quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik heb haar in het echt ontmoet, en ik denk dat dit haar beter zal staan:
[ afbeelding ]
Vooral de knuppel goed vast.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe klein ben jij dan wel niet of rijdt Rob in een Hummer of zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zijn auto zag lag ik languit op de achterbank
Die arme jongedame heeft een nieuwe trui nodig joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar deze dame zou ik ook geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze mag ervoor werken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die arme jongedame heeft een nieuwe trui nodig joh.
Jij wilde toch alles zelf houdenquote:
Zou haar doen. Moet ze wel ff die knuppel inruilen voor die van mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb toch niet gezegd wat ik geef en wat ik wil houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wilde toch alles zelf houden
Dat is waarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd wat ik geef en wat ik wil houden
Ik heb wel Deborah in de lijst staan voor vandaagquote:
Micro dus? Wat heb je eraan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze hebben in Leiden een boot in 3d geprint.
[ afbeelding ]
Dat is opzicht niet nieuws alleen is deze boot 0,03 mm lang.
Gaafquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze hebben in Leiden een boot in 3d geprint.
[ afbeelding ]
Dat is opzicht niet nieuws alleen is deze boot 0,03 mm lang.
Wie nog meer?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb wel Deborah in de lijst staan voor vandaag
Kunnen ze mooi nanochips maken die ze met het corona-vaccin bij ons kunnen injecteren natuurlijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Micro dus? Wat heb je eraan?
Verrassende einde van The Fallquote:
O god, dit gaat zeker viral worden ja...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi nanochips maken die ze met het corona-vaccin bij ons kunnen injecteren natuurlijk!
Gaat goed he vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zijn we het daar ook weer over eens.
Ook gaaf.quote:
gaafquote:
Milfjes checken?quote:
Heb wel nog een woord voor je wat je al een tijdje niet meer gehoord hebt: poetsen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehoord
ben alweer terug. helemaal geen zin om nu milfjes te checken. lig alweer op de bankquote:
Ja mensen die dat zeggen, zijn dan ook hartstikke knijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehoord
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi nanochips maken die ze met het corona-vaccin bij ons kunnen injecteren natuurlijk!
Veel te recent nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb wel nog een woord voor je wat je al een tijdje niet meer gehoord hebt: poetsen.
doen ze die medicijnen dan in dat bootjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het doel is onderzoek om medicijnen naar een bepaalde plek in het lichaam te sturen.
Close enough!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het doel is onderzoek om medicijnen naar een bepaalde plek in het lichaam te sturen.
Luilakquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben alweer terug. helemaal geen zin om nu milfjes te checken. lig alweer op de bank
Ach, als ze zin hebben vliegen ze toch wel door een open raam naar binnen of zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben alweer terug. helemaal geen zin om nu milfjes te checken. lig alweer op de bank
Hier heeft u dan 0,02 mg ibuprofen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
doen ze die medicijnen dan in dat bootje
quote:
quote:
zoietsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, als ze zin hebben vliegen ze toch wel door een open raam naar binnen of zo.
vet handigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hier heeft u dan 0,02 mg ibuprofen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |