Yeehhhhquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen even rust voor dit plaatje.
Hai Dotteke. Goeiemiddag.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen even rust voor dit plaatje.
Ik heb je niet gequote.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke? Heb ze inmiddels allemaal weggeklikt
Denk dat het bij deze 2 voorlopig even blijft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat uit de hand lopen ben ik bang.
Echt zo dom he, die moslimterroristen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/
Vreselijk tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk dat het bij deze 2 voorlopig even blijft.
Ik hoop het, het is zo al erg genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk dat het bij deze 2 voorlopig even blijft.
Snap het niet, is linkje van een Omgevingsdienst Gelderland. Krijg daar wel vaker mail van en mijn werk kon hem ook niet doorsturen, terwijl een andere mail met de vraag of ik nog een ander emailadres heb wel binnen komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vaak met team vergaderd en kreeg de link ook via chello binnen geen probleem gehad
Netjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/
Dat zeker.quote:
Volgens mij zijn ze overal al wel goed bevolkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo dom he, die moslimterroristen.
Het zou veel verstandiger zijn als ze hun ware aard nog een paar jaartjes langer verborgen houden en pas toeslaan als de islam een nog groter deel van de bevolking gevormd heeft. Dan hebben ze meer mensen die achter hen staan.
Wat ze nu doen is vooral veel stemmen kweken voor Le Pen enzo.
Ow? Da's niet zo netjes dan.quote:
Wat vreemd. En je kan ze niet mailen en zeggen dat het niet goed gaat?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap het niet, is linkje van een Omgevingsdienst Gelderland. Krijg daar wel vaker mail van en mijn werk kon hem ook niet doorsturen, terwijl een andere mail met de vraag of ik nog een ander emailadres heb wel binnen komt.
Thanks lieflijke mevrouwquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef Mrsloveable het volgende:
10000 post![]()
Dat lukt mij nooit
Goed gedaan M1st1g
Door jou lieffie MrsLquote:
En op je kop gescheten.quote:
5 - 10% van de bevolking in veel landen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze overal al wel goed bevolkt.
Nou ja, het is ook gewoon stom om zonder poncho van huis te gaan in deze periodequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Da's niet zo netjes dan.
Ja, ze zijn het al aan het uitzoeken, ik zei al maak anders een foto van de code en stuur die per WhatsApp. Maar het is een link waar je op moet klikken, werd gezegd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vreemd. En je kan ze niet mailen en zeggen dat het niet goed gaat?
Vanmij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het 100 % zeker is mag het om mij.
Idd korte mettenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het 100 % zeker is mag het om mij.
Veel te koudquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook gewoon stom om zonder poncho van huis te gaan in deze periodeDaarom vond ie me een trut
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
5 - 10% van de bevolking in veel landen.
Daar win je nog geen oorlogen mee, zeker niet als een flink deel ervan WÉL goed geïntegreerd is.
Ja klopt is een linkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn het al aan het uitzoeken, ik zei al maak anders een foto van de code en stuur die per WhatsApp. Maar het is een link waar je op moet klikken, werd gezegd.
Laat ze die link dan via WA sturen. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn het al aan het uitzoeken, ik zei al maak anders een foto van de code en stuur die per WhatsApp. Maar het is een link waar je op moet klikken, werd gezegd.
Hey Mazquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.
Tot ze in Turkije zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen nu nog meer extremisten aan. En die zijn niet perse moslim.. Wat denk je van die wappies? Ze gaan steeds een stap verder.
Ik krijg honger, het denken gaat langzamer. Ik zat me bij deze post af te vragen wat Willem Alexander met Jippie te maken hadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ze die link dan via WA sturen. Hoe moeilijk kan het zijn
Die combi snap ik ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg honger, het denken gaat langzamer. Ik zat me bij deze post af te vragen wat Willem Alexander met Jippie te maken had
We zullen het zien, morgen om 10 u vergaderen. Zal de betreffende toezichthouder Appje sturen of hij het op andere manier kan sturen. Een linkje verwijst toch ook naar een webadresquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ze die link dan via WA sturen. Hoe moeilijk kan het zijn
DIt moet je krijgen Jippiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |