de link ook via chello binnen geen probleem gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef DJMO het volgende:
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Reageer nog even op mijn quote aub.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef DJMO het volgende:
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotes![]()
![]()
Als het superbelangrijk is moet men waar WhatsAppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vreselijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/![]()
Hey GGquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen even rust voor dit plaatje.![]()
Welke? Heb ze inmiddels allemaal weggekliktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Reageer nog even op mijn quote aub.
Yeehhhhquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen even rust voor dit plaatje.![]()
Hai Dotteke. Goeiemiddag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen even rust voor dit plaatje.
Ik heb je niet gequote.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke? Heb ze inmiddels allemaal weggeklikt![]()
![]()
Denk dat het bij deze 2 voorlopig even blijft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat uit de hand lopen ben ik bang.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt zo dom he, die moslimterroristen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/
Het zou veel verstandiger zijn als ze hun ware aard nog een paar jaartjes langer verborgen houden en pas toeslaan als de islam een nog groter deel van de bevolking gevormd heeft. Dan hebben ze meer mensen die achter hen staan.
Wat ze nu doen is vooral veel stemmen kweken voor Le Pen enzo.![]()
Vreselijk tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk dat het bij deze 2 voorlopig even blijft.![]()
Ik hoop het, het is zo al erg genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk dat het bij deze 2 voorlopig even blijft.![]()
Snap het niet, is linkje van een Omgevingsdienst Gelderland. Krijg daar wel vaker mail van en mijn werk kon hem ook niet doorsturen, terwijl een andere mail met de vraag of ik nog een ander emailadres heb wel binnen komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vaak met team vergaderd en kreeg de link ook via chello binnen geen probleem gehad![]()
Netjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/Zonder wrijving geen glans![]()
Dat zeker.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij zijn ze overal al wel goed bevolkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo dom he, die moslimterroristen.
Het zou veel verstandiger zijn als ze hun ware aard nog een paar jaartjes langer verborgen houden en pas toeslaan als de islam een nog groter deel van de bevolking gevormd heeft. Dan hebben ze meer mensen die achter hen staan.
Wat ze nu doen is vooral veel stemmen kweken voor Le Pen enzo.![]()
Ow? Da's niet zo netjes dan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat vreemd. En je kan ze niet mailen en zeggen dat het niet goed gaat?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap het niet, is linkje van een Omgevingsdienst Gelderland. Krijg daar wel vaker mail van en mijn werk kon hem ook niet doorsturen, terwijl een andere mail met de vraag of ik nog een ander emailadres heb wel binnen komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks lieflijke mevrouwquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef Mrsloveable het volgende:
10000 post![]()
Dat lukt mij nooit
Goed gedaan M1st1g![]()
Door jou lieffie MrsLquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En op je kop gescheten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
5 - 10% van de bevolking in veel landen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze overal al wel goed bevolkt.
Daar win je nog geen oorlogen mee, zeker niet als een flink deel ervan WÉL goed geïntegreerd is.![]()
Nou ja, het is ook gewoon stom om zonder poncho van huis te gaan in deze periodequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Da's niet zo netjes dan.Daarom vond ie me een trut
Ja, ze zijn het al aan het uitzoeken, ik zei al maak anders een foto van de code en stuur die per WhatsApp. Maar het is een link waar je op moet klikken, werd gezegd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vreemd. En je kan ze niet mailen en zeggen dat het niet goed gaat?![]()
Vanmij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het 100 % zeker is mag het om mij.Zonder wrijving geen glans![]()
Muziekgenot
Idd korte mettenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het 100 % zeker is mag het om mij.![]()
Veel te koudquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook gewoon stom om zonder poncho van huis te gaan in deze periodeDaarom vond ie me een trut
![]()
![]()
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
5 - 10% van de bevolking in veel landen.
Daar win je nog geen oorlogen mee, zeker niet als een flink deel ervan WÉL goed geïntegreerd is.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja klopt is een linkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn het al aan het uitzoeken, ik zei al maak anders een foto van de code en stuur die per WhatsApp. Maar het is een link waar je op moet klikken, werd gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat ze die link dan via WA sturen. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn het al aan het uitzoeken, ik zei al maak anders een foto van de code en stuur die per WhatsApp. Maar het is een link waar je op moet klikken, werd gezegd.
Hey Mazquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.
Tot ze in Turkije zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.
Ik krijg honger, het denken gaat langzamer. Ik zat me bij deze post af te vragen wat Willem Alexander met Jippie te maken hadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ze die link dan via WA sturen. Hoe moeilijk kan het zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die combi snap ik ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg honger, het denken gaat langzamer. Ik zat me bij deze post af te vragen wat Willem Alexander met Jippie te maken had![]()
We zullen het zien, morgen om 10 u vergaderen. Zal de betreffende toezichthouder Appje sturen of hij het op andere manier kan sturen. Een linkje verwijst toch ook naar een webadresquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ze die link dan via WA sturen. Hoe moeilijk kan het zijn![]()
![]()
DIt moet je krijgen Jippiequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij snapt hemquote:
Misschien wel ja.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Die vind ik ook steeds enger en agressiever wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.![]()
WA betekende vroegah gewoon Willem Alexanderquote:
Die spoort ook echt niet. Ophitserig typjequote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat zie je met dat BLM ook, heel veel zijn niet eens buitenlands.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterker nog heel veel buitenlandse mensen die zijn er fel op tegen, die willen er niet mee vergeleken worden.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg honger, het denken gaat langzamer. Ik zat me bij deze post af te vragen wat Willem Alexander met Jippie te maken had![]()
![]()
Alles
Hi Maz![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
WA betekende vroegah gewoon Willem Alexander![]()
![]()
Misschien heeft hij trek in een lekker hapje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
flutsquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ok en dat verwijst toch naar een 'webadres'?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt moet je krijgen Jippie
[ afbeelding ]![]()
Hoe meer het duidelijk wordt hoe ver ze ernaast zit, hoe agressiever ze worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die vind ik ook steeds enger en agressiever wordenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Eng wijf ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die spoort ook echt niet. Ophitserig typje![]()
Ze kunnen het niet met woorden af.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe meer het duidelijk wordt hoe ver ze ernaast zit, hoe agressiever ze worden.![]()
kachelquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zijn mensen die geweld heerlijk vinden en overal waar ze denken te kunnen relschoppen aan mee doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zie je met dat BLM ook, heel veel zijn niet eens buitenlands.
Sterker nog heel veel buitenlandse mensen die zijn er fel op tegen, die willen er niet mee vergeleken worden.Hoi Jippiequote:
Iedereen snapt dat (niet)quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sommige items begin ik niet eens aan, in Philidelphia gaan ze ook zo tekeer. En dan dat plunderenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zie je met dat BLM ook, heel veel zijn niet eens buitenlands.
Sterker nog heel veel buitenlandse mensen die zijn er fel op tegen, die willen er niet mee vergeleken worden.![]()
![]()
Het is geen eten voor hongerlijdende mensen, alleen maar luxe artikelen.
(al waren ze wel in een Walmart aan het plunderen)![]()
Ha, accuzuurtje is ook weer wakker.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kom je in teams is geen webadresquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok en dat verwijst toch naar een 'webadres'?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je eens een tegengeluid laten horen op zo'n chat naast die livestream.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet met woorden af.
Je krijgt een waterval van verwensingen en vervloekingen over je heen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn mensen die geweld heerlijk vinden en overal waar ze denken te kunnen relschoppen aan mee doen.![]()
![]()
En dan een paar dagen later een verzorgingshuis binnenlopen zonder je aan de quarantaine te houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je moet ook wel echt van een andere planeet komen wil je nu op vakantie gaanIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ok, moet Teams nog installeren, kan het daaraan liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je in teams is geen webadres![]()
![]()
Ach ja, mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. Ik snap het dus welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je moet ook wel echt van een andere planeet komen wil je nu op vakantie gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey DeBraadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je moet ook wel echt van een andere planeet komen wil je nu op vakantie gaan
Precies. Maar je bent er tenslotte van vrijgesteld want je baas vind het goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan een paar dagen later een verzorgingshuis binnenlopen zonder je aan de quarantaine te houden.![]()
Moet ik je een like geven omdat je gelijk hebt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ha, accuzuurtje is ook weer wakker.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ONMOGELIJK!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Maar je bent er tenslotte van vrijgesteld want je baas vind het goed.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, moet Teams nog installeren, kan het daaraan liggen![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja, mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. Ik snap het dus welAls je dit snapt kom je niet van Venus, dan kom je van ZurtronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb like alerts uitgezet, dus like je een ongeluk als je daar zin in hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik je een like geven omdat je gelijk hebt?
Was eergisteren weer een rel en plunderingen omdat iemand met een scooter op de vlucht sloeg voor de politie die hem aanhielden omdat hij op het voetpad reed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sommige items begin ik niet eens aan, in Philidelphia gaan ze ook zo tekeer. En dan dat plunderen![]()
![]()
Het is geen eten voor hongerlijdende mensen, alleen maar luxe artikelen.
(al waren ze wel in een Walmart aan het plunderen)
Politie hun schuld dat hij in zijn vlucht zichzelf doodreed tegen een auto, ze hadden het recht niet om hem aan te houden.
De redenen ook, geen logica in te vinden.![]()
HA, dan heeft ze "Gelike"quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik je een like geven omdat je gelijk hebt?![]()
Dan snap je mijn qoutes niet. Geeft nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb like alerts uitgezet, dus like je een ongeluk als je daar zin in hebt.Iedereen is een kutlultrut
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je eens een tegengeluid laten horen op zo'n chat naast die livestream.
Je krijgt een waterval van verwensingen en vervloekingen over je heen.![]()
Ik las zuurtronquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je dit snapt kom je niet van Venus, dan kom je van Zurtron
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Maar je bent er tenslotte van vrijgesteld want je baas vind het goed.![]()
Had NL twee weken geleden al moeten doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:59 schreef Jippie het volgende:
Duitsland gooit de reizen naar Turkije in Nov ook op slot.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:![]()
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Laatste keer dat ik haar aansprak op d'r reisje naar Maastricht kreeg ik dat naar m'n hoofd toe geworpen i.i.g. Dus bedoel maarquote:![]()
![]()
Ja ik dus ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.
Denk dat als die baas er achter komt dat ze nu in Turkije zit dat ze meteen d'r baas kwijt is.![]()
was het niet zo dat verzorgenden een essentieel beroep hebben en dus moeten werken zolang ze geen klachten hebben??quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.
Kap eens met dat NSB gedrag man.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.
Denk dat als die baas er achter komt dat ze nu in Turkije zit dat ze meteen d'r baas kwijt is.Zonder wrijving geen glans![]()
Echt, volgens mij pompen Aliens iets in het water, de mensheid wordt gekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was eergisteren weer een rel en plunderingen omdat iemand met een scooter op de vlucht sloeg voor de politie die hem aanhielden omdat hij op het voetpad reed.
Politie hun schuld dat hij in zijn vlucht zichzelf doodreed tegen een auto, ze hadden het recht niet om hem aan te houden.
De redenen ook, geen logica in te vinden.![]()
![]()
Ze is er nu niet ik vind het lullig om erover door te gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar aansprak op d'r reisje naar Maastricht kreeg ik dat naar m'n hoofd toe geworpen i.i.g. Dus bedoel maar
Maar ik vind het niet ok, heel triest eigenlijk.![]()
Baas: Ja hoor meid! Ga jij maar lekker een paar weken op vakantie naar een land dat knaloranje is. Vergeet vooral niet om lekker uit eten te gaan en misschien kun je ook nog wat illegale feesten vinden waar je je lekker kan bezuipen! Als dan 3 dagen later maar wel op komt dagen bij onze kwetsbare clienten.
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt, volgens mij pompen Aliens iets in het water, de mensheid wordt gek![]()
![]()
Alles blijft staan hoor. Er vliegen vast al wat DM"s in de rondtequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze is er nu niet ik vind het lullig om erover door te gaan.
Maar ik vind het niet ok, heel triest eigenlijk.
@Jippie waarom staat er piejip in je UI?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ze heeft een essentieel beroep, maar dus ook een voorbeeldfunctie, daarom is't zo hypocriet. Boos worden op anderen als ze geen afstand houden en als ze bij elkaar komen, maar wel naar Maastricht en naar Turkije. Leeft een beetje in haar eigen bubbeltje. Als jij iets doet kan dat écht niet en word er met een vinger gewezen. Maar als zij iets doet dan word er net gedaan alsof je gek bent.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
was het niet zo dat verzorgenden een essentieel beroep hebben en dus moeten werken zolang ze geen klachten hebben??![]()
Ik bedoel meer om het erover te hebben nu ze er zelf niet is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles blijft staan hoor. Er vliegen vast al wat DM"s in de rondte
Maar ik begrijp het wel, het zit dwars.![]()
![]()
Laten we maar gewoon over wat anders hebben, want we hebben onze mening er al over geuit toch..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat moet je wel doen anders kom je er niet in, maar dat maakt voor de mail niet uit, die link moet er wel in staanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, moet Teams nog installeren, kan het daaraan liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was al nuts.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ze heeft een essentieel beroep, maar dus ook een voorbeeldfunctie, daarom is't zo hypocriet. Boos worden op anderen als ze geen afstand houden en als ze bij elkaar komen, maar wel naar Maastricht en naar Turkije. Leeft een beetje in haar eigen bubbeltje. Als jij iets doet kan dat écht niet en word er met een vinger gewezen. Maar als zij iets doet dan word er net gedaan alsof je gek bent.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed m'n bier is op. Ik ben naar de winkelen ...
Hoe is dit NSB gedrag? Het is toch zo? Ik zal nooit iemand verklikken of iets kuts bij iemand flikken. Maar het is FOK! en ik weet van vroeger dat er mensen wél lopen te kloten, bij mij met het UWV, bij iemand anders met zijn baas, bij iemand anders op school... Het is gewoon niet handig om dit soort shit te delen online als je zo'n voorbeeldfunctie hebt. Er zijn gekken die er misbruik van maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kap eens met dat NSB gedrag man.![]()
Succesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef DJMO het volgende:
Goed m'n bier is op. Ik ben naar de winkelen ...
[ afbeelding ]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ben liever snickersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik was al nuts. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hoe is dit NSB gedrag? Het is toch zo? Ik zal nooit iemand verklikken of iets kuts bij iemand flikken. Maar het is FOK! en ik weet van vroeger dat er mensen wél lopen te kloten, bij mij met het UWV, bij iemand anders met zijn baas, bij iemand anders op school... Het is gewoon niet handig om dit soort shit te delen online als je zo'n voorbeeldfunctie hebt. Er zijn gekken die er misbruik van maken.Zonder wrijving geen glans![]()
Ehmm... ???quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, maar dat bedoel ik dus.. Het is van mij uit vooral een waarschuwing richting haar.. Ben zelf in 2016 door iemand van dit forum genaaid bij het UWV met iets wat ik niet had gedaan. Dus mensen gaan heel erg ver als ze het niet met je eens zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.![]()
Jaq begint toch bij een nieuwe baas na haar vakantie. Tien dagen thuis blijvenIedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh snel installeren dan maar
Wilde eerst hier mijn zinnen verzetten, is gelukt![]()
![]()
Ze begint maandagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:07 schreef Soury het volgende:
Jaq begint toch bij een nieuwe baas na haar vakantie. Tien dagen thuis blijvenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga maar even verder serie af kijken![]()
![]()
En ik ga eten klaar makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga maar even verder serie af kijken
Welke?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga maar even verder serie af kijkenZonder wrijving geen glans![]()
Dan vanavond alles maar inhalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, gisteren niet alles gezien![]()
![]()
Moet alweer piesen
Emergencequote:
Was er gisteren op net 5 dubbele afleveringenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hoe was de serie gisteren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga maar even verder serie af kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Microsoft Teams geïnstalleerd maar moet een link hebben om erin te komenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Zegt me niets.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Emergence
Was er gisteren op net 5 dubbele afleveringenZonder wrijving geen glans![]()
Rot eens op met die kut shitquote:Iedereen is een kutlultrut
Ja dat zeg ik, en die moet je krijgen van degene die de vergadering geeftquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Microsoft Teams geïnstalleerd maar moet een link hebben om erin te komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dan ben je op hetzelfde punt als ons.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Emergence
Was er gisteren op net 5 dubbele afleveringen
Vanavond 2de aflevering zien.![]()
Goed planquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga maar even verder serie af kijken![]()
Ohquote:
Iedereen is een kutlultrut
Nou is maar een halve afleveringquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan vanavond alles maar inhalen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan loopt je een halve aflevering op ons voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou is maar een halve aflevering![]()
![]()
Klopt, mijn buurvrouw ligt al dagen met haar benen wijdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:12 schreef Justin_Case het volgende:
Dit is volgens mij de natste oktober ooit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef m1st1g het volgende:
Ik ga aan het eten beginnen. Gevulde paprika's![]()
![]()
Klopt wel ja.. Maar is voor de tuin wel lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:12 schreef Justin_Case het volgende:
Dit is volgens mij de natste oktober ooit.![]()
_Oquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Klopt, mijn buurvrouw ligt al dagen met haar benen wijd
Oud genoeg is niet altijd wijsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid, oud genoeg
Moet niet veel meer water bij hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt wel ja.. Maar is voor de tuin wel lekker![]()
Zozo, een mooitjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe gitaar besteltIk ga ein-de-lijk aan de Telecaster
![]()
![]()
Jouw buurvrouw heet oktober?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Klopt, mijn buurvrouw ligt al dagen met haar benen wijdIk heb er één en ik ben er trots op
Ik lust er ook wel een, wat doe je erin?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef m1st1g het volgende:
Ik ga aan het eten beginnen. Gevulde paprika's
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb het opgenomen maar ga nu eerst die serie kijken die Soury van de week voorsteldequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O mooi DeBraadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel trek in jou.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O dat weet ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:14 schreef Jippie het volgende:
Heb je Microsoft 365 nodig voor Teams? Ik heb gewoon Office pakketWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef Justin_Case het volgende:
I
[..]
Ik ben ook erg aantrekkelijk ja.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wanneer krijg je hem?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja mooi ding. Ben benieuwd hoe de gitaar er uit ziet als 'ie hier is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet dat ik weet?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Sorry schatquote:
Lekker, heb je linkje van goed recept?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef m1st1g het volgende:
Ik ga aan het eten beginnen. Gevulde paprika's![]()
Leuk hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zuur van Oranje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het opgenomen maar ga nu eerst die serie kijken die Soury van de week voorstelde![]()
Is lekker alleen mijn maag kan er niet tegen zo jammerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker, heb je linkje van goed recept?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi dingquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kom een keer eten maat. Goddelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:18 schreef Justin_Case het volgende:
Gevulde courgette ken ik wel. Paprika niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
WIs goedquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kom een keer eten maat. Goddelijk
Lekker maar dan wel de echte en niet die supermarkt koekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
donderdag 29 oktober 2020 17:19 schreef Jippie het volgende:[/b]quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker, heb je linkje van goed recept?
[..]
Zuur van Oranje?
[/quote]
Je bent zo grappig met je kut PIIedereen is een kutlultrut
quote:
Bakkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker maar dan wel de echte en niet die supermarkt koeken![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
donderdag 29 oktober 2020 17:19 schreef Jippie het volgende:[/b]
[..]
Zuur van Oranje?Hahaha nog nooit zo gelachenquote:Je bent zo grappig met je kut PI![]()
![]()
Ik heb toen een office pakket gekocht, weet niet of dat de 365 wasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb jij een Office 365 abbonement?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je knikt ja altijd dus jaquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat is wel liefquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:23 schreef Justin_Case het volgende:
L
[..]
Kreeg net een uitnodiging van hemMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Graf takke tering tyfus schijt weer
Hey Mrsloveablequote:
Kijk jij ooit het nieuws?
Ik dacht the queens of Gambit of zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Jippiequote:
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht the queens of Gambit of zoIedereen is een kutlultrut
Nee, uit m'n teennagelsquote:
LapoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
Helemaal klaar voor!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
He je bent al in Halloween stemmingEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
B. Want als b kan ik a niet ontwijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Poll
Wat vindt @:DJMO erger
A. Die kuthaan
B. Graf takke tering tyfus schijtweer
VVan A naar Beterquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
B. Want als b kan ik a niet ontwijken.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: