quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik heb haar in het echt ontmoet, en ik denk dat dit haar beter zal staan:
[ afbeelding ]
quote:
Spam map bekeken? Vragen of ze je de link via whatsapp wiillen sturen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.
o o o o o o ppffffquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/
Dat!quote:
Werk er vaak mee ja. Geen problemen mee. Krijg ook alles binnen per mail. Maar gebruik geen gmailquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.
Bij mij komt het wel eens in de spam terecht, dan kan ik aanklikken dat het geen spam is dan gaat het goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Niet geklikt natuurlijkquote:
Ik heb vaak met team vergaderd en kreeg de link ook via chello binnen geen probleem gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef DJMO het volgende:
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotes
Reageer nog even op mijn quote aub.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef DJMO het volgende:
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotes
Als het superbelangrijk is moet men waar WhatsAppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.
Vreselijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/
Hey GGquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geniet ervan!Maar niet te lang wegblijven hoor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |