Die ene sec hequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik heb haar in het echt ontmoet, en ik denk dat dit haar beter zal staan:
[ afbeelding ]
Vooral de knuppel goed vast.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe klein ben jij dan wel niet of rijdt Rob in een Hummer of zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zijn auto zag lag ik languit op de achterbank
Die arme jongedame heeft een nieuwe trui nodig joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar deze dame zou ik ook geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze mag ervoor werken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die arme jongedame heeft een nieuwe trui nodig joh.
Jij wilde toch alles zelf houdenquote:
Zou haar doen. Moet ze wel ff die knuppel inruilen voor die van mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb toch niet gezegd wat ik geef en wat ik wil houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wilde toch alles zelf houden
Dat is waarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd wat ik geef en wat ik wil houden
Ik heb wel Deborah in de lijst staan voor vandaagquote:
Micro dus? Wat heb je eraan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze hebben in Leiden een boot in 3d geprint.
[ afbeelding ]
Dat is opzicht niet nieuws alleen is deze boot 0,03 mm lang.
Gaafquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze hebben in Leiden een boot in 3d geprint.
[ afbeelding ]
Dat is opzicht niet nieuws alleen is deze boot 0,03 mm lang.
Wie nog meer?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb wel Deborah in de lijst staan voor vandaag
Kunnen ze mooi nanochips maken die ze met het corona-vaccin bij ons kunnen injecteren natuurlijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Micro dus? Wat heb je eraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |