We zullen het zien, morgen om 10 u vergaderen. Zal de betreffende toezichthouder Appje sturen of hij het op andere manier kan sturen. Een linkje verwijst toch ook naar een webadresquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ze die link dan via WA sturen. Hoe moeilijk kan het zijn
DIt moet je krijgen Jippiequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.
Jij snapt hemquote:
Misschien wel ja.quote:
Die vind ik ook steeds enger en agressiever wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.
WA betekende vroegah gewoon Willem Alexanderquote:
Die spoort ook echt niet. Ophitserig typjequote:
Dat zie je met dat BLM ook, heel veel zijn niet eens buitenlands.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg honger, het denken gaat langzamer. Ik zat me bij deze post af te vragen wat Willem Alexander met Jippie te maken had
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
WA betekende vroegah gewoon Willem Alexander
Misschien heeft hij trek in een lekker hapje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg honger, het denken gaat langzamer. Ik zat me bij deze post af te vragen wat Willem Alexander met Jippie te maken had
flutsquote:
Ok en dat verwijst toch naar een 'webadres'?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt moet je krijgen Jippie
[ afbeelding ]
Hoe meer het duidelijk wordt hoe ver ze ernaast zit, hoe agressiever ze worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die vind ik ook steeds enger en agressiever worden
Eng wijf ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die spoort ook echt niet. Ophitserig typje
Ze kunnen het niet met woorden af.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe meer het duidelijk wordt hoe ver ze ernaast zit, hoe agressiever ze worden.
kachelquote:
Dat zijn mensen die geweld heerlijk vinden en overal waar ze denken te kunnen relschoppen aan mee doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zie je met dat BLM ook, heel veel zijn niet eens buitenlands.
Sterker nog heel veel buitenlandse mensen die zijn er fel op tegen, die willen er niet mee vergeleken worden.
Hoi Jippiequote:
Iedereen snapt dat (niet)quote:
Sommige items begin ik niet eens aan, in Philidelphia gaan ze ook zo tekeer. En dan dat plunderenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zie je met dat BLM ook, heel veel zijn niet eens buitenlands.
Sterker nog heel veel buitenlandse mensen die zijn er fel op tegen, die willen er niet mee vergeleken worden.
Ha, accuzuurtje is ook weer wakker.quote:
Kom je in teams is geen webadresquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok en dat verwijst toch naar een 'webadres'?
Moet je eens een tegengeluid laten horen op zo'n chat naast die livestream.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet met woorden af.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:54 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn mensen die geweld heerlijk vinden en overal waar ze denken te kunnen relschoppen aan mee doen.
En dan een paar dagen later een verzorgingshuis binnenlopen zonder je aan de quarantaine te houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je moet ook wel echt van een andere planeet komen wil je nu op vakantie gaan
Ok, moet Teams nog installeren, kan het daaraan liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je in teams is geen webadres
Ach ja, mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. Ik snap het dus welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hey DeBraadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Maar je bent er tenslotte van vrijgesteld want je baas vind het goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan een paar dagen later een verzorgingshuis binnenlopen zonder je aan de quarantaine te houden.
Moet ik je een like geven omdat je gelijk hebt?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ha, accuzuurtje is ook weer wakker.
ONMOGELIJK!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Maar je bent er tenslotte van vrijgesteld want je baas vind het goed.
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, moet Teams nog installeren, kan het daaraan liggen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja, mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. Ik snap het dus welAls je dit snapt kom je niet van Venus, dan kom je van ZurtronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb like alerts uitgezet, dus like je een ongeluk als je daar zin in hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik je een like geven omdat je gelijk hebt?
Was eergisteren weer een rel en plunderingen omdat iemand met een scooter op de vlucht sloeg voor de politie die hem aanhielden omdat hij op het voetpad reed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sommige items begin ik niet eens aan, in Philidelphia gaan ze ook zo tekeer. En dan dat plunderen![]()
![]()
Het is geen eten voor hongerlijdende mensen, alleen maar luxe artikelen.
(al waren ze wel in een Walmart aan het plunderen)
HA, dan heeft ze "Gelike"quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik je een like geven omdat je gelijk hebt?
Dan snap je mijn qoutes niet. Geeft nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb like alerts uitgezet, dus like je een ongeluk als je daar zin in hebt.
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je eens een tegengeluid laten horen op zo'n chat naast die livestream.
Je krijgt een waterval van verwensingen en vervloekingen over je heen.
Ik las zuurtronquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je dit snapt kom je niet van Venus, dan kom je van Zurtron
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Maar je bent er tenslotte van vrijgesteld want je baas vind het goed.
Had NL twee weken geleden al moeten doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:59 schreef Jippie het volgende:
Duitsland gooit de reizen naar Turkije in Nov ook op slot.
quote:
Laatste keer dat ik haar aansprak op d'r reisje naar Maastricht kreeg ik dat naar m'n hoofd toe geworpen i.i.g. Dus bedoel maarquote:
Ja ik dus ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.
was het niet zo dat verzorgenden een essentieel beroep hebben en dus moeten werken zolang ze geen klachten hebben??quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.
Kap eens met dat NSB gedrag man.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.
Denk dat als die baas er achter komt dat ze nu in Turkije zit dat ze meteen d'r baas kwijt is.
Echt, volgens mij pompen Aliens iets in het water, de mensheid wordt gekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was eergisteren weer een rel en plunderingen omdat iemand met een scooter op de vlucht sloeg voor de politie die hem aanhielden omdat hij op het voetpad reed.
Politie hun schuld dat hij in zijn vlucht zichzelf doodreed tegen een auto, ze hadden het recht niet om hem aan te houden.
De redenen ook, geen logica in te vinden.
Ze is er nu niet ik vind het lullig om erover door te gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar aansprak op d'r reisje naar Maastricht kreeg ik dat naar m'n hoofd toe geworpen i.i.g. Dus bedoel maar
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt, volgens mij pompen Aliens iets in het water, de mensheid wordt gek
Alles blijft staan hoor. Er vliegen vast al wat DM"s in de rondtequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze is er nu niet ik vind het lullig om erover door te gaan.
Maar ik vind het niet ok, heel triest eigenlijk.
Ze heeft een essentieel beroep, maar dus ook een voorbeeldfunctie, daarom is't zo hypocriet. Boos worden op anderen als ze geen afstand houden en als ze bij elkaar komen, maar wel naar Maastricht en naar Turkije. Leeft een beetje in haar eigen bubbeltje. Als jij iets doet kan dat écht niet en word er met een vinger gewezen. Maar als zij iets doet dan word er net gedaan alsof je gek bent.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
was het niet zo dat verzorgenden een essentieel beroep hebben en dus moeten werken zolang ze geen klachten hebben??
Ik bedoel meer om het erover te hebben nu ze er zelf niet is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles blijft staan hoor. Er vliegen vast al wat DM"s in de rondte
Dat moet je wel doen anders kom je er niet in, maar dat maakt voor de mail niet uit, die link moet er wel in staanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, moet Teams nog installeren, kan het daaraan liggen
Ik was al nuts.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ze heeft een essentieel beroep, maar dus ook een voorbeeldfunctie, daarom is't zo hypocriet. Boos worden op anderen als ze geen afstand houden en als ze bij elkaar komen, maar wel naar Maastricht en naar Turkije. Leeft een beetje in haar eigen bubbeltje. Als jij iets doet kan dat écht niet en word er met een vinger gewezen. Maar als zij iets doet dan word er net gedaan alsof je gek bent.
Hoe is dit NSB gedrag? Het is toch zo? Ik zal nooit iemand verklikken of iets kuts bij iemand flikken. Maar het is FOK! en ik weet van vroeger dat er mensen wél lopen te kloten, bij mij met het UWV, bij iemand anders met zijn baas, bij iemand anders op school... Het is gewoon niet handig om dit soort shit te delen online als je zo'n voorbeeldfunctie hebt. Er zijn gekken die er misbruik van maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kap eens met dat NSB gedrag man.
Succesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef DJMO het volgende:
Goed m'n bier is op. Ik ben naar de winkelen ...
[ afbeelding ]
Ik ben liever snickersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik was al nuts. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hoe is dit NSB gedrag? Het is toch zo? Ik zal nooit iemand verklikken of iets kuts bij iemand flikken. Maar het is FOK! en ik weet van vroeger dat er mensen wél lopen te kloten, bij mij met het UWV, bij iemand anders met zijn baas, bij iemand anders op school... Het is gewoon niet handig om dit soort shit te delen online als je zo'n voorbeeldfunctie hebt. Er zijn gekken die er misbruik van maken.
Ehmm... ???quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.
Ja, maar dat bedoel ik dus.. Het is van mij uit vooral een waarschuwing richting haar.. Ben zelf in 2016 door iemand van dit forum genaaid bij het UWV met iets wat ik niet had gedaan. Dus mensen gaan heel erg ver als ze het niet met je eens zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh snel installeren dan maar
Wilde eerst hier mijn zinnen verzetten, is gelukt
Ze begint maandagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:07 schreef Soury het volgende:
Jaq begint toch bij een nieuwe baas na haar vakantie. Tien dagen thuis blijven
Veel plezier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga maar even verder serie af kijken
En ik ga eten klaar makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan vanavond alles maar inhalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, gisteren niet alles gezien
Emergencequote:
Hoe was de serie gisteren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Microsoft Teams geïnstalleerd maar moet een link hebben om erin te komenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zegt me niets.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Emergence
Was er gisteren op net 5 dubbele afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |