SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
trioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gefeliciteerd u heeft een Madiwodo gewonnen.quote:![]()
![]()
![]()
Medewerkster heeft aan 3 verschillende collega's gevraagd, niemand wist het.
Ze belde later terug, het bleek dat we gratis naar de bioscoop konden op MAandag, DInsdag, WOensdag of DOnderdag.
MA, DI, WO, DO.
Kom er eens op.![]()
![]()
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JeJezusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd u heeft een Madiwodo gewonnen.![]()
![]()
![]()
Ze belde later terug, het bleek dat we gratis naar de bioscoop konden op MAandag, DInsdag, WOensdag of DOnderdag. MA, DI, WO, DO.
Kom er eens op.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze belde later terug, het bleek dat we gratis naar de bioscoop konden op MAandag, DInsdag, WOensdag of DOnderdag. MA, DI, WO, DO.
Kom er eens op.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoek eens op youtube, kijk eens even op je madiwodo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom er eens op.![]()
![]()
:LOLquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij zeiden een soortgelijk iets toen ze terug belde.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij zeiden een soortgelijk iets toen ze terug belde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zoek eens op youtube, kijk eens even op je madiwodo.![]()
![]()
Geniet ervan!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende: [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar niet te lang wegblijven hoor
![]()
![]()
The fogquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geniet ervan!Maar niet te lang wegblijven hoor
[ afbeelding ]![]()
Mooie fotoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze erbij hadden gezet dat het voor een bioscoop of zo was dan hadden we die link misschien kunnen leggen nog.quote:
Maar het enige was: Gefeliciteerd u heeft een Madiwodo gewonnen. Als 1 woord geschreven ook.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik heb haar in het echt ontmoet, en ik denk dat dit haar beter zal staan:
[ afbeelding ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.![]()
Spam map bekeken? Vragen of ze je de link via whatsapp wiillen sturen ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotes
o o o o o o ppffffquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Werk er vaak mee ja. Geen problemen mee. Krijg ook alles binnen per mail. Maar gebruik geen gmailquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.Zonder wrijving geen glans![]()
Bij mij komt het wel eens in de spam terecht, dan kan ik aanklikken dat het geen spam is dan gaat het goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.![]()
NieNiet geklikt natuurlijkquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb vaak met team vergaderd en kreeg de link ook via chello binnen geen probleem gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Jippie het volgende:
Iemand trouwens wel eens met Teams moeten werken en waarbij je mail de email met toegezonden Teams link weigert? Zowel Chello als Gmail weigeten hem en andere mail komt wel binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef DJMO het volgende:
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Reageer nog even op mijn quote aub.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef DJMO het volgende:
Zo en nu ben ik wel klaar met reageren op gemiste quotes![]()
![]()
Als het superbelangrijk is moet men waar WhatsAppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vreselijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow jeej.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-kerken~a04f2314/![]()
Hey GGquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, als het superbelangrijk is dan word je wel opnieuw gequote.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde alleen even rust voor dit plaatje.![]()
Welke? Heb ze inmiddels allemaal weggekliktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Reageer nog even op mijn quote aub.
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: